اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » خدا بخواهد پنجمین پرسپولیسی، ایرانی می‌شوم که مرد سال آسیا می‌شود / طارمی

    خدا بخواهد پنجمین پرسپولیسی، ایرانی می‌شوم که مرد سال آسیا می‌شود / طارمی

    مهدی طارمی از انگیزه های خود جهت کسب دوباره عنوان آقای گلی لیگ برتر و همچنین مرد سال فوتبال آسیا خبر داد.

    خدا بخواهد پنجمین پرسپولیسی، ایرانی می‌شوم که مرد سال آسیا می‌شود / طارمی

    وبسایت رسمی برنامه نود – مهدی طارمی از انگیزه های خود جهت کسب دوباره عنوان آقای گلی لیگ برتر و همچنین مرد سال فوتبال آسیا خبر داد. 

    به گزارش وب سایت نود و به نقل از پیروزی دیلی، نخستین فصل حضورش در پرسپولیس چشم ها را خیره کرد و عنوان پدیده لیگ چهاردهم را به نام خود ثبت کرد. در لیگ پانزدهم آقای گل شد و در کنار آن عنوان عالی ترین مهاجم فصل را نیز به دست آورد. در لیگ شانزدهم ضمن تکرار عنوان آقای گلی لیگ برتر جهت دومین فصل متوالی، جایزه عالی ترین بازیکن فصل را نیز کسب کرد. اگر در تمرینات و بازی های پرسپولیس حاضر شوید، می بینید که پیراهن شماره ۹ پرسپولیس، بالاترین آمار را در بین هوادارانی دارد که آن را بر تن کرده اند. حتی فروشندگان لوازم ورزشی در منیریه پایتخت کشور عزیزمان ایران هم به این مسئله اذعان دارند و می گویند پیراهن مهدی طارمی مشتریان بیشتری دارد. همه اینها نیست مگر لطف خدا و شایستگی های جوان خوب و دوست داشتنی بوشهری تیم پرسپولیس. بازیکنی که همگان به استعداد و توانایی های فنی اش ایمان دارند و امید است با تلاش زیاد به جایگاهی به مراتب بالاتر از آن چیزی که در حال حاضر قرار دارد، برسد. از این به بعد مسیر مهدی طارمی زیاد از گذشته با دست اندازهای حاشیه سازان مواجه خواهد بود. بعد باید زیاد از قبل مراقب خود و جایگاهش باشد. در ادامه ماحصل گپ و گفت مفصل  پیروزی دیلی و مهدی طارمی را می خوانید.

    تبریک می گویم. گل زنی را با قدرت شروع کردی و این بار به هفته چهارم نرسیده، آتش بازی مهدی طارمی شروع شد؟

    خدا بخواهد پنجمین پرسپولیسی، ایرانی می‌شوم که مرد سال آسیا می‌شود / طارمی

    خب این لطف خدا بود و کمک هم تیمی هایم که در موقعیت های مناسب توپ را به من رساندند و من حاصل تلاش یک تیم را کامل کردم. امیدوارم در ادامه فصل نیز این روند استمرار داشته باشد. من تمام تلاشم را می کنم تا هر لحظه جهت پرسپولیس عضو موثری باشم. 

    نفت را که چپ و راست کردی، همه شکل گل زده ای، جز از آن برگردان هایی که خوب هم می زنی؟

    شما لطف دارید. مهم شکل گل زدن نیست. مهم این است بازیکنی در موقعیت گلزنی قرار می گیرد، حاصل تلاش هم تیمی هایش را به ثمر بنشاند. البته لذت گلزنی جهت پرسپولیس خیلی شیرین است و هر بار که این افتخار نصیبم می شود گویا نخستین گلم را جهت پرسپولیس به ثمر رسانده ام.

    دو عنوان برترین بازیکن و برترین  مهاجم، دو عنوان آقای گلی و یک عنوان پدیده فصل تنها با سه فصل حضور در پرسپولیس جهت تو به دست آمده هست؛ در این خصوص  صحبتی داری؟

    مهدی طارمی از انگیزه های خود جهت کسب دوباره عنوان آقای گلی لیگ برتر و همچنین مرد سال فوتبال آسیا خبر داد.

    این موفقیت ها را که ذکر کردید، اول لطف خدا می دانم و تمام مربیانی که در این سال ها هدایت پرسپولیس را بر عهده داشتند. از علی دایی که من را به پرسپولیس آورد تا الان که برانکو ایوانکوویچ هدایت تیم را بر عهده دارد. همچنین از تمام همبازی هایم که در این سال ها افتخار بازی کردن در کنارشان را داشته ام و هواداران یک رنگ پرسپولیس که هر لحظه مشوق بازیکنان تیم محبوب ارزش بوده اند.

    بازی سیاه جامگان را در پیش دارید. از این بازی بگو.

    به لطف خدا و تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان تا این جای کار با ۳ پیروزی پیاپی فصل را شروع کرده ایم. برابر تیم خوبی بازی داریم. هیچ تیمی را از پیش بازنده نمی دانیم. جهت بازی برابر سیاه جامگان تلاش مان این خواهد بود که با پیاده کردن دستورات تاکتیکی کادر فنی به ۳ امتیاز این بازی دست پیدا کنیم و با روحیه ای خوب آماده دیدار برابر الاهلی بشویم. 

    از بازی برابر الاهلی صحبت کردی. شرایط پرسپولیس جهت این دیدار سخت و حساس چطور است؟

    در حال حاضرکه شرایط خوبی داریم. همه بازیکنان با قدرت و انگیزه و با نشانه پیروزی برابر الاهلی تمرین می کنند. خدا را شکر که آقا سید (سید جلال حسینی) و کمال نیز به شرایط بازی رسیده اند و با قدرت تمرین می کنند. مورد خاصی وجود ندارد که نتوانیم از این مرحله عبور کنیم. ما با یک تیم راحت هم بازی تدارکاتی برگزار می کنیم، کادر فنی از قبل برنامه ریزی می کند. در مورد الاهلی شک نداشته باشید تمام مواردی که ذکر کردید، مورد توجه کادرفنی پرسپولیس بوده و در این خصوص آنالیز کاملی صورت گرفته هست. قرار نیست دست و پا بسته به مصاف الاهلی برویم که از حالا بخواهیم دلواپس نتیجه بازی باشیم. ما بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم و یک کادرفنی بسیار قوی. آیا این که آنها با چنین شدتی دست به تقویت تیم خود زده اند خودش نشانه هراس از قدرت پرسپولیس نیست؟! بعد همان قدر که ما باید هوشیاری در این بازی حضور پیدا کنیم، بدانید حریف مان نیز نگرانی های خودش را جهت بازی برابر پرسپولیس بزرگ دارد. 

    خدا بخواهد پنجمین پرسپولیسی، ایرانی می‌شوم که مرد سال آسیا می‌شود / طارمی

    بعد از بازی الاهلی هم که با تیم ملی عازم کره جنوبی می شوی؟

    بله، البته دو بازی آخر ما برابر کره جنوبی و سوریه جنبه تشریفاتی دارد. ولی این علت نمی شود که این بازی ها را راحت تصور کنیم. در قاموس ایرانی این مسائل  نمی گنجد. نشانه همه ما در تیم ملی از کادر فنی گرفته تا بازیکنان، کسب ۶ امتیاز از دو بازی باقی مانده است. 

    تو هم به خاطر عملکرد بسیار خوبی که در پرسپولیس و لیگ قهرمانان آسیا داشتی و هم به خاطر تاثیرگذاری ات در تیم ملی و گل هایی که در مقدماتی جام جهانی به ثمر رساندی، شانس زیادی جهت کسب عنوان عالی ترین بازیکن سال آسیا را نیز پیش رو داری؟

    کسب چنین عنوانی بی شک افتخار بزرگی جهت من خواهد بود. این که بعد از علی دایی، مهدوی کیا خداداد عزیزی و علی کریمی، پنجمین ایرانی و پرسپولیسی بشوم که این افتخار و این عنوان را به دست می آورد، جای خوشحالی دارد. ولی نمی خواهم ذهنم را جلوتر درگیر این عنوان کنم. من به کارم در پرسپولیس و تیم ملی ادامه می دهم. حالا هرچه خدا بخواهد و هر چه قسمت بشود. 

    مهدی طارمی از انگیزه های خود جهت کسب دوباره عنوان آقای گلی لیگ برتر و همچنین مرد سال فوتبال آسیا خبر داد.

    می خواهم کمی از حال و هوای این روزهایت صحبت کنی. روی فوتبالت تمرکز مورد نیاز را داری؟

    بله، خدا را شکر همه چیز به خوبی پیش می رود. هم من و هم تیم و همه فرزند ها در عالی ترین شرایط قرار داریم.

    یک هوادار پستی گذاشته بود که گویا به دلت نشست و احساس آرامش کردن این مدت با حاشیه های ساخته شده است چطور کنار آمدی؟

    خدا بخواهد پنجمین پرسپولیسی، ایرانی می‌شوم که مرد سال آسیا می‌شود / طارمی

    این پرسشها و حرف و حدیث ها جهت ما طبیعی و جزئی از فوتبال ما شده است و باید با آن کنار بیاییم. من هم خیلی وقت است که با این پرسشها کنار آمده ام.

    مواردی مانند این که به منشا پاس نمی دهید را چطور پاسخ می دهی؟

    این صحبت ها که هر لحظه بوده. خب یک وقت صحبت ها انتقادی هست. وقت دیگر تعریف می کنند. در دو بازی اول که توپ زیادی که نصیب خود من هم نشد. در این شرایط می توانستم به منشا پاس ندهم؟! ضمن این که بعد از بازی برابر نفت، کامنت های بعضی بازدیدکنندگان اینترنت را همه دیدند که سرمنشا آنها به کجاها ربط پیدا می کرد.

    خب این نشان می دهد مهدی طارمی بازیکن بزرگی جهت نشانه قراردادن حاشیه سازها شده است و کوچکترین حرکتش زیر ذره بین است؟

    من دو سالی است با این حرف و حدیث ها زندگی می کنم و کنار آمده ام. این پرسشها برایم عادی شده است هست. اهمیتی به این حرف ها نمی دهم. البته با نقد شدن مشکلی ندارم. ولی تنها انتقاداتی که به جا و سازنده باشد را مورد توجه قرار می دهم. ولی انتقادی که از روی تخریب باشد را از این گوش می گیریم و از آن گوش در می کنم. حالا هرکسی می خواهد باشد.

    این مدت خیلی دل خوری هایت را به زبان آوردی یا در صفحه اینستاگرامت منتشر کردی. اگر وقت به عقب برگردد، این کار را تکرار می کنی؟

    مطالبی که این مدت گفتم یا نوشتم، یک پنجم آن چیزهایی هم نبود که باید می گفتم. ولی توی خودم ریختم و باقی موارد را بازگو نکردم و دیگر هم نخواهم گفت. چون حس می کنم در فوتبال کشور عزیزمان ایران گوش شنوایی نیست و فقط می خواهند اگر چیزی می گویی، حاشیه ای بسازند و تو را بزنند. جهت همین فکر نمی کنم ادامه این کار صحیح باشد.

    یک روز می گویند از تشویق هواداران سرتمرین اظهار ناراحتی کردی و یک بار هم با محمود خوردبین جرو بحث داشته  ای؟

    من هیچ وقت به خودم اجازه نمی دهم و نداده ام که با بزرگتر خودم، به خصوص شخصیتی مثل محمودخان بدصحبت کنم. آن روز در آن صحنه ۲۰،۳۰ متر با محمود خان فاصله داشتم. چاره ای نبود که بلند صحبت کنم تا صدای من به محمودخان برسد. در آن صحنه با مخاطب که محمودخان بود، صحبت می کردم. با خودم که صحبت نمی کردم. شاید به این خاطر بود جهت کسانی که آن جا بودند این شائبه پیش آمد که بین من و محمودخان بحث و ناراحتی پیش آمده هست. در تمرین یکشنبه هم دیدید که با محمودخان گفتیم و خندیدیم و کری خوانی جالبی داشتیم.  با هواداران هم هر لحظه رابطه خوب و معقول و مناسبی داشته ام. 

    مهدی طارمی در چهارمین فصل حضورش در پرسپولیس می داند چه جایگاهی دارد و تا کجا قرار است پیش برود و آیا قدر جایگاهی را که دارد ، می داند؟

    اگر قدر پیراهنی را که برتن کرده ام، را نمی دانستم، یقین بدانید نمی توانستم به کارم در پرسپولیس ادامه بدهم. سال اول پیراهن شماره ۱۷ که متعلق به بازیکن بزرگ تاریخ این تیم یعنی فرشاد پیوس بود را بر تن کردم که پدیده لیگ چهاردهم شدم. سال دوم با پیراهن شماره ۹ که زنده یاد صفر ایرانپاک که آقای گل دربی است را پوشیدم و عنوان آقای گلی و عالی ترین بایزکن و عالی ترین مهاجم لیگ پانزدهم را به نام خودم ثبت کردم. با همین شماره ۹ که محسن خلیلی می پوشید، در لیگ شانزدهم آقای گل و عالی ترین بازیکن شدم. بعد مهدی طارمی به خوبی از جایگاه و مسئولیتش در پرسپولیس و در قبال بزرگان این تیم و هوادارانش آگاه است و به روند خوبی که به لطف خدا ادامه خواهم داد. می خواهم وارث خوبی جهت تمام شماره های ۹ بزرگ تاریخ پرسپولیس، به خصوص زنده یاد صفر ایرانپاک باشم.

     

     

     

     

     

    واژه های کلیدی: تیم پرسپولیس | مهدی طارمی | پرسپولیس | پرسپولیس | بازیکنان | پیروزی | پیراهن | بازیکن | شماره | پیراهن

    خدا بخواهد پنجمین پرسپولیسی، ایرانی می‌شوم که مرد سال آسیا می‌شود / طارمی

    خدا بخواهد پنجمین پرسپولیسی، ایرانی می‌شوم که مرد سال آسیا می‌شود / طارمی

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • افست کتاب لاتین
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون