یكدیگر را مسخره نكنید (اگر دین دارید)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار جامعه و عمومی » آگهی‌های نامتعارف و عجیب در سایت نیازمندی دیوار

    آگهی‌های نامتعارف و عجیب در سایت نیازمندی دیوار

    جست و جو را بر اساس کلیدواژه های خاص در دیوار ادامه می دهم، نتیجه جالب، ولی تاسف برانگیز هست؛ تعداد زیادی از این دست آگهی ها در

    آگهی‌های نامتعارف و عجیب در سایت نیازمندی دیوار

    جست و جو را بر اساس کلیدواژه های خاص در دیوار ادامه می دهم، نتیجه جالب، ولی تاسف برانگیز هست؛ تعداد زیادی از این دست آگهی ها در دیوار ثبت شده است و خیلی راحت در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته است! تایید این گونه آگهی ها در «دیوار» آن هم با این تعداد، جای تامل دارد.

    بررسی آگهی های عجیب اپلیکیشن نیازمندی دیوار

    روزنامه خراسان با بررسی اپلیکیشن نیازمندی «دیوار» در گزارشی نوشت: اپلیکیشن را که باز می کنی، میان انبوهی از آگهی ها سردرگم می شوی؛ هر نوع آگهی که فکرش را بکنی در «دیوار» پیدا می شود، حتی آنچه که فکرش را هم نمی کنی! هنوز چندین صفحه از آگهی هایی که به تازگی به وسیله دیوار تایید شده است بود را به صورت مجازی ورق نزده ام که به یک آگهی نامتعارف و هنجار شکن بر می خورم؛ یک آگهی در بخش کمک رسانی و حمایت که در متن آن آمده است: «نیاز به یک زن بی سرپرست و حدود ۳۰ ساله جهت تحت پوشش قرار دادن با محرمیت. جهت اطلاعات و شرایط با خبر رسان تلگرام تماس گرفته شود.»
     

    عبارات مهم : اینترنت – اپلیکیشن
     به این نوع آگهی عجیب و هنجارشکن حساس می شوم، جست و جو را بر اساس کلیدواژه های خاص در دیوار ادامه می دهم، نتیجه جالب، ولی تاسف برانگیز هست؛ تعداد زیادی از این دست آگهی ها در دیوار ثبت شده است و خیلی راحت در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته است! تایید این گونه آگهی ها در «دیوار» آن هم با این تعداد، جای تامل دارد.
     
    از درخواست های بی شرمانه مجازی تا قرار حقیقی با عامل انتشار آگهی!
     
    برای این که زیاد از پشت پرده نیت آگهی دهنده با خبر شویم در نخستین گام به صورت پوششی با شماره درج شده است در آگهی تماس می گیریم که با خبر «دستگاه یکسان مورد نظر خاموش می باشد» رو به رو می شویم. درادامه با هویتی مجازی، پیامی را به خبر رسان تلگرام آگهی دهنده ارسال می کنیم. هنوز لحظاتی نگذشته که وی پاسخ ما را می دهد و خبر هایی جهت ارتباط با او رد و بدل می شود. عامل انتشار این آگهی خود را … معرفی می کند. در این میان ، بعد از چند روز گفت و گو و ارتباط گیری، وی درخواست های بی شرمانه ای را هم مطرح می کند. آگهی دهنده بعد از مدتی درخواست قرار حضوری می کند تا به قول خودش از نزدیک با این زن آشنا شود.
     
    آگهی دهنده آماده فرار!
     
    قرار نخستین ملاقات ساعت ۱۶ در بولوار … هست. از … می خواهیم که مشخصاتی از خودش به ما بدهد تا راحت تر سر قرار حاضر شویم. می گوید: «با خودروی پراید زیتونی رنگ، لباس سفید و… کنار باجه مطبوعات منتظر است.» به محل قرار که می رسیم خودروی او را می بینیم که با موتوری روشن در محل توقف کرده هست. مشخصات ارسالی را با سرنشین ماشین تطبیق می دهیم. همه چیز همان است که گفته بود.به سراغ عامل انتشار این آگهی هنجار شکنانه می رویم و او را با اسم مجازی که اعلام کرده بود، مخاطب قرار می دهیم! او که انتظار شنیدن صدای مردانه را نداشت دست روی دنده می گذارد تا از محل متواری شود، ولی ماشین در محلی قرار داشت که این امکان برایش فراهم نشد. او که حالا دستش رو شده، کمی جا می خورد ولی بعد از این که از نیت ما جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی آگاه می شود حاضر به پاسخگویی به بعضی سوالات ما می شود که گفت و گوی ما با وی را می توانید در ضمیمه این گزارش بخوانید.
     
    اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا در انتظار متخلفان
     
    بعد از بررسی های کامل در این زمینه، بر همین اساس و جهت پیگیری دقیق تر ماجرای انتشار آگهی های هنجار شکنانه در اپلیکیشن هایی مانند دیوار و… با معاون دادستان در امور اینترنت گفت و گو می کنیم.
     
    قاضی جواد جاوید نیا به اتهاماتی که راجع به درج و انتشار آگهی های هنجارشکنانه جهت متخلفان در نظر گرفته خواهد شد، اشاره می کند و در این باره به«خراسان رضوی» می گوید: یکی از مهم ترین پرسشها درج این گونه آگهی های هنجارشکنانه که به نوعی خطرناک ترین هم محسوب می شود، فراهم شدن موجبات فساد و فحشاست که در این راستا مسئولیت متوجه مسئولان اپلیکیشن دیوار هم می شود.
     
    وی تصریح می کند: نه تنها جهت افرادی که اقدام به درج آگهی های هنجارشکن در اپلیکیشن ها، سایت ها و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … می کنند، اتهام مذکور در نظر گرفته خواهد شد بلکه اتهام جنبش و دعوت به رابطه نامشروع هم در انتظار آنان است.
     
    قتل، آدم ربایی، اخاذی و… از عواقب آگهی های هنجار شکنانه
     
    معاون دادستان در امور جرایم سایبری با بیان این که درج این گونه آگهی های هنجارشکنانه می تواند عواقب خطرناکی در پی داشته باشد، تاکید می کند: درج این گونه آگهی ها که هنگام تایید با بی دقتی  و کم توجهی مسئولان مربوطه رو به روست می تواند عواقب غیرقابل جبرانی مانند پرسشها اخلاقی، ایجاد روابط نامشروع، آدم ربایی، اخاذی، فعالیت در باندهای فساد، ضرب و جرح و حتی قتل را در پی داشته باشد.
     
    وی می افزاید: در این زمینه با توجه به مستندات موجود، دستگاه قضایی به ماجرا ورود جدی خواهد داشت و در نخستین مرحله به مسئولان اپلیکیشن دیوار تذکر خواهیم داد، ولی اگر بعد از تذکر به مسئولان «دیوار»، آگهی های مشابهی به وسیله مسئولان مربوطه تایید و منتشر شود، اتهام موجبات فراهم کردن فساد و فحشا در این زمینه مطرح  و به مسئولان مذکور ابلاغ و روند قضایی آن هم طی خواهد شد.
     
    وی تاکید می کند: گردانندگان دیوار و اپلیکیشن های مشابه هم بدانند دستگاه قضایی با تمام قدرت با افرادی که اقدام به انتشار آگهی های هنجار شکنانه می کنند، برخورد خواهد کرد.
     
    پلیس فتا و مرکز تصویر العمل سریع جرایم رایانه ای استان، پیگیر ماجرا
     
    قاضی جاویدنیا در ادامه از مردم می خواهد که این نوع آگهی ها را به نهادهای ذیربط اطلاع دهند: «در صورتی که بازدیدکنندگان اینترنت با این گونه آگهی های خارج ازعرف و شرع در اپلیکیشن ها مواجه می شوند ، می توانند عنوان را به پلیس فتا انتقال یافته کنند، همچنین شهروندان یا بازدیدکنندگان اینترنت می توانند به آدرس www.khrcrc.ir (مرکز تصویر العمل سریع جرایم رایانه ای استان خراسان رضوی) مراجعه و در قسمت «گزارش تخلف» موارد مشکوک را ثبت کنند تا به سرعت بررسی و پیگیری شود.»
     
    گفت و گو با یکی از عوامل انتشار آگهی های هنجارشکن
     
    دوستم از شبیه این آگهی نتیجه گرفت، من هم وسوسه شدم!
     پس از آن که موفق شدیم با یکی ازعاملان انتشار آگهی های هنجار شکنانه در اپلیکیشن دیوار ملاقات کنیم، گفت و گویی با وی انجام دادیم که بخشی از آن که قابل انتشار هست، در ادامه می آید:
     
    چرا دیوار را جهت درج آگهی گزینش کردی؟
    * من دانشجوی دانشگاه … هستم. مدتی پیش یکی از دوستانم به من گفت که در دیوار چنین آگهی درج کرده و در نتیجه به خواسته ای که داشته ، رسیده هست. من هم چند روز پیش تصمیم گرفتم این کار را بکنم و این شد که آگهی را در دیوار ثبت کردم.
     
    دیوار راحت آگهی را تایید کرد؟
    * بله طبق همان زمانبندی معمولی که هر لحظه وجود داشت، آگهی من هم بدون مسئله تایید شد.
     
    هدفت از این کار چه بود؟
    * من مجرد هستم و تنها بودم، جهت همین دست به این کار زدم.
     
    چرا خودت را با نام غیر واقعی معرفی می کردی؟
    * از وحشت این که روزی آبروی من درخطر قرار بگیرد این اسم را جهت خودم گزینش کردم.
     
    شما که هویت خودت را مخفی می کردی، چطور به هویت جنس مخالف اطمینان کردی؟
    * اینترنت است و نمی شود اطمینان کرد.
     
    راستی شماره تلفنی که در دیوار ثبت کرده بودی خاموش بود، چرا؟
    * این خط وجود ندارد، هیچ وقت روشن نیست و فقط جهت اینترنت از آن استفاده می کنم!
     
    درباره این آگهی چند نفر با شما تماس گرفتند؟
    * آگهی را تازه ثبت کرده ام و فقط دو نفر! با نفر قبلی به نتیجه ای نرسیدم!
     
    اگر هنگامی که جنس مخالفی را سوار ماشین می کردی، افرادی جهت تو نقشه کشیده بودند تا تو را طعمه اخاذی خود کنند، چه می کردی؟
    * تا این لحظه از این زاویه به عنوان نگاه نکرده بودم.

     

    آگهی‌های نامتعارف و عجیب در سایت نیازمندی دیوار

    گردآوری: گروه خبر سیمرغ
    seemorgh.com/news
    منبع: تابناک

     

    واژه های کلیدی: اینترنت | اپلیکیشن | مسئولان | دیوار | انتشار | خبر | اجتماعی |

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • منابع اورجینال رباتیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار