ضعیف‌الاراده کسی است که با هر شکستی بینش او نیز عوض شود.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار اقتصادی » وضعیت خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ سی سی به کجا رسید؟

    وضعیت خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ سی سی به کجا رسید؟

    واردات خودرو‌های لوکس در هاله‌ای از ابهام مانده و هنوز به‌طور کامل تعیین وظیفه نشده است.

    وضعیت خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ سی سی به کجا رسید؟

    به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی گروه تحریریه سایت جوان، این روز‌ها شنیده‌ها حاکی از لغو ممنوعیت واردات خودر‌های لوکس و گران قیمت با حجم موتور ۲ هزار و ۵۰۰ سی سی است و گویا پیش نویس دستورالعمل واردات این خودرو‌ها منتظر امضای رییس ستاد اقتصاد مقاومتی و معاون اول رییس جمهور است.

    به گفته رییس اسبق شرکت اموال تملیلکی، طبق بخشنامه دولت، خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ سی سی باید مرجوع شوند، ولی وقت آن مشخص نیست.

    در بخشنامه گمرک کشور عزیزمان ایران نیز آمده هست، بر اساس تصویب نامه سال ۹۳ هیأت دولت ورود و ترخیص خودرو‌های سواری با حجم بالا‌تر از ۲۵۰۰ سی سی امکان پذیر نبوده و در صورت شمول مقررات متروکه، قابل عرضه به بازار نیست و تنها امکان مرجوع شدن به خارج از کشور را دارد.

    واردات خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ سی سی به صلاح کشور نیست

    احمد آریایی نژاد کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی اظهار کرد: ورود خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ سی سی به صلاح کشور نیست و نیاز به بازبینی دارد، چراکه ورود این خودرو‌ها باعث بروز بسیاری از مشکلات، همچون بالارفتن دلار خواهد شد.

    وضعیت خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ سی سی به کجا رسید؟

    آریایی نژاد تصریح کرد: باید درنظر داشت که کشور به تولیدات داخل نیازمند است و واردات خودرو‌های لوکس به کشور می‌تواند به صنعت و تولید لطمه وارد کند.

    ممنوعیت واردات خودرو‌های ۲۵۰۰ سی سی به قوت خود باقی است

    حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز به خبرنگار ما گفت: قانون ممنوعیت واردات خودرو‌های ۲۵۰۰ سی سی هنوز به قوت خود باقی است.

    وی افزود: زمزمه‌هایی مبنی بر لغو قانون ممنوعیت واردات خودرو‌های بالای ۲ هزار و ۵۰۰ سی سی وجود داشت، ولی هنوز این اتفاق نیفتاده و لزومی هم ندارد که این قانون لغو شود.

    گرمابی با بیان اینکه این خودرو‌ها متقاضی چندانی ندارد، گفت: در این خصوص مسئله خاصی وجود ندارد و تیراژ این خودرو‌ها کم هست، بنابراین با لغو این قانون مخالف هستم.

    واردات خودرو‌های لوکس در هاله‌ای از ابهام مانده و هنوز به‌طور کامل تعیین وظیفه نشده است.

    وی در آخر بیان کرد: با توجه به قدرت خرید مردم باید تمرکز بر تولید خودرو‌های با کیفیت و قیمت مناسب مد نظر قرار گیرد، چراکه این خودرو‌ها متقاضی بیشتری دارند.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: کشاورزی | خبرنگار | واردات | ممنوعیت | اقتصادی | قانون | خودرو | تجارت

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • چاپ کتاب آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • جعبه هدیه کتاب
  • کتاب اورجینال
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • منابع اورجینال رباتیک