کیش خوب همانند فوتبال خوب است، حرف نمی زند ، عمل می کند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » پزشکی و بهداشت » استخوانی کردن صورت بدون جراحی

    استخوانی کردن صورت بدون جراحی

    استخوانی کردن صورت مورد علاقه ی شما است؟ بعضی افراد هنگامی که خود را در آینه نگاه میکنند، احساس می کنند صورتشان زیادی پر است

    استخوانی کردن صورت بدون جراحی

    استخوانی کردن صورت مورد علاقه ی شما است؟ بعضی افراد هنگامی که خود را در آینه نگاه میکنند، احساس می کنند صورتشان زیادی پر است و دوست دارند صورتی استخوانی تر داشته باشند. البته این روزها خیلی از افراد دوست دارند صورتی استخوانی داشته باشند. ما ه شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید صورتی استخوانی داشته باشید.

    استخوانی کردن صورت بدون جراحی

    .

    .

    استخوانی کردن صورت

    ورزش کردن نخستین قدمی است که باید جهت داشتن صورت استخوانی بردارید. رژیم غذایی مناسب، مکمل ورزش کردن است و براحتی می توانید با این دو روش و با کمک گیاهان دارویی به نشانه خود برسید. ورزش کردن باعث می شود که عضلات صورت شما سفت شود و کمتر حجیم نشان داده شود.

    البته بگویم در صورتی که چاقی صورتتان، دلیلش اضافه وزن کل بدن شما باشد، شاید بهتر است تصمیمی قاطعانه بگیرید و کم کردن وزن تان (به صورت کلی و نه موضعی) را امتحان کنید. از طرفی ممکن است درشتی صورت ریشه ی ژنتیک داشته باشد، در این صورت یاد گرفتن اینکه چگونه صورتی استخوانی داشته باشیم چندان به کارمان نمی آید و کار مشکل به نظر می رسد.

    یك مساله مهم را فراموش نكنید؛ اینکه غذاهای نفاخ را كمتر بخورید. زیاد مردم تصور می كنند غذای نفاخ فقط باعث دل درد می شوند ولی باید بدانید طب سنتی می گوید غذاهای نفاخ و بخار دار باعث چاقی صورت هم می شوند.

    استخوانی کردن صورت مورد علاقه ی شما است؟ بعضی افراد هنگامی که خود را در آینه نگاه میکنند، احساس می کنند صورتشان زیادی پر است

    .

    .

    استخوانی کردن صورت با ورزش

    ۱. ورزش صورت

    ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ ورزش صورت طرفداران زیادی دارد، ورزش صورت همراه با رژیم غذایی سالم جواب می دهد، چون کمک می کند از شر افتادگی پوست صورت و چین و چروک احتمالی بعد از وزن کم کردن راحت شوید.

    .

    ۲. یوگای صورت

    حالت قرار گرفتن صورت در یوگا طوری است که با پایین نگه داشتن سر و تنفس عمیق باعث می شود، عضلات صورت در اوضاع مناسبی قرار بگیرند و دیگر اینکه، یوگای صورت یک جایزه ی نفیس هم جهت شما در نظر گرفته؛ کمک می کند جوان تر به نظر برسید!

    استخوانی کردن صورت بدون جراحی

    .

    ۳. تکرار دو واژه سیب و هلو در فواصل معین 

    سیب و هلو این دو کلمه باعث می شوند گونه ها و دهان شما فعال باشند، فعالیت این دو منطقه از صورت باعث درگیر شدن تعداد زیادی از ماهیچه های صورت می شوند. این دو کلمه یا آن حروف را هر چندبار که دل تان می خواهد در فواصل زمانی متفاوت تکرار کنید.

    .

    ۴. آدامس بجوید

    به قسمت جالب مقاله می رسیم؛ بعد می توانید سقز، آدامس بادکنکی یا هر نوع آدامس دیگری که دلتان می خواهد بجوید. عمل جویدن تعداد زیادی از عضلات صورت را درگیر و ورزیده می کند. اگر آدامس خور هستید و از آن لذت می برید، این مورد هم بخش مورد علاقه شماست و هم کار مشکل برایتان نیست. فقط یادتان نرود، آدامس بدون قند بجوید، هر چه قدر کمتر قند مصرف کنید، سلامت تان بهتر حفظ می شود و وزن تان هم کم تر بالا می رود.

    .

    استخوانی کردن صورت مورد علاقه ی شما است؟ بعضی افراد هنگامی که خود را در آینه نگاه میکنند، احساس می کنند صورتشان زیادی پر است

    ۵. ورزش دهان

    دهان تان را تا جایی که می توانید باز کنید تا عضلات صورت تان منقبض شوند. چند ثانیه مکث کنید و دوباره ببندیدش تا عضلات دوباره شل شوند. این تمرین را ۳بار در روز (صبح، ظهر، شب) و در هر مرتبه ۳۰ بار تکرار کنید.

    .

    .

    گیاهان جمع کننده اندام

    بیشتر گیاه های قابض (جمع كننده اندام) جهت لاغر كردن صورت بافایده هستند چون خاصیت جمع كنندگی پوست را هم دارند. مثل پوست انار، پوست درخت بلوط، برگ خشك سماق، گلنار. می توانید از این گیاه های جهت بخور دادن استفاده كنید؛ یعنی مقداری از این گیاه های را در آب بریزید و بجوشانید و بخور دهید.

    استخوانی کردن صورت بدون جراحی

    .

    .

    استخوانی کردن صورت با آب درمانی

    شستن صورت با آب خنك هم به مرور می تواند صورت را كوچك تر و لاغرتر كند البته این كار باعث براق و براق شدن پوست تان هم می شود. یك راه دیگر هم استفاده از حوله مرطوب هست. یك حوله را مرطوب و سرد كرده و بعد آن را روی صورت بگذارید  و چند دقیقه اجازه دهید سردی آن به صورت تان نفوذ كند.

    .

    .

    استخوانی کردن صورت با ضماد گل و سرکه

    ضمادهایی مثل ضماد گلنار و ضماد گل سرخ هم بافایده هست. جهت این كار پودر یكی از این دو گیاه را در مقداری آب بجوشانید و با كمی سركه مخلوط كنید و روی صورت بمالید. میزان پودر به اندازه صورت تان بستگی دارد. می توانید بین ۲۰ تا ۱۰۰گرم از این پودرها استفاده كنید. سركه هم باید به اندازه ای باشد كه پودر جوشانده شده است را شبیه ضماد كند.

    .

    .

    چاقی صورت به علت سلولیت

    گاهی این چاقی صورت و تجمع چربی ها به خصوص در نواحی گردن كه به غبغب معروف هست، آنقدر زیاد می شود كه شكل ظاهری صورت را بسیار بد می كند و باعث كم شدن اعتماد به نفس فرد می شود. مشكل از آنجا شروع می شود كه رژیم و ورزش هم راجع به این نوع چاقی دیر جواب می دهد چون چربی های جمع شده است در این نواحی در برابر تمرین، ورزش و رژیم غذایی بسیار مقاوم هستند و به سادگی برطرف نمی شوند. این مسئله سلولیت (تجمع چربی) نام دارد. خیلی ها گمان می كنند این اتفاق در اندام های تحتانی مانند پاها می افتد ولی این عارضه ممكن است در تمام پوست بدن یا حتی پوست صورت بروز كند.

    .

    .

    آیا کرم های آرایشی و لیپوساكشن باعث لاغری صورت می شود؟

    گاهی مردم دنبال راه هایی غیر از ورزش و رژیم جهت لاغر كردن صورت هستند؛ البته باید بدانید به طور علمی هیچ محصولی نمی تواند قسمتی از بدن را به طور موضعی چاق یا لاغر كند و كرم هایی هم كه در بازار جهت برطرف چاقی صورت موجودند یا اصلا موثر نیستند یا تاثیرشان موقتی هست. خیلی ها هم سراغ روش هایی مثل لیپوساكشن صورت می روند. یك عمل جراحی قشنگی كه شبیه به دیگر عمل های لیپوساكشن معمول است با این تفاوت كه روی نواحی اطراف صورت یعنی گردن، گونه ها و چانه انجام می شود كه البته مانند هر عمل جراحی مشكلات و عوارض خاص خود را دارد و شاید باید به عنوان آخرین راه حل به آن نگاه كنید.

    .

    .

    توصیه هایی جهت استخوانی کردن صورت

    ۱- تحت نظر یک دکتر تغذیه رژیم بگیرید تا مطمئن باشید از یک رژیم غذایی سالم پیروی می کنید

    ۲- انجام ورزش های هوازی

    ۳- مصرف فیبر و سبزیجات سبز

    ۴- تلاش کنید غذاهای حاوی قند و چربی نخورید

    ۵- الکل مصرف نکنید، چون باعث می شود بدن تان آب بسیاری از دست بدهد و کم شدن آب بدن باعث شود صورت تان پف کرده به نظر بیاید.

    نکته ای که در رسیدن به این نشانه باید به آن توجه کنید، این است که صبر را فراموش نکنید. نباید این انتظار را داشته باشید که خیلی سریع به صورتی استخوانی دست پیدا کنید. با ورزش و روش هایی که در بالا بیان شد، تدریجا به این خواسته خواهید رسید.

    .

    هرگونه کپی برداری با نام دکتر سلام و لینک دهی مستقیم مجاز است.

    واژه های کلیدی: رژیم غذایی | عمل جراحی | استفاده | عضلات | صورتی | آدامس | استخوانی کردن صورت با آب درمانی | استخوانی کردن صورت با ضماد گل و سرکه

    استخوانی کردن صورت بدون جراحی

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • منابع اورجینال رباتیک
  • کتاب اورجینال
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی