باورها و ارزش‌ها، بهترين راهنما و مشاور زندگي شما هستند.(آنتوني رابينز)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » پزشکی و بهداشت » بهداشت و ارتقاء سلامت » بیماری روانی دونالد ترامپ چیست؟

    بیماری روانی دونالد ترامپ چیست؟

    دکتر جان گارتنر Dr John Gartner، روان درمانگر و مشاور روان پزشکی دانشگاه پزشی جان هاپکینز تا سال ۲۰۱۵ ، بیان می کند : ” ما جهت هشدار

    بیماری روانی دونالد ترامپ چیست؟

    دکتر جان گارتنر Dr John Gartner، روان درمانگر و مشاور روان پزشکی دانشگاه پزشی جان هاپکینز تا سال ۲۰۱۵ ، بیان می کند : ” ما جهت هشدار به جامعه آمریکا راجع به بیماری روانی خطرناک ترامپ مسئولیت اخلاقی داریم. “

    دونالد ترامپ اختلال شخصیت اسکیزوئید Schizoid دارد

    نیازی نیست فقط به حرفهای من در این زمینه اتکا کنید، فقط کافیست از هر روان شناسی در مورد دونالد ترامپ پرسش کنید.تا به حال توجه کرده اید چطور با دستان گره کرده نشسته و تمام بدنش را محکم نگه می دارد. تا به حال از خودتان پرسیده اید چرا؟ آیا چیزی جهت پنهان کردن دارد؟

    من یک بار او را در مصاحبه ای دیدم که بسیار هیجان زده شده است بود و از شدت هیجان حین مصاحبه به جلو و عقب تلو تلو می خورد(وول خوردن).در روان شناسی شما علایم واضح حرکات غیراداری بدن را می آموزید. وول خوردن به جلو و عقب نشانه ای جدی از یک بیماری مهم است! منظورم نوعی پارکینسون نیست و صحبتم در مورد جمع شدن راحت ناگهانی چشم که نشان دهنده مشکلاتی در آینده هست، نیست، این نشانه مشکلی از اعصاب شماست.

    بیماری روانی دونالد ترامپ چیست؟

    وجود این مسئله حرکتی نشان می دهد که آیا ترامپ هنگام نشستن خودش را محکم نگه می دارد و از یک ژست ثابت استفاده میکند.  ضمن این که حتما مشاورینش به او آموخته اند که با این ژست ، تصویر بهتری از او در تلویزیون به نمایش در خواهد آمد.

    ~~~~~ به گفته کارشناسان کنفرانس ییل Yale conference، “دونالد ترامپ بیماری روانی خطرناکی دارد. ” یک گروه از روانپزشکان در حین برگزاری کنفرانس در دانشگاه ییل هشدار دادند که “دونالد ترامپ بیماری روانی خطرناکی دارد و جهت رهبری ایالات متحده مناسب نیست.” 

    کارشناسان بهداشت روانی ادعا می کنند که مدیر جمهور دارای اختلال پارانوئید paranoid  و اختلال هذیان delusional هست. و می گویند مسئولیت اخلاقی آن ها ایجاب می کند در مورد خطر اوضاع روان شناختی آقای ترامپ به جامعه آمریکا هشدار دهند.

    دکتر جان گارتنر Dr John Gartner، روان درمانگر و مشاور روان پزشکی دانشگاه پزشی جان هاپکینز تا سال ۲۰۱۵ ، بیان می کند : ” ما جهت هشدار

    اگر می خواهید زیاد بدانید : پارانوئید چیست؟ علائم مبتلا شدن به اختلال پارانوئید چیست؟

     


    دکتر جان گارتنر-دونالد ترامپ

    عبارات مهم : کنفرانس خبری – ریاست جمهوری

    دکتر جان گارتنر Dr John Gartner، روان درمانگر و مشاور روان پزشکی دانشگاه پزشی جان هاپکینز تا سال ۲۰۱۵ ، بیان می کند : ” ما جهت هشدار به جامعه آمریکا راجع به بیماری روانی خطرناک ترامپ مسئولیت اخلاقی داریم. “

    دکتر گارتنر که همچنین یکی از اعضای بنیانگذار ” مسئول جهت هشدار دادن Duty to Warn ” هست، سازمانی که مشمول بر ده ها تن از متخصصین سلامت روانی است و فکر می کنند آقای ترامپ از لحاظ ذهنی مناسب ریاست جمهوری نیست. و اعلام می کنند که بیانیه مدیر جمهور راجع به حضور بیشترین جمعیت در مراسم افتتاحیه(دروغ) فقط یکی از چندین موارد هشدار دهنده این مسئله بزرگ است.

    وضعیت بدتر از دروغگو بودن یا خودشیفتگی هست، به علاوه ایشان پارانوئید، متوهم و اهل بزرگنمایی هستند و تمام این شاخصه ها را همان روز اولی که مدیر جمهور شد به اثبات رساند.”

    بیماری روانی دونالد ترامپ چیست؟

    به گفته مدیر این همایش، دکتر باندی لی Dr Bandy Lee، استاد بالینی در بخش روان پزشکی ییل: ” تعدادی از روانپزشکان برجسته، ( سلامت روان ترامپ ) مانند حضور یک فیل در اتاق است ( یک مسئله واضح ). فکر می کنم که جامعه در حال درک این موضع است و در حال حاضر به طور گسترده ای در این مورد صحبت می کنند. 

    جیمز گیلیگان، روانپزشک و استاد دانشگاه نیویورک، در این کنفرانس گفت که روی خطرناک ترین افراد جامعه کار کرده هست، از جمبه قاتلان و متجاوزان، با این حال متقاعد شده است است که آقای ترامپ شخصیت خطرناکی دارد.

    ” من روی خطرناک ترین افرادی که جامعه بوجود آورده به صورت مستقیم و بر اساس برنامه سلامت در زندان ها کار کرده ام، من روی قاتلان و متجاوزان کار کرده ام و از مایل ها دورتر می توانم خطر را حس کنم. ولی جهت این که تشخیص دهید این مرد تا چه حد خطرناک است مورد نیاز نیست مثل من یک متخصص در آشنایی افراد خطرناک باشید یا ۵۰ سال را صرف مطالعه چنین افرادی کرده باشید.”

    دکتر گارتنر اوایل امسال عریضه ای را به صورت آنلاین جهت برکناری ترامپ از ریاست جمهوری تنظیم کرد که در آن ادعا می کند او ” از لحاظ روان شناختی صلاحیت اجرای وظایف ریاست جمهوری را ندارد. “ این عریضه تا کنون ۴۱۰۰۰ امضا کننده داشته است.

    دکتر جان گارتنر Dr John Gartner، روان درمانگر و مشاور روان پزشکی دانشگاه پزشی جان هاپکینز تا سال ۲۰۱۵ ، بیان می کند : ” ما جهت هشدار

    در این عریضه آمده است: “ ما متخصصین سلامت روان که این عریضه را امضاء کرده ایم، بر اساس قضاوت حرفه ای خود باور داریم که دونالد ترامپ آشکارا به بیماری روانی جدی ای مبتلاست که باعث می شود از لحاظ روانی توانایی انجام وظایف ریاست جمهوری ایالات متحده را نداشته باشد. و با احترام درخواست داریم از این سمت عزل شود، بر اساس ماده ۴ اصلاحیه ۲۵ قانون اساسی که بیان می کند در صورت عدم توانایی در انتقال قدرت و انجام وظایفش باید جایگزین شود. “

    اگر می خواهید زیاد بدانید : Mental Health Professionals Declare Trump is Mentally Ill And Must Be Removed

    اگر می خواهید زیاد بدانید : Donald Trump has ‘dangerous mental illness’, say psychiatry experts at Yale conference

    بیماری روانی دونالد ترامپ چیست؟

    ادعاهای ایراد شده است در این کنفرانس از سوی بعضی افراد در انجمن روانپزشکی آمریکا مورد انتقاد قرار گرفته و نقض قانون گلد واتر Goldwater rule در مورد انجمن روان پزشکی آمریکا اعلام شده است است که می گوید روانپزشکان آمریکا نباید در مورد افرادی که شخصا معاینه نکرده اند اظهار نظر حرفه ای نمایند.

    ادعای آن ها به وسیله جمهوری خواهان هم محکوم شده است هست، از جمله مدیر حزب جمهوری خواه کانتیکات جی آر رومانو JR Romano ، که این گروه را متهم کرده ” از آن جایی که نمی توانند نتیجه های انتخابات را بپذیرند، استاندارهای اخلاقی را زیر پا گذاشته اند . “

    دکتر گارتنر در پاسخ به انتقادات بان نموده است: ” به معنای واقعی کلمه نمی توان گفت که جهت تشخیص بیماری یک فرد مورد نیاز است حتما به صورت شخصی او را معاینه کنیم. در یک مورد، تحقیقی نشان داده است که مصاحبه روانپزشکی کوچکترین شرط آماری قابل اعتماد جهت تشخیص بیماری است. “

    یک سخن گوی دانشگا ییل در مصاحبه با خبرگزاری ایندپندنت The Independent بیان داشته که هیات داوران در این کنفرانس در طی مباحث از قانون گلدواتر پیروی کرده اند ولی شرکت دهنده کنفرانس به علت مسکوت ماندن مناظره دچار مسئله شده است است.

     

    ~~~~~ دست دادن بی ادبانه: دونالد ترامپ مدیر جمهوری است که وحشت از میکروب germaphobe دارد. ترامپ اضافه می کند: ” من وحشت زیادی از میکروب ها داردم، به هر حال، عقیده من این گونه هست. “( با توجه به رونویسی ای که از این کنفرانس خبری شده است ، حاضرین با شنیدن این سخن خندیدند. ) ترامپ از میکروبی شدن اجتناب می کند، به خصوص میکروب هایی که از طریق تماس انتقال یافته می شوند.

    او تنها سیاستمدار یا شخصیت معروف دنیا نیست که دچار این وحشت عجیب هست، افراد زیاد با درجه های متفاوتی از میکروب گریزی وجود دارند. هاوارد هیوز Howard Hughes میلیاردری بود که در اواخر عمرش خود را در اتاقی تاریک در هتل حبس کرده بود تا از ترساندن میکروب ها به دور باشد. هاوی ماندل Howie Mandel که در مورد مقابله با وحشت از میکروب صحبت می کرد، با یک روش افراطی با وحشت خود کنار می آمد: ماندل به ندرت دست می داد و ترجیح میداد با مشت به طرف برابر ضربه بزند.

     

    ~~~~~ دونالد ترامپ علائم بالینی واضح از بی ثباتی ذهنی و جسمی قابل تشخیص را به نمایش می گذارد که نشان دهنده عدم صلاحیت جهت اجرای نقش ریاست جمهوری است.

     

    نتیجه گیری

    با در نظر گرفتن تمام حقایق، از جمله شواهد بی ثباتی ذهنی، تمایل زیاد جهت حمله به دیگران، خلق و خوی نفرت انگیز، خود شیفتگی، خود بزرگ بینی، شباهتش به بعضی از بدترین شخصیت های تاریخی، نژاد پرستی واضحش و لیستی دنباله دار که همچنان ادامه دارد.

    آیا واقعا می خواهید این مرد به عنوان مدیر جمهور ، معرف آمریکا باشد یا در این سمت هر گونه نفوذی روی ملت آمریکا داشته باشد؟

    دونالد ترامپ ، تو اخراجی.

    تهیه و ترجمه:گروه سلامت سیمرغ
    seemorgh.com/health
    اختصاصی سیمرغ

    واژه های کلیدی: کنفرانس خبری | ریاست جمهوری | دونالد ترامپ | اختلال شخصیت | آقای ترامپ | میکروب | بیماری | آمریکا | سلامت | میکروب | اخلاقی

    بیماری روانی دونالد ترامپ چیست؟

    بیماری روانی دونالد ترامپ چیست؟

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • منابع اورجینال رباتیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب