باورها و ارزش‌ها، بهترين راهنما و مشاور زندگي شما هستند.(آنتوني رابينز)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » کامپیوتر و اینترنت » از دانلود نرم افزار رمزنگاری ایمیل ها تا نرم افزار نمایش متن موزیک در حال پخش

    از دانلود نرم افزار رمزنگاری ایمیل ها تا نرم افزار نمایش متن موزیک در حال پخش

    در بسته هفتگی دریچه، عالی ترین نرم افزارها از دید شما بازدیدکنندگان گرامی را قرار داده‌ایم.

    از دانلود نرم افزار رمزنگاری ایمیل ها تا نرم افزار نمایش متن موزیک در حال پخش

    به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه اینترنت گروه تحریریه سایت جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان راه اندازی نشده است.

    عبارات مهم : گوشی های هوشمند – آنتی ویروس
    حال اگر در طول هفته وقت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید دلواپس نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از نظر شما بازدیدکنندگان را جمع آوری کرده ایم.

    دانلود ۱٫۶٫۴ ProtonMail؛ رمزنگاری ایمیل ها
    نرم افزار ProtonMail Encrypted Email یک ابزاری فوق العاده در زمینه ایجاد امنیت در فضای ایمیل هست. این نرم افزار ایمیل های شما را کد گذاری و جهت دیگران ارسال می کند به گونه ای که کسی به جز دستگاه گیرنده نتواند آن ها را رمز گشایی کند. این نرم افزار قدرتمند ترین ابزار امنیتی جهت ایمیل ها است و در گوگل پلی امتیاز عالی ۴٫۷ از ۵٫۰ را دریافت کرده است.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود ۶٫۷٫۰ Musixmatch Lyrics؛ نمایش متن موزیک در حال پخش
    بسیاری از بازدیدکنندگان گوشی های هوشمند عادت به شنیدن موسیقی دارند یا به عبارت دیگر موسیقی همراه هرلحظه آنهاست. اگر از این دسته افراد هستید یا علاقه مندید با شعر موسیقی همنوایی کنید این نرم افزار عالی ترین گزینش شماست. یکی از محبوب ترین توانایی های این اپلیکیشن، امکان نمایش متن ترانه ای است که شما در حال گوش دادن به آن هستید. از دیگر امکانات این اپلیکیشن امکان جستجو و دانلود موزیک با معیارهای متفاوت می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات متادیتای هر موسیقی را جهت خود عوض کردن دهید. متن بسیاری از ترانه های فارسی نیز در بانک اطلاعاتی این نرم افزار موجود می باشد.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود ۲٫۲٫۸ Solid Explorer؛ فایل منیجر قدرتمند سالید
    نرم افزار Solid Explorer File Manager یکی از عالی ترین و قدرتمند ترین برنامه های مدیریت فایل جهت گوشی های هوشمند هست. این نرم افزار به علت پشتیبانی از فایل های فشرده و محیطی قشنگ و راحت محبوبیت بسیاری در بین بازدیدکنندگان پیدا کرده هست. با استفاده از نرم افزار Solid Explorer می توانید بر روی تمامی فایل ها و اطلاعات گوشی خود مدیریت داشته باشید.

    برای دانلود نرم افزار اینا کلیک کنید

    دانلود ۱٫۵۰ Audio MP3 Cutter؛ ویرایش حرفه ای موزیک

    نرم افزار Audio MP3 Cutter Mix Converter یکی از عالی ترین ابزارها در زمینه ویرایش فایل های صوتی هست. با استفاده از این نرم افزار می توانید هر قسمتی از موزیک دلخواه خود را برش دهید و یا چندین قسمت را به یکدیگر بچسبانید و به یک فایل صوتی تبدیل کنید.

    پس از ویرایش فایل صوتی می توانید فرمت آن را نیز عوض کردن دهید. این نرم افزار علاوه بر ویرایشگر، یک پلیر قدرتمند نیز است و می تواند هرفایل صوتی با هر فرمتی را اجرا کند. نرم افزار Audio MP3 Cutter Mix Converter در گوگل پلی توانسته است نمره عالی ۴٫۵ از ۵٫۰ را نیز کسب کند.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود ۴٫۰۲ CM Security جهت اندروید/پرطرفدارترین آنتی ویروس گوشی تلفن همراه دنیا
    آنتی ویروس یکی از نیازهای اولیه در هر نوع دستگاه مبتنی بر سیستم عامل های هوشمند است که باید تلاش کرد عالی ترین های آن را گزینش کرد. ما امروز یکی از عالی ترین ویروس کش ها را به شما معروفی میکنیم. همچنین این نرم افزار توانایی قفل گذاری براپلیکیشن های دیگر را هم دارد.
    CM Security Antivirus AppLock جزو قابل اعتماد ترین آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی جهت سیستم عامل اندروید است که با بیش از ۵۰۰ میلیون بار دانلود از گوگل پلی جزو برترین و پرطرفدارترین نرم افزار های آنتی ویروس است ، این برنامه قادر است ویروس ها، تروجان ها، اسپای ویرها و اد ویرهای موجود در حافظه و کار حافظه شما را با سرعتی بالا و خارق العاده شناسایی کرده و اقدام به از بین بردن آن ها نماید شرکت King Soft ادعا کرده است که سرعت اسکن به وسیله نرم افزار CM Security پنج برابر زیاد از آنتی ویروس های دیگر است .
    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود Panorama 360 نسخه ۴٫۶٫۲ ؛ عالی ترین نرم افزار عکسبرداری پانوراما
    یکی از عالی ترین و پرطرفدار ترین نرم افزار های عکاسی به صورت ۳۶۰ درجه نرم افزار Panorama 360 هست. برنامه ای که با بیش از ۱۰ میلیون دانلود از گوگل پلی جزو عالی ترین نرم افزار ها در این امر هست. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده آیا که با اکثر گوشی های هوشمند سازگار است.این نرم افزار جهت اندروید و ios طراحی شده است است.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود ۳٫۰٫۹۴ Quality Camera؛ دوربین با کیفیت

    نرم افزار Quality Camera یکی از عالی ترین برنامه ها در زمینه عکاسی است و می تواند تصویرهای شما را با کیفیتی بالا ثبت کند. یکی از شاخصه های این نرم افزار این است که می توانید در هر شرایطی با سوت زدن تصویر بگیرید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به صورت همزمان از ۴ فیلتر جهت عکاسی استفاده کنید و تصویرهای باکیفیتی به ثبت برسانید. نرم افزار Quality Camera در گوگل پلی نمره عالی ۴٫۰ از ۵٫۰ را دریافت کرده است.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود کروم Browser 59.0.3071.92 جهت اندروید و ios ؛ مرورگر محبوب گوگل کروم

    بدون شک کروم Browser یکی از سریع ترین مرورگرهای گوشی های هوشمند محسوب می شود که قادر است در مدت وقت کوتاه هر صفحه ای را بارگذاری نماید و مصرف دیتا شما را تا ۵۰ درصد کم کردن دهد. امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی نظیر جهت گوشی همراه بازدیدکنندگان تبدیل کرده است که در ادامه می توانید این نرم افزار را دانلود کنید.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود ۳٫۱٫۲ Swiftly switch؛ سوییچ سریع بین اپلیکیشن ها

    اگر تعداد زیادی نرم افزار روی گوشی خود دارید یا به طور همزمان با چندین نرم افزار کار میکنید یا نمیخواهید جهت رفتن به برنامه دیگر از برنامه قبلی خارج شوید و نیز جهت دسترسی سریع به برنامه های پرکاربرد؛ توصیه ما این است حتما نرم افزار Swiftly switch – Pro را راه اندازی کنید. با نرم افزار Swiftly switch – Pro جهت داشتن تمام توانایی های فوق کافی است گوشه تصویر خود را لمس کنید.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود ۲٫۵٫۳٫۱۷۸ Prisma جهت اندروید و ios/خلق ساده تصویرهای هنری با افکت های قشنگ و متنوع

    نرم افزار Prisma این اجازه را به شما می دهد تا به تصویرهای خود جلوه خاصی ببخشید و با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد تصویرهای خود را زیباتر کنید. با افکت هایی که این برنامه در اختیار شما می گذارد می توانید تصویر های خود را به نقاشی تبدیل کنید.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود ۸٫۱٫۰ Darkroom Gallery؛ گالری هوشمند

    نرم افزار Darkroom Gallery Photo Editor یکی گالری عالی و بسیار قشنگ است که به وسیله آن می توانید گالری تصویرهای خود را مدیریت کنید. این نرم افزار فقط یک گالری راحت نیست بلکه تمامی ابزار های ویرایش تصویرهای را نیز داراست. این اپلیکیشن دارای ۱۶ ابزار جهت ویرایش و فیلتر های متفاوت هست. نرم افزار Darkroom Gallery Photo Editor در گوگل پلی نمره عالی ۴٫۳ از ۵٫۰ را دریافت کرده است.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
    انتهای خبر/

    واژه های کلیدی: گوشی های هوشمند | آنتی ویروس | افزارهای | نرم افزار | اندروید | استفاده | اپلیکیشن | موسیقی | مدیریت | دانلود | برنامه

    از دانلود نرم افزار رمزنگاری ایمیل ها تا نرم افزار نمایش متن موزیک در حال پخش

    از دانلود نرم افزار رمزنگاری ایمیل ها تا نرم افزار نمایش متن موزیک در حال پخش

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • افست کتاب لاتین
  • چاپ کتاب آمازون
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتاب اورجینال
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی