هر انسانی مرتکب اشتباه می شود ؛اما فقط انسان های احمق اشتباه خود را تکرار می کنند.(سیسرون)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » پزشکی و بهداشت » بهداشت و ارتقاء سلامت » لاغر کردن پاها با این روش های موثر

    لاغر کردن پاها با این روش های موثر

    با خواندن این مقاله، روش داشتن پایین تنه و پاهای لاغر تر و بدنی سالم تر در اختیار شما قرار می گیرد. اگر فرم پایین تنه شما به هم

    لاغر کردن پاها با این روش های موثر

    می خواهید پاهایتان را لاغر کنید؟ لاغر کردن پاهایتان کار مشکل است؟

    لاغر کردن پایین تنه

    با خواندن این مقاله، روش داشتن پایین تنه و پاهای لاغر تر و بدنی سالم تر در اختیار شما قرار می گیرد. اگر فرم پایین تنه شما به هم ریخته باشد یا از صدای زیاد پاهایتان هنگام دویدن متنفرید یا هر روز زیاد از دیروز درگیر تنگ شدن شلوار جینتان هستید، دلایل خوبی جهت باریک تر کردن نیمه پایینی بدنتان در نخستین وقت ممکن دارید. بعضی می گویند که ران های بزرگ تر بهتر هست، ولی باید بدانید که ران های نیرومند تر و متناسب هستند که کلید یک زندگی طولانی تر و فعال تر هستند.

    تحقیقات نشان داده اند افرادی که پاهای نیرومند تری دارند با بالارفتن سنشان احتمال زمین خوردن ارزش کمتر هست، در نتیجه به طور بالقوه خطر شکستگی و بی حرکتی در آن ها کمتر می شود، بنابراین، بهتر است که این چربی اضافه جمع شده است در پاهایتان را آب کنید و ماهیچه هایش را فرم دهید و یک پای محکم جهت سلامتی آینده خود بسازید. در این مقاله با ۱۰ راه جهت خلاص شدن از شر چربی های اضافه پاهای خود و زیاد کردن اعتماد به نفس تان به مرور وقت آشنا خواهید شد.

    لاغر کردن پاها با این روش های موثر

    ۱٫ مقداری قهوه بنوشید

    در حالی که عالی ترین روش جهت فرم دادن به ماهیچه ها، ورزش هست، ولی شروع سوزاندن چربی هر لحظه از آشپزخانه شروع می شود. یک راه راحت جهت خلاص شدن از شر چربی ها بیرون از کلوب یکی از عاداتی است که ممکن است شما هم جزو طرفدارانش باشید: نوشیدن قهوه. تحقیقات انتشار یافته در مجله آمریکایی تغذیه بالینی (Clinical Nutrition) نشان می دهد، در بین افراد چاقی که مورد مطالعه قرار گرفته بودند، آن هایی که رژیم ارزش به همراه مکمل قهوه کافئین دار بود به طور قابل توجهی قیمت متابولیسم ارزش زیاد کردن پیدا کرده و افرادی که وزن ارزش میانگین بود هم چربی سوزی بیشتری را تجربه کردند.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : فواید قهوه تلخ جهت سلامتی و همچنین لاغری

    ۲٫ عضلات ساق پا را تقویت کنید

    نمی توانید دو روزه پاهای لاغرتان را خوش فرم کنید. انجام ورزش ساق پای ایستاده در طول روز چه هنگامی که منتظر رسیدن مترو هستید، در حال مسواک زدن دندان ها، می تواند به خوش فرم شدن ساق پایتان یاری کند و ماهیچه های ساق پا را تقویت کرده و متابولیسم تان را اصلاح بخشیده و به آب شدن چربی های مخفی شده است در بین ماهیچه هایتان کمک کند.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : توانبخشی در کشیدگی عضله ساق پا + تصویر

    با خواندن این مقاله، روش داشتن پایین تنه و پاهای لاغر تر و بدنی سالم تر در اختیار شما قرار می گیرد. اگر فرم پایین تنه شما به هم

    ۳٫ اسکوات انجام دهید

    حرکت اسکوات** را در برنامه روزانه تان بگنجانید و شاهد ناپدید شدن چربی های ناخوسته در پایین تنه خود باشید. اسکوات به خوش فرم شدن ران ها و باسن و حتی ساق پایتان در زمانی کوتاه، کمک می کند. اسکوات یک ورزش سنگین جهت پایین تنه هست، هر چه سریعتر این حرکت را به کارهای روزانه تان اضافه کنید، سریعتر شاهد تغییرات عمده در بدن تان خواهید شد. یک مطالعه آلمانی که در مجله پزشکی ورزشی (Sports Medicine) منتشر شد، نشان داد که انجام حرکت اسکوات به ساخت زانوهایی قدرتمند کمک می کند که به صورت بالقوه از افتاده شدن شما در سنین بالا پیشگیری می کند، بدون این که در سایر مفاصل ساییدگی یا سستی ایجاد نماید.

    ** در بدن سازی و تناسب اندام، اسکوات یا اسکات حرکتی است چند مفصلی که عضلات چهارسر ران را نشانه گرفته ولی به خاطر ماهیتی که دارد، عضلات پشت، عضلات سرینی (باسن)، عضلات شکم و عضلات همسترینگ (پشت پا) را هم درگیر می کند. اسکوات یکی از حرکت های مهم ورزش وزنه برداری قدرتی است و دو حرکت دیگر پرس سینه و ددلیفت هستند.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : بررسی حرکت زانو در اسکات

    ۴٫ شیب تردمیل را زیاد کردن دهید

    می خواهید هر چه سریعتر لاغر شده است و پاهایتان خوش فرم شود؟ شدت تمرینات ورزشی تان را زیاد کردن دهید تا به نتیجه دلخواهتان برسید. در واقع تحقیق انتشار یافته در سالنامه پزشکی داخلی (the Annals of Internal Medicine) نشان داد که، افزایش شدت تمرینات افراد شرکت کننده در مطالعه، سطح قند خون ارزش را اصلاح بخشیده و همین امر باعث می شود که به طور بالقوه بدنشان میل به کمتری جهت ذخیره چربی داشته باشد و کمتر احساس گرسنگی کنند.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : استفاده صحیح از تردمیل

    ۵٫ انجام حرکت پرس پا (Press Onward)

    انجام حرکت پرس پا را در تمرینات خود جای دهید و از فرم گرفتن عضلات پایتان لذت ببرید. پرس پای ثابت می تواند به فعالیت عضلات همسترینگ، باسن، چهار سر ران و ساق پا یاری کند و با هر گرم عضله ای که می سازید، قیمت متابولیسم تان را زیاد کردن دهد. خوشبختانه مجبور نیستید جهت رسیدن به نتیجه های دلخواهتان وزنه های سنگین استفاده کنید، به پیشنهاد محققان زیاد کردن تکرار حرکت با وزنه های سبک تر هم تاثیری مشابه در چربی سوزی و عضله سازی دارد.

    ۶٫ یاد بگیرید عاشق لانج شوید

    یک تمرین کششی و قدرتی، آن هم یک جا؟ بله لطفا! لانج یک روش عالی جهت تاندون های به هم پیچیده پای شماست که باعث سوخت چربی های پایین تنه می شود. به علاوه، جهت خوش فرم شدن عضلات پاهایتان هنگام حرکت لانج باید ستون فقرات تان را هم درگیر کنید و کمرتان را تراز نگه دارید.

    لاغر کردن پاها با این روش های موثر

    ۷٫ پیاده روی کنید

    حتی اگر زمانی را در کلوب سپری نکرده باشید، هنوز هم می توانید پاهایتان را نیرومند کرده و چربی هایی که بین ماهیچه هایتان پنهان شده است اند، با پیاده روی راحت از دست بدهید. در واقع، محققان در دانشکده اقتصاد لندن دریافتند، افرادی که با سرعت پیاده روی می کنند، نسبت به کسانی که ورزش می کنند یا در کلوب تمرین می کنند، به طور میانگین چربی احشایی کمتر و BMI پایین تری دارند.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : حقایقی جالب که جهت پیاده روی انگیزه ایجاد می کند

    ۸٫کلسیم دریافتی خود را زیاد کردن دهید

    کلسیم به طور کلی جهت سلامت استخوان بافایده هست، ضمن این که جهت ساختن عضلات نیرومند هم مهم هست. کلسیم جهت اصلاح انقباض عضلات مهم است که این امر باعث اصلاح رشد عضلات می شود. خوشبختانه جهت افرادی که می خواهند چربی پاهایشان را آب کنند، خوراکی های غنی از کلسیم عالی است. تحقیق انتشار یافته در مجله چاقی نشان داد که، زیاد کردن کلسیم دریافتی به طور قابل توجهی از دست دادن چربی در میان افراد چاق مورد مطالعه قرار گرفته در یک رژیم غذایی با کالری محدود را زیاد کردن داده است.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : منابع کلسیم را می شناسید؟

    با خواندن این مقاله، روش داشتن پایین تنه و پاهای لاغر تر و بدنی سالم تر در اختیار شما قرار می گیرد. اگر فرم پایین تنه شما به هم

    ۹٫ میان وعده مرکبات بخورید

    به جای استفاده از بارهای پروتئینی که مواد افزودنی شیمیایی زیادی دارند، تلاش کنید مقداری مرکبات به رژیم روزانه تان اضافه کنید تا بهتر در مسیر لاغر شدن و خوش فرم شدن پاهایتان قدم بردارید. یک مطالعه که در مجله پزشکی بیوشیمی و تغذیه (Clinical Biochemistry and Nutrition) منتشر شد، نشان داد که مرکبات نسبت به دارونماها به طور قابل توجهی سوزاندن چربی افراد را زیاد کردن دادند. با در نظر گرفتن این حقیقت که مرکبات سرشار از ویتامین C هستند که با التهاب مبارزه می کند، عالی ترین میان وعده بعد از ورزش تان را پیدا کردید.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : کنترل وزن و کم کردن خطرات جانبی چاقی با مرکبات

    ۱۰٫ دو سرعت راه شما جهت لاغر شدن است

    زمانی که می خواهید چربی پاهایتان را کم کنید باید به سرعت خرگوش حرکت کنید، نه لاک پشت. تمرینات سریع و شدید مانند دو سرعت، یکی از موثرترین روش ها جهت سریع آب کردن چربی هاست. تحقیق انتشار یافته در مجله چاقی، نشان داد که ورزش شدید با دوره های کوتاه تر، مثل دو سرعت، به اندازه ورزش های طولانی مدت با شدت متوسط، در کم کردن چربی های بدن موثرند، بعد شروع کنید و زمانی از برنامه روزانه تان را به ورزش سریع دو سرعت اختصاص دهید.

    تهیه و ترجمه: گروه سلامت سیمرغ
    seemorgh.com/health
    اختصاصی سیمرغ

    لاغر کردن پاها با این روش های موثر

    واژه های کلیدی: چربی های اضافه | تمرینات ورزشی | چربی اضافه | پیاده روی | پیاده رو | افراد چاق | مطالعه | سلامتی | کلسیم | عضلات | سلامت

    لاغر کردن پاها با این روش های موثر

    لاغر کردن پاها با این روش های موثر

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب اورجینال
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • منابع اورجینال رباتیک
  • چاپ کتاب آمازون
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • جعبه هدیه کتاب
  • چاپ کتاب لاتین
  • افست کتاب لاتین
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی