امام حسين(ع):اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.
خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » پزشکی و بهداشت » بهداشت و ارتقاء سلامت » تقویت نعوظ با ۷ کاری که می توانید در طول روز انجام دهید

    تقویت نعوظ با ۷ کاری که می توانید در طول روز انجام دهید

    برخی از مردها از نعوظ خود شکایت دارند. در این مطلب شما را با ۷ کاری که باعث تقویت نعوظ شما می شود آشنا می کنیم.

    تقویت نعوظ با 7 کاری که می توانید در طول روز انجام دهید

    برخی از مردها از نعوظ خود شکایت دارند. در این مطلب شما را با ۷ کاری که باعث تقویت نعوظ شما می شود آشنا می کنیم.

    نعوظ در مردان با این کارها تقویت خواهد شد

    گاهی اوقات پرسشها مربوط به نعوظ، واقعا تقصیر شما نیست. به گفته دکتر ریان برگلاند (Ryan Berglund) متخصص اورولوژی در کلینیک کلیولند، ژنتیک و پرسشها سلامتی خاص مثل دیابت و بیماری های قلبی، حفظ نعوظ را سخت تر و سخت تر می کند، چون این امراض روی عروق و جریان خون تاثیر گذارند و جهت داشتن یک نعوظ مناسب نیاز به جریان خون سریع به آلت تناسلی هست. به علاه، با این که اختلال نعوظ (ED) می تواند در هر سنی جهت مردها پیش بیابد ولی با زیاد کردن سن، احتمال زیاد کردن پرسشها مربوط به عملکرد جنسی زیاد می شود.

    عبارات مهم : اختلالات جنسی – کنترل استرس
    اگرچه، بسیاری از عواملی که روی سلامت آلت تناسلی و عملکردتان در اتاق خواب تاثیر گذار هست، تحت کنترل شما هستند و حتی اگر به خاطر چیزهایی که نمیتوانید واقعا عوض کردن دهید مستعد ضعف نعوظ آلت تناسلی هستید هم، می توانید با تمرکز بر روی مسائلی که تغییرش دست خودتان هست، شانس تان را اصلاح ببخشید. اگر می خواهید امشب نعوظ بهتری داشته باشید، همین امروز این ۷ عوض کردن را در سبک زندگی تان ایجاد کنید.

    تقویت نعوظ با قهوه

    نوشیدنی ای که صبح گزینش می کنید، نقش مهمی در موفقیت شما در اتاق خواب خواهد داشت. تحقیقات مرکز علوم سلامت تگزاس در هوستون نشان داد، مردانی که روزانه ۲ تا ۳ فنجان قهوه حاوی کافئین استفاده می کنند نسبت به دیگران، پرسشها نعوظ کمتری را گزارش می کنند. نویسندگان مطالعه می گویند که کافئین خواصی مشابه ویاگرا دارد. این محرک به شریان های آلت تنناسلی شما جهت منبسط شدن و زیاد کردن جریان خون کمک می کند، این دو عامل جهت داشتن یک نعوظ نیرومند مورد نیاز هستند.

    تقویت نعوظ با ۷ کاری که می توانید در طول روز انجام دهید

    اگر می خواهید زیاد بدانید : تاثیر این نوشیدنی بر کم کردن اختلالات نعوظ

    تقویت نعوظ با عرق ریختن

    ورزش های کاردیو فقط جهت قلب خوب نیستند، جهت آلت تناسلی تان هم مفیدند. مردانی که به طور منظم ورزش های هوازی انجام می دهند، شریان های خونی سالم تری (که جهت نعوظ بسیار اهمیت دارد) نسبت به مردانی که دارای اضافه وزن و بدون تحرک هستند، دارند. به نظر می رسد هر چه ورزش سنگین تری انجام دهید جهت سلامت آلت تناسلی تان بهتر هست.

    بر اساس مطالعه ای که در سال ۲۰۱۵ در مجله پزشکی سلامت جنسی (Sexual Medicine)منتشر شد، مردانی که با شدت ۱۸ “MET” ورزش می کنند (معادل متابولیکی سوخت و ساز یا metabolic equivalent of task) که مشمول بر مدت و شدت فعالیت می شود، در عرض یک هفته عملکرد نعوظ بهتری را نسبت به افراد بی تحرک گزارش دادند ( به عنوان مثال، دویدن به مدت یک ساعت با سرعت یک مایل، در ۱۰ دقیقه امتیاز ۹٫۸٫ MET دارد که انجام آن، دو بار در هفته امتیاز بالای ۱۸MET برایتان دارد).

    به گفته نویسندگان مطالعه، ورزش باعث ایجاد ترکیبی در بدن به نام نیتریک اکسید (nitric oxid) می شود که باعث اصلاح و ثبات عملکرد نعوظ تان می شود. به گفته دکتر ارین میکوس (Erin Michos) استادیار دانشکده پزشکی جان هاپکینز، دوچرخه سواران استقامتی که مدت زمانی طولانی را روی زین دوچرخه نشسته اند، ممکن است پرسشها اختلال نعوظ بیشتری داشته باشند. مقصر این مسئله لباس های تنگ و شکل زین دوچرخه است که ممکن است باعث ایجاد آسیب به ناحیه میان دو راه یا پرینیوم (perineum، فاصله بین مقعد و بیضه یا واژن ) می باشد.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : بهبود اختلالات جنسی با ورزش درمانی

    تقویت نعوظ با خوردن بری ها، پرتقال، سیب و گلابی

    بر اساس مطالعه ای که در انگلیس روی ۲۵۰۰۰ مرد انجام شد، افرادی که بیش از ۳ بار در هفته بری، پرتقال، سیب و گلابی می خورند، در طی یک پیگیری ۱۰ ساله نسبت به دیگران، ۱۹ درصد کمتر دچار اختلال نعوظ شدند. به گفته نویسنده مطالعه، محققان متوجه شدند، ترکیباتی به نام فلاونوئید که در این خوراکی ها فراوان است می تواند با ایجاد انعطاف پذیری شریان ها، جریان خون را اصلاح دهد.

    برخی از مردها از نعوظ خود شکایت دارند. در این مطلب شما را با ۷ کاری که باعث تقویت نعوظ شما می شود آشنا می کنیم.

    تقویت نعوظ با ترک سیگار ( حتی جهت یک روز )

    باید از همین الان جلوی خودتان را بگیرید. هر چیزی که جهت قلب تان خوب هست، جهت آلت تناسلی تان هم خوب است. یعنی ترک سیگار هم استثنا نیست. در مطالعه ای که روی بیش از ۲۸۰۰ سیگاری انجام شد، محققان ایرانی متوجه شدند که ۲۵ درصد مردانی که سیگارشان را ترک کرده بودند، بعد از یک سال، اصلاح نعوظشان را گزارش کردند. در مقایسه با آن ها هیچکدام از افرادی که به سیگار کشیدن ادامه داده بودند، گزارشی مبنی بر اصلاح نعوظ ارائه نکردند و ۷ درصد از سیگاری ها اعلام کردند که در طول این یک سال مسئله نعوظ ارزش زیاد شده است هست.

    عنصر مهم سیگار، نیکوتین، تنگ کننده عروق کرونر است (vasoconstrictor)، به این معنی که توانایی انبساط شریان های آلت تناسلی را تحت تاثیر قرار می دهد و زمانی که جریان خون به آلت کم شود، نعوظ تان هم کم کردن پیدا خواهد کرد. حتی یک روز سیگار نکشیدن می تواند نیکوتین را از سیستم شما پاک کند و اجازه می دهد رگ های خونی، انبساط بیشتری داشته باشند.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : آنچه مردان راجع به سیگار و قلیان نمی دانند

    تقویت نعوظ با خالی کردن استرس

    استرس، قاتل رابطه جنسی هست. نه تنها به خاطر هورمون های استرس مثل کورتیزول که توانایی بدن تان جهت نعوظ را مهار می کند، بلکه استرس، صمیمیت را نابودمی کند، بخش مهمی از داشتن یک رابطه جسی موفقیت آمیز. مطالعه ای در ژاپن نشان داد، مردان هر چه سطح کورتیزول بالاتری داشته باشند، عملکرد جنسی ارزش که مشمول بر میزان اعتماد به نفس ارزش جهت رسیدن به نعوظ است،کاهش پیدا می کند و اغلب میزان نعوظ ارزش جهت دخول کافی نیست و توانایی حفظ نعوظ در طول رابطه جنسی را ندارند. تحقیقی که در دانشگاه Carnegie Mellon انجام شد، نشان داد که فقط ۲۵ دقیقه مراقبه در روز جهت پایین آوردن سطح هورمون استرس کافیست.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : روش های خانگی جهت کنترل استرس

    تقویت نعوظ با ترک مصرف نوشیدنی الکی قبل از خواب

    نوشیدنی الکلی ممکن است باعث شود احساس یک ماشین جنسی را داشته باشید، ولی اعضای بدن تان تصویر العمل متفاوتی به آن دارند. چون الکل در عملکرد عصبی که باعث ایجاد نعوظ می شود، اختلال ایجاد می کند. همچنین باعث افسردگی می شود، یعنی درست زمانی که حس می کنید آماده و سرحال هستید به احتمال زیاد خیلی سریع خسته خواهید شد.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : اختلالات جنسی در مردانی که الکل مصرف می کنند

    تقویت نعوظ با ۷ کاری که می توانید در طول روز انجام دهید

    تقویت نعوظ با مسواک زدن

    آنچه در دهان شما اتفاق می افتد می تواند زیر کمر شما را تحت تاثیر قرار دهد. مردانی که به بیماری های پیرادندانی (periodontal) یا بیماری های لثه که باعث ایجاد پلاک می شود، مبتلا هستند نسبت به مردانی که لثه های سالم تری دارند حدود دو برابر زیاد دچار اختلال نعوظ می شوند. بهداشت ضعیف دهان و دندان با زیاد کردن التهاب در بدن و خطر مبتلا شدن به بیماری های قلبی عروقی مرتبط هست. به این علت که التهاب مزمن می تواند به سلول های ظریف داخل رگ های خونی شما آسیب برساند که سلامت ارزش جهت عملکرد مناسب نعوظ حیاتی است. بررسی ای که روی ۵۶ مطالعه از گروه تحقیقاتی Cochrane انجام شد، نشان داد که بعد از ۳ ماه مسواک برقی، پلاک های دندانی را تا ۲۱ درصد و التهاب لثه را تا ۱۱ درصد زیاد از مسواک دستی کم کردن می دهند.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : دندان ها در مورد آلت تناسلی مردان چه می گویند

    اگر می خواهید زیاد بدانید : پیشگیری از اختلالات نعوظ و محافظت از آلت تناسلی مردان با ۱۰ تکنیک ساده

    اگر می خواهید زیاد بدانید : اختلال نعوظ در مردها ۳ علت دارد

    برخی از مردها از نعوظ خود شکایت دارند. در این مطلب شما را با ۷ کاری که باعث تقویت نعوظ شما می شود آشنا می کنیم.

    تهیه و ترجمه: گروه سلامت سیمرغ
    seemorgh.com/health
    اختصاصی سیمرغ

    واژه های کلیدی: اختلالات جنسی | کنترل استرس | ترک سیگار | تاثیر گذار | مطالعه | سلامتی | مردان | سیگار | سلامت | استرس

    تقویت نعوظ با 7 کاری که می توانید در طول روز انجام دهید

    تقویت نعوظ با ۷ کاری که می توانید در طول روز انجام دهید

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید کتاب خارجی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • کتاب اورجینال
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی