یكدیگر را مسخره نكنید (اگر دین دارید)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » سبک زندگی » روش های عالی و موثر جهت جذب مشتری

    روش های عالی و موثر جهت جذب مشتری

    وقتی مشتری و مخاطب به شما اعتماد دارد، به شما وفادار مانده و زیاد خرید می کند. اگر شما بتوانید اعتماد آن ها را جلب کنید قطعا می توانید خدمات خود را

    روش های عالی و موثر جهت جذب مشتری

    روش های عالی و موثر جهت جذب مشتری

    عبارات مهم : رسانه ها – رسانه ای

    فراموش نکنید که عالی ترین جمعیت تشنه شما، لیست موجود مشتریان شما است

    روش های عالی و موثر جهت جذب مشتری

    وقتی مشتری و مخاطب به شما اعتماد دارد، به شما وفادار مانده و زیاد خرید می کند. اگر شما بتوانید اعتماد آن ها را جلب کنید قطعا می توانید خدمات خود را با زیاد کردن کیفیت، به قیمت بهتری بفروشید و باعث افزودن ارزش به زندگی مشتری خود شوید.

    جذب مشتری راه مهم داشتن فروش بالاتر و کسب درآمد زیاد هست. به آسانی با ۴ روشی که در این مقاله معرفی می کنیم می توانید فروش تان را چند برابر کنید.

    اگر نگاه کردن را یاد بگیرید، جمعیت مشتریان تشنه همه جا هست. هنگامی که صحبت از رساندن خبر بازاریابی به مخاطبان می شود، خیلی ها فورا به یاد آگهی های کلاسیک تلویزیونی، رادیویی، روزنامه، مجلات و… می افتند. درست هست، استفاده از رسانه های کلاسیک می تواند به شما دسترسی فوری به جمعیت تشنه عظیمی را بدهد. ولی این فقط یکی از چهار طریقی است که شما می توانید به جمعیت تشنه خودتان دست پیدا کنید.

    وقتی مشتری و مخاطب به شما اعتماد دارد، به شما وفادار مانده و زیاد خرید می کند. اگر شما بتوانید اعتماد آن ها را جلب کنید قطعا می توانید خدمات خود را

    برای دسترسی به جمعیت پول پرداخت کنید

    مجله ای پیدا می کنید که خوانندگانش درست همان جمعیت تشنه شما هست. سپس جهت چاپ آگهی یا خبرتان به مجله پول پرداخت می کنید. واضح هست، تبلیغ در رسانه ای متناسب، بر تبلیغ در رسانه ای نامرتبط ارجحیت دارد. شما هیچ وقت شانه تان را جهت آدم های طاس تبلیغ نمی کنید. نه فقط شما می توانید در رسانه ها تبلیغ کنید، بلکه می توانید جهت دستیابی به جمعیت هدف، به کسب و کارهایی که در بازار شما فعالیت می کنند، پول پرداخت کنید. در حقیقت، این روش احتمال بیشتری دارد که ختم رسیدن به یک جمعیت تشنه شود.

    جست و جو جهت دستیابی به جمعیت مشتریان

    دوست ندارید جهت دستیابی به مشتریان پول پرداخت کنید؟ مشکلی نیست، مجبور نیستید. خیلی از افراد که به جمعیت تشنه دسترسی دارند، به شما این دستیابی به مشتریان را می دهند. تصور کنید فروشنده نوعی شامپو هستید که بازارش افرادی است که فقط می خواهند خوب به نظر برسند و قیمت برایشان مهم نیست. یک سالن آرایش پیدا می کنید که مشتریان آن از آدم های سطح پردرآمد جامعه است و پیش مالک این سالن می روید : «بگذارید شامپوی ام را در سالن شما قرار دهم. احتیاجی نیست پولی پرداخت کنید. هر وقت که یک بسته از آن فروختید، ۵۰ درصد آن جهت خودتان است و تا هنگامی که هم که چیزی نفروختید نیاز نیست چیزی پرداخت کنید». مثل آب خوردن، شما هم پول به چنگ می آورید و هم چندان زحمتی نکشیده اید.

    روش های عالی و موثر جهت جذب مشتری

    از هیچ مشتری بسازید

    هر وقت که با مشتریان بالقوه مواجه می شوید، حتی آن هایی که چیزی نمی خرند، باید اطلاعات تماسش را بگیرید و از آن ها اجازه بگیرید در آینده برایشان پیشنهادهایی را ارسال کنید.

    اگر پرسه زنان، کسانی وارد مغازه تان شدند، آن ها را وارد لیست پستی خود کنید.

    وقتی مشتری و مخاطب به شما اعتماد دارد، به شما وفادار مانده و زیاد خرید می کند. اگر شما بتوانید اعتماد آن ها را جلب کنید قطعا می توانید خدمات خود را

    اگر بازدیدکنندگان وارد وب سایت شما شدند، از آن ها بخواهید که جهت خبرنامه ایمیلی شما عضویت کنند.

    اگر یک شو تجاری برگزار کردید و کسی آمده ببیند چه خبر هست، حتما اطلاعات تماس او را بگیرید.

    هرچقدر کم، هر اطلاعاتی که از مشتری بالقوه ای بگیرید، شانسی است که به آرامی جمعیت تشنه خود را بسازید.

    روش های عالی و موثر جهت جذب مشتری

    البته فراموش نکنید که عالی ترین جمعیت تشنه شما، لیست موجود مشتریان شما است.

    پیدا کردن جمعیت گم شده

    برخی مواقع جمعیت تشنه کنارتان هست، تنها کاری که باید بکنید این است که پیامتان را به آن ها برسانید. در اینترنت، میلیون ها اتاق گفت و گو وجود دارد و مطمئنا همه را می توانید وارد ماجرا کنید. با کمک به دیگران خودتان را بشناسانید، بدانید که پیروان وفاداری پیدا می کنید. از دادن مثال های سخاوتمندانه ابا نداشته باشید. بعضی از اعضا ممکن است محصول شما را به آسانی تبلیغ کنند و خودشان هم نفهمند این کار را می کنند. این کار را تنها به این علت می کنند که از سرویسی که ارائه می دهید به شگفت آمده اند.

    جمعیت های تشنه گم شده، در دنیا پرسه می زنند و تنها منتظر این هستند که پیدایشان کنید.

    وقتی مشتری و مخاطب به شما اعتماد دارد، به شما وفادار مانده و زیاد خرید می کند. اگر شما بتوانید اعتماد آن ها را جلب کنید قطعا می توانید خدمات خود را با زیاد کردن کیفیت، به قیمت بهتری بفروشید و باعث افزودن ارزش به زندگی مشتری خود شوید.

    اما این اعتماد به آسانی و یک شبه به دست نمی آید. شما باید بطور مداوم جهت دستیابی به آن و نگهداری اش تلاش کنید. شما باید توانایی درک مشتری خود را داشته باشید و خدمات و محصول خود را در همان وقت مقرر به دست او برسانید. تنها در صورت برقراری اربتاط مداوم و موثر است که می توانید وفاداری آن ها را کسب کنید. مواردی که در ادامه ذکر می کنیم می تواند به شما یاری کند استراتژی جلب اعتمادتان را اصلاح ببخشید.

    در دسترس باشید

    در دسترس مشتری و مخاطب باشید و بمانید تا هروقت مایل بودند، بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. اگر در دسترس آن ها نباشید یا درخواست و پرسش ایشان را پاسخ ندهید، به مرور وقت ارزش و اعتبار خود را نزد آن ها از دست خواهید داد.

    بهتر است به امور مشتریان خود اموزش ای مورد نیاز را انتقال دهید تا تماس هیچکس را از دست ندهند. در شبکه های اجتماعی و وبسایت سازمانی خود حتما پاسخگو و همراه مشتریان باشید. در صورت امکان به برگزاری مناسبت عمومی بپردازید.

    محصول یا خدمات باکیفیت ارایه دهید

    گاهی مردم میل به دارند احساسی خرید کنند نه منطقی! چالش بزرگ شرکت شما هنگامی که است که محصول یا خدمات به دست مشتری می رسد و او باید آن را ارزیابی کند. اگر از خدمات شما راضی باشد به صورت احساسی خودش را بابت این خرید، توجیه خواهد کرد. اگر در کیفیت خود سهل انگاری کنید مطمینا مشتری خود را از دست می دهید و چه بسا بدترین بررسی ها و انتقادها را در جامعه و شبکه های اجتماعی رویت کنید که باعث کم کردن تعداد مشتریان شما می شود.

    یک روش مناسب و مطمین جهت کنترل کیفیت خدمات و محصول این است که آن را آزمون کنید. می توانید حتی گروهی را جهت تحقیق از مخاطب هدف، تعیین کنید.

    صادقانه برخورد کنید

    یکرو و روراست بودن یعنی در برابر نقاط قوت و ضعف شرکت، موضع نگیرید. اگر متوجه شدید که محصولتان دچار پرسشها زیادی است باید در تلاش باشید آن را حتما برطرف کنید و سپس به عرضه اش بپردازید حتی اگر باعث شود از رقبا عقب بیافتید.

    به ارزش مشتری خود بیافزایید

    برای شمه چه چیز در درجه اول اهمیت قرار دارد؟ مشتری یا سود؟ مردم کاملا متوجه می شوند که شما به آن ها اهمیت می دهید یا تنها پولشان را می خواهید. ممکن است خدمات شما خوب باشد و مشتریان زیادی داشته باشید ولی الزامی وجود ندارد بتوانید اعتماد آن ها را در این صورت جلب کنید.

    ثابت قدم باشید

    تداوم و ثبات قدم در ادامه نکات بالا می تواند یاری کند مطمین شوید که در نهایت اعتماد مشتریان خود را جلب خواهید کرد. شما باید جهت خود و سازمانتان، اهدافی را مشخص کنید که دستیابی و حفظ آن ها باعث استمرار کیفیت خدماتتان باشد.

    منابع : news.respina.net

    modiresabz.com

    گردآوری : بخش اسرارخانه داری بیتوته

    واژه های کلیدی: رسانه ها | رسانه ای | مخاطب | محصول | جمعیت | تبلیغ | اعتماد | متفرقه

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • کتاب اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب خارجی
  • جعبه هدیه کتاب
  • چاپ کتاب اورجینال
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون