ارزش انسان به افکار و باورهای اوست
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » عقل حکم می‌کند بعد از جام جهانی هم از کی‌روش استفاده کنیم / تاج

    عقل حکم می‌کند بعد از جام جهانی هم از کی‌روش استفاده کنیم / تاج

    وبسایت رسمی برنامه نود – مدیر فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: عقل حکم می‌کند بعد از جام جهانی ۲۰۱۷ هم از کی‌روش استفاده کنیم

    عقل حکم می‌کند بعد از جام جهانی هم از کی‌روش استفاده کنیم / تاج

    وبسایت رسمی برنامه نود – مدیر فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: عقل حکم می کند بعد از جام جهانی ۲۰۱۷ هم از کی روش استفاده کنیم

    به گزارش وبسایت نود ، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در خصوص موارد روز فوتبال کشور عزیزمان ایران از جمله تمدید قرارداد با کی روش، آخرین اوضاع نفت تهران، انتقال پاداش فیفا به فدراسیون کشور عزیزمان ایران و همچنین استمرار مناقشه میزبانی کشور عزیزمان ایران و عربستان پاسخ داد.

    از حضور در مراسم گزینش سفیر معنوی فوتبال ابتدا صحبت کنید؟

    عبارات مهم : جام جهانی – فوتبال
    ما هر لحظه سفرای صلح را معرفی می کنیم ولی این بار سفیر سلامت معنوی را در حوزه فوتبال معرفی کردیم و بنده به شخصه خوشحالم که این اتفاق افتاده چون نشان می دهد در بحث فرهنگ و معنویت در فوتبال نیز دقت شده است هست. بر همین اساس فدراسیون فوتبال محمد انصاری را به عنوان سفیر معنوی گزینش کرد هرچند که اتفاق امروز زیاد در زمینه پزشکی برگزار شد ولی از رفتن به سمت مباحث فرهنگی در فوتبال کشور استقبال به عمل آورده چون فدراسیون علاوه بر فوتبال، مسئولیت های اجتماعی هم دارد که باید این مسئولیت ها را به خوبی انجام دهد. به همین جهت دو شب پیش نیز جامعه ورزش و فوتبال کشور در شیرخوارگاه آمنه حضور داشتند و اعتقاد دارم این حرکت های ارزشمند باید به صورت متداوم ادامه داشته باشد.

    این حرکات فرهنگی را به لیگ برتر هم تسری می دهید؟

    همین طور هست. با شروع لیگ برتر هر هفته را بنابر مناسبتی که در آن وجود دارد گرامی می داریم که این عنوان از ماموریت های اجتماعی ماست. مباحثی مانند اهدای خون، درختکاری و کمک به ایتام و … که از مسئولیت های اجتماعی ما محسوب می شود و امروز هم به این علت در این مراسم حضور پیدا کردیم.

    در خصوص بلاتکلیفی تیم نفت صحبت کنید. این تیم همچنان با بحران مواجه است.

    نامه ای را جهت شرکت لیگ نوشته و از دوستان خواستم به سرعت وظیفه تیم فوتبال نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران را طی هفته آینده مشخص کنند. تیم نفت مثل بقیه تیم ها پراز گرفتاری هست. خیلی از تیم ها هنوز به مردم و بازیکنان طلبکار هستند که باید این طلب ها را بدهند. امسال نیز جهت کلوب ها سال پردرآمدی می شود چون داریم با تلویزیون به نتیجه های خوبی می رسیم. عدد و رقمهایی که بین ما رد و بدل می شود خوب است و میتواند بعضی از پرسشها کلوب ها را حل کند. من از کلوب ها درخواست کرده ام اگر منابعی است اول باید بدهکاری های بازیکنان سابق خود را تسویه کنند چون هنوز بازیکنانی مثل علی کریمی و وحید هاشمیان که سالهاست از فوتبال خداحافظی کرده اند از کلوب ها طلبکار هستند و این موارد باید تسویه شود. یا نفت از لیگ خارج می شود که در این صورت آخرین تیمی که می تواند به لیگ برتر بیاید، جایگزین نفت شده است ولی ما اجازه خرید و فروش این تیم تهرانی را به استان دیگری نمی دهیم. اگر توانستند در همین پایتخت کشور عزیزمان ایران و با تشریفاتی که شرکت لیگ دارد باید کار را در پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه دهند در غیر این صورت باید جای خود را به تیم دیگری داده و همه بدهکاری هایش نیز باید تسویه شود. البته جلسه دیگری چهارشنبه گذشته در حراست وزارت ورزش برگزار شد که اگر در خصوص خروجی آن مسئولان امنیتی صلاح دانستند صحبت خواهند کرد.

    به تیم ملی برسیم. کی روش در نشست خبری بعد از دیدار با ازبکستان اعلام کرد دیدار کشور عزیزمان ایران و روسیه در مهرماه امسال قطعی شده است هست. راجع به جزییات این دیدار صحبت می کنید؟

    این بازی قطعی است ولی جزییات برگزاری این دیدار و مکان آن به زودی اعلام خواهد شد .

    گویا بحث رفتن کی روش بعد از جام جهانی روسیه از تیم ملی و پیوستن او به تیم ملی فوتبال استرالیا قطعی است.

    این عنوان را تایید نمی کنم.

    بهتر نیست تا جام ملت های ۲۰۱۹ قرارداد فدراسیون فوتبال با کی روش تمدید شود؟

    قرارداد این سرمربی با فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران تا آخر جام جهانی روسیه است ولی کی روش مربی موفقی به شمار می رود و عقل هم حکم می کند فدراسیون فوتبال از از او استفاده کند.

    گفته می شود آدیداس با فدراسیون فوتبال به مسئله خورده است.

    این عنوان را هم تایید نمی کنم.

    فدراسیون کشور عزیزمان ایران چه تدابیری دارد که این بار حق کشور عزیزمان ایران در مراسم عالی ترین های سال آسیا خوره نشود؟

    پارسال هم در همه رده ها وضعمان خوب بود و من نمی دانم AFC این بار قرار است چطور گزینش کند. ما همان پارسال هم نگرانی خودمان را در حد اعلا اعلام کردیم! همین که مراسم را نرفتیم به نوعی نگرانی و اعتراض خود را نشان دادیم ولی به هرجهت امسال اگر afc واقعیت ها را ببیند ما جزو بهترینها هستیم.

    مناقشه میزبانی کشور عزیزمان ایران و عربستان به کجا خواهد رسید؟ گویا پرسپولیسی ها جهت میزبانی از الاهلی در آسیای میانه به توفیقی دست پیدا نکردند.

    این مناقشه جدی هست. پرسپولیس می توانست به تاجیکستان برود که طاهری خودش به این کشور رفت و گفت زمین های چمن این کشور مصنوعی هستند و نمی توانیم در آن بازی کنیم. وی در این خصوص یک گزارش کامل به فدراسیون فوتبال ارائه کرد. پرسپولیس همه تلاش خود را کرد که به عمان نرود هرچند که عمان هم کشور خوبی بود ولی به دنبال آن بود که به کشور دیگری برود که نشد. البته دو جا را هم ما پیشنهاد دادیم که بعد از بررسی ها به ما اعلام کردند این دو جا شرایط مناسب را ندارد و مجبور شدند تا دوباره به عمان برود. در هر صورت اعتقاد دارم که عمان در بین کشورهای عربی عالی ترین است.

    پاداش افزایش ملی پوشان به جام جهانی روسیه چه زمانی پرداخت می شود؟

    از جمع پولهایی که جهانگیری اعلام کرد که به فدراسیون فوتبال کمک می کنند و البته پولی که خود وزارت ورزش باید به فدراسیون فوتبال میداد ۵ و نیم میلیارد از ۱۵ میلیاردی که پارسال اعلام کرده بودند پرداخت شده است هست. در این خصوص با رییس جمهور و وزیر محترم صحبت کردم، همه قول خیلی جدی داده اند جهت تیم ملی. در این خصوص اسامی را نیز از ما خواسته اند و من منتظرم به سرعت اعلام شود که هنگامی که رقم آن را گفتند ما هم به شما اعلام خواهیم کرد.

    پاداش فیفا این بار چطور به دست فدراسیون فوتبال می رسد؟

    پول مان از AFC به صورت رینگت دریافت می شود. هر هفته نزدیک به ده هزار رینگت از طریق سفارت تحویل می گیریم. در هر صورت بخش کمی از این پول باقی مانده است.

    پاداش فیفا چطور؟

    در این خصوص هم می توانم اعلام کنم که تا هفته آینده باقی مانده آن را خواهیم گرفت. البته بسیاری از آن را گرفته و خرج هم کرده ایم. پاداش فیفا در حال حاضر جهت انتقال مشکلی ندارد.

     

    عقل حکم می‌کند بعد از جام جهانی هم از کی‌روش استفاده کنیم / تاج

     

    ۲۰۲۰

     

    واژه های کلیدی: جام جهانی | فوتبال | روسیه | ایران | داخلی | مهدی تاج | فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران |

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • چاپ کتاب آمازون
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • خرید کتاب خارجی
  • منابع اورجینال رباتیک
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار