باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (۳۰۹)

    عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (۳۰۹)

    مهدی سلوکی و همسرش | عکس های بازیگران | تصاویر بازیگران | احمد ایراندوست | تبریک تولد | اینستاگرام | سینمایی | استقلال | خداحافظی | بازیگران | ایرانیان

    عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)

    عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها «۳۰۹»

    آخرین و تازه ترین تصویرهای ناب بازیگران و ستاره هاي معروف ایرانی در حوزه ورزش و موسیقی جهت شما علاقمندان به سلبریتی ها حاضر شده است هست.

    مقاله امروز را با برادرانه ي پیمان معادی و ارسطو معادی شروع می کنیم، به مناسبت تولد آقا ارسطو. عرض تبریک داریم خدمت مردها معادی امیدواریم همۀ برادران و خواهران همه ي وقت جهت هم قوت قلب و یار و رفیق باقی بمانند.

    عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (۳۰۹)

    افرادی که از اینستاگرام خداحافظی می کنند انقدر چندان شده است اند که آمارشان در خاطرم نمی ماند. شما بیزحمت یادتان باشد که سام قریبیان از اینستاگرام خداحافظی کرده است و ببینیم که چند روز دوام می آورد. رکورد بیشترین دوام در دست بابک حمیدیان «۳ سال پیش خداحافظی کرده تا اکنون» و کمترین دوام متعلق به امیر تتلو «۱۲ دقیقه بعد از خداحافظی، بازگشت» هست.

    بهش نمی آمد دست بزن داشته باشد…

    – شوهر خاله ام، بعد از مشاهده این تصویر در یکی از کانال هاي تلگرامی – با تیتر /ناگفته هاي زوج مشهور از دلایل طلاق/.

    پ.ن: مربوط به گریم نمایش /آیینه هاي رو به رو/ هست.

    مهدی سلوکی و همسرش | عکس های بازیگران | تصاویر بازیگران | احمد ایراندوست | تبریک تولد | اینستاگرام | سینمایی | استقلال | خداحافظی | بازیگران | ایرانیان

    علی کریمی داشت ابی گوش میداد که ناگهان تصمیم گرفت این پست را بگذارد. آخرش هم کلی نشانه تعجب چید که به بار کنایی آن اضافه کند و تیتر یک خبرگزاری هاي ورزشی را فراهم سازی کند. اکنون شانس آوردیم وسط ترانه /آسون نشو، اي همسفر/ هوس پست گذاشتن نکرده

    الناز شاکردوست در اتاق گریم خانگی اش. در منزل اش یک اتاق گریم ساخته که دیگر جهت سلفی مجبور نباشد فیلم بازی کند.

    بله آزاده بانو. همۀ چیز عادی است کامنت ها هم فعلاً بسته باشد بهتر هست. ولی خب آخر تاریخ ویزا به آخر خواهد رسید و دل کندن از محیط هاي شخصی و محارم و نوشیدنی هاي مجاز بسیار سخت خواهد بود و از آن سخت تر، بردباری گرمایِ شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که این روز ها هیچ بادی در آن نمیوزد.

    فقط امیدواریم این رخداد تصادفی بوده باشد و نه تعمداً و جهت جلب دقت! خیلی در این راستا مشکوکیم!

    پ.ن: آرزوی سلامتی داریم جهت خاطره حاتمی.

    باز مجدد روی به وخامت گذاشته است این حال غریب. آن قدر که حسام تاکید دارد شبیه الویس پریسلی هست، خود الویس خدابیامرز تاکید نداشت.

    عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (۳۰۹)

    گربه هم نشدیم تا زیر طلایی ترین پنجه هاي دوران نوازش شویم. هی روزگار… علی زند وکیلی و برادرانش در حاشیه کنسرتِ علی. علی جان یقین کن کمی هم آرام تر واکنش‌ها می کردي باورمان میشد که با هم خیلی خودمانی هستید. نیازی به اینکار ها نبود.

    جشن تولد پژمان بازغی پرسپولیسی در بین سه استقلالی در پشت صحنه کار جدیدشان به کارگردانی سامان سالور. در کنار آزاده طارعی و ساسان سالور.

    شهید محسن حججی یگانه قهرمان این روزهای قلب ایرانیان است و فاتح بلند ترین قله بهشت. سربازی که به جبر وقت از قافله کربلا جامانده بود چند روز پیش به مولای شهیدش ضمیمه، با نگاهی که غرور، علاقه و عزت را مجدد معنی کرد و فوت و وحشی هاي تکفیری را به ذلت درآورد. کاش میشد پی نگاهِ محسن رفت. کاش میشد از روی دستش نوشت. کاش میشد مانند محسن، آدم یک جوری بمیرد که نمیرد …

    مهدی سلوکی و همسرش | عکس های بازیگران | تصاویر بازیگران | احمد ایراندوست | تبریک تولد | اینستاگرام | سینمایی | استقلال | خداحافظی | بازیگران | ایرانیان

    واکنش ها به شهادت مظلومانه شهید محسن حججی بی شمار بود که پست امین زندگانی را به نمایندگی گزینش کرده ایم.

    مهدی طارمی، فرهاد ظریف و لیلا بلوکات با اتومبیل شخصی مهدی به مشهد رفته اند تا در یک مراسم خوش حالی خیریه شرکت کنند. بله، اجرتان با خدا.

    سلفی مهدی سلوکی و همسرش، طبق معمول بدون هیچ توضیحی. مهدی در سلفی ها فقط می خواهد تذکر کند که همسر دارد وگرنه علتی ندارد که هر دو ماه یک بار یک سلفی دو نفره بی هیچ توضیحی به اشتراک بگذارد.

    – ببَر استقلال.. ببر… چون اگه یه بار دیگه ببازی تو و بازیکنات عین خیالتون نیست.. این ما استقلالیاییم که باید حرف بشنویم و تیکه ها رو بردباری کنیم…. ببر استقلال که اگه این بار هم نبری نمیگن بدنسازی شون سخت بوده.. نمیگن تیم هنوز جا نیوفتاده… میگن سخت از شماست.. میگن سخت از غیرتِ بازیکناسست! ببر استقلال…

    عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (۳۰۹)

    و آن گونه بود که استقلال نخستین پیروزی فصل اخیر را به دست آورد

    الناز حبیبی در روز تولدش آن گونه از همه ي افرادی که با یادش بودند تقدیر کرد. تبریک به الناز عزیز، بازیگر خوش اخلاق و محبوب سینما و تلویزیون.

    ضد تبلیغ صابر ابر جهت نمایشگاه پانته آ پناهی ها و رفقایش. کلا صابر هرچیزی را تبلیغ کند، ناخود با خبر ضد تبلیغ می شود. خود من قصد داشتم به این گالری بروم و اکنون با مشاهده این تبلیغ، منصرف شدم. 

    عکس یادگاری سیدعلی صالحی در کنار سیدشهاب حسینی بعد از تماشای نمایش /اعتراف/ که به شب هاي پایانیِ اجرایش نزدیک می شود. نمایشی که به اندازه یک فیلم سینمایی جهت شهاب نان داشت.

    فلور نظر هوش اقتصادی بی نظیر اي دارد. تا دیده که نود درصد کشور با چالش کم آبی و کمبود مراتع رو به روست، فهمیده که پول در پرورش شتر است و سریع یک شترداری به راه انداخته هست.

     

    عکس های بازیگران

    دوستای قدیمی، کارهای خودمانی…. 

    سلفی پردیس احمدیه و آزادی سدیری، دو بازیگر جوان سینما و تئاتر در یک بالابر، با فیلتر هاي محبوب اینستاگرام. باز خدا را شکر خودشان را شبیه موش کور و روباه مکار نکرده اند. پردیس سال قبل با فیلمِ /لاک قرمز/ درخشید و آزاده سدیری با فیلمِ… چیز، نوک زبانم هست.. فیلمِ…. بدبختانه بانو سدیری فعلاً مجال درخشیدن در هیچ فیلمی را پیدا نکرده اند.

    منوچهر جان، شما لطف کن و به جای سوفیا گفتگو نکن، صبر کن خودش بزرگ می شود و پست می گذارد. انقدر نمکِ بالای خونت را به حراج مگذار.

    افشین سنگ چاپ و خانواده عزیزش در کنار حیوانات خانگی شان. بله. افشین خان نامش جانورِ خانگی هست، نه منزل ي حیوانی! در هیچ منزل اي این شمار مگس هم پیدا نمی شود که شما سگ دارید. 

    نوید محمدزاده هم مانند همۀ ي صورت ها از شهید حججی یاد کرد.

    تبریک تولد راحت مستانه مهاجر به همسرش پژمان بازغی.

    سلفی جواد نکونام و پسرش آریان در حال اتومبیل سواری. جواد جان شمار قلب ها با رنگِ انها کمی ناهمخوانی دارد.

    سلفی بازی نگین معتضدی در کنار ترلان پروانه در شروع پروژه جدیدشان که اشاره اي به شرح آن نشده هست. 

    تصاویر بازیگران

    سعید عرب و همسرش در نخستین سالگردِ ازدواجشان.

    نه تو رو خدا بیا و شاد نباش!

    وحید طالبلو همسرش با این عکس، انقلابی در چربی سوزی هموطنان ایرانی به پا کردند و هزاران کیلو گوشت تن بازدیدکنندگان اینستاگرام را ریختند و اَت مَتی جهت هیچ کس باقی نگذاشتند!

    قدم نورسیده که گویا در کشور آمریکا به دنیا خواهد آمد، پیشاپیش مبارک باشد.

    فقط عماد به یاد مرتضی پاشایی بود، در سی و دومین سالگرد تولدش. روحش شاد و یادش گرامی.

    الیکا عبدالرزاقی بازیگر خونگرم و دوست داشتنی سینما و تلویزیون هم در این روز ها سی و هشت ساله شد. تبریک بی آخر. 

    کاملاً مشخص است که امیر کاظمی از آنهایی است که با تصویر ها و سلفی هاي وقت و بی وقت اش همه ي را کلافه می کند. سروش صحت هم در معذوریت باقیمانده که در فصل دوم ازش بهره گیری کرده.

    جهت تلطیف فضا. 

    جهت تثبیتِ لطافت فضا.

    جهت ویرانی لطافت تثبیت شده است ي فضا.

    نعیمه نظام دوست آن قدر که دیشب از حضور خداداد در مراسمشان احساس غرور کرده بود، از افزایش تیم ملی به جام جهانی ۹۸ نکرده بود. در کنار مرجانه گلچینِ همۀ وقت} حاضر در همۀ جا، ماهچهره خلیلی، فلور نظریِ شتربان و مادر پلاستیکِ ایران.

    کاملاً مشخص است که پژمان و برادرش به تاکید خواهرشان این سلفی را گرفته اند. 

    دعوت ترانه علیدوستی از مردمان فوتبال جهت پشتیبانی از مسعود شجاعی و احسان حاج صفی که در معرض یک محرومیت بزرگ قرار دارند. گرچه فیفا به فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران اخطار داده که اگر متوجه دخالت دولت در تیم ملی این کشور شود، از حضور کشور عزیزمان ایران در جام جهانی روسیه جلوگیري خواهد کرد. خلاصه اینکه کلا اوضاع قاراشمیش هست.

    مهدی پاکدل در نقش رستم در نمایش /سی/ در قصر سعد آباد. همینکه از احمد ایراندوست و داریوش محترم جهت نقش رستم بهره گیری نشده خودش پیشرفتی به حساب می آید.

    فقط همین کارمان باقیمانده بود روزبه جان! 

    حامد جان ناراحتی می تواني سلفی نگیری. ما مجبور به مشاهده قیافه در هم کشیده ات در سلفی ها نیستیم. 

    مفید شد که مهراوه در هنگ کنگ یا شهر دبی زندگی نمی کند، وگرنه در مواجهه با آن شمار برج و آسمان خراش قطعا تشنج می کرد. 

    بازیگر اخیر پروژه پایتخت به روایت محسن تنابنده. 

    سلفی کیمیا علیزاده و رفقایش بعد از گذراندن یک روز مفید.

    مصطفی زمانی، غزل شاکری و مازیار میری در توزیع شخصی فیلم /سارا و آیدا/ ساخته اخیر آقای میری که یکی از فیلمهای نا پیروز جشنواره بود و اکنون امید به موفقیت در توزیع دارد، که بعید می دانم. 

    چندی از عوامل و بازیگران پروژه /سی/ که در همین چند شب طرفداران بی نظیر زیادی به دست آورده و همگی چشم براه تمدید اجرا ها و مشاهده مجدد آن میباشند. مهدی پاکدل، سحر دولتشاهی، بهرام رادان، پانی بال شومون، دلیا آرام و سایر عزیزان در تصویر حضور دارند.

    عکس زیبای رضا صادقی و بال هاي پروازش. ویانا بانو از حیث شباهت ورژن کوچک شده است و بدون ریش پدرش هست. 

    پست اخیر و نو میک آپِ بهاره افشاری که لایک داداشی را به همراه داشته هست.

    عیادت میترا حجار از اسطوره اش که بی حدس اسطوره همۀ سینما رفقا هست. آرزوی سلامتی داریم جهت استاد محمدعلی کشاورز.

    بهرام رادان را به قصد کاراکتر /زال/ پدر رستم گریم کرده اند، ولی بدبختانه اکثر شبیه دنریس تارگرین شده است هست. 

    احسان علیخانی به تماشای کنسرت سینا شعبانخانی رفته بود که این تصویر را در آخر در کنار هم گرفتند. من می دانم در این گرما این کت ها را چطور بردباری می کنند. چه کسی مجبورشان کرده؟! 

    تلاش هاي بی وقعه تینا پاکروان و پرویز پرستویی جهت جذب همکارانشان جهت حضور در کافه تازه راه اندازیِ عزیزان، تا این جا به افسانه صورت آزاد ختم شده است هست. 

    جواد عزتی و مه لقا باقری در توزیع شخصی فیلم /زادبوم/ ساخته ابوالحسن داودی که بعد از قریب به ۱۰ سال برطرف دستگیر شده است و به توزیع درآمده هست. 

    امید دنیا در کنار سعید مشهور بعد از اجرایی که شب قبل در مراسمی شخصی داشت. امید جان چهلم هم نه، دست کم صبر می کردی شب هفت پدر بگذرد، بعد به فکر اجرا میافتی! جنس آهنگهایت هم که ماشالله کاملاً منطبق با فضای غم هست!

    کاوه آفاق قصد داشت به مراسم ختم یکی از آشنا ها برود که در مسیر نظرش عوض کردن یافت به توزیع شخصی /زادبوم/ رفت.

    مشارکت شهرام قائدی و بانو ثریا قاسمی در سریال اخیر /حمید نعمت الله/. اینکه جناب نعمت الله باز هم قرار است سریال بسازد، خبری بسیار بافایده جهت تلویزیون و مخاطبان اش هست. به انتهای مقاله امروزمان رسیدیم. از همراهی با ارزشتان بی نهایت متشکریم. تا فردا، وقتتان بخیر.

    مطالب مرتبط :

    عکس های بازیگران و بازیگران و صورت های معروف معروف کشور عزیزمان ایران «۳۰۸»

    عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی «۳۰۷»

    عکس های بازیگران و خبرهای داغ سینما «۳۰۶»

    جدیدترین تصویر های بازیگران و بازیگران و صورت های معروف «۳۰۵»

    واژه های کلیدی: مهدی سلوکی و همسرش | عکس های بازیگران | تصاویر بازیگران | احمد ایراندوست | تبریک تولد | اینستاگرام | سینمایی | استقلال | خداحافظی | بازیگران | ایرانیان

    عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)

    عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (۳۰۹)

    عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (309)

    عکس های بازیگران و خبرهای داغ ستاره ها (۳۰۹)

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • خرید کتاب خارجی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی