هر روز، روزي است كه هست و هرگز در جهان روزهاي هم شكلي وجود نداشته است.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » گالری عکس » عکس های ترول و خنده دار » معرفی عالی ترین خودروهای زیر ۴۰ میلیون بازار ایران

    معرفی عالی ترین خودروهای زیر ۴۰ میلیون بازار ایران

    خودروهای داخلی | ارزان قیمت | اتومبیل | ایرانی | تجهیزات | موتور | ماشین | ستاره | بازار | ایران | میلیون

    معرفی عالی ترین خودروهای زیر 40 میلیون بازار ایران

    معرفی عالی ترین خودروهای زیر ۴۰ میلیون بازار ایران 

    خودروهای زیر ۴۰ میلیون تومان در کشور عزیزمان ایران بهره گیری کنندگان بسیار زیادی دارند و حجم اکثر خودروهای کشور را تشکیل می دهند. در این مقاله قصد داریم ۱۰ مورد از خودروهای زیر ۴۰ میلیون تومان بازار کشور عزیزمان ایران مشمول بر تیبا، ساینا، سمند، پژو ۲۰۶، رانا، پژو پارس، سورن، تندر ۹۰، برلیانس اچ ۲۰۰ و ام وی ام ۱۱۰ اس را با یکدیگر مقایسه کنیم.

    با نگاهی به خودروهای زیر ۴۰ میلیون تومان بازار کشور عزیزمان ایران به این نتیجه می رسیم که عملا گزینش برترین وجود ندارد و تمامی گزینش هاي موجود از خودروهای قدیمی و بی کیفیت بازار میباشند. از سوی دیگر در این رده شاهد تنوع زیادی نیستیم و مشتریان گزینش محدودی خواهند داشت. در ادامه قصد داریم نگاهی بیندازیم به ۱۰ مورد از خودروهای زیر ۴۰ میلیون تومان بازار کشور عزیزمان ایران تا ببینیم خرید کدام یک از آن ها به صرفه تر هست.

    معرفی عالی ترین خودروهای زیر ۴۰ میلیون بازار ایران

    مقایسه و بررسی خودروهای زیر ۴۰ میلیون تومان

    ۱٫ سایپا تیبا «قیمت: ۲۴ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان»

    تیبا به همراه پراید جزو ارزان ترین خودروهای بازار کشور عزیزمان ایران به شمار میروند. پایه و اساس تیبا به محصول قدیمی سایپا یعنی پراید بازمی گردد و در واقع بر روی پلتفرم ارتقا یافته آن ساخته شده است هست. پیشرانه تیبا نیز همان پیشرانه پراید است که کمی اصلاح پیدا کرد. تیبا در دو نسخه سدان و هاچ بک در بازار کشور عزیزمان ایران عرضه میشود و با دقت به هزینه نگه داری پایین و همین طور تنوع پایین خودروهای این رده با استقبال مشتریان مواجه شد.

    خودروهای داخلی | ارزان قیمت | اتومبیل | ایرانی | تجهیزات | موتور | ماشین | ستاره | بازار | ایران | میلیون

    تیبا در جدول ارزیابی کیفی خودروهای داخلی تنها یک ستاره کسب کرده و از پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر با قدرت ۸۷ اسب بخار و گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر بهره گیری می کند. قیمت این ماشین از ۲۴ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان جهت سدان سفیدرنگ شروع می شود و تا ۲۷ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان جهت هاچ بک EX رنگی میرسد.

    از تیبا انتظار تجهیزات و آپشن هاي زیادی نداشته باشید آیا که امکانات محدودی مثل آینه برقی، پنجره برقی عقب، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و رینگ آلومینیومی را در آن دیدن خواهید کرد.

    ۲٫ سایپا ساینا «قیمت: ۲۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان»

    معرفی عالی ترین خودروهای زیر ۴۰ میلیون بازار ایران

    دیگر محصول ارزان قیمت سایپا و یکی از گزینش هاي موجود در لیست خودروهای زیر ۴۰ میلیون تومان بازار کشور عزیزمان ایران یعنی ساینا، در اصل نسخه فیس لیفت شده است تیبا است که با تغییراتی در ظاهر بیرونی و داخلی روانه بازار شد. سایپا قصد داشت در ساینا، طراحی راحت و قدیمی تیبا را اصلاح ببخشد ولی نتیجه کار باز هم دیدنی از آب در نیامد.

    ساینا از لحاظ مشخصات فنی، پیشرانه و تجهیزات تفاوت چندانی با تیبا ندارد ولی با دو میلیون تومان اکثر فروخته می شود. قیمت ظاهر EX رنگی ساینا تا ۲۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان هم میرسد. این ظاهر از تجهیزات اضافه تری نسبت به تیبا هاچ بک EX بهره میبرد.

    خودروهای داخلی | ارزان قیمت | اتومبیل | ایرانی | تجهیزات | موتور | ماشین | ستاره | بازار | ایران | میلیون

    ۳٫ کشور عزیزمان ایران ماشین سمند «قیمت: ۲۸ میلیون و ۹۰ هزار تومان»

    خانواده سمند جزو ارزان ترین محصولات کشور عزیزمان ایران اتومبیل محسوب می شوند و ارزان ترین عضو این خانواده نیز ظاهر پایه سمند یعنی سمند SE هست. این ماشین در چراغ هاي عقب با مدل LX تفاوت داشته و تجهیزات کمتری هم دارد. ظاهر SE تنها با پیشرانه ۱٫۸ لیتری XU7 عرضه میشود و بعد از آن ظاهر LX با موتور EF7 به فروش میرسد. قیمت سمند ال ایکس حدود ۲ میلیون تومان گران تر بوده و با قیمت ۳۰ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان وارد بازار میشود.

    ایران اتومبیل، سمند ال ایکس را با موتور EF7 نیز به فروش می رساند که ۶۰۰ هزار تومان گران تر بوده و دارای پیشرانه ۱٫۷ لیتری با قدرت ۱۱۴ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر هست. گران ترین سمند کشور عزیزمان ایران اتومبیل نیز مدل ال ایکس EF7 دوگانه سوز است که ۳۳ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان قیمت دارد.

    معرفی عالی ترین خودروهای زیر ۴۰ میلیون بازار ایران

    این سدان با دقت به محدود قیمتی خود، از تجهیزات نسبتا مناسبی چون پنجره هاي برقی عقب و جلو، سیستم تهویه مطبوع با دریچه سرنشینان عقب، تنظیم برقی پشتی صندلی هاي جلو، سنسور دنده عقب و آینه هاي بغل برقی بهره می برد. متاسفانه سمند نیز مثل تعداد زیادی از خودروهای این رده، تنها یک ستاره در جدول ارزیابی کیفی خودروهای داخلی کسب کرده هست.

    ۴٫ ام وی ام ۱۱۰ اس «قیمت: ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان»

    شرکت مدیران اتومبیل کار خود را با ساخت و عرضه خودروی چینی چری QQ با نام ام وی ام ۱۱۰ شروع کرد. این هاچ بک کوچک شهری با کپی برداری از دوو ماتیز ساخته شده است و به پیشرانه هاي ۳ و ۴ سیلندر مجهز شده است بود. چند هنگامی که است که نسل تازه این اتومبیل با نام ام وی ام ۱۱۰s به وسیله مدیران ماشین در بازار کشورمون عرضه میشود؛

    خودرویی که تغییرات نسبتا زیادی را نسبت به قبل تجربه کرده ولی تنها با پیشرانه ۳ سیلندر ۱ لیتری با قدرت ۶۸ اسب بخار و گشتاور ۹۳ نیوتن متر به فروش می رسد. این هاچ بک جمع و جور چینی در دو ظاهر کامفورت و لاکچری با قیمت هاي ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار و ۳۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته میشود و ظاهر لاکچری آن دارای تجهیزات بیشتری مثل آینه برقی، برف پاک کن و گرم کن شیشه عقب، رینگ آلومینیومی و سنسور پارک هست.

    ۵٫ پژو ۲۰۶ «قیمت: ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان»

    پژو ۲۰۶ سالهاست که محبوب ترین و پرفروش ترین محصول کشور عزیزمان ایران ماشین به حساب می آید و در حال حاضر در دو نسخه هاچ بک و صندوق دار به فروش میرسد. هاچ بک ۲۰۶ ظاهر ۲۲ ارزان ترین عضو این خانواده است که به پیشرانه ۱٫۴ لیتری TU3 با قدرت ۷۵ اسب بخار و گشتاور ۱۱۸ نیوتن متر مجهز شده است و سطح تجهیزات کمتری هم دارد.

    هاچ بک ۲۰۶ ظاهر ۵ از موتور نیرومند تر ۱٫۶ لیتری TU5 با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر بهره می برد و امکانات بیشتری نسبت به ظاهر ۲ دارد. گران ترین عضو این گروه، مدل صندوق دار یا SD است که تنها در ظاهر V8 و با پیشرانه و امکاناتی نمونه هاچ بک ظاهر ۵ روانه بازار می شود. این مدل ۳۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان قیمت دارد و یکی از گران ترین گزینش هاي لیست خودروهای زیر ۴۰ میلیون تومان ما به شمار می رود.

    از سال ۱۳۹۱ به بعد و با ایرانیزه شدن ساخت پژو ۲۰۶، کیفیت آن افت محسوسی داشت ولی در ماه هاي تازه شاهد اصلاح نسبی کیفیت این خودروی محبوب هستیم تا جایی که پیروز شده است در جدول ارزیابی کیفی خودروهای داخلی، سه ستاره را دریافت کند.

    ۶٫ کشور عزیزمان ایران اتومبیل رانا «قیمت: ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان»

    رانا دومین برند ملی کشور عزیزمان ایران ماشین بعد از سمند آشنا می شود. این اتومبیل در مهم فیس لیفت پژو ۲۰۶ صندوق دار است ولی در بخش طراحی بیرونی و همین طور نمای داخلی، کاملا نسبت به پژو ۲۰۶ اس دی تفاوت دارد. در واقع میتوان رانا را نسخه ارزان سازی شده است ۲۰۶ صندوق دار دانست

    که با تجهیزات کمتر نسبت به آن و با قیمت ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد. ظاهر LX رانا دارای تجهیزات نسبتا مناسبی مثل ترمز دیسکی جهت هر چهار چرخ، دماسنج و پنجره هاي برقی عقب و جلو بوده و همانند پژو ۲۰۶ به پیشرانه ۱٫۶ لیتری TU5 مجهز شده است هست.

    ۷٫ پژو پارس «قیمت: ۳۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان»

    پژو پارس یکی از خودروهای قدیمی حاضر در لیست خودروهای زیر ۴۰ میلیون تومان بازار کشور عزیزمان ایران است ولی با این وجود همچنان یکی از پرفروش ترین محصولات کشور عزیزمان ایران ماشین به شمار میرود. پارس در دو نسخه سال و ال ایکس روانه بازار میشود که اولی به پیشرانه ۱٫۸ لیتری XU7 با قدرت ۱۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۵۳ نیوتن متر مجهز شده

    و تجهیزات کمتری دارد و با قیمت ۳۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد. پژو پارس LX نیز از پیشرانه ۱٫۶ لیتری TU5 بهره میبرد و امکانات بیشتری مثل ترمزهای دیسکی جهت هر چهار چرخ، تنظیم برقی پشتی صندلی هاي جلو و رینگ آلومینیومی دارد. این مدل با قیمت ۳۷ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش میشود. همین طور تا مدتی قبل، یک مدل ELX هم از پژو پارس عرضه می شد که اخیرا از لیست فروش کشور عزیزمان ایران اتومبیل از بین بردن شده است هست.

    ۸٫ کشور عزیزمان ایران اتومبیل سورن «قیمت: ۳۷ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان»

    سورن نسخه فیس لیفت سمند کشور عزیزمان ایران اتومبیل است که با تغییرات ظاهری داخلی و خارجی معرفی شد. سورن در قبل با پیشرانه XU7 عرضه می شد ولی اکنون به موتور ۱٫۷ لیتری EF7 مجهز  شده است هست. همین طور از مدتی پیش، کشور عزیزمان ایران اتومبیل نسخه توربوشارژ این موتور را جهت سورن ارائه کرده

    که قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر را در اختیار قرار میدهد. سورن توربو قیمت بالاتری نسبت به نسخه تنفس طبیعی دارد و با قیمت ۳۷ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان قابل خریداری هست. از جمله امکانات این اتومبیل میتوان به رینگ آلومینیومی، آینه هاي برقی جمع شونده اتوماتیک با گرم کن،

    پاور ویندوز و سنسور دنده عقب اشاره کرد. سورن در اساس کیفیت نیز اوضاع بهتری نسبت به سمند دارد و پیروز به دریافت دو ستاره از پنج ستاره ایمنی شده است هست.

    ۹٫ رنو ال ۹۰ «قیمت: ۳۸ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان»

    رنو لوگان یا همان ال ۹۰ به وسیله دو شرکت کشور عزیزمان ایران اتومبیل و پارس اتومبیل در انواع گوناگون ساخت میشود. نمونه هاي تولیدی کشور عزیزمان ایران اتومبیل مشمول بر مدل هاي پیکاپ، E2 دستی، اتوماتیک و پلاس اتوماتیک میشود. پارس ماشین نیز نسخه فیس لیفت این ماشین را با نام پارس تندر به بازار عرضه می کند.

    ال ۹۰ در میان خودروهای زیر ۴۰ میلیون تومان بازار ایران، باکیفیت ترین قوای محرکه را دارد. مهمترین نقطه قوت رنو L90 موتور ۱٫۶ لیتری K4M آن است که قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن متر  را ارائه میدهد. ارزان ترین نسخه ال ۹۰ مدل E2 دستی است که ۳۸ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان قیمت دارد و گران ترین مدل آن هم در اختیار مدل پلاس اتوماتیک قرار گرفته که با قیمت ۴۷ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان به فروش می رسد.

    خوشبختانه این اتومبیل از کیفیت خوبی بهره میبرد به گونه اي که نسخه هاي معمولی ال ۹۰ پیروز به دریافت سه ستاره شده است اند و نسخه هاي پارس تندر و تندر پلاس اتوماتیک هم ۴ ستاره کسب کرده اند. از مهم ترین نقاط ضعف این محصول کشور عزیزمان ایران ماشین و پارس اتومبیل می توان به طراحی خسته کننده و سطح تجهیزات پایین آن اشاره کرد.

    ۱۰٫ برلیانس اچ ۲۰۰ «قیمت: ۳۹ میلیون و ۶۰ هزار تومان»

    جایگاه گران ترین گزینش لیست خودروهای زیر ۴۰ میلیون تومان بازار کشور عزیزمان ایران به برلیانس سری اچ ۲۰۰ اختصاص پیدا میکند. این خودروی چینی به وسیله پارس ماشین در نسخه هاي سدان، هاچ بک دستی و اتوماتیک وارد بازار می شود که گرچه قیمت نسخه هاي دنده اتوماتیک آن از مرز ۴۰ میلیون تومان فراتر میرود؛ بنابراین ما در این لیست، نسخه دستی سری H200 را قرار داده ایم.

     به گزارش پارس ناز سری اچ ۲۰۰  یعنی مدل هاي اچ ۲۲۰ و اچ ۲۳۰ به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر با قدرت ۱۰۲ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر مجهز شده است اند ولی در اساس تجهیزات رفاهی، حرف زیادی جهت گفتن ندارند و حتی آپشن هایي مثل سنسور دنده عقب، چراغ هاي مه شکن جلو و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک در آن قرار نگرفته هست.

    با این وجود برلیانس سری اچ ۲۰۰ و برادر بزرگترش یعنی اچ ۳۰۰ به علت کیفیت بالاتر نسبت به تعداد زیادی از خودروهای ساخت داخل و همین طور عدم تنوع این بخش از بازار با فروش نسبتا مناسبی روبرو شده است هست.

    واژه های کلیدی: خودروهای داخلی | ارزان قیمت | اتومبیل | ایرانی | تجهیزات | موتور | ماشین | ستاره | بازار | ایران | میلیون

    معرفی عالی ترین خودروهای زیر 40 میلیون بازار ایران

    معرفی عالی ترین خودروهای زیر ۴۰ میلیون بازار ایران

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • جعبه هدیه کتاب