آگاه باشيد، تنها با ياد خدا دلها آرامش می ‏يابد! (قران کریم)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار اقتصادی » شروع برقی سازی راه‌آهن تهران-مشهد ، حداکثر جابجایی باید از طریق شبکه ریلی صورت گیرد

    شروع برقی سازی راه‌آهن تهران-مشهد ، حداکثر جابجایی باید از طریق شبکه ریلی صورت گیرد

    یزدانی گفت: در جهت تحقق کم کردن میزان تصادفات بزرگراه ای راه آهن در نظر دارد تا حداکثر جابجایی مردم از طریق شبکه ریلی صورت گیرد که این امر باعث کم کردن مصرف سوخت هم خواهد شد.

    شروع برقی سازی راه‌آهن تهران-مشهد ، حداکثر جابجایی باید از طریق شبکه ریلی صورت گیرد

    به گزارش خبرنگار راه و شهرسازیگروه اقتصادی گروه تحریریه سایت جوان، مازیار یزدانی معاون فنی و زیر بنایی راه آهن در نشست خبری با اشاره به اینکه حوزه فنی زیر بنایی پشتیبان کل شبکه ریلی هست، بیان کرد: با توجه به اینکه حوزه فنی زیر بنایی بزرگترین حوزه شبکه ریلی بوده یکی از کارها این حوزه اتصال به مراکز تولید بار است که در این خصوص مذاکراتی جهت انعقاد قرداد انجام شده است و در صورت اتصال به این مراکز حداکثر جابجایی بار از این طریق انجام خواهد شد.

    عبارات مهم : برنامه ریزی – پروژه
    وی عنوان کرد: در جهت تحقق کم کردن میزان تصادفات بزرگراه ای راه آهن در نظر دارد تا حداکثر جابجایی مردم از طریق شبکه ریلی صورت گیرد که این امر باعث کم کردن مصرف سوخت هم خواهد شد.

    یزدانی با بیان اینکه بخش خطوط حمل و نقل حومه ای نگاهی نو در کشور به شمار می رود، افزود: راه آهن از ۳ سال قبل قرداد هایی را منعقد کرده که بخشی از آن در جنوب کشور و نقاط دیگر به بهره برداری رسیده و بعضی دیگر هم در مرحله اجرایی قرداد دارد .در این بخش راه آهن برنامه ریزی هایی جهت ۸۰۰ کیلومتر خطوط حومه جهت کلانشهرهای در دستور کار قرار داده است.

    معاون فنی و زیربنایی راه آهن کشور با بیان یکی دیگر از هدفگذاری های این حوزه در بخش خط و سازه های فنی تصریح کرد: پروژه های خطوط دو خطه، بازسازی و مقاوم سازی پل های ریلی که بعضی از آنها بعد از گذشت ۶۰ سال مورد بازسازی شده، در دستور کار قرار گرفته است.

    وی افزود: در بخش خط دوم هم برنامه ریزی جهت ۲ هزار کیلومتر انجام شده است که ۸۰۰ کیلومتر آن در مرحله اجرایی بوده و تدارکات جهت به بهره برداری رساندن ۵۰۰ کیلومتر از این خطوط در امسال انجام شده است است.

    معاون فنی و زیربنایی راه آهن با اعلام این که منابع مالی برقی سازی راه آهن تهران-مشهد از طریق ۱٫۶ یورو فاینانس کم بهره چینی طی چهار سال ساخته خواهد شد، اظهار کرد: به دنبال راهکارهایی جهت کم کردن وقت اجراست چون روی خط در حال بهره برداری اجرا می شود.
    یزدانی در خصوص دو پروژه برقی کردن مسیر های پایتخت کشور عزیزمان ایران – مشهد و گرمسار -گرگان عنوان کرد: تمام مراحل بانکی و مجوز های مربوطه جهت مسیر مشهد – نیشابور که بخشی از این پروژه است انجام شده است که به این باعث از هفته آینده مرحله اجرایی آن شروع خواهد شد هر دو پروژه ها ۴ سال وقت نیاز خواهند داشت تا به مرحله بهره برداری برسند و منبع مالی مسیر پایتخت کشور عزیزمان ایران – مشهد از محل فاینانس خارجی با بهره ای اندک تامین می شود.
    انتهای خبر/

    واژه های کلیدی: برنامه ریزی | پروژه | اقتصادی | راه آهن | شبکه ریلی | حمل و نقل حومه ای | مصرف سوخت |

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • چاپ کتاب اورجینال
  • منابع اورجینال رباتیک
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار