هر اقدام بزرگ ابتدا محال به نظر می رسد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » کامپیوتر و اینترنت » از دانلود جعبه‌ابزار همه‌کاره اندروید تا دانلود بازی FIFA 2017

    از دانلود جعبه‌ابزار همه‌کاره اندروید تا دانلود بازی FIFA 2017

    در بسته هفتگی دریچه، عالی ترین نرم افزارها از دید شما بازدیدکنندگان گرامی را قرار داده‌ایم.

    از دانلود جعبه‌ابزار همه‌کاره اندروید تا دانلود بازی FIFA 2017

    به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه اینترنت گروه تحریریه سایت جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان راه اندازی نشده است.

    حال اگر در طول هفته وقت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید دلواپس نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از نظر شما بازدیدکنندگان را جمع آوری کرده ایم.

    دانلود ۳C Toolbox Pro 1.9.6.5 / جعبه‌ابزار همه‌کاره اندروید

    شاید تا به حال به این عنوان فکر کرده باشید که از یک نرم‌افزار استفاده کرده و تمام نیازهای خود را با استفاده از همین نرم افزار برطرف کنید. انجام این کار باعث خواهد شد تا شما نیازی به راه اندازی کردن نرم‌افزارهای متعدد روی گوشی همراه خود نداشته باشید و نرم‌افزاری که راه اندازی کرده‌اید، این امکان را داشته باشد تا خواسته‌های شما را تا حدود زیادی پوشش دهد. برنامه ۳C Toolbox ، به عنوان یکی از قدرتمندترین و کامل‌ترین نرم‌افزارها در همین زمینه است و از آن به عنوان یک جعبه ابزار کامل و حرفه‌ای یاد می‌شود که با راه اندازی آن روی گوشی همراه خود می‌توانید به امکانات بسیار عالی و گسترده‌ای دسترسی داشته باشید.

    از دانلود جعبه‌ابزار همه‌کاره اندروید تا دانلود بازی FIFA 2017

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


    دانلود ۶٫۴٫۷ Accupedo Pro Pedometer؛ گام شمار و مسافت سنج
    نرم افزار Accupedo-Pro Pedometer یک ابزار کاربردی است که می تواند تعداد قدم های شما را محاسبه کند. شما می توانید با راه اندازی این برنامه روی گوشی خود، گام تعداد گام ها و مسافت طی شده است را اندازه گیری کنید و تجربه جدیدی در قدم زدن بدست آورید. این نرم افزار با استفاده از سنسور های هوشمند گوشی حرکت شما را محاسبه میکند؛ حتی اگر گوشی را درون کیف خود قرار داده باشید. نرم افزار Accupedo در گوگل پلی با قیمت ۳٫۹۹ دلار به فروش می رسد و نمره عالی ۴٫۱ از ۵٫۰ را نیز کسب کرده است.
    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود Video Format Factory Premium 4.0؛ برنامه تبدیل فرمت پر امکانات

    بارها اتفاق افتاده است که جهت تماشای یک فیلم یا گوش دادن یک موسیقی دچار مسئله شده است باشید لیکن فرمت آن ویدئو یا موزیک به وسیله پلیر شما پشتیبانی نمیشود یا اینکه میخواهید حجم یک ویدئو یا موسیقی را در گوشی خود کم کنید. ما به شما نرم افزار Video Format Factory Premium پیشنهاد میکنیم که قادر است اکثر فرمت های صوتی و تصویری را به هم تبدیل کند.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود ۱۰٫۴٫۱ WPS Office + PDF ؛ قدرتمندترین آفیس و PDF جهت اندروید و Ios
    اغلب بازدیدکنندگان با نام نرم افزار آفیس آشنا هستند و با آن سر و کار دارند. می دانید که دانلود تک تک برنامه های مجموعه آفیس حجم بالایی از گوشی شما را اشغال می کند. نرم افزار WPS Office را می توان به عنوان کم حجم ترین برنامه آفیس جهت گوشی های هوشمند دانست. با استفاد از این نرم افزار می توانید فایل هایی را با فرمت های آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و ..) ایجاد و آن ها را ویرایش کنید.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود QuickLyric – Instant Lyrics Premium 3.0.1؛ نمایش متن موزیک
    نرم افزار QuickLyric – Instant Lyrics Premium یک ابزار فوق العاده جهت نمایش متن موسیقی شما هست. حتما هنگامی که به موزیک مورد علاقه خود گوشی می دهید میل به دارید که به متن آن نیز دسترسی داشته باشید. این نرم افزار زمانی که شما یک موزیک را پخش می کنید به صورت خودکار به اینترنت متصل می شود و متن آن فایل صوتی را در اختیار شما قرار می دهد. فقط کافی است یک بار به اینترنت متصل شوید تا جهت هر لحظه متن موزیک در گوشی شما ذخیره شود و به صورت آفلاین نیز بتوانید از آن استفاده کنید. نرم افزار QuickLyric توانسته است در گوگل پلی نمره عالی ۴٫۳ از ۵٫۰ را کسب کند.

    در بسته هفتگی دریچه، عالی ترین نرم افزارها از دید شما بازدیدکنندگان گرامی را قرار داده‌ایم.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


    دانلود Adobe Acrobat Reader 17.3.17 جهت اندروید و ios؛ قدرتمندترین نرم افزار PDF خوان

    فایل های PDF به یکی از پرکاربرد ترین فرمت های اسناد تبدیل شده است اند و هر کاربر گوشی هوشمند نیازمند نرم افزار های پی دی اف خوان هست. بر هیمن اساس ما بروزترین نسخه Adobe Acrobat Reader را بر ای شما ارائه کرده ایم.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود Clipper Plus with Sync 2.4.7؛ برنامه مدیریت ویدئو برد

    تا به حال شده است است که بخواهید قسمت هایی از یک متن را به صورت جداگانه کپی کرده و در انتها در کنار هم قرار دهید؟ ؛ یا متنی را که ساعتی قبل کپی کرده اید بخواهید دوباره به آن دسترسی داشته باشید؟ حتما می‌دانید که در حالت عادی این کار ممکن نیست.
    با راه اندازی برنامه کاربردی Clipper Plus شما امکان مدیریت ویدئو برد در سیستم عامل اندروید را خواهید داشت. با استفاده از این نرم افزار دلواپس از دست رفتن اطلاعات کپی شده است به حافظه ویدئو برد دستگاه نباشید. با باز کردن برنامه Clipper Plus از Notification bar (نوار اطلاع رسانی) خواهید توانست ویدئو های (Clippings) قبلی را مشاهده نموده یا آنها را ویرایش کنید. همچنین قادر خواهید بود ویدئو ها را در لیستهای متفاوت ذخیره سازی نموده و یصورت آنلاین با دستگاههای متفاوت Sync کنید. این برنامه بسیار کاربردی بوده و امتیاز بسیار خوب ۴٫۵ را در گوگل پلی ثبت کرده است.
    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود Self Camera HD Pro 3.1.0 ؛ نرم افزار گرفتن سلفی و عکاسی گرفتن از راه دور
    نرم افزار Self Camera HD یکی از عالی ترین نرم افزار ها در حوزه گرفتن تصویر های سلفی هست. یکی از خصوصیت هایی که این نرم افزار را از دیگر برنامه ها متمایز کرده هست، گرفتن تصویر بدون دخالت دست هست. به عنوان مثال می توانید صوت بزنید و سلفی بگیرید. از دیگر شاخصه های این نرم افزار، استفاده از ۴ فیلتر به صورت همزمان هست. نرم افزار Self Camera HD در گوگل پلی امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ را دریافت کرده است.

    عبارات مهم : گوشی های هوشمند – دستگاه اندروید

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود ۶٫۲٫۰ FIFA Mobile Soccer ؛ لذت بازی با کیفیت fifa در گوشی هوشمند شما

    بازی FIFA Mobile Soccer از سری بازی های کمپانی FIFA است که جهت طرفداران فوتبال عرضه و همزمان منتشر شدن FIFA 17 جهت سیستم عامل های اندروید و آی او اس انتشار یافته هست. این‌بار کمپانی FIFA یک بازی راحت و کم حجم را جهت بازدیدکنندگان خود طراحی کرده هست. حجم این بازی بر خلاف انتظار، به نسبت دیگر بازی های مشابه بسیار پایین است .

    برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید

    دانلود ۳٫۷٫۲ Notification Toggle / نرم افزاری جهت قراردادن میانبر در نوار نوتیفیکشن

    یکی از پرکاربردترین نقاط سیستم عامل اندروید قسمت نوار اوضاع یا استاتوس بار است که هر لحظه با کشیدن دست از بالای صفحه به پایین قابل دسترس هست. ولی یک مسئله بزرگ عدم امکان عوض کردن میانبرها هست، ما امروز یک نرم افزار فوق العاده و بی نظیر به شما معرفی میکنیم که بتوانید به میل خود به قسمت نوار اوضاع میانبر اضافه کنید.

    Notification Toggle نرم افزار بی نظیر و عالی در زمینه قرار دادن تنظیمات و میانبرهای دلخواه شما در استاتوس بار (نوار وضعیت) دستگاه اندرویدی هست. همانطور که در دستگاه اندرویدی خود مشاهده می کنید به طور پیش فرض چندین آیکون متفاوت از جمله فعال و غیرفعال کردن وای فای، بلوتوث، موقعیت مکانی، اینترنت و غیره در نوار اوضاع وجود دارد ولی با این برنامه میتوانید برنامه ها، بازی ها و بخش های متفاوت دستگاهتان را جهت دسترسی سریع تر به نوار اوضاع انتقال یافته کنید! البته ناگفته نماند که به طور پیش فرض چندین بخش را می توانید در نوار اوضاع نمایش دهید ولی با داشتن این برنامه هر اپلیکیشن و یا بخشی را که دوست دارید می توانید در استاتوس بار به نمایش بگذارید.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: گوشی های هوشمند | دستگاه اندروید | گوشی هوشمند | افزارهای | نرم افزار | اندروید | استفاده | دانلود | برنامه | اندازی | افزاری

    از دانلود جعبه‌ابزار همه‌کاره اندروید تا دانلود بازی FIFA 2017

    از دانلود جعبه‌ابزار همه‌کاره اندروید تا دانلود بازی FIFA 2017

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب لاتین
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • چاپ کتاب اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب