عشق، فراموش كردن خود در وجود كسی است كه همیشه و در همه حال ما را به یاد دارد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » دنیای مد » بنیامین بهادری در آمریکا و منتظر به دنیا آمدن فرزند دوم

    بنیامین بهادری در آمریکا و منتظر به دنیا آمدن فرزند دوم

    بیوگرافی بنیامین بهادری | همسر بنیامین بهادری | بنیامین بهادری | خواننده | خانواده | موسیقی | ایرانی | خواننده | خانواده | بنیامین | موزیک

    بنیامین بهادری در آمریکا و منتظر به دنیا آمدن فرزند دوم

    بنیامین بهادری در آمریکا و منتظر به دنیا آمدن فرزند دوم

    به گزارش پارس ناز بنیامین بهادری برترین خواننده پاپ ایرانی و بازیگر فیلم قشنگ سلام بمبئی هم با محمدرضا گلزار به ایفای نقش پرداخت در ادامه تصویر هاي و شرح زیاد درمورد به دنیا آمدن فرزند دوم بنیامین بهادری در ایالات امریکا خواهیم پرداخت.

    بنیامین در اینستاگرامش نوشت;

    بنیامین بهادری در آمریکا و منتظر به دنیا آمدن فرزند دوم

    درود ١٨٧- دنیا یه جورى شرطى شده است که اگه شب تولد خودمون پست نذاریم انگار فراموش کردیم که به دنیا اومدیم.

    ١٨٨- خدا رو شکر که وسط این دنیاى شدیداً طلبکار«!», من بى قید و شرط ترین دوستان رو دارم. خدا مى دونه گاهى عمداً اذیتشون هم کردم که ببینم منو تا کجا بردباری مى کنند و همه ي وقت این من بودم که روم کم شده.

    بیوگرافی بنیامین بهادری | همسر بنیامین بهادری | بنیامین بهادری | خواننده | خانواده | موسیقی | ایرانی | خواننده | خانواده | بنیامین | موزیک

    ١٨٩- به علت وجود همین دوستانم هر وقت خبر مهمى داشتم سعى کردم همین جا با شماها –که هنوز و با علاقه این عدد ها رو دنبال مى کنید- مطرح کنم.

    ١٩٠- زیاد از این نمى تونستم این عنوان رو پیش خودم و نزدیکانم نگه دارم «تا چند هفته آینده یه کوچولو به جمع خانواده ى ما اضافه میشه»

    ١٩١- خیلى دلم مى خواست تو کشور عزیزمان ایران به دنیا بیاد ولى دیدم مادرش تو امریکا ساده تره. هم خانواده اش پیشش هستن و هم خودش بزرگ شده است اینجاست, دلش این طور خواست من هم گفتم چشم

    بنیامین بهادری در آمریکا و منتظر به دنیا آمدن فرزند دوم

    ١٩٢- انگار همۀ این سى و پنج سال رو منتظرت بودم پسرم ١٩٣- بارانا از همۀ ما شاد تره. آیا نباشه؟ داره میشود خواهر بزرگه

    ١٩٤- دنیا یه جورى شرطى شده است که خدا مى دونه ولى من و شما با هم شرطى نیستیم و این خودش یک دنیا قیمت داره.

    بیوگرافی بنیامین بهادری | همسر بنیامین بهادری | بنیامین بهادری | خواننده | خانواده | موسیقی | ایرانی | خواننده | خانواده | بنیامین | موزیک

    ١٩٥- مراقب خودتون و عشقتون باشید.

    پسر بنیامین بهادری در کشور آمریکا به دنیا آمد او که از این رخداد بسیار شاد بود و دخترش هم دوست داشت یک برادر کوچکتر داشته باشد همین اکنون خانواده بنیامین بهادری در ایالات امریکا میباشند بنیامین بهادری ۳۵ ساله میباشد و همسر اولش در اثر مریضی فوت نموده هست.

     

    بنیامین بهادری در آمریکا و منتظر به دنیا آمدن فرزند دوم

    بیوگرافی بنیامین بهادری
    اسم مهم ; وحید بهادری

    عبارات مهم : بیوگرافی بنیامین بهادری – همسر بنیامین بهادری
    اسم مستعار ; بنیامین
    زادروز ; ۱۸ شهریور ۱۳۶۱-شهر تهران
    اهل کشور ; ایران
    سبک ها ; موسیقی پاپ
    کار«ها» ; خواننده-آهنگساز
    ناشر«ها» ; ترانه شرقی و آوای نکیسا
    سازهای برجسته ; گیتار

    بنیامین بهادری «وحید بهادری» خوانندهٔ ایرانی موسیقی پاپ در ۱۸ شهریور ۱۳۶۱ درخانواده اي مذهبیدر استان پایتخت کشور عزیزمان ایران متولد شد. از کودکی علاقه بسیاری به فراگیری موسیقی داشت.۱۶ ساله بود که به شعر و موسیقی روی آورد در سن ۱۹ سالگی به فراگیری گیتار پرداختو گذشته از شروع به کار حرفه اي به مداحی می پرداخت

     

    و سپس به صورت حرفه اي موزیک سازی را شروع کرددر این مدت در چند موزیک و ترانه با خوانندگان دیگر موسیقی پاپ همکاریداشت و یک مجموعه به اسم گلهای رنگین کمان جهت کودکان ساخته و بالاخره با مجموعه ۸۵ خوانندگی را بصورت حرفه اي نخست کرد.

    مجموعه‎هاي بنیامین بهادری

    نخستین اثر رسمی بنیامین مجموعه ۸۵ اسم داشت. این مجموعه که به صورت اتفاقی به وسیله تنظیم کنندهٔ مجموعه لو رفت,با ترانه دنیا دیگه مانند تو نداره که با اسم خاطره ها در مجموعه قرار داشت, شروع می شد.شاعر ترانه هاي این مجموعه سید فرید احمدی و تنظیم اثر عهده نیماوارسته بود.این مجموعه مشمول بر ۱۰ قطعه بود که قطعه دختر آفتاب از آن از بین بردن شد.

    شایلی و بارانا

    دومین اثر بنیامین بهادری که بعد از کش و قوس هاي فراوان و بعد از بیش از ۱۰ بار به تعویق افتادنبالاخره در ۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ منتشر شد. بر طبق روال مجموعه قبلی اسم این مجموعه هم ۸۸ گذاشته شد و در همان روزهای اول دقت همگان را به خود جلب کرد. بنیامین ۸۸ درعرض یک هفته توانستبه فروش ۵۰۰٬۰۰۰ نسخه اي دست پیدا کند که در نوع خود و در کشور عزیزمان ایران که زیاد مخاطبان موزیک ها را از اینترنت دانلود می کنند, یک فروش قابل دقت هست.

    در گفت و گؤ انتشار یافته از بنیامین بهادری در اردیبهشت ۱۳۸۹, علی رغم اینکهوی مجموعه ۸۸ را یک مجموعه کاملاً حرفه اي قلمداد میکند, ولی مجموعه ۸۵ را به مراتب پیروز تر و بهتر ارزیابی کردهاست. این مجموعه ۱۷ قطعه دارد و شاعر ترانه هاي این مجموعه سید فرید احمدی و تنظیم بر عهده خبر شمس بود.

    آهنگسازی این مجموعه نیز به وسیله بنیامین صورت گرفته هست.در سال ۸۴ البومی با اشعاری مذهبی و در وصف امام حسین و اهل بیتش که به وسیله فرید احمدیسروده شده است بود با صدای بنیامین روی سایت ها قرار داده شد که تا به امروز جز پر مخاطب ترین ترانه هاي مناسبتی هست.

    در تاریخ چها ردهم اسفند ۱۳۹۲ سومین اثر بنیامین که مشمول بر ۱۲ موزیک است منشر شد.وی جهت نخستین بار تصویر دخترش «بارانا» راکه قرار بود بصورت سورپرایز جهت طرفدا رانش رونمایی کندبر روی جلد مجموعه خود قرار داد, یک تصویر یادگاری نیز درون مجموعه قرار دارد.

    اشعار این مجموعه را فرید احمدی سروده و تنظیم تمام قطعات را نیز نیما وارسته انجام داده,این مجموعه به وسیله موسسه هنر اول و آوای هنر در سراسر کشور عزیزمان ایران انتشار یافته هست, این مجموعه در عرض ده روز در تمام کشور به اتمام رسید و به تیراژ دوم رسید.

    مرگ همسر بنیامین بهادری

    در تاریخ ۳۰ آذر ۱۳۹۲ بنیامین بهادری در حال رانندگی در یکی از خروجی هاي اتوبان همتدچار سانحه تصادفی شد. در این سانحه رانندگی آسیبی به بنیامین بهادری و دختر ۲ ساله اش» بارانا » وارد نشداما نسیم حشمتی همسر وی که پشت دستور اتومبیل بود جان خود را از دست داد.

    بعد از فوت همسرش, بنیامین به یاد او آهنگی با عنوان “یه خونه” را اجرا کرد و بعد از وی در سال۱۳۹۴ با “شایلی محمودی” همسر دوم خود ازدواج نمود و ازدواجش را به رسانه ها اعلام کرد.

    گفت و گو با بنیامین

    ورود با ترانه

    آنهایی که دوست دارند بدانند بنیامین چطور وارد موسیقی شده است هست, این پاسخ را بخوانند; از نوجوانی با سرودن ترانه وارد دنیای موسیقی شدم و سپس از ۱۷ سالگی با نواختن گیتارو پیانو و سپس آهنگسازی پا به این حرفه گذاشتم. در سال هاي ۸۱ و ۸۲, یک کار طفل با اسم گل هاي رنگین کمان با صدای عروسک “چرا” را ساختم که پرفروش ترین کار طفل در سال هاي گذشته و بعد از انقلاب شد.”

    و ولی دنیا دیگه مثه تو نداره این ترانه را دوست خوبم فرید احمدی سرود که منآهنگسازی آن را انجام دادم, خودم هم آن را بعنوان اتود خواندم, ولی در کمال ناباوری این ترانه لو رفتو عجیب این که پیشباز خوبی هم از آن شد, به همین علت تصمیم گرفتیم که اینکار راخودمان انجام دهیم و در قالب یک مجموعه, روانه بازار کنیم. در واقع بعد از اینکهمتوجه شدم,مردم از صدای من پیشباز کردند, تصمیم گرفتم که بعنوان خواننده فعالیت کنم.

    فرزند پایان

    بنیامین لیسانس ادبیات پارسی دارد و این به آن معنی است که شعر و ترانه را به خوبی درک می کندو در ترانه هایش از تحصیلات خود بهره گیری کامل را می برد. خانواده بهادری پنج فرزند دارد,چهار پسر و یک دختر که “بنیامین” فرزند آخر خانواده هست. او در مورد بزرگ این خانواده یعنی پدرش می گوید;”پدرم کارمند دولت بود و سال هاست که بازنشسته شده است و مادرم هم منزل دار هست.

    زیرزمینی نبودم

    خیلی ها همان وقت با شنیدن ترانه “جهان دیگه مثه تو نداره” می گفتند که بنیامین ابتدا خواننده زیرزمینی بود,اما او از خودش دفاع می کند. “نه, این جورها هم نبود, موسیقی زیرزمینی تعاریفی دارد,من آن ترانه را ساخته بودم, همه ي حرفه اي ها هم میدانستند که ما سازنده اینکار بودیم.

    کار لو رفت, آن وقت عرف بر این نبود که اگر کسی میخواهد یک کار زیرزمینی ارائه دهد,تنها یک ترانه منتشر کند, یک مجموعه تهیه می کردند و بنا به هر علتی در ارشاد به این مجموعه ایرادهایی میگرفتند,از طرفی صبر هم نداشتند که ایرادات را برطرف کنند, بعد آن را روانه بازار میکردند,کما این که جهت خیلی از دوستان این رخداد افتاد.

    اما انتشار آن تک قطعه و به استناد حرفه اي ها که همۀ اذعان می کردند,آن ترانه در مرحله ضبط و تنها یک اتود بوده, نمی تواند این شائبه را به وجود آورد که آن ترانه زیرزمینی بوده! که اگر میخواستم آن کار را به شکل زیرزمینی ارائه بدهم, دست کم در ضبط آن دقت می کردم,اگر این اظهارنظر در مورد زیرزمینی بودن آن ترانه, صحت هم داشته باشد, بعد آیا من توانستمبه سرعت مجوز بگیرم؟! چون که ما اثبات کردیم, آن ترانه لو رفته, اتفاقی بود.

    آرامش را می پسندم

    من دغدغه آنچنانی در زندگی ندارم.در بافایده و بد سرنوشت بااهمیت ترین مسئله برایم “آرامش” هست. در آرامش میتوانم روی موسیقی وساخت یک شعر بافایده تمرکز داشته باشم… ضمن این که “خواب” را خیلی دوست دارمو چندان می خوابم.از او می پرسیم که موسیقی چند ساعت از یک شبانه روز تو را می گیرد؟

    می گوید; “زمان خاصی ندارد, آیا که شما جهت کارهای هنری نمیتوانی ساعت تعیین کنی…احتمالا خیلی ها از من بپرسند که آهنگسازی را در چه ساعاتی از شبانه روز انجام میدهی,اما باز هم باید بگویم که تعریف به شخصی ندارد! بعضی وقت ها با سازم, قطعه اي را می سازم,بعضی وقت ها, بدون ساز در خیابان چیزی به ذهنم خطور میکند, در مسافرت, در خواب و… در یک لحظه چیزی به ذهنم خطور می کند که آن ترانه را تبدیل به موزیک می کنم.

    پرسیدیم, پاسخ داد

    علیرضا افتخاری

    یک هنرمند خوش صداست و احساس خوبی دارد,به خاص کارهای ۱۰ سال پیش او. من خیلی وقت ها با صدای او حس خوبی میگرفتم, ولی نمی دانمچرا ایشان در گفت و گو هایشان درمورد فرزند هاي پاپ اظهارنظرهایی می کنند که به نظر من بعضی وقت هارنگ و بوی بی احترامی میگیرد.

    به نظر من اگر ایشان بعد از مدتی نتواند به جوانان احترام بگذارد,احتمالاً جوانان هم مانند سابق بعنوان یک استاد پیشکسوت با او برخورد نکنند,نظر من این است که احترام باید متقابل باشد, این درست نیست که ما سال ها بعنوان یک پیشکسوت به ایشان احترام بگذاریم,اما ایشان بدون هیچ علتی بخواهد ما را تخطئه کند! ضمن این که باید به این توصیه دقت داشته باشیدکه مخاطبان ما با یکدیگر تفاوت دارند و هیچ رقابتی هم بین ما نیست…

    شهرام ناظری

    من به شخصه جهت ایشان احترام زیادی قائل هستم, او خلاقیت هاي زیادی دارد.

    محمد اصفهانی

    او صدای بسیار خوبی دارد, ولی بعضی وقت ها از رفتارهای حرفه اي ارزش سر درنمی آورم.مثلاً هیچ وقت نفهمیدم که قصدشان از خواندن, “نون و دلقک” چه بود؟ نه موسیقی ارزش و نه ویدیو شان… گرچه ایشان آدم محترمی میباشند و در گفتگوهایشان همۀ وقت} از موسیقی پاپ دفاع کردند که این قابل تقدیر هست.

    علیرضا عصار

    من در مجموع از این که ایشان مخاطب دارند و مردم علاقه زیادی به او دارند, با خبر هستم, ولی شخصا فضای موسیقی ایشان را دوست ندارم, آقای عصار جهت من قابل احترام میباشند.

    خشایار اعتمادی

    ایشان پیروز بودند و از نخستین هاي پاپ کشور عزیزمان ایران بودند و راه را جهت ما باز کردند, ولی شخصا اعتقاد دارم که صدای ایشان اورجینال نیست.

    محسن یگانه

    من غمگین شدم که آن ملودی یونانی را در کارش شنیدم و غصه خوردم. محسن که این همه ي کارهای بافایده ساخته, نباید آن ترانه را می خواند! ولی ایشان توانمندی هاي خوبی دارد, صدای شنیدنی دارد و من وی را تحسین می کنم.

    احسان خواجه امیری

    مانند صدایش, پسر خوبیه, او در گزینه کارهایش, دقت میکند.

    رضا صادقی

    بسیار محبوب هست, پسر زجر کشیده و مشکل کشیده اي است و بسیار بااحساس می خواند, ولی خیلی پر کار است که انشاالله در آینده گزیده کار شود.

    فرزاد فرزین

    بعضی وقت ها در ترانه هایش, فریادهایی میکشد که احتمالاً بتواند انها را کمی ملایم تر بخواند.

    مهدی مقدم

    می توانست در موزیک پاپ ایران, پیروز تر از این باشد, ولی هنوز هم این وقت را از دست نداده.مهدی پسر بااحساسی است و صدای خوبی دارد, ولی صبر ندارد.

    فریدون آسرایی

    فوق العاده حرفه اي, صدای گرم و خوبی دارد و من خیلی دوستش دارم, تمام قسمت هاي صدایش را دوست دارم,انشاالله در آینده از او شاهد یک مجموعه بافایده دیگر مانند “غریبه” باشیم.

    بهروز صفاریان

    فوق العاده, مفید, میانگین و ضعیف, از وی انتظارات بیشتری می رود.

    محسن رجب پور

    مدیریت امور هنری و به نوعی مارکتینگ بنیامین به محسن رجب پور رابطه دارد.

    واژه های کلیدی: بیوگرافی بنیامین بهادری | همسر بنیامین بهادری | بنیامین بهادری | خواننده | خانواده | موسیقی | ایرانی | خواننده | خانواده | بنیامین | موزیک

    بنیامین بهادری در آمریکا و منتظر به دنیا آمدن فرزند دوم

    بنیامین بهادری در آمریکا و منتظر به دنیا آمدن فرزند دوم

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • چاپ کتاب آمازون
  • منابع اورجینال رباتیک
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • افست کتاب لاتین
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال