آدمیانی مانند گل های لاله ، زندگی کوتاه در هستی و نقشی ماندگار در اندیشه ما دارند .
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » ادامه پیشروی قهرمانانه / پیش بازی پرسپولیس- الاهلی

    ادامه پیشروی قهرمانانه / پیش بازی پرسپولیس- الاهلی

    پرسپولیس بعد از افزایش شیرین به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حالا تیم قدرتمند الاهلی عربستان را پیش رو دارد. قرمزها اگر می‌خواهند جهت نخستین بار به

    ادامه پیشروی قهرمانانه / پیش بازی پرسپولیس- الاهلی

    وبسایت رسمی برنامه نود – پرسپولیس به آسیا بازگشت.

    سه شنبه ۳۱ مرداد ۹۶، یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

    پرسپولیس ایران-الاهلی عربستان

    ادامه پیشروی قهرمانانه / پیش بازی پرسپولیس- الاهلی

    ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط عمان

    به گزارش وب سایت برنامه نود، پرسپولیس آخر طلسم مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را شکست و حالا باید جهت رسیدن به قهرمانی در قاره به پیشروی خود ادامه دهد؛ هدفی بزرگ.

    قرمزها در مرحله یک هشتم نهایی موفق شدند با کسب یک برد ارزشمند در منزل تیم قدرتمند لخویای قطر جهت نخستین بار به جمع هشت تیم برتر آسیا(فرمت تازه لیگ قهرمانان آسیا) افزایش کنند.

    لیگ قهرمانان آسیا بعد از وقفه ای حدودا سه ماهه از امروز از سر گفته می شود و پرسپولیس فردا(سه شنبه) در یک بازی حساس به مصاف الاهلی عربستان می رود.

    پرسپولیس بعد از افزایش شیرین به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حالا تیم قدرتمند الاهلی عربستان را پیش رو دارد. قرمزها اگر می‌خواهند جهت نخستین بار به

    پرسپولیس میزبان این بازی است ولی به علت پرسشها بین کشور عزیزمان ایران و عربستان این دیدار هم مانند دیدار پرسپولیس-الهلال در مرحله گروهی، در مسقط عمان برگزار می شود.

    پرسپولیس در مرحله گروهی در گروهی سخت قرار داشت ولی به هر ترتیبی که بود موفق شد خود را به یک هشتم نهایی برساند. در آن مرحله هم پرسپولیس تنها تیم ایرانی بود که موفق عمل کرد. تنها نماینده کشور عزیزمان ایران در لیگ قهرمانان ۲۰۱۷ بعد از برد در منزل لخویا حالا این اعتماد به نفس را پیدا کرده است که در آسیا کارهای بزرگی انجام دهد و به سالها ناکامی خودش و تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آخر دهد.

    پرسپولیس ولی کار بسیار مشکل دارد. الاهلی و الهلال عربستان و العین امارات سه تیم دیگری اند که در منطقه غرب آسیا خود را به یک چهارم نهایی رساندند. به اعتقاد بعضی کارشناسان قرعه پرسپولیس چندان بد هم نبوده ولی نباید فراموش کرد الاهلی تیم متمول و قدرتمندی است.

    پرسپولیس فصل قبل قهرمان کشور عزیزمان ایران شد و الاهلی در لیگ عربستان بعد از الهلال در رده دوم قرار گرفت. الاهلی هم مانند پرسپولیس در گروه بسیار مشکل در آسیا حضور داشت؛ این تیم ذوب آهن را از بین بردن کرد و بعد از العین دوم شد.

    پرسپولیس و الاهلی هر دو در گروه های خود دوم شدند. الاهلی در یک هشتم نهایی تیم قدرتمند الاهلی امارات را از بین بردن کرد. العین و الهلال دیگر بازی این مرحله را برگزار می کنند. بازی برگشت دو تیم ۳۱ شهریور در ابوظبی برگزار خواهد شد.

    پرسپولیس با کمترین تغییرات

    ادامه پیشروی قهرمانانه / پیش بازی پرسپولیس- الاهلی

    لیگ قهرمانان آسیا جهت تیم های غرب آسیا به شکل عجیبی برگزار می شود؛ آنها مجبور اند در دو فصل متفاوت و با دو تیم متفاوت در این رقابتها حاضر شوند. پرسپولیس علی رغم الاهلی، تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته نداشته و با همان سرمربی و نفرات جهت تاریخ سازی در آسیا راهی عمان شده است است.

    برانکو با این حال مجبور است تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند. محرومیت سیدجلال حسینی ، کاپیتان پرسپولیس باعث خواهد شد تا در قلب دفاع از زوج شجاع خلیل زاده- محمد انصاری استفاده شود. حسین ماهینی و صادق محرمی هم احتمالا در کناره ها قرار می گیرند. کمال کامیابی نیا هم بعد از یک بازی غیبت، دوباره به تیم برگشته هست. سایر نفرات هم همان بازیکنان همیشگی اند؛ فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، مهدی طارمی و علی علیپور.

    پرسپولیس در چهار دیدار ابتدایی اش در لیگ برتر کشور عزیزمان ایران تیم بسیار آماده ای نشان داد و توانایی نتیجه گرفتن در این دیدار سخت آسیایی را دارد. از آنجا که پرسپولیس میزبان این بازی است باید در وهله اول گل نخورد.

    پرسپولیس بعد از افزایش شیرین به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حالا تیم قدرتمند الاهلی عربستان را پیش رو دارد. قرمزها اگر می‌خواهند جهت نخستین بار به

    به اعتقاد بسیاری از کارشناسان اگر قرار باشد تیمی به ناکامی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا آخر دهد آن تیم همین پرسپولیس کنونی است.

    سرمایه گذاری الاهلی

    الاهلی بعد از قهرمانی در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ در فصل گذشته دوم شد و توان مسابقه با الهلال را نداشت. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم در گروهش در رده دوم قرار گرفت. این نتیجه های چندان به مذاق مدیران الاهلی خوش نیامد. مدیران الاهلی بعد از پرسشها بین کشور عربستان و قطر مجبور بودند اسپانسر قطری خود را عوض کنند.

    ادامه پیشروی قهرمانانه / پیش بازی پرسپولیس- الاهلی

    الاهلی با اسپانسر تازه در ابتدای تابستان دست به یک منزل تکانی عظیم زد. این تیم سرمربی خود را عوض کرد و چند خرید میلیاردی داشت.

    سرهئی ربروف اوکراینی جانشین کریستین گروس سوئیسی شد. ربروف ۴۳ ساله که سالها در سطح اول فوتبال دنیا و در تیم هایی مثل تاتنهام توپ زده است بعد از حضور موفق روی نیمکت دینامو کیف اوکراین هدایت الاهلی را برعهده گرفت.

    او دوبار دینامو را قهرمان لیگ اوکراین کرد و حالا مسوولان عربستانی از او انتظار دارند در لیگ عربستان و آسیا نتیجه های خوبی بگیرد.

    الاهلی چندین و چند بازیکن گران قیمت هم به خدمت گرفته هست. این تیم ۶ بازیکن خارجی دارد. عمر السومه سوری و محمد عبد الشافي مصری از فصل قبل همراه الاهلی باقی ماندند.

    جنجالی ترین و بااهمیت ترین خرید الاهلی، لئوناردو سوزا برزیلی هست. الاهلی جهت خرید این بال چپ ۴ میلیون یورو هزینه کرد تا ستاره پارتیزان بلگراد را جذب کند. او در دو فصل گذشته ۲۷ گل جهت پارتیزان به ثمر رساند. این بازیکن به علت پرسشها شخصی اش با جنجال زیادی راهی الاهلی شده است هست. دیگر برزیلی الاهلی کلادمیر است که با قیمت ۲٫۷ میلیون یورو از بروژ بلژیک به الاهلی پیوست. گادفری اوبوآبونا مدافع نیجریه ای فصل گذشته ریز اسپور ترکیه دیگر خرید این تیم به شمار می رود. جیانیس فتفاتزیدیس یونانی دیگر خارجی الاهلی است که البته به علت محدودیت بازیکنان خارجی نام او در فهرست لیگ قهرمانان قرار نگرفته است.

    الاهلی با این همه ریخت و پاش لیگ عربستان را با یک باخت شروع کرد. این تیم البته در هفته دوم با چهار گل الفتح را شکست داد. الاهلی تغییرات زیادی داشته و شاید همین عنوان به پرسپولیس کمک کند.

    دوئل آقای گلها

    در آستانه این دیدار حساس لیگ قهرمانان آسیا همه نگاه ها به مهاجمان دو تیم هست. مهدی طارمی و عمر السومه سوری در فصل گذشته آقای گل لیگهای کشور عزیزمان ایران و عربستان شدند.

    مهدی طارمی در سال ۲۰۱۴ به پرسپولیس پیوست و در نخستین حضور در لیگ قهرمانان آسیا یک گل به ثمر رساند، ولی امسال او توانسته شش گل بزند و یکی از شانس های آقای گلی این رقابتهاست.

    در طرف برابر عمر السومه برترین گلزن لیگ عربستان در ۳ فصل پیاپی در ۷۱ بازی در لیگ ۷۳ گل به ثمر رسانده و عالی ترین بازیکن الاهلی در سالهای اخیر بوده هست. مصدومیت مانع حضور کامل او در آسیا شد با این حال در ۵ بازی ۴ گل زده هست. دو تیم در شروع فصل تازه لیگ های کشور عزیزمان ایران و عربستان هم دو گل زدند و هواداران دو تیم امید زیادی به گلزنی دو بازیکن دارند.

    این دو بازیکن ۱۴ شهریور هم در دیدار ایران-سوریه برابر هم قرار می گیرند.

    نتایج بازی یک هشتم نهایی:

    پرسپولیس:

    رفت:پرسپولیس صفر- لخویا صفر، برگشت: لخویا صفر- پرسپولیس یک.

    الاهلی:

    رفت: الاهلی عربستان یک- الاهلی امارات یک، الاهلی امارات یک- الاهلی عربستان ۳٫

    نحوه افزایش به مرحله حذفی:

    پرسپولیس: در گروه D با ۹ امتیاز دوم شد.

    الاهلی: در گروه C با ۱۱ امتیاز دوم شد.

    نحوه عملکرد در این فصل:

    پرسپولیس: مساوی، برد، برد، برد

    الاهلی: برد، باخت(دو هفته از لیگ عربستان برگزار شده)

    آخرین بازی:

    پرسپولیس یک- سیاه جامگان یک

    الاهلی ۴- الفتح صفر

    جایگاه در لیگ داخلی:

    پرسپولیس با ۱۰ امتیاز از ۴ بازی صدرنشین لیگ برتر ایران

    الاهلی با ۳ امتیاز از دو بازی در رده پنجم لیگ عربستان

    رتبه فصل گذشته:

    پرسپولیس: قهرمان لیگ ایران

    الاهلی: نایب قهرمان لیگ عربستان

    نحوه حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷:

    پرسپولیس نایب قهرمان فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ لیگ ایران/ افزایش مستقیم

    الاهلی قهرمان فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵لیگ عربستان/ افزایش مستقیم

    بهترین گلزن در لیگ:

    پرسپولیس: مهدی طارمی و فرشاد احمد زاده با ۲ گل

    الاهلی: عمر السومه با ۲ گل

    بهترین گلزن آسیایی:

    پرسپولیس: مهدی طارمی با ۶ گل

    الاهلی: عمر السومه با ۴ گل

    آمار ویژه:

    *الاهلی سه بار قهرمان لیگ عربستان شده است و ۱۳ بار فاتح جام حذفی شده است است.

    *پرسپولیس و الاهلی تا به امروز در آسیا با هم بازی نکردند. جهت مشاهده سابقه بازی پرسپولیس با تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اینجا کلیک کنید.

    *پرسپولیس ۱۴ بار در لیگ قهرمانان آسیا با تیم های عربستانی بازی کرده که حاصلش ۴ برد، ۵ باخت و ۵ مساوی بوده هست. پرسپولیس پیش از این با الهلال، الشباب، الاتحاد و النصر بازی کرده بود.

    *الاهلی هم در لیگ قهرمانان آسیا ۱۴مرتبه با تیم های ایرانی بازی کرده است که حاصلش ۷ برد، سه مساوی و چهار باخت است.

    *الاهلی در مرحله گروهی با ذوب آهن هم گروه بود که در هر دو بازی برنده شد. الاهلی در سه بازی قبلی اش در آسیا برابر تیم های ایرانی به برد رسیده هست. این تیم پیش از این با تیم های ذوب آهن، نفت تهران، سپاهان، استقلال و تراکتورسازی تبریز بازی کرده است.

    *پرسپولیس در مرحله گروهی با الهلال در یک گروه قرار داشت که هر دو دیدار با تساوی به آخر رسید.

    *الاهلی دوبار در مرحله حذفی با تیم های ایرانی رودررو شده است هست. یک بار سپاهان را از بین بردن کرد و یک مرتبه هم به وسیله نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران از بین بردن شد. قرمزها خاطره خوشی هم از بازی با تیم های عربستانی در مرحله حذفی ندارند و یک بار به وسیله الهلال و یک مرتبه هم به وسیله الاتحاد از بین بردن شدند.

    تیم داوری: داور وسط: محمد ادهم، کمک اول: موانس احمد، کمک دوم: محمد فیصل( هر سه از اردن)

    ۵۷۱۸۹

    واژه های کلیدی: لیگ قهرمانان آسیا | مهدی طارمی | پرسپولیس | عربستان | پرسپولیس | قهرمانان | عربستانی | بازیکنان | قهرمان | بازیکن | ایرانی

    ادامه پیشروی قهرمانانه / پیش بازی پرسپولیس- الاهلی

    ادامه پیشروی قهرمانانه / پیش بازی پرسپولیس- الاهلی

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • کتاب اورجینال
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • منابع اورجینال رباتیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب