اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » نشانه تراکتورسازی قرار گرفتن در بین ۴ تیم اول است / شریفی

    نشانه تراکتورسازی قرار گرفتن در بین ۴ تیم اول است / شریفی

    وبسایت رسمی برنامه نود -مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: نشانه ما قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول است و جهت این مسئله می‌جنگیم.

    نشانه تراکتورسازی قرار گرفتن در بین 4 تیم اول است / شریفی

    وبسایت رسمی برنامه نود –مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: نشانه ما قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول است و جهت این مسئله می جنگیم.

    به گزارش وبسایت نود ، مهدی شریفی در لیگ شانزدهم و هفدهم از مهره های خوب و تاثیرگذار تراکتورسازی بوده که توانسته عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

    شریفی بعد از کسب نخستین پیروزی لیگ برتر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اوضاع تراکتورسازی صحبت های زیر را انجام داد.

    در مورد پیروزی برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران صحبت می کنی؟

    نشانه تراکتورسازی قرار گرفتن در بین ۴ تیم اول است / شریفی

    بازی خیلی خوبی بود.  در بازی های قبل با بدشانسی نتیجه نگرفتیم. همین مسئله باعث ایجاد فشار روی بازیکنان شده است بود. با یک بازی منطقی توانستیم نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران را شکست دهیم. این پیروزی با کمک هواداران و تدابیر کادرفنی به دست آمد و حالا به دیدار برابر سایپا که اهمیت بیشتری دارد فکر می کنیم.

    بازیکنان جوان در ترکیب تیم جا افتادند؟

     بازیکنان جوان خیلی خوبی داریم. این بازیکنان قدر پیراهن تنشان را می دانند. در آینده از این بازیکنان زیاد می شنوید. هنگامی که فصل عوض کردن می کند شروع کار با مشکل هایی هراه هست. خدا را شکر این بازیکنان خیلی سریع جا افتادند و توانستند به ما کمک کننند. جوانان ما الان جزو عالی ترین های تیم هستند و اگر خودشان را باور داشته باشند می توانند شرایط بسیار خوبی پیدا کنند و آینده خوبی داشته باشند.

    خودت چه زمانی گلزنی را شروع می کنی؟

    وبسایت رسمی برنامه نود -مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: نشانه ما قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول است و جهت این مسئله می‌جنگیم.

    در تیم ما تاکتیک به شکلی است که جهت همه موقعیت ایجاد می شود. شرایط خیلی سخت است در این چند بازی زیاد شرایطی داشتم که در امر گلسازی شرکت کنم. در این بازی تلاش می کنم تا گلزنی هم کنم ولی مهمترین عنوان  پیروزی تیم است و اینکه چه کسی گل می زند اهمیتی ندارد. امیدوارم برابر سایپا پایم به گلزنی باز شود.

    به نظر می رسد هواداران با شرایط تراکتورسازی کنار آمدند و بعد از باخت هم به تشویق تیم می پردازند؟

    هواداران ما هر لحظه درک بالایی داشتند. خصوصیت بارز هواداران تراکتورسازی شعار عیبی یخ هست.  این مسئله امسال نمود بیشتری دارد. هواداران پرسشها ما را می دانند و درجریان هستند که نتوانستیم بازیکن بگیریم. بازیکنان با غیرت خود کار می کنند و هواداران این مسئله را می دانند و همین عنوان به ما دلگرمی می دهد.

    هدفگذاری تراکتورسازی جهت لیگ هفدهم چیست؟

    این همان تیمی است که فینالیست جام حذفی بود. چند جوان به تیم اضافه شدند. می توانیم در بالای جدول قرار بگیریم. نشانه ما قرار گرفتن در جمع چهارم تیم بالای جدول است و جهت این مسئله می جنگیم.

     امسال پیراهن شماره ۴۷ را می پوشی در این مورد صحبت کن.

    نشانه تراکتورسازی قرار گرفتن در بین ۴ تیم اول است / شریفی

    همه میدانند که انسان دارای ۴۶ کروموزم هست. بعضی افراد به دلایل تغییرات ژنتیکی دارای ۴۷ کروموزم هستند.  برای این افراد و جهت خوش حالی دلشان این شماره را به تن کردم. چند دوست با این شرایط دارم که به آنها علاقه زیادی دارم. به این دوستانم قول دادم امسال پیراهن شماره ۴۷ را به تن کنم. امیدوارم بتوام با گلزنی آنها را خوشحال کنم. آنها یک تیم دارند که جهانی هست. جهت نخستین بار این تیم تشکیل شده است که کیفیفت خوبی هم دارند.

    این هفته با سایپا بازی دارید که فرزاد حاتمی هم به علت محرومیت غایب است؟

    حامی برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران هم غایب بود. محمدرضا آزادی بازیکن جوان تیم مان در بازی با نفت خیلی خوب کار کرد. او اگر از حاشیه دوری کند و به خودباوری برسد می تواند پیشرفت زیادی کند. اکثر بازیکنان جوانمان با این شرایط می توانند موفق شوند. مصدومیت، محرمیت، سه اخطاره شدن جهت همه رخ می دهد بازیکنان جوان باید آماده باشند تا با به وجود آمدن چنین فرصتی از این مسئله جهت تثبیت توان خود استفاده کنند. الان حاتمی محروم است و باید تلاش کنیم جای خالی او را پر کنیم و تیم را حفظ کنیم. مثل بازی قبل باید زیاد تلاش کنیم. نبودن چند بازیکن باید باعث شود که زیاد تلاش کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

    بازیکنان تراکتورسازی به چمن ورزشگاه یادگار امام انتقاد زیادی دارند.

    وبسایت رسمی برنامه نود -مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: نشانه ما قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول است و جهت این مسئله می‌جنگیم.

    ابتدا فکر می کردم پای من به زمین گیر می کند. برابر پرسپولیس تک به تک شدم و نتوانستم ضربه آخر را بزنم. صحنه ای که جهت محمد ابراهیمی اتفاق افتاد و همین بازی با نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران زمین کیفیت خوبی نداشت. نمی دانم چه بلایی سر این زمین آمده هست، پا دائم در چمن گیر می کند و انگار چمن پارک هست. آن وقت که سپاهان بودم هنگامی که با تراکتورسازی بازی داشتیم می گفتیم چمن یادگار عالی ترین زمین کشور عزیزمان ایران است ولی الان زمین خیلی خشک است و واقعا زمین اذیت می کند.

    سربازی ات نیم فصل یا در آخر لیگ به آخر می رسد؟

    از این مسئله اطلاعی ندارم و مسئولان در جریان این عنوان هستند. باید دید خدا چه می خواهد. فعلا سریع است که در این مورد صحبت کنیم. مسئولان دو کلوب (سپاهان و تراکتورسازی) و نظام در جریان این عنوان هستند و هر کجا توافق کنند بازی می کنم. مهم این است که در هر تیمی باشم تمام تلاشم را به کار می گیرم و با تمام توان بازی می کنم.

    یعنی خدمتت در نیم فصل به اتمام می رسد؟

    نشانه تراکتورسازی قرار گرفتن در بین ۴ تیم اول است / شریفی

    زمان دقیق را مسئولان می دانند. خیلی ها می گفتند آخر لیگ شانزدهم به اتمام می رسد که اینطور نشد. مسئولان در این مورد اطلاع دارند و به موقع همه چیز اعلام می شود.

    و صحبت پایانی.

    از هوادارن تقدیر می کنم. امیدوارم آنها به حمایت خود از کلوب ادامه دهند و در ادامه مسابقه های بتوانیم با کسب نتیجه های خوب دل آنها را شاد کنیم.

    واژه های کلیدی: تراکتورسازی | هواداران | بازیکنان | پیروزی | پیراهن | مسئولان | ایران | پیروزی

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب آمازون
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • منابع اورجینال رباتیک
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال