امام حسين(ع):اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » جهت ما لیگ از فردا با دیدار سوپرجام شروع می‌شود / برانکو

    جهت ما لیگ از فردا با دیدار سوپرجام شروع می‌شود / برانکو

    وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی پرسپولیس می گوید دیدار سوپر جام عالی ترین مقدمه جهت شروع فصل است.

    جهت ما لیگ از فردا با دیدار سوپرجام شروع می‌شود / برانکو

    وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی پرسپولیس می گوید دیدار سوپر جام عالی ترین مقدمه جهت شروع فصل است.

    به گزارش وب سایت نود، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران در چارچوب سوپر جام فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: ما بی صبرانه منتظر شروع فصل هستیم. فصل از فردا شروع می شود. این دیدار عالی ترین مقدمه جهت شروع فصل هست. خوشحالیم که می توانیم در این بازی باشیم.

    او افزود: ما با تیم نفت بازی داریم؛ تیمی که در سال های اخیر در رده های بالای جدول لیگ قرار داشته هست. مربی آنها (علی کریمی) یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال کشور عزیزمان ایران هست. خیلی خوشحالم که او دانش و تجربه خودش را که در دنیا بدست آورده را در اختیار تیمش قرار می دهد. علی کریمی سخت ترین کار را قبول کرده است و آن هم مربی گری هست. او دانش و تجربه خودش را می خواهد به فوتبالیست های تیمش ارائه دهد. اطلاعات زیادی از این تیم به گوش می رسد. آنها مشکلاتی دارند و کادرفنی این تیم هم عوض شده است و بازیکنان جدیدی به جمع این تیم اضافه شده است اند.

    جهت ما لیگ از فردا با دیدار سوپرجام شروع می‌شود / برانکو

    برانکو ادامه داد: من تجربه زیادی دارم و به بازیکنانم گفته ام که علی رغم اینکه ما تیم بهتری هستیم و قهرمان کشور هستیم و از نقش قهرمانی عقب نشینی نمی کنیم و می خواهیم در ابتدای فصل تازه با یک قهرمانی هواداران را خوشحال کنیم، خیلی از این بازی می ترسم چون تجربه دارم. پارسال هم هنگامی که به قشقائی باختیم، این قشنگی فوتبال بود که به نمایش درآمد. این نوشته ها و تفاسیر که راجع به این بازی مطرح هست، شاید یک مقدار بخواهد بازیکنان را خواب بکند. آنچه که مطمئنم این است که بازیکنان نفت فردا ۲۰۰ درصد انگیزه دارند. آنها سرشان را در زمین می گذارند و قطعا تلاش می کنند تا ما را غافلگیر کنند. من مطمئن هستم که بازیکنانم، حریف را دست کم نمی گیرند و حداکثر توانشان را خواهند گذاشت. ما اهداف خود را مشخص کرده ایم و آن هم بردن تعداد زیاد بازی ها و کسب بیشترین قهرمانی ها است و فردا نخستین وقت هست. به بازیکنانم اعتقاد دارم. آنها نشان داده اند که توانایی زیادی دارند.

    سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: منشا به علت عمل جراحی ناشی از یک عفونت کوچک فردا با ما نیست. علی رغم بعضی کلوب ها که بازیکنانشان را به تیم امید ندادند، صادق محرمی در تیم ملی امید هست. او جهت ما خیلی مهم است ولی جهت تیم امید هم مهم هست. سایر بازیکنان مشکلی ندارند.

    وی راجع به احتمال بازی کردن طارمی در بازی با نفت گفت: طارمی بازیکن ماست. او این اجازه را داشت که به دنبال بازی در اروپا باشد. او از پیشنهادات خارجی اش راضی نبوده هست. او هنوز صد درصد آماده نیست همانطور که سایر بازیکنان هم باید زیاد آماده شوند. ما می خواهیم با روش سریعتری جهت ۱۰ روز آینده آماده اش کنیم. ولی در کل باید بگویم که او فردا بازی می کند.

    ایوانکوویچ درپاسخ به سوالی راجع به عوض کردن پست شایان مصلح در پرسپولیس گفت: ما او را به عنوان دفاع چپ جذب کرده ایم و این پست اول اوست ولی من تلاش می کنم بازیکنان را به شکلی آماده کنم که در دو پست بتوانند بازی کند. از تلاش او خیلی راضی هستم ولی طبیعی است که نیاز باشد تا او مدتی کار کند تا تطبیق پیدا کند.

    وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی پرسپولیس می گوید دیدار سوپر جام عالی ترین مقدمه جهت شروع فصل است.

    او در پاسخ به این پرسش که آیا داربی آلمان تمرکزش را بهم زد و اینکه بحث عوض کردن مدیریت پرسپولیس می تواند روی تیمش اثر بگذارد و در نهایت مصاف با الاهلی عربستان را چه خواهد کرد، گفت: بحث هایی که کردید در برنامه های ما بی نظمی ایجاد کرد. ولی به طور کلی ما برنامه کلی خود را خیلی عوض کردن نداده ایم. دوست داشتیم بازی های تدارکاتی بیشتری داشته باشیم ولی امکانش نبود. بحث هایی که راجع به مدیریت هم می شود، هر از چند گاهی پیش می آید و البته این هم می تواند روی بازیکنان اثر بگذارد چون نامعلوم بودن وظیفه کلوب و اینکه آیا عوض کردن ایجاد می شود یا نه، باعث می شود تا بازیکنان با مدیریت کلوب صحبت کنند. به طور کلی باید بگویم تاثیری نداشته و این حرف ها زیاد در حد شایعه در رسانه ها مطرح می شود. هنگامی که لیگ نیست، این مباحث زیاد مطرح می شود و بازیکنان در این وقت زیاد سرشان در لاک خودشان هست. ولی راجع به الاهلی باید بگویم که بودجه ای که عربستان و یا کلوب های قطری و اماراتی جهت تیم هایشان می گذارند، خیلی زیاد از ماست. من پارسال هم گفتم که ما تنها تیم در آسیا هستیم که جز دروازه بان خارجی مان، سایر بازی ها را با بازیکنان بومی انجام داده ایم و قاطعانه قهرمان شدیم و رکوردها را جابه جا کردیم. در آسیا افزایش کرده ایم و این باعث می شود به بازیکنانم افتخار کنم. ما آمادگی این را داریم که الاهلی را شکست دهیم و یک قدم دیگر به جلو برویم.

    برانکو راجع به بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس، اظهار کرد: من با نوراللهی صحبت کردم. خیلی خوشحالم که به تیم ما بازگشته هست. طبیعی است که او هنوز حق بازی کردن ندارد ولی به جمع تمرینات ما اضافه شده است هست. او هر وقت مجوزش صادر شود، می تواند بازی کند. من به او خیلی اعتماد دارم و از او انتظار زیادی دارم. او در هر ۴ پست می تواند بازی کند و پتانسیل ملی پوش شدن را هم دارد. بازیکنان او را خیلی دوست دارند و فردا هم کنار ما خواهد بود.

    او راجع به پنالتی زن پرسپولیس در بازی با نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران و اینکه چه توصیه ای به علی کریمی جهت مربی گری دارد، گفت: پنالتی را طارمی می زند. ولی چیزی که به کریمی سفارش می کنم این است که خیلی تفاوت میان بازیکن بودن و مربی گری وجود دارد. او یک وقت پر از کار و فشار را پیش روی خواهد داشت. من ۳۰ سال است مربی ام ولی هنوز هم تلاش می کنم یاد بگیرم و زیاد می خوانم. به کریمی اعتقاد دارم و خوشحالم که بازیکنان سابقی که در تیم ملی با من بودند به مربی گری می پردازند. مردها نکونام، دایی، منصوریان(دراینجا مترجم نام او را میناوند اعلام کرد که با تذکر خود برانکو روبه رو شد)، عزیزی و خیلی های دیگر. شما نباید بعد از باخت زیر آب آنها را بزنید. در کل جهت همه آنها آرزوی موفقیت دارم.

    سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا حقیقت دارد که گزینه هدایت تیم ملی روسیه است و در این باره با او صحبت شده است هست، گفت: این ها همه حرف و سخن هست. آنها کاپلو که مربی بزرگی است را در اختیار داشتند و هیچ کاری نتوانستند بکنند و در سراشیبی سقطو قرار گرفتند. مایل نیستم در این باره صحبت بکنم. من با خیلی از آدمها صحبت می کنم.

    او راجع به مصدومیت بشار رسن، عنوان کرد: او بازیکن جوانی است و از بازیکنان آینده دار عراق هست. او تمریناتش را قطع نکرده چون لیگ عراق ادامه دارد. در مورد آمادگی او فکر نمی کنم مشکلی باشد. سرعت تطبیقش با تیم ما مطرح هست. چون بازیکن جهت پرسپولیس باید شاخصه های خاصی داشته باشد. از شخصیت برنده بودن بگیرید تا سایر شاخصه ها.

     

    جهت ما لیگ از فردا با دیدار سوپرجام شروع می‌شود / برانکو

     

    ۲۰۵۱

    واژه های کلیدی: برانکو ایوانکوویچ | پرسپولیس | علی کریمی | پرسپولیس | بازیکنان | بازیکن | ایران | برانکو

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب خارجی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • جعبه هدیه کتاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی