هر اقدام بزرگ ابتدا محال به نظر می رسد.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » پزشکی و بهداشت » بهداشت و ارتقاء سلامت » راههای زیاد کردن وزن بصورت میانبر

    راههای زیاد کردن وزن بصورت میانبر

    مصرف بعضی داروهای گیاهی، رعایت برنامه غذایی منظم و متناسب با شما و مصرف بعضی مواد غذایی، به برگشت وزن شما به وزن ایده آل تان کمک خواهند کرد

    راههای زیاد کردن وزن بصورت میانبر

    مصرف بعضی داروهای گیاهی، رعایت برنامه غذایی منظم و متناسب با شما و مصرف بعضی مواد غذایی، به برگشت وزن شما به وزن ایده آل تان کمک خواهند کرد

    افزایش وزن با راههای راحت درمان لاغری

    در این مطلب عنوان بحث ما در مورد لاغری و کمبود وزن هست. در تشخیص کم وزنی و در اصطلاح معمول لاغری، یکی از شاخص های مورد ارزیابی ما میزان BMI فرد هست. ولی ما نمی توانیم به تنهایی با این شاخص اضافه یا چربی سوزی را ارزیابی کنیم. BMI فرد در محدوده لاغری کمتر و مساوی عدد ۱۸٫۵ هست. از علل مهم لاغری: پرسشها عاطفی، از بین بردن وعده های غذایی، سوء تغذیه، سل، سرطان ها، عدم تعادل هورمونی، پرکاری تیروئید، ضعف دستگاه گوارش، دیابت و بی اشتهایی به علت خستگی است.

    اگر شما هم درگیر لاغری هستید، می توانید با مصرف بعضی داروهای گیاهی، رعایت برنامه غذایی منظم و مناسب و مصرف بعضی مواد غذایی، به برگشت وزن تان به وزن ایده آل امیدوار باشید، جهت رسیدن به این هدف، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

    راههای زیاد کردن وزن بصورت میانبر

    مواد غذایی موثر در برطرف لاغری

    شیر بادام، یاوری نیرومند جهت لاغری شما

    شیر دارای پروتئین قابل توجهی هست. چربی های اشباع نشده موجود در بادام و کالری مناسبی که مصرف چنین ترکیبی به صورت روزانه جهت شما خواهد داشت، حتما به برطرف لاغری تان کمک خواهند کرد.

    برای تهیه این ترکیب، مقدار مناسبی از بادام را آسیاب کنید و به شیر اضافه کنید، بگذارید جهت پنج دقیقه بجوشد. بعد از ولرم شدن به آن مقدار یک قاشق چایخوری عسل بیافزایید. بگذارید جهت مدتی بماند و روزانه دو بار از این نوشیدنی ضد لاغری جهت دو ماه استفاده فرمایید.

    مصرف بعضی داروهای گیاهی، رعایت برنامه غذایی منظم و متناسب با شما و مصرف بعضی مواد غذایی، به برگشت وزن شما به وزن ایده آل تان کمک خواهند کرد

    مصرف آب میوه روزانه و خداحافظی با لاغری

    با مصرف روزانه یک لیوان آب میوه تازه به همراه یک برش کیک تازه، کمک می کند که شما به وزن ایده آل خود برسید. حتما تلاش کنید آب میوه را بصورت تازه و قبل از استفاده آب گیری فرمایید و نوش جان کنید.

    کره بادام زمینی، میان وعده مغذی و معجزه گر مناسب جهت زیاد کردن وزن

    حتما شما هم تلاش بسیار زیادی جهت زیاد کردن وزن خود حتی یک کیلوگرم کرده اید. ساندویچ کره بادام زمینی، میان وعده ای مقوی و چاق کننده جهت شما هست. یک قاشق مرباخوری کره بادام زمینی به همراه یک تکه نان آزمون گندم کامل، به شکل یک یا دو میان وعده می تواند جهت مسئله لاغری شما مناسب باشد. همراه کردن مقداری کره بادام زمینی با میلک شیک نیز یک راه حل مناسب جهت زیاد کردن وزن و برطرف مسئله لاغری شما است.

    میلک شیک انبه میان وعده خوشمزه جهت زیاد کردن وزن

    مصرف یک یا دو وعده میلک شیک انبه به عنوان میان وعده به مدت سی روز، می تواند به بازگشت تناسب اندام شما کمک زیادی کند.

    راههای زیاد کردن وزن بصورت میانبر

    استفاده از روغن های حاوی امگا ۳

    استفاده از روغن های حاوی امگا ۳ جهت پخت و پز روزمره، بغیر از کمک به حفظ سلامتی شما در طی زیاد کردن وزن، تاثیر بسزایی در کنترل لاغری شما خواهند داشت. استفاده از روغن های کانولا، زیتون، روغن ماهی و یا روغن تخم کتان در این جهت موثر است.

    ورزش منظم راهی مناسب جهت مبارزه با لاغری

    ورزش به صورت روزانه و منظم، موجب زیاد کردن سوخت و ساز بدن و همچنین باعث زیاد کردن اشتهای شما می شود. محققان به اثبات رسانده اند که پیاده روی تند، شنا و دوچرخه سواری در برطرف لاغری موثر بوده اند.

    مصرف بعضی داروهای گیاهی، رعایت برنامه غذایی منظم و متناسب با شما و مصرف بعضی مواد غذایی، به برگشت وزن شما به وزن ایده آل تان کمک خواهند کرد

    پاستا و ماکارونی، کمک به برطرف لاغری

    کربوهیدرات فراوانی که پاستا و ماکارونی دارا هستن به همراه یک روغن مناسب جهت پخت آن ها، مانند روغن زیتون، کنجد یا کانولا، نقش موثری در کمک به برطرف لاغری شما خواهند داشت. جهت مقوی تر شدن آن ها از ترکیب مرغ و یا گوشت به همراه سبزیجات استفاده فرمایید.

    آووکادو و برطرف لاغری

    آووکادو یک میوه بسیار مغذی و سرشار از کالری هست. حاوی چربی های سالم و بافایده جهت قلب است و دارای مقدار مناسبی ویتامین E، اسید فولیک و پتاسیم هست. از آووکادو همراه سالاد غذا استفاده کنید.

    راههای زیاد کردن وزن بصورت میانبر

    پنیر یک ترکیب کامل جهت کنترل لاغری

    پنیر ترکیبی از پروتئین، کلسیم و چربی هست. مصرف یک وعده پنیر، کالری مناسبی را جهت تناسب اندام شما خواهد داشت. هضم طولانی کازئین موجود در پنیر موجب کمک به زیاد کردن وزن می شود.

    ریشه گل قاصدک مناسب جهت مبارزه با لاغری

    ریشه گل قاصدک مغذی است و باعث زیاد کردن اشتها و درمان لاغری می شود. جهت استفاده از فواید آن، جوشانده آن را در یک فنجان و نیم تهیه کنید. طعم این نوشیدنی تلخ هست، می توانید آن را بعد از کمی ولرم شدن، با عسل شیرین کنید. ریشه‌ی گیاه قاصدک همچنین یکی از درمان‌های فوق العاده در یبوست است و یبوست از علل مهم در کم کردن اشتها و پرسشها گوارشی هست. ریشه گیاه قاصدک سرشار از فیبر است و باعث دفع سموم بدن می شود و در برطرف لاغری نیز موثر هست. از دیگر فواید آن، درمان سوء هاضمه و سنگ کیسه صفرا است.

    روش استفاده از ریشه گل قاصدک در درمان یبوست و جهت درمان لاغری:

    ۲۰ گرم ریشه‌ خشک گیاه قاصدک را در یک لیتر آب و به مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید و سپس آن را صاف کنید. یک فنجان روزی سه بار به مدت یک ماه میل کنید.

    جنتیان یا جنتیانا (کوشاد) کمک به درمان لاغری

    کوشاد دارای ماده ای شیمیایی بنام آماروجنتین است که بسیار تلخ هست. جهت آماده کردن این گیاه در درمان لاغری، ریشه این گیاه را باید به خوبی شستشو دهید و به مدت بیست دقیقه آن را جوشاند تا آماده شود. جهت نتیجه بهتر آن در درمان لاغری، روزی یک فنجان میل کنید تا اثر آن را مشاهده فرمایید. توصیه به مصرف این گیاه در دوران بارداری و شیردهی و کودکان زیر دو سال نشده است و جهت افراد با سنین بالاتر از ۶۵ سال با احتیاط مصرف شود.

    شیرین بیان و کمک به درمان لاغری شما

    برای تاثیر شیرین بیان در برطرف لاغری، یک پنجم گرم ریشه شیرین بیان خشک را در آب بجوشانید. این دم نوش را تا سه بار در روز می توانید استفاده فرمایید.

    چای بابونه، چای مخصوص لاغری

    این چای بطور موثری در برطرف لاغری و زیاد کردن اشتها موثر هست. روزی یک فنجان از این چای میل کنید.

    مارچوبه و درمان لاغری

    ۲ تا ۵ گرم پودر مارچوبه را به شیر جوشیده اضافه فرمایید، یک قاشق مرباخوری کره به آن بیافزایید. از این نوشیدنی دو بار در هفته به مدت دو ماه جهت رسیدن به نتیجه های خوبی در جهت برطرف لاغری استفاده کنید.

    جین سینگ و فواید فوق العاده آن در برطرف لاغری

    این گیاه دارای فواید فوق العاده بسیاری است و در علم آیورودا از آن استفاده های فراوانی می شود. یک لیوان شیر را ولرم کنید و به آن دو قاشق مرباخوری کره و دو قاشق غذاخوری پودر گیاه جین سینگ اضافه فرمایید. آن را به خوبی هم بزنید و یکبار در روز استفاده فرمایید. نوشیدن این نوشیدنی تا سی روز توصیه می شود تا نتیجه آن را بر روی لاغری مشاهده کنید.

    زنجبیل و فواید فوق العاده آن در همه درمان ها و برطرف لاغری

    زنجبیل می تواند در برطرف اختلالات گوارشی بسیار موثر باشد و بر روی زیاد کردن اشتها به صورت مناسبی موثر هست. تحقیقات نشان داده است که این ادویه در زیاد کردن وزن شما و برطرف لاغری موثر هست. از زنجبیل رنده شده است بر روی غذاها در هنگام پخت و پز یا دم نوش آن استفاده فرمایید.

    گردآوری: گروه سلامت سیمرغ
    seemorgh.com/health

    عبارات مهم : کره بادام زمینی – برنامه غذایی
    منبع: avayesalamati.com

    واژه های کلیدی: کره بادام زمینی | برنامه غذایی | مواد غذایی | درمان یبوست | درمان لاغری | مواد غذایی | شیر بادام | نوشیدنی | استفاده | روزانه | همراه

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • افست کتاب لاتین
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • خرید کتاب خارجی
  • چاپ کتاب اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • چاپ کتاب لاتین
  • چاپ کتاب آمازون
  • کتاب اورجینال
  • جعبه هدیه کتاب