امام علي(ع):هر كه نگاه خود را از حرام باز دارد دلش آرام خواهد شد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار اقتصادی » میزان رضایتمندی مشتریان رو به زیاد کردن است ، چالش های پیش روی خدمات بعد از فروش خودرو

    میزان رضایتمندی مشتریان رو به زیاد کردن است ، چالش های پیش روی خدمات بعد از فروش خودرو

    معاون شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد کشور عزیزمان ایران گفت:در حال حاضر رتبه رضایتمدی مشتریان از خدمات بعد از فروش ماشین عدد ۷۰۰ نسبت به ۱۰۰۰ است که

    میزان رضایتمندی مشتریان رو به زیاد کردن است ، چالش های پیش روی خدمات بعد از فروش خودرو

    به گزارش گروه اقتصادی گروه تحریریه سایت جوان، سعید تاجیک معاون شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد کشور عزیزمان ایران در برنامه گفتگوی ۱۸:۳۰ در خصوص عملکرد نمایندگی های خدمات بعد از فروش گفت: شاخصه مهم خدمات بعد از فروش ، رضایتمندی مشتریان است که آمارها در سال ۹۵ شاخص کلی انطباق با حقوق مصرف کنندگان با رشد ۱۰ درصدی به عددی بیش از ۶۰ درصد رضایتمندی را نشان داد.

    وی افزود:در حال حاضر رتبه رضایتمدی مشتریان از خدمات بعد از فروش ماشین عدد ۷۰۰ نسبت به ۱۰۰۰ است که با رشد ۳ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است.

    این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر هیچ یک از شرکت های ماشین سازی به انطباق ۱۰۰ درصدی از رضایتمندی مشتریان دست نیافته اند افزود: آنچه اهمیت دارد این است که شرکت های فوق الذکر خودروسازی توانسته اند رضایت مشتریان را جلب کنند ولی رسیدن به انطباق ۱۰۰ درصدی جهت هیچ یک از شرکت های خودروسازی تاکنون محقق نشده است.

    میزان رضایتمندی مشتریان رو به زیاد کردن است ، چالش های پیش روی خدمات بعد از فروش خودرو

    وی گفت: برطرف ایراد یکی از شاخصه های مهم جهت رضایتمندی مشتریان به حساب می آید ؛این شاخص در سال ۹۴ عدد ۷۵ درصد بود و در حال حاضر این عدد به ۷۹ درصد رسیده که این بدان معناست که ۷۹ درصد از مشتریان در نخستین مراجعه مسئله ارزش حل و فصل می شود.

    تاجیک گفت: کمبود قطعات یدکی، عدم برطرف عیب و کمبود نمایندگی ها و پرداخت هزینه های اضافه در دوران گارانتی از جمله موارد نارضایتی مصرف کنندگان به حساب می آید.

    وی افزود: در آئین نامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان مواردی که مشمول بر گارانتی می شود بطور براق اعلام شد، بخشی از هزینه ها روی دوش مردم است و بعضی دیگر نیز بر عهده شرکت های ارائه دهنده خدمات است که در حال حاضر میزان اعتراض ها به ۲٫۵ درصد کم کردن یافته است.

    بر اساس این گزارش قناتی مدیرکل صنایع ماشین و نیرو محرکه مهمان تلفنی برنامه با بیان اینکه رعایت قانون، الزامی ۱۰۰ درصدی جهت همه شرکت های بعد از فروش ایجاد می کند گفت: با عمل به قانون میزان انطباق با رضایتمندی مشتریان سال به سال زیاد می شود.

    معاون شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد کشور عزیزمان ایران گفت:در حال حاضر رتبه رضایتمدی مشتریان از خدمات بعد از فروش ماشین عدد ۷۰۰ نسبت به ۱۰۰۰ است که

    وی افزود: آمار رضایتمندی ها روند مثبت و رو به رشدی را نشان می دهد ولی باید تلاش کرد تا به رضایت ۱۰۰ درصدی دست یابیم.

    این مقام مسئول تصریح کرد:هرسال به طور مداوم علت نارضایتی مشتریان ارزیابی می شود و تلاش بر اینست که این معایب در ارزیابی های بعدی برطرف شود.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: گارانتی | نارضایتی | ماشین | قانون | خودرو | خدمات بعد از فروش | رضایت مشتری | شرکت خودروسازی

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب اورجینال
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال