هرچه اکنون هستیم محصول افکاری است که سابقاً داشته ایم و حالا داریم.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » شناسایی عوامل خروج اطلاعات محرمانه از فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران ، گزارش ویژه

    شناسایی عوامل خروج اطلاعات محرمانه از فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران ، گزارش ویژه

    مدیران فدراسیون فوتبال در حوزه های متفاوت متوجه شده است اند که اطلاعات محرمانه فدراسیون فوتبال در امور بین المللی از راههای متفاوت لو می رود و جالب

    شناسایی عوامل خروج اطلاعات محرمانه از فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران ، گزارش ویژه

    وب سایت رسمی برنامه نود- همانطور که دیروز در سایت نود و در گزارشی خواندید، فیفا روی تبلیغ دو دارو در کانال تلگرامی ایفمارک حساس شده است بود در نامه ای به فدراسیون فوتبال و مرکز پزشکی ایفمارک از زهره هراتیان مدیر این مرکز توضیح خواسته بود.

    به گزارش سایت نود، نامه های فیفا در این باره به وسیله یک گروه هکر روسی که ایمیلهای اعضای وادا را هک می کنند انتشار یافته هست. دیروز هم نوشتیم که این گروه روسی در حال انتقام گیری از وادا و فیفا به خاطر رو شدن دوپینگ های ورزشکاران روسی هستند. آنها عقیده دارند که وادا و فیفا نهادهای فاسدی هستند که در بعضی مواقع چشمشان را بر روی بسیاری از پرونده های مثبت شدن دوپینگ بازیکنان بزرگ جهان، می بندند. در این باره هم دیروز گزارشی منتشر کردیم که در این لینک می توانید آن را بخوانید.

    اما در میان ایمیلهای هک شده، ایمیل جالبی از کشور عزیزمان ایران دیده شد. ایمیلی که در آن از تخلفات یک افسر مبارزه دوپینگ ایرانی پرده برداری شده است بود.

    شناسایی عوامل خروج اطلاعات محرمانه از فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران ، گزارش ویژه

    در ایمیل آمده است این افسر مبارزه با دوپینگ زمانی دکتر تیم ملی امید بوده و در یکی از کمپ های آماده سازی تیم ملی امید به بازیکنان کمک می کرده تا بتوانند با خیال راحت قلیان بکشند! حتی در این ایمیل نوشته شده است بود که پرونده او در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران، به اتهام سوء استفاده از اطلاعات پزشکی فوتبالیست های تهرانی باز شده است است!

    در این باره فرد نوشته شده است که با بعضی از افراد مهم دولتی در ارتباط است ولی از شرکت های بین المللی و ملی استفاده می کند و اطلاعات را به کشورهای رقیب مثل عربستان و دیگر کشورها می دهد و می خواهد با این کارها از کسانی که دست او را در ماجرای قلیان کشی تیم ملی امید رو کرده اند، انتقام بگیرد. توصیه جالب اینجاست که نوشته شده است این فرد به همراه چند نفر دیگر اطلاعات فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران را به کشورهای رقیب و حتی خود فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا می دهند و با اطلاعات غلط، می خواهند فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران را وارد دردسر کنند و در نهایت به منافع ملی فوتبال ضربه بزنند.

    بخشی از ایمیل ارسالی را می بینید:

    مدیران فدراسیون فوتبال در حوزه های متفاوت متوجه شده است اند که اطلاعات محرمانه فدراسیون فوتبال در امور بین المللی از راههای متفاوت لو می رود و جالب

     

     

    عوامل خروج اطلاعات شناسایی شدند؟

    دیروز زهره هراتیان مدیر مرکز پزشکی فوتبال در گفت و گو با سایت نود اعلام کرده بود که این فرد را می شناسد ولی نامی از او نمی برد. حرفهای او را دوباره مرور می کنیم:« مسایلی هم که بوده از طریق فیفا به ما ارسال شده، شخصی خاصی که شیطنت کرده، ایمیل دیگری به فیفا زده هست. اگر مورد نیاز بدانیم و فدراسیون اجازه بدهد، آن ایمیل را در اختیار رسانه ها قرار خواهم داد. آن شخص خاص، با این که خودش هم ایرانی هست، که از وجود مجوز فیفا در کشور عزیزمان ایران ناراحت هست، باید بداند که با این کارها آب به آسیاب کشورهایی می ریزد که مجوز ایفمارک را ندارد و در صف اول این کشورها عربستان واقع شده است است و متاسفم که بگویم این شخص که ایرانی است در حال حاضر به نفع عربستانی ها فعالیت می کند. این عنوان هیچ اهمیتی ندارد آیا که همه اسناد و مدارک موجود است و از این شیطنت هایی که بعضی مستقیم به فیفا ایمیل می زنند، کم نیست و چه خوب است که مردم با صورت این افراد آشنا شوند. ما می دانیم که چه شخصی این کار را کرده چون یک ماه پیش هم این کار را انجام داده بود. زمانی که فهمیده از وادا به نتیجه نمی رسد، به فیفا نامه زده هست. متاسفانه آدم هایی که وارد سیستم فوتبال می شوند، گزینشی در موردشان انجام نمی شود و آنها بدون ارزیابی و عدم صلاحیت در کنار تیمهای ملی قرار می گیرند و به آنها وقت می دهیم و این آدم ها در سیستم اشتباهاتی مرتکب می شوند که بعضی از آنها سنگین هست. بعضی از این افراد غلط های سنگینی انجام می دهند که باید از بین بردن شوند ولی به دلایل باورنکردنی در سیستم می مانند. این اتفاق ها تاوان حفظ آدم هایی است که نباید در سیستم فوتبال کشور بمانند.»

     ظاهرا مهدی تاج در حوزه های دیگر هم متوجه شده است که اطلاعات محرمانه فدراسیون فوتبال در امور بین المللی از راههای متفاوت لو می رود و جالب اینجاست که در چند مورد این اتفاق ها دردسرهای عجیبی جهت مدیریت فوتبال کشور عزیزمان ایران درست کرده است.

    سابق بر این در دوران علی کفاشیان هم این موارد مشاهده شد. مواردی که به خاطر آن فیفا، علی کفاشیان را بازخواست هم کرده بود.

    شناسایی عوامل خروج اطلاعات محرمانه از فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران ، گزارش ویژه

    در اواسط سال ۹۰ فیفا به فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران اعلام کرده بود که با خبر شده است فدراسیون فوتبال به دستور دولت در حال عوض کردن اساسنامه فدراسیون فوتبال به نفع مقامات دولتی وقت هست. در آن روزها علی کفاشیان به مقر فیفا رفت و توضیح داد که اساسنامه به دستور مقامات دولتی عوض کردن نکرده است و چندین جلسه داشت تا آنها را مجاب کند. حتی در سال ۹۳ هم فیفا دوباره با خبر شد که وزارت ورزش وقت دستور داده تا تعداد نمایندگانش در مجمع فدراسیون فوتبال زیاد کردن پیدا کند و به همین علت دوباره علی کفاشیان به مقر فیفا در زوریخ رفت و توضیح داد که این اتفاق نیفتاده هست. بعد از بازگشت کفاشیان اتفاق جالب تری افتاد. وزارت ورزش وقت علی کفاشیان را احضار کرد چون شنیده بود که فدراسیون فوتبال می خواهد وزیر ورزش و جوانان را از مجمع فدراسیون فوتبال از بین بردن کند و باز کفاشیان مجبور شد توضیح دهد که مساله کلا چیز دیگری بوده است!

    پیش از این هم نامه هایی به فیفا ارسال شده است بود که فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران مخالف فوتبال بانوان است و نمی خواهد این رشته توسعه پیدا کند ولی در نهایت فوتبال و فوتسال بانوان رشد خوبی داشتند و در نهایت این تیم ملی فوتسال بانوان کشور عزیزمان ایران بود که در مالزی  و با حجاب اسلامی، قهرمان آسیا شد.

    در رده باشگاهی هم باز هم ردپای خروج اطلاعات از فوتبال کشور عزیزمان ایران دیده می شود. در همین پرونده اخیر تیمهای بدهکار هم ناظران خارجی که به کشور عزیزمان ایران آمده بودند به فدراسیونی ها اعلام کردند حجم نامه هایی که علیه فوتبال کشور عزیزمان ایران به فیفا و ای اف سی ارسال می شود زیاد است و علاوه بر نامه هایی که هدفشان تخریب فوتبال کشور عزیزمان ایران هست، اطلاعات زیادی به این نهادها ارسال می شود که بعضی از آنها شبهه برانگیز است.

      به همین علت مهدی تاج دستور داده تا در این باره کمیته اخلاق وارد شوند و شبکه افرادی که در انتقال اطلاعات محرمانه فوتبال کشور عزیزمان ایران به کشورهای رقیب فعال هستند، شناسایی شود. البته فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ایمیلهایی که در تخریب مدیران فدراسیون فوتبال و یا باشگاهها و خود فدراسیون و شرکت لیگ از داخل کشور ارسال شده است است را هم بررسی می کند و جالب اینجاست که مثل پرونده ایفمارک اجازه پیگیری ماجرا را از طرف فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران می دهد.  در پرونده اخیری هم که جهت ایفمارک پیش آمده بود، رکن قضایی فدراسیون فوتبال در جریان این مسئله قرار گرفته و پرونده ای جهت این قضیه باز شده است است و قرار است به زودی جزییات تازه این ماجرا رسانه ای شود.

    مدیران فدراسیون فوتبال در حوزه های متفاوت متوجه شده است اند که اطلاعات محرمانه فدراسیون فوتبال در امور بین المللی از راههای متفاوت لو می رود و جالب

    باید دید در نهایت چه کسانی به عنوان عوامل انتقال اطلاعات محرمانه معرفی می شوند و چه سرنوشتی در انتظار آنهاست.

     

    واژه های کلیدی: کنفدراسیون آسیا | فوتبالیست ها | علی کفاشیان | اطلاعات | فوتبال | ایرانی | محرمانه | سیستم | ایمیل | ایران | ارسال

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید کتاب خارجی
  • افست کتاب لاتین
  • چاپ کتاب اورجینال
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون