افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » کامپیوتر و اینترنت » دومین اجلاس مدیران عامل پست کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی به کارخود آخر داد

    دومین اجلاس مدیران عامل پست کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی به کارخود آخر داد

    دومین اجلاس مدیران عامل پست کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی بعد از دو روز به میزبانی روسیه و با حضور کشورهای عضو به کارخود آخر داد.

    دومین اجلاس مدیران عامل پست کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی به کارخود آخر داد

    به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه اینترنت گروه تحریریه سایت جوان؛ دراین اجلاس دکتر مهری معاون وزیر، مدیر هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، شرکت کرد. این اجلاس با صحبت آرکادی دورکویچ معاون نخست وزیر روسیه شروع به کار کرد.

    وی اظهار داشت: اقتصاد جهانی به لحاظ رشد فناوری به‌ خاص در زمینه اطلاعات و ارتباطات تحول اساسی داشته و صنعت پست هم از این قاعده مستثنی نبوده هست. رشد چشمگیر تجارت الکترونیک وقت مغتنمی را جهت ادارات پست به وجود آورده تا با ارائه خدمات نوین و جلب اعتماد و اطمینان مشتریان، کم کردن ترافیک ناشی از ظهور فناوری اطلاعات در بخش پست‌نامه را جبران کنند. اقتصاد سنتی تبدیل به اقتصاد دیجیتال شده است و در تمامی ابعاد زندگی افراد نفوذ پیدا کرده است.

    وی افزود: دولت‌ها باید زمینه رشد کسب و کارهای نوین و نیز دسترسی آحاد جامعه به خدمات را فراهم کنند. میلیون ها نفر در سراسر دنیا از خدمات پستی بهره‌مند هستند و ادارات پست می‌توانند با توجه به گستردگی شبکه‌های ارتباطی خود، دولت‌ها را جهت رسیدن به این مهم یاری کنند. این امر مستلزم اتخاذ یک رویکرد دیجیتالی به وسیله ادارات پست است.

    دومین اجلاس مدیران عامل پست کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی به کارخود آخر داد

    معاون نخست وزیر روسیه ادامه داد: بخش پستی باید با زیاد کردن سطح کیفیت خدمات رضایت مشتریان خود را جلب کند .در بسیاری از کشورها زندگی بدون پست میسر نیست. جهت فراگیر شدن این باور، تلاش فراوانی باید از جانب جامعه پستی صورت پذیرد.

    پس از معاون نخست وزیر روسیه، بشار حسین دبیرکل اتحادیه پستی جهانی طی سخنانی گفت: از پست روسیه بابت میزبانی این نشست مهم تقدیر می کنم. نخستین اجلاس سال گذشته در فرانسه برگزار شد که در طی آن مباحث مختلفی در صنعت پست به وسیله بالاترین مقامات پستی کشورها مطرح گردید.

    وی سپس گفت: اتحادیه پستی جهانی در حال حاضر مشغول تدوین نقشه راه ۲۰۲۰ کنگره آتی است که جمع‌بندی مباحث این نشست نقش به‌سزایی در هدایت صحیح اتحادیه پستی جهانی در تنظیم سند مذکور دارد. بدین ترتیب بخش پستی می‌تواند با آشنایی کافی از نیازهای بازار و با درنظر گرفتن شرایط مناطق متفاوت حضور خود در بازار خدمات به نفع مشتریان را تقویت کند.

    بشار حسین با اشاره به این عنوان که نشانه از این اجلاس گردهم‌آوردن عالی‌ترین مقامات پستی دنیاست، افزود: از طریق مقامات عالی پست کشورها، افراد می توانند در یک محیط صمیمی تجربیات و دست‌آوردهای خود را به اشتراک گذارند.

    دومین اجلاس مدیران عامل پست کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی بعد از دو روز به میزبانی روسیه و با حضور کشورهای عضو به کارخود آخر داد.

    رشید اسماعیل اف، معاون وزیر ارتباطات و رسانه های جمعی روسیه به عنوان دیگر سخنران این مراسم اظهار داشت: توسعه فناوری‌های تازه فرصت‌های نوینی را نیز بوجود آورده هست. اینترنت به اغلب خانه‌ها نفوذ پیدا کرده و زمینه تولد خدمات نوین کاملا مهیا شده است است.

    نیکولای پودگزاف مدیرعامل پست روسیه نیز در سخنانی ضمن تقدیر از شرکت کنندگان اعلام کرد: پست روسیه به مدد تحولات اخیر در بخش ارتباطات پاسخ‌های مناسبی جهت چالش‌های خود ارائه کرده و فناوری‌های نوین را در توسعه سرویس‌ها به کار بسته است.

    به گفته این مقام روسی، ادارات پست نقش به‌سزایی در اقتصاد جهانی داشته و می‌توانند با اتخاذ رویکردهای صحیح به سودآوری برسند.

    وی افزود: پست روسیه با داشتن ۴۲ هزار دفتر پستی در سراسر کشور، مسئولیت‌های اجتماعی خود را به‌ویژه در مناطق محروم به انجام می‌رساند. قشر جوان مخاطب مهم فناوری‌های نوین هستند و باید تلاش کرد با درنظرگرفتن نیازهای آنها سرویس‌های جدیدی ارائه کنیم.

    موضوعات مورد بحث در این اجلاس

    مدیران عامل حاضر در اجلاس طی دو روز نشست کاری فشرده در خصوص موضوعاتی مانند غلبه بر پویایی جهانی با این پرسش که آیا ادارات پست نقش خود را به خوبی درک کرده اند، عوض کردن از ماهیت صرفاً فیزیکی به ارائه خدمات مجازی با درک صحیح نیاز مشتریان، ارائه خدمات همگانی و حفظ سودآوری، ادامه حیات در بازار پستی و یا شکوفایی با طرح این عنوان که آیا ادارات پست نیازها را برآورده می‏سازند، از درخواست به نیاز با توجه به پل زدن بین انتظارات و عملکرد فعلی و مدل های کسب و کاری موفق جهت پست مدرن، بحث و تبادل نظر کردند.

    دیدار معاون وزیر با مدیران عامل پست کشورهای روسیه و اسلونی

    دکتر مهری معاون وزیر و مدیر هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، در حاشیه این نشست، ملاقات‌هایی با مدیران عامل پست کشورهای روسیه و اسلونی داشت. در این ملاقات‌ها پیش‌نویس تفاهم‌نامه همکاری‌های پستی مورد بحث و تبادل نظر قرار داده شد و مقرر شد متن نهایی در آینده نزدیک به‌طور جداگانه با کشورهای مذکور به امضاء برسد.

    دومین اجلاس مدیران عامل پست کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی به کارخود آخر داد

    در ملاقات با مدیرعامل پست ترکیه مفاد تفاهم‌نامه امضاء‌شده در کنگره استانبول، به تفصیل به بحث گذاشته شد. هیئت‌های کارشناسی دو طرف از طریق تله‌کنفرانس مذاکرات خوبی داشته و روند اجرایی‌شدن مفاد تفاهم‌نامه در حال پیگیری هست. آقای کنان بزگئیک ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک طی سفر به ج.ا. کشور عزیزمان ایران از شرکت ملی پست نیز بازدیدی داشته باشد.

    مدیرعامل پست فرانسه در ملاقات با هیئت ایرانی، کارها و رویکردهای نوین پست آن کشور را تشریح و اظهار میل به نمود تا تجربیات خود در این زمینه‌ها را از طریق برگزاری نشست‌های تخصصی در کشور عزیزمان ایران ارائه نماید. بر همین اساس مقرر شد مباحث مورد نظر در آینده نزدیک پیگیری شود.

    روسای پست کشورهای ارمنستان، پاکستان و هند نیز در ملاقات‌های جداگانه بر توسعه همکاری‌های پستی با کشور عزیزمان ایران تاکیدکردند.

    هیئت ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس ضمن اشاره به اهمیت برآورده کردن نیازهای مشتریان اظهار داشت: قبل از هر چیز باید درک صحیحی از نیازهای مشتریان داشته باشیم. امروزه مشتریان پست به دو دسته فرستنده و گیرنده تقسیم می شوند. کسب و کارهای فعال در حوزه تجارت الکترونیک از عمده ترین مشتریان پستی به حساب می آیند. آنها علاوه بر خدمات قبول و توزیع نیاز به خدمات ارزش افزوده و لجستیک دارند. خدماتی از قبیل انبارداری، بسته بندی، مدیریت فروش، مدیریت وجوه و غیره از جمله این موارد هستند که باید به آنها توجه خاص ای شود.

    دومین اجلاس مدیران عامل پست کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی بعد از دو روز به میزبانی روسیه و با حضور کشورهای عضو به کارخود آخر داد.

    بعد از آخر اجلاس دکتر مهری از یکی از مراکز تجزیه مکانیزه و سایر بخش‌های پست روسیه دیدار کرده و از نزدیک در جریان تحولات صورت گرفته در پست آن کشور قرار گرفت.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: فناوری | اقتصاد | روسیه | اجلاس | فناوری | وزارت ارتباطات | اجلاس مدیران عامل پست کشورهای عضو اتحادیه پستی جهان | شرکت ملی پست

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • چاپ کتاب اورجینال
  • افست کتاب لاتین
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • خرید کتاب خارجی
  • کتب خلبانی زبان اصلی