هر انسانی مرتکب اشتباه می شود ؛اما فقط انسان های احمق اشتباه خود را تکرار می کنند.(سیسرون)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » کی روش دست به کارهای بزرگی زده است/ طارمی می تواند کاندیدای توپ طلای آسیا باشد ، گل محمدی

    کی روش دست به کارهای بزرگی زده است/ طارمی می تواند کاندیدای توپ طلای آسیا باشد ، گل محمدی

    وبسایت رسمی برنامه نود – یحیی گل محمدی، سرمربی تراکتورسازی در مورد افزایش تیم ملی به جام جهانی صحبت کرد.

    کی روش دست به کارهای بزرگی زده است/ طارمی می تواند کاندیدای توپ طلای آسیا باشد ، گل محمدی

    وبسایت رسمی برنامه نود – یحیی گل محمدی، سرمربی تراکتورسازی در مورد افزایش تیم ملی به جام جهانی با سایت نود گفت و گو کرد و به تمجید از کی روش پرداخت. این گفت و گو را بخوانید:

    تیم ملی خیلی راحت به جام جهانی افزایش کرد. نظر شما راجع به بازی تیم ملی کشور عزیزمان ایران برابر ازبکستان چیست؟

    تیم ملی در بازی با ازبکستان بسیار هوشمندانه و حساب شده است بازی کرد. ما در این بازی خانگی از حریف سر بودیم. تیم ملی با کی روش به جز یک بازی همواره جلوی ازبکستان نتیجه های خوبی گرفته هست. فرزند ها با تمام وحود بازی کردند و در خدمت تیم بودند. کاملا مشخص بود که اهداف تاکتیکی ما در بازی غالب شده است و خیلی بهتر از حریف توانستیم توپ را به گردش درآوریم و بر بازی مسلط بودیم. با دو گلی که زدیم صعودمان به جام جهانی را قطعی کردیم. این افزایش بسیار ارزش مند بود و به سهم خود افزایش به جام جهانی که آرزوی خیلی از تیم های آسیایی و دنیا است را به فدراسیون فوتبال، کادر فنی، کادر تیم و تک تک بازیکنان، فوتبال دوستان و اهالی رسانه تبریک می گویم.  هنگامی که تیمی به جام جهانی افزایش می کند همه اهالی فوتبال از آن منتفع می شوند و   هنگامی که تیمی به جام جهانی نرود تمامی ارکان آن آسیب می بینند. ما جهت نخستین بار در تاریخ در دو دوره متوالی به جام جهانی رفتیم و این افزایش بسیار ارزشمند بود. این که توانستیم دو بازی مانده به آخر مسابقه ها افزایش کنیم ارزش کار تیم کی روش را زیاد می کند، کی روش توانسته در تیم ملی دست به کارهای بزرگی بزند.”

    کی روش دست به کارهای بزرگی زده است/ طارمی می تواند کاندیدای توپ طلای آسیا باشد ، گل محمدی

    صعود به جام جهانی بدون گل خورده دستاورد بسیار خوبی هست. البته دو بازی باقیمانده، نظر شما در این باره چیست؟

    این که ما گل نمی خوریم نشان می دهد که ساختار دفاعی بسیار نیرومند و خوبی داریم. این ساختار را کی روش ایجاد کرده و خیلی خوب هم جا افتاده هست. بنده به عنوان یک مربی از این ساختار دفاعی که کی روش ایجاد کرده الگو بر می دارم. در بازی با ازبکستان از این نظر بازی را تماشا می کردم که ساختار دفاعی تیم ملی را زیر ذره بین برده باشم و نت برداری هایی نیز کردم و این جهت فوتبال ما و مربیان ما یک درس بود. ما می توانیم از این ساختار دفاعی و سبک بازی تیم ملی که تیم هم صاحب موقعیت های خوب می شود و هم گل نمی خورد الگو برداری کنیم. آقای کی روش توانسته طوری این ساختار را پیاده کند که حتی با عوض کردن نفرات نیز به مسئله نخوریم.”

    کی روش چطور بعضا به تیم برنده دست می زند و در بازی بعدش با سه یا چهار عوض کردن حریف را غافلگیر می کند؟

    اصل غافلگیری در فوتبال یکی از رموز موفقیت مربیان هست. آقای کی روش این اصل را به خوبی در زمین اجرا می کند. به قول شما می بینیم که تیم می برد و کی روش در بازی بعدی با چند عوض کردن ناگهانی و غیرمنتظره به میدان می آید. علت این موفقیت آن است که کی روش قالبی ایجاد کرده که هر بازیکنی در آن قرار می گیرد می تواند کارآمد باشد. هرچند کی روش بسته به حریف، نوع بازی، شرایط بازی، فیزیکی بودن، حضور تماشاگران و سایر پرسشها به نظرم تصمیم می گیرد. الان شما می بینید هر بازیکنی در هر پستی جایگزین بازیکنی دیگر می شود موفق می شود. علت مهم این است که  همه فرزند ها در همان قالبی قرار می گیرند که آقای کی روش چیده هست. ایجاد این توانایی وقت بر است و این طور نیست که به آسانی به دست بیاید. اما  کی روش زحمت کشیده و توانسته قالبی درست کند که هر بازیکنی در آن قالب می تواند اثرگذار باشد، بازی خوبی را انجام دهد و در جهت اهداف تاکتیکی مربی حرکت کند.”از سوی دیگر باید بگویم که تیم ما بازیکنان بسیار خوبی دارد و چیدن ترکیب جهت کی روش کار مشکل است و البته ایشان به خوبی از این مزیت و مسابقه استفاده می کند. یکی از کارهای مهم کی روش این است که حس مسابقه در تیم را به حد اعلا رسانده و توانسته از این فضای رقابتی نهایت بهره را ببرد. تیم ملی در مقطعی قرار گرفته که هم عوض کردن نسل انجام گرفته و هم بازیکن با تجربه دارد. ما با تصمیمات هوشمند کی روش در شرایط خوبی هستیم و نفرات خوبی در هر پست داریم و تیم ملی نیز دغدغه این را ندارد که یک بازیکن مصدوم یا محروم شود و در تیم حضور داشته باشد یا نه.”

    وبسایت رسمی برنامه نود – یحیی گل محمدی، سرمربی تراکتورسازی در مورد افزایش تیم ملی به جام جهانی صحبت کرد.

    بسیاری از بازیکنان نیمکت نشین یا سکو نشین می شوند ولی هیچ حاشیه ای در تیم ملی نمی بینیم در این باره چه نظری دارید؟

    ما در سالهای اخیر همدلی و یکدلی بسیار خوبی را در تیم ملی شاهد بودیم.همه بازیکنان جهت موفقیت تیم تلاش می کنند و به حواشی توجهی نداشته اند و هدفشان موفقیت تیم است نه خود. حتی در نوع بازی تیم ملی هم این عنوان به خوبی مشهود است.شما می بینید حتی بازیکنی خط می خورد، تعویض می شود یا نیمکت نشین و حتی سکو نشین می شود هم حاشیه ای به وجود نمی آورد. همدلی، صمیمیت و رفاقتی که در تیم وجود دارد به خوبی مشهود است این حتی از واکنش‌ها بازیکنان در تلویزیون هم مشهود است و همه اینها برمی گردد به مدیریت آقای کی روش و هوا که در تیم ایجاد کرده هست. بازیکنان هم به خوبی در این جو قرار گرفته و خود هم دوست دارند که تیم به موفقیت برسد و فرد معنی ندارد که این خیلی خوب است و به اعتقاد من یکی از رموز موفقیت تیم ملی همین توصیه هست. ما در بعضی ادوار شاهد حاشیه هایی بودیم که همین حواشی مانع از افزایش تیم ملی هم شد ولی در ۲ دوره اخیر حاشیه ها به صفر رسیده و باید به آنها بخاطر این جو خوب و صمیمیت و همدلی تبریک گفت.

     

    طارمی با ۳ گلی که در ۳ بازی اخیر تیم ملی به ثمر رساند نقش عمده ای در افزایش فوتبال کشور عزیزمان ایران به جام جهانی داشت. نظر شما در این باره چیست؟

    طارمی روز به روز پخته تر و کاملتر می شود. او بازیکنی سرعتی است که تکنیک خوبی دارد و خودش را خوب در موقعیت گل قرار می دهد.او شاید موقعیتهایی را هم در یک بازی از دست دهد ولی فراموش نکنیم که او با جاگیری مناسب و حرکات پا به توپ خود به خوبی در میان مدافعان جاگیری کرده و خود را در موقعیت گلزنی قرار می دهد.گلی که طارمی برابر ازبکستان به ثمر رساند یک گل بسیار ارزشمند بود که او با عبور مستقیم از یار برابر خود با یک بغل پای فنی توپ را به تور رساند و چنین بازیکنانی ارزش زیادی دارند که می توانند به طور مستقیم از یار حریف عبور کنند و موقعیت های پنجاه درصدی را صد در صدی کنند. طارمی در سال۲۰۱۷ ۳ گل می زده و در آسیا هم ۶ گل زده و چندبار هم به عنوان عالی ترین بازیکن زمین گزینش شده. عملکرد درخشان او ملاک خوبی جهت گزینش این بازیکن به عنوان مرد سال آسیا از سوی AFCخواهد بود.به شرط آنکه طارمی این روند را استمرار بخشیده و درخشش خود را در مسابقه های آتی هم تکرار کند. او بازیکن ارزشمندی جهت فوتبال کشور عزیزمان ایران است و در صورت تکرار این موفقیتها شک نکنید که طارمی شانس اول توپ طلای آسیا خواهد بود.

    علاوه بر طارمی سردار آزمون هم توانسته با سن و سال کمی که دارد با ۱۹ گل زده خود را در رده پنجم برترین گلزنان تاریخ ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران برساند فکر می کنید او بتواند رکوردهای دیگری را هم بشکند؟

    کی روش دست به کارهای بزرگی زده است/ طارمی می تواند کاندیدای توپ طلای آسیا باشد ، گل محمدی

    سردار یک بازیکن کامل است که یک استعداد ناب شکوفا شده است است و سالهای سال می تواند جهت تیم ملی بازی کند. آزمون و طارمی زوج خوبی در خط حمله تیم ملی هستند و ما در فاز حمله عنصرهای تهاجمی بسیار خوبی مانند انصاری فر،دژاگه، جهانبخش، امیری و قوچان نزاد داریم. کی روش به خوبی از این بازیکن در پست های متفاوت بازی گرفته و حضور این بازیکنان توانمند مسابقه خوبی را در تیم ملی ایجاد کرده هست. سردار آزمون همانطور که گفته شد یک بازیکن کامل است که آینده درخشانی دارد و امیدوارم قدر این استعداد نابی را که دارد بداند و ان شاالله که بتواند همینگونه به پیشرفتش ادامه داده و با تلاش زیاد در کلوب های بزرگ بازی کند.

    ۱۱۴۰

    واژه های کلیدی: فدراسیون فوتبال | جام جهانی | ازبکستان | بازیکنان | موفقیت | مسابقه | فوتبال | بازیکن | افزایش

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • منابع اورجینال رباتیک
  • چاپ کتاب لاتین
  • چاپ کتاب آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • خرید کتاب خارجی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی