هنر ما را به گونه اي رويايي از درد هستي رها مي سازد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » پزشکی و بهداشت » در رابطه با کاشت ابرو و نحوه انجام این عمل چه می دانید؟

    در رابطه با کاشت ابرو و نحوه انجام این عمل چه می دانید؟

    امروزه قشنگی از اهمیت خاص ای برخوردار است و همه افراد تلاش دارند تا خود را به عالی ترین نحوه ممکن بیارایند. ابرو

    در رابطه با کاشت ابرو و نحوه انجام این عمل چه می دانید؟

    امروزه قشنگی از اهمیت خاص ای برخوردار است و همه افراد تلاش دارند تا خود را به عالی ترین نحوه ممکن بیارایند. ابرو ها یکی از بااهمیت ترین قسمت های بدن در رابطه با قشنگی هستند که نقش بسزایی را در این زمینه ایفا می کنند. یکی از جمله عمل های قشنگی که امروزه طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است کاشت ابرو هست. در ادامه به بررسی زیاد عنوان خواهیم پرداخت. با دکتر سلام همراه باشید.

     ابروهایی که پر هستند، ظاهر متناسب و قشنگی دارند و معمولاً توجه سایرین را به خود جلب نمی کنند. ولی چیزی که باعث جلب توجه دیگران می شود، وجود ابروهای نازک یا خالی است که می تواند توجه ناخواسته سایر افراد را به سمت شما جلب کند.

    مراحل کاشت ابرو

    ابتدا ابرو را به ۳ قسمت تقسیم میکنیم:

    ۱-  تاج ابرو

    در رابطه با کاشت ابرو و نحوه انجام این عمل چه می دانید؟

    ۲-  بدنه ابرو

    ۳-  دم ابرو

    در کاشت تاج ابرو باید موها با زاویه مناسب و رو به بالا خوابانده شود (تا حالت عمودی پیدا نکنند). در کاشت بدنه از سمت تاج ابرو به دم ابرو باید زاویه خواباندن موها به تدریج کاسته شود به طوری که موها با زاویه صفر درجه به صورت مماس در پوست کاشته شود. حتی باید نوع  موهایی که جهت کاشت ابرو استفاده می شود قطری مناسب با موهای ابرو داشته باشد(یعنی نباید از موهای ضخیم جهت ابرو استفاده کرد).

    قطر منافذ کاشت موها در ابروها باید کوچکتر گزینش شود آیا که اگر منافذ بزرگ باشد خروجی موهای ابروها حالت ضخیم و غیرطبیعی پیدا می کند. باید محل قرار دادن موهایی که کاشته میشود، خیلی خیلی نزدیک به هم و بسیار پرتراکم باشد که پوست زیر موهای ابروها دیده نشود.

    امروزه قشنگی از اهمیت خاص ای برخوردار است و همه افراد تلاش دارند تا خود را به عالی ترین نحوه ممکن بیارایند. ابرو

    موهای مورد نیاز جهت کاشت ابرو از ناحیه سر گرفته می شوند. در این حالت یک شکاف کوچک در سر ایجاد می شود تا به این ترتیب بتوان یک بخش کوچک از موهای سر را از قسمت عقب سر برداشته و سپس این موها را در زیر میکروسکوپ به پیازهای موی مجزا تفکیک کرد. باید توجه داشته باشید که پیازهای مو به صورت تک تک در قسمت ابرو کاشته می شوند تا به این ترتیب بتوان یک ظاهر کاملاً طبیعی جهت ابرو ایجاد کرد. به خاطر اینکه موی پیوند زده شده است به ابرو از ناحیه سر گرفته می شود، این مو در ادامه به رشد خود مشابه هنگامی که که روی سر بیمار بوده ادامه می دهد و بنابراین نیازمند اصلاح و تمیز کردن به صورت دوره ای جهت حفظ ظاهر طبیعی موهای ابرو می باشد.

    پس از اینکه این موها کاشته شد، شما می توانید بلافاصله تأثیر آن ها را بر ظاهر خود مشاهده کنید. مشابه حالتی که مو بر روی سر کاشته می شود، اکثر موی کاشته شده است در ابرو در ادامه در طول یک دوره تلوژن می ریزد و سپس رشد آن بعد از گذشت حدود ۳ تا ۴ ماه رشد عادی خود را از سر می گیرد. بعد از ۶ ماه ۵۰ تا ۶۰ درصد نتیجه های نهایی حاصل از کاشت ابرو قابل مشاهده است و نتیجه های کامل این درمان معمولاً در حدود ۹ تا ۱۲ ماه ایجاد می شود. اگر شما قصد دارید از عمل کاشت ابروی ثانویه جهت زیاد کردن تراکم ابروی خود استفاده کنید، جلسه دوم معمولاً در حدود ۸ تا ۱۲ ماه بعد از جلسه درمانی اول برنامه ریزی می شود.

    نواحی پیوند

    نواحی اهدا کننده مو مشمول بر پوست سر می شود که هنگامی که موی این ناحیه به ابرو پیوند زده شد، به صورت دائمی رشد می کنند و عموما باید ماهی یک بار کوتاه شوند. جهت بدست آوردن نتیجه های بهینه، موهای برداشت شده است در ابتدا یکی یکی و گاهی اوقات دو تا دوتا پیوند زده می شود که شیوه طبیعی رشد ابروها است.

    بهبودی

    ریکاوری بعد از استفاده این روش درمانی سریع و بی درد هست، هر چند امکان ایجاد ورم و کبودی در اطراف چشم ها جهت ۳ تا ۴ روز بعد از عمل جراحی وجود دارد، ولی در روز پنجم معمولاً هیچ نشانه ای از کاشت ابرو در صورت بیمار مشاهده نمی شود و ظاهر تازه ابرو جهت سایرین جلب توجه خواهد کرد.

    نتایج حاصل از کاشت ابروی کامل یا جزئی دائمی هست، ولی جهت مشاهده نتیجه های کامل ناشی از درمان نیاز به وقت وجود دارد. بلافاصله بعد از عمل جراحی، عوض کردن در ظاهر و تراکم ابرو جهت بیمار قابل مشاهده هست، ولی بسیاری از موهای کاشته شده است در طول دو هفته می ریزد. این شرایط کاملاً عادی است و نیازی به نگرانی راجع به آن وجود دارد. در حقیقت این ریزش ابرو بخشی از فرآیند بهبودی بعد از کاشت ابرو است و رشد موها مجدداً در محل کاشت آن ها شروع می شود. معمولاً مشاهده نتیجه های کامل حاصل از این درمان به ۱۲ ماه وقت نیاز دارد.

    در رابطه با کاشت ابرو و نحوه انجام این عمل چه می دانید؟

    موهای کاشته شده است با گذشت وقت به رشد خود ادامه می دهند و به همین خاطر مورد نیاز است ظاهر ابرو هر ماه یک بار اصلاح شده است و مرتب شود. این نگهداری می بایست به صورت منظم انجام شود تا به این ترتیب بتوان ظاهر ابروها را به صورت مطلوب و مناسب حفظ کرد.

    عوارض کاشت ابرو

    عمل جراحی کاشت مو ابرو یک عمل جراحی محدود است و به همین خاطر عوارض کاشت مو ابرو بسیار کم و ناچیز هست. در کاشت ابرو تزریق ماده بی حسی تا حدودی دردناک هست، لیکن ناحیه اطراف چشم بسیار حساس هست. به هر حال بعد از تاثیرگذاری مواد بی حسی بیمار دیگر چیزی احساس نخواهد کرد. تاثیرات ناشی از بیماری به سرعت ناپدید می شوند و امکان پنهان کردن آن ها به سادگی با آرایش کردن صورت وجود دارد. ورم اطراف چشم ها به نسبت زودگذر است و معمولاً به سرعت با گذشت یک شب از عمل جراحی از بین می رود.

    پس از عمل کاشت ابرو طبیعی، ناحیه ابرو ممکن است دچار کبودی، التهاب، یا ورم شود، ولی همواره امکان مشاهده سایر عوارض کاشت ابرو محدود نیز در ارتباط با این عمل جراحی وجود دارد. جهت مثال بعد از تقبل هزینه کاشت ابروی طبیعی ممکن است بیمار احساس خارش در این ناحیه داشته باشد که فقط جهت مدت یک تا دو روز دوام و دوام دارد. به هر حال اگر شما متوجه شدید که این عارضه بعداز کاشت مو سر و ابرو  جهت مدت طولانی تر از حالت معمول ادامه پیدا کرده هست، ممکن است علت آن ایجاد عفونت باشد که باید بلافاصله با مراجعه به دکتر درمان شود.

    امکان کنترل این خارش با استفاده از پمادها و کرم های مخصوص وجود دارد و بیمار می تواند از این داروها به صورت موضعی در طول روز و شب جهت اصلاح عوارض عمل استفاده کند.

    امروزه قشنگی از اهمیت خاص ای برخوردار است و همه افراد تلاش دارند تا خود را به عالی ترین نحوه ممکن بیارایند. ابرو

    در زن های باردار بهتر است کاشت ابرو بعد از زایمان انجام شود. استفاده از مواد بی حسی موضعی که در ناحیه ابرو استفاده می شود، ممکن است جهت جنین خطرناک باشد. هر چند در این مورد نظر قطعی وجود ندارد.

    کاشت ابرو در بانوان شباهت زیادی به کاشت مو دارد. در این روش نیز فولیکول های دارای یک یا دو گرافت استفاده و سپس سوراخ هایی ظریف کوچک در ناحیه ابرو ایجاد می شود. این سوراخ ها به حدی کوچک هستند که بعد از مرحله کاشت مشخص نخواهند بود. البته بعد از کاشت ممکن است مقداری تورم و کبودی در ناحیه چشم بوجود آید که با کمپرس گرم بعد از چند روز درمان می شود و جای نگرانی نیست.

    موهای ابرو هر لحظه خاصند و تفاوت زیادی با موهای سایر قسمت های بدن دارد. جهت شباهت زیاد موهای پیونده زده با موهای قبلی ابرو، گرافت ها را از ناحیه پشت گوشت بر می دارند. در حالی که ممکن است تنها از نظر ظرافت شبیه به ابروها باشند و رنگ بین این گرافت ها و ابروهای طبیعی متفاوت باشد. جهت برطرف این مسئله یک راه حل بهتر هم وجود دارد و آن رنگ کردن ابروهاست تا به صورت یکدست شوند.

    در رابطه با کاشت ابرو و نحوه انجام این عمل چه می دانید؟

    یکی دیگر از پرسشها کاشت ابرو در بانوان، رشد مدام و سریع ابروهاست. به طوری که ابروهای پیوند شده است زیاد از ابروهای قبلی رشد می کنند. بنابراین نیاز به مرتب کردن مداوم خواهند داشت.

    هزینه کاشت ابرو

    عمل جراحی  یک فرآیند حساس و بسیار تخصصی است که به ملاحظه دقیق دکتر، مهارت، تجربه و ذوق هنری نیاز دارد. این عمل جراحی همچنین به درک کامل از نیازها و اهداف بیمار نیاز دارد تا عالی ترین نتیجه های را به بار آورد و می توان آن را به عنوان همکاری یکسان دکتر، کادرپزشکی او و بیمار در نظر گرفت.

    هزینه کاشت ابرو بر اساس تعدادی از عوامل تعیین می شود از جمله اساس ناحیه ای که قرار است تحت عمل قرار بگیرد، ضخامت و تراکم ابرو، و تعداد پیوندهای موی مورد نیاز جهت ایجاد ظاهر طبیعی و مطلوب پرداخت نماید. قیمت کاشت ابرو طبیعی در طول جلسات مشاوره درمانی بر اساس شرایط و شاخصه های مطلوب و خاص مورد نظر شما تعیین خواهد شد. توصیه مهم در این عمل مهارت دکتر می باشد. مراحل کاشت ابرو در مدت وقت کمی قابل اجرا است و فرم ابرو را می توان در همان جلسه درمان مشاهده کرد.

    منبع: نبض ما

    واژه های کلیدی: عمل جراحی | عمل جراحی | استفاده | مشاهده | بیماری | طبیعی | جراحی | درمانی

    در رابطه با کاشت ابرو و نحوه انجام این عمل چه می دانید؟

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب لاتین
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • افست کتاب لاتین
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار