خداوند آزادی را آفرید و انسان بردگی را.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » تفریح و سرگرمی » معما و تست هوش » چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۴۷۸)

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۴۷۸)

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (478)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۴۷۸)

    عبارات مهم : شبکه های اجتماعی – عکس یادگاری

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    سلامی دوباره خدمت همه شما عزیزان و همراهان . مانند هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. امیدوارم طاعات و عباداتتان مورد قبول درگاه حق قرار گیرد و تک تک لحظاتتان در این ماه عزیز سرشار از خیر و برکت باشد. ممنون از این که امروز هم ما را گزینش کرده اید.

    شروع میکنیم با این سلفیِ سرشار از انرژی مثبت از آناهیتا همتی، به امید اینکه زندگی و سرنوشت همه ما پر از امید و نشاط باشد.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۴۷۸)

    فرزاد جان این لبخندی که ما میبینیم را نزنی هم اتفاق خاصی نمی افتد.

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها

    سلفی نادر سلیمانی و رفقایش که ابراهیم شفیعی هم بین آنهاست، در حال گشت و گذار در دامان طبیعت.

    این همه میگوییم فینگلیش ننویسید بخاطر همین هست، الان بلاتکلیفیم و نمیدانیم که شیث گفته روزهایمان همراه با آرامش یا روزه مان!

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۴۷۸)

    لیندا کیانی، الناز حبیبی و لیلا بلوکات، از تصویر های جا مانده مربوط به مراسم خوش حالی خیریه “مهر لیلا”، به همت لیلا بلوکات یکی از دست به خیر ترین بازیگران و صورت های معروف حال حاضر.

    عکس یادگاری نفیسه روشن ما بین لاله مرزبان و ابوالفضل میری دو تازه بازیگرِ کشف شده است به وسیله پوران درخشنده، در اکران شخصی فیلم “زیر سقف دودی”.

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها

    کوروش تهامی و همسر عزیزش در مراسم اکران شخصی فیلم “رگ خواب”، تازه ترین شاهکار حمید نعمت الله. بازی کوروش در این فیلم بسیار متفاوت و دیدنی است.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۴۷۸)

    همایون و رایان شجریان، شاهزاده های موسیقی و آواز ایرانی در مراسم اکران شخصی “رگ خواب”. هنرنمایی و آواز بینظیر همایون در این فیلم یکی از فاکتور های مهم موفقیت و محبوب شدنِ این اثر بوده است.

    لیلا زن حاتمی با خنده های منحصر به فردش در مراسم اکران شخصی “رگ خواب”. لیلا در این فیلم غوغا کرده هست. هم خود را ماندگار کرده و هم ماندگارترین روایتی که سینمای کشور عزیزمان ایران از علاقه یک دختر داشته. باز هم میگویم که این فیلم را حتما ببینید.

    مریلا زن زارعی در آن یکی اکران خصوصی! یعنی اکران “زیر سقف دودی”.

    عکس یادگاری عمو پورنگ در کنار مهران مدیری در نشست صمیمانه مجریان تلویزیونی با مدیر شرکت صدا و سیما. در این مراسم مجریان تلویزیونی با مدیر شرکت دیدار کردند و از میزان ارادت خود به آن شرکت و آن مدیر گفتند و گفتند.

    پنجشنبه، ۱ تیر، سالگرد تولد عالیجناب عباس کیارستمی بود. نماد روشنفکری معاصر ایران، در نخستین سالِ نبودنش، هفتاد و هفت ساله شد. تبریک به سینمای کشور عزیزمان ایران و جهان.

    – شهرام

    + هووم

    – اینجا رو

    + چیه (چیلیک)

    تصور میکنم که پرستو صالحی یک آلبوم در منزلش دارد با عنوان “عکس با صورت ها” و تنها چند برگ از این آلبوم مانده تا تکمیل شود. در کنار استاد حسین علیزاده.

    ارسلان قاسمی در کنار مجسمه کوچکی از خودش. کسب و کار جدیدی که با تکنولوژی چاپ سه بعدی رواج پیدا کرده و در مجتمع ها و پاساژهای شمال پایتخت کشور عزیزمان ایران بسیار محبوب شده است هست. به طوری که شما داخل یک محفظه کاملاً اسکن میشوی و سپس مجسمه نیم متری خود را اینگونه تحویل میگیری و چند میلیون کارت میکشی.

    خانواده شریفی نیا در کنار جواد افشار در حاشیه مراسم اکران شخصی فیلم “پرسه در حوالی من” ساخته غزاله سلطانی که در گروه هنر و تجربه شروع به اکران شده است است.

    خطر سونامی در تهران.

    بابک خان حمیدیان، بازیگر بی حاشیه و خوب سینما و تئاتر در آتلیه.

    خواهشاً بی خیال این چالش شوید و انقدر کش اش ندهید! اگر هم کسی را دعوت میکنید خواهشاً کسی باشد که در اینستاگرام عضو نیست تا این رنجیر یک جایی پاره شود.

    رضا رویگری با این پست تولد همسر عزیزش را تبریک گفت و آرزو کرد که سالیان سال عشقشان پابرجا بماند. بله.

    باز هم تولد! این بار آقا کارن، پسرکِ رویا میرعلمی ده ساله شده است است که جهت او نیز آرزوی موفقیت و سلامتی داریم.

    فصل دو رنگ شدن بازوی پسر ها، فصل قبض روح شدن در مترو از بوی عرق، فصل لایک کردنِ تصویر تفریحات لاکچریِ دوستان در استخر و ساحل، فصل….

    قاب خانوادگی مهسا کرامتی و راما قویدل و آقا امیر مانی که ماشاالله به سرعت در حال بزرگ شدن است.

    تک و توک سلفی های جامانده از مراسم خوش حالی خیریه مهر لیلا. صاحب مجلس در کنار الهام حمیدی.

    سیروان و دوستان در پاریس. پاریس جهت دوستان حکم کن سولقان را دارد و هر وقت دلشان میگیرد یک سر تا شانزلیزه میروند و یک کافی مینوشند و برمیگردند!

    ای بابا. فوت غیرمنتظره ساعد سهیلی همه مان را شوکه کرد. آنقدر غیرمنتظره بود که حتی خودِ ساعد را هم شوکه کرده است! (دور از جانش)

    سردار آزمون تصویری جالب از کودکی هایش گذاشته هست. ما بگوییم باز میگویند که دشمنی دارد و این حرف ها، انصافاً شما خودتان بگویید. لباس سردار در این جا دخترانه نیست؟!

    رضا جان باور کن کسانی که دیروز فحاشی کردند اصلا کاری به دنیا بینی و این حرف ها ندارند. الکی خودت را اذیت نکن.

    ماجراهای نوید محمدزاده و کارگردانِ قشنگ اش، هومن سیدی. هومن یک کار تازه را کلید زده هست. بعد از تجربه تقریباً موفق “خشم و هیاهو” این پروژه که نمیدانیم نام آن چیست دومین تجربه سینمایی هومن سیدی خواهد بود.

    رویا نونهالی و همسرش رامین فاروقی در یک قاب کلاسیک. در کنار تعبیری قلنبه سلنبه از علاقه که خواننده را به دنده معکوس وامیدارد. شما یک کلام بنویس “من و عشقم” ما خودمان همه جا میگوییم که آقا روشنفکر و ادیب است.

    نادر فلاح بازیگر کارکشته سینما و تئاتر در مراسم اکران شخصی فیلم “مالیخولیا” ساخته مرتضی آتش زمزم کارگردان جوان و کاربلد سینما.

    عکسی ناب متعلق به چهل سال پیش که مهدی میامی با گذاشتن آن تولد پرویز پرستویی را تبریک گفت. پرویز پرستویی جوان در سمت چپ و مهدی میامی در سمت راست تصویر قابل تشخیص هستند.

    دیدید که راحت بودن چقدر صمیمی و دلنشین است؟ انشاالله ۱۴۰ سالگی عشقتان.

    سلفی مسعود روشن پژوه و حامد همایون دو هنرمندی که از لحاظ سطح کیفیت کاری (در مجری گری و خوانندگی) خیلی به هم می آیند.

    اسم مطلب امروز را باید “تولد صورت ها در شبکه های اجتماعی” میگذاشتیم. تبریک به شایسته ایرانی.

    فقیهه سلطانی و دخترش گندم زن در آستانه ۶ ماهگی. تولد ۰٫۵ سالگی گندم جان پیشاپیش مبارک!

    رضا رشیدپور که بعد از حمله قلبی در برنامه زنده مدتی از اجرای برنامه دور بود، باز هم به تلویزیون و برنامه “حالا خورشید” بازخواهد گشت. این خبر را آرش ظلی پور مجری جوان تلویزیون اعلام کرد.

    سلفی سهراب پورناظری در کنار مانوئل نویر دروازه بان نامدار تیم ملی آلمان و باشگان بایرن مونیخ که تولدش چند وقت پیش بود!

    عکس یادگاری بزرگان پرسپولیس در کنار هانی و هانا نوروزی، در روز تولد پدر فقیدشان. احتمالاً آقای طاهری، پروین و سایر دوستان بعد از آن اتفاقات تلخی که در مراسم خوش حالی قهرمانی پرسپولیس افتاد تلاش در دلجویی از هانی داشته اند. دلجویی کنید تا ببینیم یاد و حرمتِ هادی این بار چقدر دوام می آورد.

    سلفی لیلا اوتادی در حاشیه پخش فیلم “مالیخولیا” در کنار محمدرضا هدایتی و پسر عزیزش هامون، شبنم فرشادجو. دو خواهرِ لیلا هم که به آسانی مشخص هستند.

    به به! تبریک به آقا احسانِ گل! انشاالله که خوشبخت و سلامت باشید و هر لحظه لبتان خندان باشد. ولی خودمانیم ظهر ماه رمضان کسی مراسم خوش حالی عروسی نمیگرد (ایموجی چشمک). در ضمن این شعری که نوشتی هم یک مقدار با اصلِ شعر مغایرت دارد. حالا باقی نکات را نادیده میگیریم.

    به استناد سخن عکاس: نسیم ادبی و همسر محترم در حاشیه اکران “رگ خواب”.

    قابی با حضور خاطره سازان سینما و تلویزیون و پیشکسوتانی که امیدواریم هرکجا که هستند سلامت و سرزنده باشند. ابراهیم آبادی، سعید پیردوست، محسن قاضی مرادی و مهوش وقاری.

    با توجه به عکس؛ مصاحبه این زوج خوشبخت به زودی در یکی از مجلات مطرح کشور، با تیتری نزدیک به “از همان نگاه اول عاشق نرگس شدم” منتشر خواهد شد.

    علیرام بعد از بازگشت از این سفر دیگر به هیچ وجه حق ندارد از زندگی و بیحوصلگی بنالد!

    هنگامی که مادرت تازه از راه رسیده و تو با این لوس بازی ها داری وقت میخری که یک نفر به آرامی و بدون سر و صدا برطرف زحمت کند.

    “مادر قلب اتمی” ساخته پرستاره علی احمدزاده، با تمامی تحریم ها و موانع در اکران بسیار خوش درخشیده و در این چند روز عالی فروخته هست. سلفی ستاره های این فیلم، مربوط به روزهای ساخت و فیلمبرداری آن در سه سال پیش. ترانه علیدوستی، محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی و مهرداد صدیقیان به اتفاق آقای کارگردان و سایر همکاران.

    امید جان اگر طاقت دوری نداری عجله ای به بازگشت نیست. اصلاً بمان همان دوبی فعالیت کن! خوانندگی را هم بگذار کنار و آنجا به تجارت و برج سازی روی بیاور.

    بازی خطرناکی که سروش صحت با آبروی امیر کاظمی کرده است :))

    مانی جان آیا مکالمات شخصی با همسرت را روی اینستاگرام آپلود میکنی؟!

    دو ستون سینمای ایران، در یک قاب. به مناسبت تولد عزت سینمای ایران. تبریک دوباره خدمت استاد عزت الله انتظامی و آرزوی سلامتی جهت استاد محمدعلی کشاورز.

    علی دایی با این تصویر جالب از خود در کنار خداداد عزیزی در ایام قدیم و امروز، تولد دوست و هم بازی قدیمی اش را تبریک گفت. ما نیز تولد خداداد را تبریک میگوییم و امیدواریم این آخرین پست تولد امروز باشد!

    عجب!

    نصرالله رادش و نیمی از همسرش. الهی آمین.

    یک پرتره کلاسیک و جالب از امیر جدیدی، ستاره بی چون و چرای سینما.

    سلفی رامبد جوان و مهران مدیری در حاشیه دورهمی مجریان تلویزیونی و مدیر سازمان. سلفی ای که میتواند خاموش کننده بسیاری از شایعات و حرف و حدیث ها اطراف اختلافات بین این دو مجری محبوب باشد.

    مهرداد صدیقیان در حال چین گردی. پارگی زانو هایش را هم سانسور کرده تا خدایی نکرده مشکلی جهت ما پیش نیاید.

    بعضی از افراد هم خودشیفتگیِ خیلی قشنگی دارند!

    نوید محمدزاده، علی سرابی، ستاره پسیانی، پژمان جمشیدی، پرچهر قنبری و مارال بنی آدم در پشت صحنه یک نمایش که به زودی به اجرا درخواهد آمد.

    با این تصویر از علیرضا حقیقی در کن سولقان، مطلب امروز را به آخر میبریم. تا فردا، یا حق.

    اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: شبکه های اجتماعی | عکس یادگاری | اکران خصوصی | مجری محبوب | اینستاگرام | تلویزیون | سینمایی | در حاشیه | تلویزیون | سینمای | تصویری

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (478)

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۴۷۸)

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (478)

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۴۷۸)

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب آمازون
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • چاپ کتاب لاتین