باورها و ارزش‌ها، بهترين راهنما و مشاور زندگي شما هستند.(آنتوني رابينز)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » ساکت از قوانین اطلاعی ندارد، باید از او شکایت کنیم/ اسیر دیکتاتوری شدیم، لعنت به بی‌سوادی ، منصوریان

    ساکت از قوانین اطلاعی ندارد، باید از او شکایت کنیم/ اسیر دیکتاتوری شدیم، لعنت به بی‌سوادی ، منصوریان

    سرمربی استقلال با انتقاد از مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: در جریان عنوان تیم امید کار قانونی کرده بودیم و تصورمان این بود که قانونی با ما برخورد شود ولی اسیر دیکتاتوری شدیم.

    ساکت از قوانین اطلاعی ندارد، باید از او شکایت کنیم/ اسیر دیکتاتوری شدیم، لعنت به بی‌سوادی ، منصوریان

    وبسایت رسمی برنامه نود –  سرمربی استقلال با انتقاد از مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: در جریان عنوان تیم امید کار قانونی کرده بودیم و تصورمان این بود که قانونی با ما برخورد شود ولی اسیر دیکتاتوری شدیم.

    عبارات مهم : قوانین بین المللی – علیرضا منصوریان
    به گزارش وبسایت نود ، علیرضا منصوریان بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم روز گذشته به من زنگ زدید و مدام تماس گرفتید که به نشست بیایم، ولی آمدیم و شما نبودید. ما هم دنبال زمین بودیم و هم لباس. شما هم به صورت خودجوش غیب شدید. ما به احترام اینکه مردم آبادان را دوست داریم، آمدیم.

    وی افزود: به مردم آبادان به خاطر این برد تبریک می گویم. به همه مردم زرد طلایی تبریک می گویم. به نمایندگی از تیم و هواداران به ساکت تبریک می گویم. لعنت به خودخواهی و بی سوادی فوتبال. لعنت به قوانین فوتبال که در مملکت ما رعایت نمی شود. لعنت به قوانین فیفا. لعنت به گذشته ای که فراموش می شود. نمی دانم محمد رضا ساکت می داند استقلال نیمی از هواداران فوتبال را دارد یا نه. ما تا قبل بازی صبر کرده بودم. ما کار قانونی کرده بودیم و تصورمان این بود که قانونی با ما برخورد شود. مملکت ما این همه شهید داده که آزادی بیان باشد، ولی اسیر دیکتاتوری شدیم.

    منصوریان اظهار داشت: به تاج گفتم با قوانین عجیب و غریب خود به قوانین فیفا توهین کردید. یکسری از خبرنگاران قوانین فیفا آگاهی دارند و نوشتند که غیرقانونی بازیکنان ما را محروم کردند. به تاج گفتم کار قانونی انجام دهید، صحبتی نمی کنم، ما تابع قوانین فیفا و فدراسیون هستیم.

    سرمربی استقلال گفت: در سخت ترین شرایط با العین امارات بازی داشتیم، با وجود داشتن مصدوم و محروم، امید نورافکن را به تیم جوانان دادیم. ضرر کردیم ولی صدای مان در نیامد. باید افتخار کنم که بعضی از بازیکنان ما به خاطر پرچم کشور عزیزمان ایران مصدوم شدند. آن روز سرباز وطن شدیم و از ما تقدیر کردند ولی جهت تیم امید با ما این واکنش‌ها را کردند. در امسال در پست دفاع وسط، پادوانی و مگویان مصدوم شدند. رابسون رفت، اوضاع ثبت قراداد منتظری مشخص نبود. فرشید باقری، امید ابراهیمی و اسماعیلی مصدوم بودند.

    منصوریان خاطرنشان کرد: شب ۲۳ تیر نامه ای به مدیر کلوب ارسال کردیم و ۲۴ تیر این نامه با پیوست امضای مدیر کلوب به دفتر تاج و ساکت رسید. در کمیته انضباطی اعلام کردند که بازیکنان ما محروم هستند. از شما می پرسم باید راه قوانین بین المللی را برویم یا راه قوانین فدراسیون را؟ به تاج گفتم اگر جایی بروید بگویند بازیکن را محروم کردید، به شما می خندند. گفتم اگر ما نامه به فیفا بزنیم، تعلیق می شوید.

    وی یادآور شد: به حسن زاده گفتم ما نامه به فدراسیون دادیم، گفت تراکتورسازی نامه داده بود ولی محروم ارزش نکردیم. آنجا متوجه شدیم که نامه های ما به کمیته انضباطی داده نشده هست. مجبور شدیم نامه هایی که به فدراسیون داده بودیم، به حسن زاده نشان دهیم. ما ماده های انضباطی قوانین فیفا و ای اف سی را دادیم. در قوانین فیفا گفته شده است که حتی تیم ملی می تواند تنها سه روز قبل از بازی های فیفا بازیکنان را در اختیار داشته باشد. هیئت رئیسه فیفا هم اعلام کرده که دادن بازیکن به تیم امید مهم نیست. آیا بازی های امید در تقویم فیفا بوده یا نه؟ نبوده هست. بعد ما کار غیرقانونی نکرده ایم. به مدیر کلوب گفتم ما باید جوابگوی ۳۰ میلیون هوادار باشیم و نباید وارد زمین شویم.  آقای ساکت! از قوانین فوتبال اطلاع نداری. آیا باید به فوتبال خیانت کنید؟ آیا هواداران می دانستند که ما روز قبل از بازی کارت بازی بازیکنان را نگرفته بودیم؟ وقت دادرسی بازیکنان محروم ما را نهم مرداد گذاشته اید؟ با شعور مردم بازی نکنید.

    منصوریان گفت: از شما یک پرسش دارم، آیا فقط طرفداران تیم استقلال از شعار رکیک استفاده می کنند؟ به نیروی انتظامی گفتم کاری به هواداران آبادانی نداشته باشید، چون احساسی هستند. سال گذشته نخستین بازی ما را از حضور هواداران محروم کردند. گلر ما را محروم کردند. این از پارسال، این هم از امسال. من ۴۰ روز جهت تیمم زحمت کشیده بودم. محرومیت بازیکنان ما خنده آمیز بود. به حسن زاده گفتم این حکم را بشکنید، چون غیرقانونی هست. این حکم توهین به هوادار، پیشکسوت و فوتبال هست. چون منصوریان سه بازیکن نداده محروم کردید، اصلا دلیلی ندارد منصوریان پاسخ تلفن های شما را بدهد، چون قانون را می دانیم. من فقط سیدمجید حسینی را در دفاع داشتم، آقای ساکت دلتان خنک شد؟

    سرمربی استقلال عنوان کرد: این برد چیزی از زحمت های صنعت نفت کم نمی کند، ولی تیم ما بهم ریخت. ساکت باید از طرفداران تیم استقلال عذرخواهی کند. من به مدیر کلوب گفتم که باید از او به کمیته انضباطی شکایت کنیم. او توانسته حکم بدهد و بازیکنان ما را محروم کند. ما در فضای بی اطلاعی هستیم و لعنت به این بی اطلاعی و خودخواهی دوستان. تیمی که جهت آن زحمت کشیدیم ولی تا ساعت ۴ بعداز ظهر نمی دانستیم که بازیکن داریم یا نه.

    منصوریان در مورد خروج نام محسن کریمی از لیست استقلال تصریح کرد: با محسن کریمی دو سال دیگر تمدید کردیم. سلامت این بازیکن جهت ما مهم بود، به همین علت او را از لیست خارج کردیم. ما بین تاریخ میلادی و شمسی هم گیر کرده ایم، نمی دانیم باید با تاریخ تولد شمسی جلو برویم یا میلادی. به تاج گفتم همه می گویند دلواپس جوانان هستیم، بعد اجازه دهید همه جوانان بازی کنند.

    سرمربی استقلال با بیان اینکه قوانین فیفا خارج از مرزهای کشور عزیزمان ایران است به انتقادات خود نسبت به تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت سه بازیکن تیمش ادامه داد و گفت: قوانین فیفا در مرزهای ما رعایت نمی شود. اگر بخواهیم قوانین را ببینیم می توانیم در اینترنت ببینیم. هیچ مربی یا بازیکنی گارانتی ندارد که بتواند موفق شود. یک نفر از طبقه بالا به طبقه پایین دستور می دهد بازیکن را محروم کنند. هنگامی که قانون رعایت نمی شود، نمی توانیم بدهی ها را هم بگیریم. من قبلاً به تاج گفته بودم که فوتبال ما در بی قانونی غلت می زند و بهتر است قبل از هر چیز به جای مبارزه با بعضی مسائل، برویم با قوانین فوتبال آشنا شویم.

    منصوریان در تصویر العمل به این عنوان که آیا انتقادات را فقط به فدراسیون فوتبال و ساکت دارد و نسبت به خودش آیا انتقادی ندارد، اظهار داشت: منظور من ساکت فقط نیست. ضمن اینکه من حرف هایم را باید به شما بگویم. بروم در اتاق خالی فریاد بزنم؟ شما باید حرف های من را انتقال بدهید.

    در ادامه نشست فردی راجع به نتیجه های صنعت نفت برابر استقلال در این بازی و فصل های گذشته صحبت کرد و گفت دفاع استقلال در این بازی به هم ریخته بود و خط هافبک هم به خوبی مهاجمان را تغذیه نمی کرد، که منصوریان خاطرنشان کرد: شما گویا حالت خوب نیست. شما هوادار فوتبال هستی یا خبرنگار؟ اینجا کری خوانی نیست که می گویید نتیجه های در گذشته چه شده است هست. هنگامی که شما عقب می افتید ممکن است که نوع بازی تان هم عوض کردن کند. در نیمه اول شکل و شمایل تیم مان عوض شده است بود. البته تیم ما در نیمه اول از نظر معنوی باخته بود. در نیمه اول سردرگمی داشتیم، ولی در نیمه دوم کامل سوار بازی بودیم. نفت در نیمه دوم فقط یک موقعیت خوب با حرکت پریرا روی دروازه ما داشت که می توانست تبدیل به گل دوم شود. به نظرم عملکرد صنعت نفت نسبت به سال گذشته بهتر شده است است.

    وی در پاسخ به این سؤال که آیا اعتراضی به داوری داشت که در طول بازی به داور مسابقه اعتراض می کرد، گفت: نسبت به عملکرد داوری هیچ اعتراضی نداریم. اعتراض در طول بازی هم طبیعی هست، ولی ما اعتراضی نداریم. به نظرم حتی پنالتی که گرفته شد درست بود، من از زاویه خوبی ندیدم، ولی هنگامی که پرسش کردم متوجه شدم که پنالتی درست بوده است.

    سرمربی استقلال در خصوص اینکه صنعت نفت را در این فصل با فراز کمالوند چطور می بینید، گفت: کمالوند سابقه فوتبالی زیادی ندارد، ولی سابقه مربیگری اش خوب بوده هست. صنعت نفت نسبت به سال گذشته بهتر بازی می کند، تقویت هم شده است و فارغ از نتیجه برابر استقلال تیم قدرتمندی است و می تواند جایگاه خوبی در لیگ امسال داشته باشد و نحوه بازی آنها هم مشخص است.

    منصوریان راجع به عملکرد تیم خودش اظهار داشت: شرایط ما خیلی خوب بود و اگر ساختارمان در نیمه اول به هم نمی خورد، می توانستیم بهتر بازی کنیم. اگر شکل خودمان را داشتیم می توانستیم برگردیم، ولی از شکل خودمان خارج شدیم. تیم ما یک هفته است که به هم خورده و از نفراتی که با آنها کار کرده بودیم، نتوانستیم استفاده کنیم. نسبت به سال گذشته هم ما تغییرات زیاد داشتیم، ولی این هم طبیعی است هنگامی که تیم ها برابر استقلال و پرسپولیس بازی می کنند، با انگیزه تر هستند. صنعت نفت هم خوب بود، ولی ما ساختارمان به هم خورد. از نظر معنوی به هم ریختیم.

     

    ۲۰۲۰

    ساکت از قوانین اطلاعی ندارد، باید از او شکایت کنیم/ اسیر دیکتاتوری شدیم، لعنت به بی‌سوادی ، منصوریان

    واژه های کلیدی: قوانین بین المللی | علیرضا منصوریان | هواداران | روز گذشته | استقلال | منصوریان | بازیکنان | قانونی | فوتبال | بازیکن | فوتبالی

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • منابع اورجینال رباتیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال