ایستایی وجود ندارد ، هر چه هست جوشش و جاری بودن است.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » پزشکی و بهداشت » بهداشت و ارتقاء سلامت » در برنامه چربی سوزی تان این ۲۵ مورد شگفت انگیز را حتما در نظر بگیرید

    در برنامه چربی سوزی تان این ۲۵ مورد شگفت انگیز را حتما در نظر بگیرید

    برنامه چربی سوزی افراد متفاوت متفاوت هست. ولی گاهی مواردی وجود دارد که اکثر افراد می توانند در برنامه چربی سوزی خود از آن استفاده کنند.

    در برنامه چربی سوزی تان این 25 مورد شگفت انگیز را حتما در نظر بگیرید

    برنامه چربی سوزی افراد متفاوت متفاوت هست. ولی گاهی مواردی وجود دارد که اکثر افراد می توانند در برنامه چربی سوزی خود از آن استفاده کنند.

    برنامه چربی سوزی خود را با رعایت این نکات بهتر به پیش ببرید

    بهترین استراتژی های چربی سوزی آنهایی هستند که هم بتوانید زندگی و هم وزنتان را سر و سامان دهند. بعد شروع کنید و از فایده های آن بهره مند شوید!. لیست ما مشمول بر تعدادی تکنیک جهت کمک به چربی سوزی شماست که با کمک متخصصین تغذیه، پزشکان، روان شناسان، مربیان و زنانی که تجربه داشته اند، تهیه شده است هست. بعضی از آن ها ممکن است شما را شگفت زده کنند. ولی مطمئن باشید که روش های کارسازی هستند.

    در برنامه چربی سوزی تان این ۲۵ مورد شگفت انگیز را حتما در نظر بگیرید

    ۱٫ مستقیما از روی اجاق گاز غذا را بکشید

    به گفته دکتر برایان وانسینک ( Brian Wansink) مدیر آزمایشگاه برند و غذای دانشگاه کرنل: به جای این که غذا را داخل ظروف پذیرایی ریخته و روی میز بچینید، غذا را مستقیما از روی گاز بریزید تا حدود ۱۰ درصد کمتر غذا بخورید و تنقلات را در بسته های کوچک بگذارید. خوردن تنقلات از بسته های کوچتر تا ۶۱ درصد مصرف شما را کم کردن می دهد.

    ۲٫ شیرینی صبحتان را زیاد کنید

    برنامه چربی سوزی افراد متفاوت متفاوت هست. ولی گاهی مواردی وجود دارد که اکثر افراد می توانند در برنامه چربی سوزی خود از آن استفاده کنند.

    دسر صبحانه را با آغوش باز بپذیرید. در مطالعه ای در سال ۲۰۱۲ در مرکز پزشکی دانشگاه تلاویو محققان یافتند که، افرادی که صبحانه مفصلی مشمول بر یک چیز شیرین در رژیمشان داشته اند، در عرض ۸ ماه، نسبت به سایرین که کالری مساوی با صبحانه ای کم کربوهیدرات داشته اند، ۱۶٫۵ کیلو زیاد وزن کم کرده اند.

    ۳٫ هدفتان رسیدن به سایز ایده آل باشد

    به گفته چارلز دی آنجلو ( Charles D’Angelo) نویسنده فکر کن و لاغر شو: یک لباس در سایز ایده آل تان بخیرد و در اتاق خوابتان آویزان کنید تا هدفتان را به شما یادآور شود.

    ۴٫ دیدن آگهی های بازرگانی را متوقف کنید

    در برنامه چربی سوزی تان این ۲۵ مورد شگفت انگیز را حتما در نظر بگیرید

    هنگام تماشای فیلم های ویدئویی خبر های بازرگانی را به سرعت جلو بزنید. مطالعه ای به وسیله دانشگاه کالیفرنیا نشان داده، تصویرهای غذاهای پرکالری مرکز کنترل اشتهای مغز را جنبش کرده و ماشه احساس گرسنگی را می کشند.

    ۵٫ خانواده خود را تغذیه کنید

    به گفته جیمی گلدبرگ (Jamie Goldberg) طراح داخلی در کالیفرنیا که ۴۳ کیلو وزن کم کرده: اگر با افرادی زندگی میکنید که در خوردن افراط می کنند، چیزهایی برایشان بخرید که خودتان دوست ندارید.

    برنامه چربی سوزی افراد متفاوت متفاوت هست. ولی گاهی مواردی وجود دارد که اکثر افراد می توانند در برنامه چربی سوزی خود از آن استفاده کنند.

    ۶٫ دستتان را مشت کنید

    وقتی ولع خوردن به سراغتان آمد، مشتتان را گره کنید. یک سری مطالعات که در مجله تحقیقات مصرف کنندگان در سال ۲۰۱۱ چاپ شده است نشان میدهد، افراد هنگامی که حداقل جهت ۳۰ ثانیه یک عضله را منقبض کنند، راحت تر قادر به کنترل خواسته های خود خواهند شد.

    در برنامه چربی سوزی تان این ۲۵ مورد شگفت انگیز را حتما در نظر بگیرید

    ۷٫ به سراغ مصرف گوشت سرد بوقلمون بروید

    به گفته جنیفر مک دانیل ( Jennifer McDaniel)، سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم های غذایی: بعد از یک خوراکی شیرین، نصف برش گوشت بوقلمون سرد جلوی شما را جهت غذا خوردن زیاد می گیرد.

    ۸٫ اهداف خود را بازبینی کنید

    به گفته آنه پارکر( Anne Parker) مسئول چشمه آب گرم میراوال آریزونا: نشانه خود را از کم کردن ۱۰ کیلو به کم کردن ۲۰ نیم کیلو عوض کردن دهید و هر بار به خودتان پاداش دهید.

    ۹٫ گاهی سبزیجات متنوع بخرید

    به گفته جنیفر مک دانیل ( Jennifer McDaniel) سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی: تنوع، اشتهای شما را شعله ور می کند. تنوع خوراکیهایی که می خرید را محدود کنید تا باعث شود کمتر بخورید و موقع خرید سبزیجات برعکس عمل کنید تا سبزیجات بیشتری مصرف کنید.

    ۱۰٫ بشقاب تان را کوچک کنید

    به گفته انجی وینز ( Angie Vinez) منزل داری که ۲۰ کیلو چربی سوزی داشته: هر چه خانواده می خورند را بخورید، ولی در یک بشقاب کوچک با سایز فرزند گانه.

    ۱۱٫ سوپ بخورید

    به پیشنهاد تحقیق دکتر باربارا رولز ( Barbara Rolls) استاد علوم تغذیه در دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا: قبل از ناهار یک کاسه سوپ بخورید، در این صورت ۲۰ درصد کالری کمتری در این وعده مصرف خواهید کرد.

    ۱۲٫ در خوردن غذاهای سالم افراط نکنید

    به گفته جی جی ویرجین ( JJ Virgin) نویسنده تغذیه خام: بسیاری از افراد غذاهای سالمی مصرف می کنند، مثل کره بادام که آنها را به افراط در خوردن وسوسه می کند.در این صورت دیگر نمی شود نام این خوراکی را سالم گذاشت. خودتان را بشناسید و این خوراکی را از منزل تان دور نگه دارید.

    ۱۳٫ به نانتان روغن بزنید

    نمی توانید سبد نان را کنار بگذارید؟ به جای کره از روغن زیتون استفاده کنید. بر اساس مطالعه ای که در سال ۲۰۰۳ در مجله بین المللی چاقی منتشر شد، در این صورت ۲۳ درصد نان کم تر و ۱۶ درصد کالری کمتر مصرف می کنید.

    ۱۴٫ لیست پخش آهنگتان را گزینش کنید

    لیست پخش آهنگتان را با موزیک های شاد پر کنید. تحقیقات نشان داده، اگر با موزیک هایی که ۱۸۰ ضرب در دقیقه دارند ورزش کنید، به طور طبیعی سرعتتان بالاتر خواهد رفت.

    ۱۵٫ بدن تازه خود را تجسم کنید

    به گفته دکتر رابرت مایرر (Robert Maurer) دکتر موسسه بهداشت و طول عمر کالیفرنیا: به تصویری از بدن ایده آل خود فکر کنید. وقتی ولع خوردن دارید، این بدن را تصور کنید. با تکرار، مغزتان گرسنگی را با این تصویر جایگزین می کند.

    ۱۶٫ صبح سریع فعالیتتان را شروع کنید

    ورزش صبحگاهی داشته باشید. در یک مطالعه در سال ۲۰۱۲، محققان دانشگاه یانگ بیرمنگام متوجه شدند که، ۴۵ دقیقه ورزش میانگین تا شدید در صبح انگیزه شما را جهت غذا خوردن کم کردن می دهد.

    ۱۷٫ مصرف گوشت را کم کردن دهید

    به گفته لیزا مک ری ( Lisa McRee) میزبان سابق برنامه صبح بخیر آمریکا که ۱۵ کیلو چربی سوزی داشته: حداقل ۸۰ درصد چیزهایی که رشد می کنند ( گیاه های ) بخورید و زیاد از ۲۰ درصد چیزهایی که راه می روند ( حیوانات ) را نخورید.

    ۱۸٫ میوه ها را پوست نگیرید

    بر اساس مطالعه دانشگاه آیووا که درسال ۲۰۱۲ مجله PLoS ONE منتشر شد، هنگامی که سیب می خورید یا از آن در آشپزی استفاده می کنید، پوستش را جدا نکنید. ماده ای در پوست سیب است که عضله و سلامتی را زیاد کردن می دهد، چربی قهوه ای را می سوزاند.

    ۱۹٫ شکلات ها را مخفی کنید

    به گفته دکتر برایان وانسینک ( Brian Wansink) مدیر آزمایشگاه برند و غذا دانشگاه کرنل: اگر در منزل شکلات دارید، آن ها را از دسترس دور نگه دارید، در این صورت حدود ۶۰ درصد، شکلات کمتری مصرف خواهید کرد.

    ۲۰٫ حواس خود را پرت کنید

    به گفته دکتر کارول آروون ( Coral Arvon ) مدیر سلامت واکنش‌ها در مرکز طول عمر و آب گرم میامی : ولع خوردن معمولا بعد از ۱۰ دقیقه فرونشین می شود. با حرف زدن، قدم زدن، رابطه جنسی، شبکۀ اجتماعی فیس بوک یا لاک زدن حواس خود را پرت کنید.

    ۲۱٫ آهسته بخورید

    با استفاده از چاپ استیک ( چوبک غذاخوری یا به اختصار چوبک، نوعی وسیلهٔ مرسوم جهت خوردن غذا در آسیای شرقی است) یا دستی که معمولا از آن استفاده نمی کنید ( جهت راست دست ها، دست چپ)، آهسته تر غذا بخورید.

    ۲۲٫ تعادل را در وعده غذایی رعایت کنید

    به گفته تانیا زوکربروت ( Tanya Zuckerbrot) نویسند معجزه رژیم کربوهیدارت: در هر وعده فیبر و پروتئین بخورید. این دو سطح قند خون را متعادل نگه داشته و جلوی تسلیم شدن شما در برابر گرسنگی را می گیرند.

    ۲۳٫ نفس بگیرید

    به گفته دکتر جیم نیکولای ( Jim Nicolai ) مسئول چشمه آب گرم میراوال آریزونا: شمارنده خوردن از استرس را با روش تنفسی ۴ – 7 – 8 تحت کنترل در آورید. تا چهار شماره از طریق بینی استنشاق کنید، ۷ شماره نفستان را نگه دارید و ۸ شماره با صدا از دهانتان نفس بکشید. این کار را ۴ بار تکرار کنید.

    ۲۴٫ سرکه بیشتری استفاده کنید

    جوی بوئر (Joy Bauer) بنیان گذار مراکز تغذیه بوئر کامنتی در توئیتر منتشر کرده: سرکه قبل از غذا می تواند احساس سیری را زیاد کردن دهد. قبل از غذا سالادی با ۱ – 2 قاشق غذاخوری سرکه بخورید.

    ۲۵٫ یک مخاطب پیدا کنید

    به گفته چارلز دی آنجلو ( Charles D’Angelo) نویسنده فکر کن لاغر شو: نشانه خود را در یک وبلاگ عنوان کنید. هنگامی که نشانه خود را به صورت عمومی اعلام کنید، انصراف دادن از آن سخت تر می شود.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : یک رژیم ۳ روزه با ۴٫۵ کیلوگرم کم کردن وزن!

    اگر می خواهید زیاد بدانید : رژیم لاغری ۷ روزه ای که ۸ کیلو وزن تان را کم می کند

    عبارات مهم : غذاهای پرکالری – متخصصین تغذیه
    تهیه و تدوین:گروه سلامت سیمرغ
    seemorgh.com/health
    اختصاصی سیمرغ

    واژه های کلیدی: غذاهای پرکالری | متخصصین تغذیه | کالیفرنیا | غذا خوردن | خوردن غذا | نویسنده | دانشگاه | استفاده | مطالعه | صبحانه | سلامتی

    در برنامه چربی سوزی تان این 25 مورد شگفت انگیز را حتما در نظر بگیرید

    در برنامه چربی سوزی تان این ۲۵ مورد شگفت انگیز را حتما در نظر بگیرید

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • چاپ کتاب اورجینال
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی