ارزش انسان به افکار و باورهای اوست
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار اقتصادی » کیفی سازی نباید قیمت‌ها را زیاد کردن دهد ، پرداخت خسارت اعتماد، خدمتی متداول در جهان

    کیفی سازی نباید قیمت‌ها را زیاد کردن دهد ، پرداخت خسارت اعتماد، خدمتی متداول در جهان

    رئیس شرکت حمایت از مصرف کنندگان گفت: تولیدکنندگان باید سلایق مشتریان را درنظر بگیرند و به محض رعایت استاندارد و ارتقا کیفیت نباید قیمتها را زیاد کردن داد.

    کیفی سازی نباید قیمت‌ها را زیاد کردن دهد ، پرداخت خسارت اعتماد، خدمتی متداول در جهان

    محمود نوابی مدیر شرکت حمایت از مصرف کنندگان وتولیدکنندگان در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی گروه تحریریه سایت جوان، در خصوص کیفیت کالاها اظهار داشت: کیفیت حد و اندازه ندارد و دامنه آن بسیار گسترده است و کارهایی که انجام می شود اعم از استانداردسازی و خدمات بعد از فروش باید در مسیر کیفی سازی و ارتقا کیفیت صورت گیرد.

    وی افزود: استانداردها حداقل هایی است که جهت کالاها و محصولات تعیین می شود تا کمترین حد کیفیت را دارا باشند و الزاما استاندارد بودن یک کالا به منزله داشتن کیفیت مناسب نیست.

    معاون وزیرصنعت تصریح کرد: امروز اگر کالایی کیفیت مورد نیاز را نداشته باشد محکوم به فناست و باید هم به لحاظ آنالیز مواد و ساختار کیفی بوده و هم قیمت مناسب را دارا باشد ضمن اینکه جهت سلایق متفاوت کالا عرضه شود.

    کیفی سازی نباید قیمت‌ها را زیاد کردن دهد ، پرداخت خسارت اعتماد، خدمتی متداول در جهان

    رئیس شرکت حمایت از مصرف کنندگان با بیان اینکه کیفیت نقش تعیین کننده ای در مصرف کالای داخلی دارد عنوان کرد: تولیدکنندگان داخلی بهتر از خارجی ها بازار و سلایق مشتریان را می شناسند و باید آن را رعایت کنند بویژه در بخش خدمات که مشمول بر قبل،حین و بعد از فروش می شود.

    نوابی با اشاره به خدمت جدیدی که در بسیاری از کشورها متداول هست، گفت: پرداخت خسارت اعتماد از جمله خدماتی است که تولیدکنندگان خارجی آن را انجام می دهند بطوری که اگر مشتری به یک برندی اعتماد و کالایی را خریدار کرده و ازکیفیت این کالا رضایت نداشت علاوه بر بازپس گیری کالا به وسیله فروشنده مبلغی بمنظور بازیابی اعتماد از دست رفته مشتری به او پرداخت می شود.

    وی تاکید کرد: شرایط امروز بطوری نیست که مصرف کننده اضطراری جهت مصرف کالا داشته و تنوع محصولات این حق گزینش را به او می دهد و تولیدکنندگان ما باید به سراغ مشتریان بروند و لزوما بلافاصله بعد از رعایت استاندارد و کیفی سازی نباید قیمت ها زیاد کردن دهند.

    معاون وزیر صنعت افزود: یکی از نکاتی که موجب می شود تا مردم کالای ایرانی بخرند علاوه بر استاندارد و کیفیت داشتن قیمت مناسب است و تولیدکننده ایرانی باید به سمتی حرکت کند که کمترین سود و بیشترین فروش داشته باشد که به این ترتیب می توان شاهد زیاد کردن خرید کالای داخلی بود.

    رئیس شرکت حمایت از مصرف کنندگان گفت: تولیدکنندگان باید سلایق مشتریان را درنظر بگیرند و به محض رعایت استاندارد و ارتقا کیفیت نباید قیمتها را زیاد کردن داد.

    رئیس شرکت حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در آخر تاکید کرد: سوددهی یک واحد صنعتی از طریق زیاد کردن بهره وری و استفاده از ظرفیت ها حاصل می شود و تولیدکنندگان نباید با زیاد کردن قیمت کالا به دنبال سود زیاد باشند.

    انتهای پیام/

    اگر کالایی کیفیت مورد نیاز را نداشته باشد محکوم به فناست

    واژه های کلیدی: پرداخت خسارت | استاندارد | اعتماد | افزایش قیمت | استادارد | کیفی سازی | حمایت از مصرف کنندگان | خدمات بعد ازفروش

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • منابع اورجینال رباتیک
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • چاپ کتاب آمازون
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون