دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » گالری عکس » عکس های ترول و خنده دار » رازهای شخصی زندگی ریحانا خواننده مشهور

    رازهای شخصی زندگی ریحانا خواننده مشهور

    خواننده | برنامه | ارتباط | خواننده | همراه | ترانه | برنده | براون | ریحانا

    رازهای شخصی زندگی ریحانا خواننده مشهور

    رازهای شخصی زندگی ریحانا خواننده مشهور 

    ریحانا یکی از معروفترین و پرطرفدار ترین خواننده هاي حال آماده دنیا هست, وی اهل کشور باربادوس میباشد و موهایی کاملا قرمز دارد. ریحانا خواننده, طراح لباس, بازیگر و فعال صنعت مد اصالتا اهل باربادوس هست. آثار او در لیست پرفروشترین بازیگران و صورت های معروف موسیقی است و لقب پرنس اخیر پاپ را گرفته هست. در این نوشتار در کنار ما بمانید تا ۵۰ راز دیدنی درمورد ریحانا را بدانید.

    ۱. تا زمانی که به ستاره ي بزرگی تبدیل شد, ریحانا صدایش نمیکردند. ریحانا در واقع نام میانی او هست, نام کامل او رابین ریحانا فنتی هست.

    رازهای شخصی زندگی ریحانا خواننده مشهور

    ۲. او در ۲۰ فوریه ي ۱۹۸۸ در سنت میشل باربادوس به دنیا آمد.

    ۳. رونالد فنتی, پدر ریحانا, یک باربادوس ایرلندی و مادرش, مونیکا بریثویت, آفریقایی گویانی هست.

    خواننده | برنامه | ارتباط | خواننده | همراه | ترانه | برنده | براون | ریحانا

    ۴. کودکی ریحانا به شدت تحت تاثیر اعتیاد پدرش به کراک کوکائین, الکل, و ماریجوآنا بود و والدینش بعد از ۱۴ سال از یکدیگر جدا شدند.

    ۵. نام او و دیگر برادرانش با حرف ر شروع می شود. او دو برادر جوان تر به نام راری و رجاد دارد.

    ۶. ریحانا میگوید هنگامی که بزرگ می شد یک تام بوی «دختری با خصوصیات پسرانه» بود. ولی اکنون می توانیم بگوییم او هر چیزی است به جز یک تام بوی.

    رازهای شخصی زندگی ریحانا خواننده مشهور

    ۷. ریحانا در طول دبیرستان یک کارآموز ارتش بود.

    ۸. او با پدرش در یک غرفه خیابانی لباس می فروخت.

    خواننده | برنامه | ارتباط | خواننده | همراه | ترانه | برنده | براون | ریحانا

    ۹. ریحانا در دبیرستان Combermere در باربادوس تحصیل کرد. در ۲۰۰۴, در مسابقه گزینش دختر زیبای مدرسه ي Combermere برنده شد.

    ۱۰. با بازخوانی موزیک Hero ماریا کری برنده ي یک برنامه ي استعدادیابی شد.

    رازهای شخصی زندگی ریحانا خواننده مشهور

    ۱۱. صدای او متزوـ سوپرانو است که سه اکتاو را پوشش می دهد.

    ۱۲. او میگوید ستاره هاي محبوبش در نوجوانی مدونا, ماریا کری, جنت جکسون و بیانسه بودند.

    ۱۳. موفقیت بزرگ او در سال ۲۰۰۳ رخداد افتاد, هنگامی که که از طریق دوستانی یکسان به یک تهیه ي کننده ي موسیقی به نام بالکن راجرز معرفی شد که همراه همسرش تعطیلات را به باربادوس رفته بود. ریحانا جهت انجام آزمون صدا با راجرز و دو همکلاسی اش راهی شد.

    راجرز به Entertainment Weekly گفت: لحظه اي که ریحانا وارد اتاق شد, انگار آن دو دختر دیگر وجود نداشتند. در نهایت ریانا همراه راجرز و همسرش, باربادوس را به مقصد کنکتیکوت ترک کرد تا حرفه اش را نخست کند.

    ۱۴. ریحانا یک همانند ضبط کرد که به چندین شرکت ضبط فرستاده شد. به محض آن که جهت جی زی, مدیر شرکت ضبط Def Jam آزمون داد, با او قرارداد بست. در آن وقت ریانا تنها ۱۶ سال سن داشت و به نیویورک رفته بود.

    ۱۵. او از دیدار جی زی به شدت هیجان زده شده است بود: اوه خدای من, اون درست همینجاست, نمیتونم نگاش کنم, نمیتونم نگاش کنم, نمیتونم نگاش کنم! یادم میاد بدجوری ساکت و خجالتی بودم. تمام مدت سرد بودم. انگار توی دلم رخت می شستند. من کنار جی زی نشسته بودم

    ۱۶. در آن وقت و در حالیکه جی زی با بیانسه ارتباط داشت, شایعات نادرستی مبنی بر ارتباط ي ریحانا و جی زی بر سر زبان ها افتاده بود.خوشبختانه این شایعات درست نبود و گرچه زمانی که جهت نخستین بار روی صحنه می رفت توجهات زیادی را به او جلب کرد.

    ۱۷. نخستین تک موزیک او به نام Pon De Replay در بین پنج ترانه ي برتر بیلبورد قرار گرفت. جی زی دلواپس بود که این ترانه به قدری پیروز شود که ریحانا تنها با آن آشنا شود. خوشبختانه, این رخداد نیفتاد.

    ۱۸. او جهت تبلیغ نخستین آلبومش به نام Music of the Sun به همراه گوئن استفانی به تور رفت.

    ۱۹. نخستین ترانه رتبه اول ریحانا S.O.S «نجاتم بده» نام داشت. از آن وقت سیر موفقیت او ادامه داشته هست.

    ۲۰. نخستین پاداش ي گرمی را جهت ترانه ي Umbrella برنده شد, که در آن با جی زی همکاری کرده بود. دومین پاداش ي گرمی را نیز جهت ترانه ي Run This Town با همکاری جی زی و کانیه وست کسب کرد.

    ۲۱. ریحانا هوادارانش را از آوردن چتر به کنسرت هاي بریتانیا منع کرده بود. او میترسید هوادارنش بخواهند حرکات رقص وی را با چتر تقلید کنند و به خود صدمه بزنند.

    ۲۲. ریحانا در سال ۲۰۰۶ در فیلم Bring It On: All or Nothing حضور کوتاهی داشت.

    ۲۳. همچنین در All My Children نیز یک حضور موزیکال داشت.

    ۲۴. ریحانا بنیان Believe را در ۲۰۰۶ و با نشانه کمک به کودکان مبتلا به مریضی هاي صعب العلاج راه اندازی کرد. ریحانا در مارس ۲۰۰۸ به مجله ي People گفت: هنگامی که جوان تر بودم تلویزیون تماشا میکردم و میدیدم این فرزند ها چه رنجی می کشند, همۀ وقت} به خودم میگفتم هنگامی که بزرگ شدم بهشون کمک میکنم.

    ۲۵. ریحانا در سال ۲۰۰۷ برنده ي پاداش ي Gillette’s Venus Breeze شد و پاهای او پاهای یک الهه نام گرفت. درست بعد از آن, پاهایش را به مبلغ ۱ میلیون دلار بیمه کرد.

    ۲۶. در سال ۲۰۰۷, صورت ي رسمی صنعت گردشگری باربادوس شد و اکنون عنوان افتخاری سفیر فرهنگ و جوانان را نیز دارد.

    ۲۷. در ۲۱ فوریه ي ۲۰۰۸, باربادوس یک تعطیلات ملی را جهت بزرگداشت ریحانا اعلام کرد. ریحانا نیز بعنوان تقدیر یک کنسرت مجانی را جهت هوادارانش برگزار کرد.

    ۲۸. ارتباط ي متشنج او با کریس براون به حمله ي در فوریه ي ۲۰۰۹ منجر شد. قرار بود ریحانا در مراسم ۵۱مین جوایز گرمی اجرا کند ولی لغو شد. ریحانا درمورد ي این پیشامد گفتگو نکرد, تا آن که نه ماه بعد در برنامه ي ABC سکوتش را شکست: این رخداد جهت من افتاد … ممکنه جهت هرکسی رخداد بیفته.

    ۲۹. با لو رفتن تصویری از اداره ي پلیس لس آنجلس در TMZ.com که صدمات قابل دیدن ي ریحانا را نشان می داد, سازمانی به نام STOParazzi قانون ریحانا را توصیه کرد که اگر اعمال شود, مجریان قانون را از انتشار تصویر هاي یا اطلاعاتی برحذر می دارد که موجب سوءاستفاده از قربانیان جرایم می شوند.

    ۳۰. ریحانا با پدرش اوقات تلخی را سپری را کرد و بعد از آن که پدرش اطلاعات مربوط به رخداد بین او و کریس براون را به مطبوعات فروخت از سخن گفتن با او خودداری کرد. ولی ارتباط ي این دو از آن وقت درست شده است هست

    ۳۱. او طرفدار غذا هاي مکزیکی, چینی, ژاپنی یا هندی نیست. همین طور سبزی ها را دوست ندارد و ترجیح می دهد جهت حفظ سلامتی اش میوه هاي محلی و آب بخورد.

    ۳۲. در سال ۲۰۱۳ Rolling Stone گزارش کرد ریحانا عاشق یک رستوران ایتالیایی به نام Giorgio Baldi در سانتا مونیکا است و معمولاً اسپاگتی با سس گوجه و ماهی مرکب سرخ شده است سفارش می دهد.

    ۳۳. هنگامی که ریحانا بزرگ می شد, مادرش اجازه نمی داد آرایش کند. ولی اکنون مدل تبلیغاتیCover Girls هست.

    ۳۴. سال ۲۰۱۲ جهت نخستین بار در یک فیلم بلند به نام ‘Battleship’ بازی کرد که لیام نیسن و هنرپیشه ي ‘True Blood’ , الکساندر اسکارشگارد نیز در آن بازی میکردند.

    ۳۵. ریحانا به اپرا گفت معمولاً جهت مادرش مونیکا هدیه می فرستد ولی مادرش آنها را بعد می فرستد چون قیمت آن ها را پیدا میکند و فکر میکند خیلی گرانقیمت میباشند. یکی از این هدایا که شاید برگرداندن آن کار راحت اي نبوده هست, یک منزل ي پنج خوابه در باربادوس بود که ریحانا در یک قسمت از برنامه ي ریحانا خرید آن را فاش کرد.

    ۳۶. علیرغم تصویر هاي زشت اش در اینستاگرام, چندین بار توصیه گرفتن تصویر جهت مجله ي Playboy را رد کرده هست.

    ۳۷. گذشته از رفتن روی صحنه, یک شات مینوشد. نوشیدنی موردعلاقه ي او لیکور تیره است ولی گاهی ودکا هم مي نوشد.

    ۳۸. ریحانا خط ساخت عطر خود را نیز دارد که مشمول بر عطرهای Nude و Rebelle هست.

    ۳۹. ویدئوی موزیک We Found Love ریحانا در کشتزار اي در ایرلند فیلم برداری شد. با این حال, صاحب کشتزار بعد از دیدن پوشش زشت ي ریحانا در حین فیلم برداری نظرش را عوض کرد و از او و عوامل تهیه ي ویدئو خواهش کرد کشتزار را ترک کنند.

    ۴۰. ریانا در مجموع هفت پیکره ي مومی در موزه هاي مشهور Madame Tussauds در سراسر دنیا دارد. آن ها در برلین, هالیوود, لاس وگاس, واشنگتن دی سی, لندن, سیدنی, و وین هست.

    ۴۱. دارایی خالص ریحانا حدود ۹۰ میلیون دلار برآورد می شود.

    ۴۲. ریانا از دسامبر ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ با ستاره ي تیم بسکتبال لس آنجلس داجرز, مت کمپ, و سپس با دریک, رپر کانادایی ارتباط داشت. در سال ۲۰۱۳ طی گفت و گو اي با Rolling Stone ارتباط ي مجددش با کریس براون را تایید کرد که باز هم به جدایی کشید.

    ۴۳. او بر فضای اینترنت هم حکمرانی میکند. ریحانا پرطرفدار ترین فرد فیسبوک هست, در توییتر از نظر شمار دنبال کننده رتبه ششم را دارد, و در یوتیوب نیز پربازدیدترین هنرمند هست. در ۷ مارس ۲۰۱۳, Spotify اعلام کرد ریانا در سراسر دنیا بیش تر از هر شخصی دیده میشود. در ۲۰۱۳, ریحانا تاثیرگذارترین هنرمند بریتانیا و بانفوذترین صورت ي مشهور اینترنت نام گرفت.

    ۴۴. در Vevo بیشترین یکسان را دارد و با بیش از ۴.۶ میلیارد بازید بیش ترین دیدار را به خود اختصاص داده هست. جاستین بیبر با بیش از ۴.۴ میلیارد دیدار در رتبه دوم قرار دارد.

    ۴۵. ریانا در مد هم دستی دارد. او مدل تیلیغاتی گوچی بوده هست. در فوریه ي ۲۰۱۳, ریحانا با همکاری کارشناس مد شخصی اش آدام سلمن, نخستین کلکسیون لباس زنانه ي بهاره اش را در هفته مد لندن جهت برند بریتانیایی River Island معرفی کرد.

    ۴۶. ریانا دوست خودمانی کیتی پری هست. ارتباط ي آن ها زمانی محکم تر شد که ریحانا کریس براون آشتی کرد ولی او اینکار را اشتباه دانست.

    ۴۷. ریحانا در سال ۲۰۱۰ جهت دوست خودمانی اش کیتی پری یک مراسم خوش حالی مجردی گذشته از ازدواج ترتیب داد. ریحانا, کیتی پری و دوستانش را به یک تماشای برنامه ي کا «Ka» در سیرک آفتاب لاس وگاس مهمان کرد. بعد به استخر کلوپ ساحلی هتل Hard Rock رفتند و مراسم خوش حالی را تا اوایل صبح ادامه دادند.

    ۴۸. مدل موی ریانا در مراسم جوایز موسیقی کشور آمریکا در سال ۲۰۱۳ در واقع یک مدل مو نبود ـ بلکه یک پیچ دوبی «doobie wrap» بود. اگر نمی دانید پیچ دوبی چیست, تعریف آن را در دیکشنری شهری برایتان می آوریم: پیچ دوبی «نام یا فعل» حاصل پیچاندن مو هاي یک فرد به دور سرش با بهره گیری از حرکات برس گرد, یا شانه هست. بیش تر به وسیله زنان آفریقایی آمریکایی در شب و همراه با یک روسری بهره گیری می شود ‍تا از بهم ریختن موها در صبح پیش گیری شود.

    ۴۹. او عاشق خالکوبی هایش است و در حال آماده ۱۹ خالکوبی دارد که در حال زیاد کردن میباشند. او نخستین خالکوبیش را در ۲۰۰۶ انجام داد و یکبار هم گفت از سر زدن به سالن هاي انجام خالکوبی لذت میبرد.

    ۵۰٫ در سال ۲۰۱۲ از جانب مجله ي تایم در بین ۱۰۰ تاثیرگذارترین فرد دنیا قرار گرفت.

    واژه های کلیدی: خواننده | برنامه | ارتباط | خواننده | همراه | ترانه | برنده | براون | ریحانا

    رازهای شخصی زندگی ریحانا خواننده مشهور

    رازهای شخصی زندگی ریحانا خواننده مشهور

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال رباتیک
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • افست کتاب لاتین
  • چاپ کتاب اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتاب اورجینال