آیا می پنداری که جسم کوچکی هستی ؟ولی درون تو جهان بزرگی نهفته است.(امام علی علیه السلام)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » پزشکی و بهداشت » بهداشت و ارتقاء سلامت » درمان سوزش سر دل بدون مصرف آنتی اسید با این ۷ روش

    درمان سوزش سر دل بدون مصرف آنتی اسید با این ۷ روش

    به دنبال درمان سوزش سر دل خود هستید؟ در این مقاله شما را با ۷ روش علمی و طبیعی درمان سوزش سر دل آشنا می کنیم.

    درمان سوزش سر دل بدون مصرف آنتی اسید با این 7 روش

    به دنبال درمان سوزش سر دل خود هستید؟ در این مقاله شما را با ۷ روش علمی و طبیعی درمان سوزش سر دل آشنا می کنیم.

    علت سوزش سردل

    سوزش سر دل بیچاره کننده هست. می تواند باعث شود احساس نفخ و تهوع کنید و جوری است که انگار قفسه سینه تان آتش گرفته هست. به علت وجود همین درد و سوزش هاست که اغلب مردم تصور می کنند علت سوزش سر دل، زیاد شدن اسید معده هست. حدس بزنید چه شده؟ سوزش سر دل اغلب به علت مقدار خیلی کم اسید معده که با خوراکی های مسئله دار و سلامت ضعیف روده ترکیب شده است هست، ایجاد می شود.
    ولی حقیقت این هست، هنگامی که که نیمه شب از خواب بیدار می شوید از شدت سوزش نفسی تازه کنید، تنها چیزی که به آن اهمیت می دهید، متوقف کردن این سوزش هست، نه علت ایجاد آن و غریزه تان به شما می گوید جلویش را بگیرید. مطمئنا باید رفلاکس اسید معده را حل کنید، چون در طول وقت منجر به پرسشها گوارشی زیادی خواهد شد، از جمله رشد بیش از حد باکتری، التهاب روده و یا چکه کردن روده ( Leaky gut syndrome، روده چکه کن به معنای رسوخ ناخواسته بعضی از محتویات روده، به محیط داخلی بدن می باشد. متاسفانه، این اتفاق زیاد می افتد و موجب بروز طیف وسیعی از پرسشها مزمن می گردد. هنگامی که بعضی از محتویات روده به علت آسیب دیده گی دیواره روده، وارد محیط استریل جریان خون می شوند، می توانند باعث بروز یا شعله ور شدن ناراحتی های مختلفی در بدن شوند).

    عبارات مهم : کنترل استرس – اضافه وزن
    در این مقاله ۷ روش علمی و طبیعی را به شما معرفی می کنیم که بدون نیاز به مصرف آنتی اسید بتوانید سوزش سر دل را از بین ببرید (اهمیت مساله اینجاست که داروهای کم کردن دهنده اسید معده با پرسشها سیستم ایمنی، پوکی استخوان و فوت زودرس در ارتباط هستند).

    اگر می خواهید زیاد بدانید : علل سوزش سردل چیست؟

    درمان سوزش سر دل بدون مصرف آنتی اسید با این ۷ روش

    محدود کردن غذاهای شدت یافتن کننده سوزش سر دل

    بعضی از غذاها می توانند باعث شل شدن اسفنکتر مری (esophageal sphincter) شده، در نتیجه اسید معده می تواند به مری برگردد. این خوراکی های شدت یافتن کننده سوزش سر دل عبارتند از گوجه فرنگی، مرکبات، شکلات، کافئین و چای. سعی کنید طی یک دوره زمانی مصرف آن ها را از بین بردن کنید تا کم کم احساس بهتری پیدا کنید.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : تشدید سوزش سردل(ترش کردن) با خوردن …..

    اگر می خواهید زیاد بدانید : خوراکی هایی بافایده جهت درمان سوزش سر دل

    آب کردن وزن اضافه جهت کم کردن سوزش سردل

    علاوه بر پرسشها دیگر، اضافه وزن می تواند خطر پیشرفت علایم رفلاکس را زیاد کردن دهد. می توانید سوزش سر دل را با از دست دادن چربی کم کردن دهید، با مصرف ترکیبی از پروتئین بدون چربی، چربی های سالم، مقدار زیاد سبزیجات غیر نشاسته ای و کربوهیدرات های دیر هضم. مصرف یک شیک پروتئین جهت صبحانه، گزینه اول من جهت کم کردن سریع وزن است و زمانی که می خواهید وزن اضافه خود را همزمان با سوزش سر دل خود کم کنید، سرعت اهمیت بالایی پیدا می کند.

    به دنبال درمان سوزش سر دل خود هستید؟ در این مقاله شما را با ۷ روش علمی و طبیعی درمان سوزش سر دل آشنا می کنیم.

    کاهش مصرف قند جهت کم کردن سوزش سردل

    مطالعات زیادی نشان می دهد که کم کردن مصرف شکر، بیماری سوزش سر دل را بهتر می کند. در واقع تحقیقات نشان می دهد که خوردن کربوهیدرات ها با شکر بالا حتی زیاد از یک رژیم غذایی چرب یا قهوه می تواند رفلاکس را بدتر کند و داشتن رژیم با کربوهیدرات کم این علایم را کم کردن می دهد. بهتر است از کربوهیدرات هایی که قند پایینی دارند در غذای خود استفاده کنید، مانند لوبیا، کدو حلوایی و انواع بری ها.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : این شیرین کننده های طبیعی را جایگزین شکر کنید

    حذف گلوتن جهت کم کردن سوزش سردل

    تخمین زده می شود که حدود ۳۰ درصد مردم به نوعی به گلوتن حساسیت دارند و ممکن است مصرفش منجر به علایم رفلاکس شود. در واقع در یک مطالعه، افرادی که گلوتن را محدود کرده بودند متوجه اصلاح سریع و مداوم علایم رفلاکس شدند. به همین علت است که باید خوراکی های ناسازگار مانند گلوتن را شناسایی کرده و مصرف ارزش را محدود کنید که معمولا باعث زیاد کردن وزن و نشانه های رفلاکس اسیدی هم می شوند.

    مصرف هوشمندانه مکمل ها جهت کم کردن سوزش سردل

    در اغلب ما با زیاد کردن سن، آنزیم های گوارشی و اسید معده کم کردن پیدا می کند و معنی اش این است که نمی توانیم پروتئین ها را به خوبی تجزیه کنیم. نتیجه؟ رفلاکس اسیدی و سایر پرسشها هضم. مصرف یک مکمل آنزیم های گوارشی با کیفیت می تواند تجزیه پروتئین ها را اصلاح داده و با علایمی مثل گاز، نفخ و سوزش سر دل مقابله کند.

    کنترل استرس جهت کم کردن سوزش سردل

    احتمالا از قبل می دانستید که استرس و اضطراب می تواند منجر به رفلاکس اسیدی و سایر پرسشها روده شود. تحقیقات این امر را ثابت کرده اند، افرادی که در معرض استرس طولانی مدت بوده اند، به طور قابل توجهی ضربان قلب، فشار خون و نشانه های رفلاکس ارزش زیاد کردن داشته است. بنابراین ایجاد آرامش باید اولویت اولتان باشد! دوچرخه تان را برداشته و در فضای باز سواری کنید، جهت پیک نیک به پارک رفته و همان جا ناهار بخورید یا کتابی را بخوانید که به آن علاقه دارید.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : روش های خانگی جهت کنترل استرس

    درمان سوزش سر دل بدون مصرف آنتی اسید با این ۷ روش

    خواب با کیفیت جهت کم کردن سوزش سردل

    یک مطالعه نشان داد که، خواب بد شبانه نشانه های رفلاکس را در روز بعد بدتر می کند که به نوبه خود منجر به کم کردن زیاد کیفیت خواب می شود. جهت آماده کردن مقدمات یک خواب با کیفیت، وسایل الکتریکی خود را یک ساعت قبل از خواب خاموش کرده و در وانی محتوی نمک اپسوم ( یا نمک دریا ) کمی استراحت کنید تا بدن تان آرام شود یا یک دمنوش طبیعی و آرام بخش مثل بابونه بنوشید.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : ۴ قانون طلایی جهت خوب خوابیدن

    دفعه بعدی که احساس سوزش سر دل داشتید به جای استفاده از آنتی اسیدها سبک زندگی تان را با این نکات کاملا طبیعی عوض کردن دهید تا جهت هر لحظه از شر پرسشها رفلاکس اسیدی راحت شوید.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : سوزش ناگهانی سر دل را چگونه برطرف کنیم؟

    به دنبال درمان سوزش سر دل خود هستید؟ در این مقاله شما را با ۷ روش علمی و طبیعی درمان سوزش سر دل آشنا می کنیم.

    تهیه و ترجمه: گروه سلامت سیمرغ
    seemorgh.com/health
    اختصاصی سیمرغ

    واژه های کلیدی: کنترل استرس | اضافه وزن | خوراکی | پروتئین | طبیعی | استرس | احساس | رفلاکس

    درمان سوزش سر دل بدون مصرف آنتی اسید با این 7 روش

    درمان سوزش سر دل بدون مصرف آنتی اسید با این ۷ روش

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب خارجی
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • چاپ کتاب اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی