سعی کنید اشتباهات دیگران را ببخشید، حس انتقام انرژی منفی دارد.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » تفریح و سرگرمی » معما و تست هوش » تصویرهای + بیوگرافی پرستو صالحی

    تصویرهای + بیوگرافی پرستو صالحی

       پرستو صالحی با نام مهم الهام صالحی سیاوشانی (متولد ۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است.

    تصویرهای + بیوگرافی پرستو صالحی

    بیوگرافی پرستو صالحی + تصاویر

    عبارات مهم : اینستاگرام پرستو صالحی – بیوگرافی پرستو صالحی

    پرستو صالحی متولد ۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران

    نام پرستو صالحی
    نام مهم الهام صالحی سیاوشانی
    زمینه فعالیت بازیگر
    تولد ۹ آبان ۱۳۵۶ – پایتخت کشور عزیزمان ایران
    پیشه بازیگر، مدرس گریم
    سال های فعالیت ۱۳۷۵-اکنون

    تصویرهای + بیوگرافی پرستو صالحی

    پرستو صالحی با نام مهم الهام صالحی سیاوشانی (متولد ۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است.

    زندگی نامه پرستو صالحی

    پرستو صالحی با نام مهم الهام صالحی سیاوشانی (متولد ۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است.

    مادرش منزل دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که ۹ فروردین ۱۳۸۷ درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر هست. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش هست. وی در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ شیرین که مهندس الکترونیک هست، یک جا زندگی می کند.

    اسطوره هایش محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی و محمدجواد ادیب و … هستند و عاشق گل نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینما هست. فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ با کار تئاتر شروع نموده و نخستین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده هست. مُعرِفش به آن کار، استاد گریمش فرهنگ معیری بوده که دوره گریم را هم نزد خود ایشان گذرانده است.

    پرستو صالحی بعد از بازی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

    همچنین، پرستو صالحی به همراه برادرش، امیر صالحی، با حضور در هجدهمین قسمت از برنامه ماه عسل در رمضان سال ۱۳۹۵ از اعتیاد پدرش به مواد مخدر پرده برداشت و گفت: «دردسرهای زندگی ما، از یک منقل و دوست های پدرم شروع شد که انتهاش به اینجا ختم شد. سرطانی بود که در زندگی ما افتاد و خوشبختی خانواده من را گرفت. مادرم نخستین بار که متوجه شد پدرم معتاد هست، آن موقع من ۸ سالم بود».

    برادر وی امیر نیز افزود: «از مرکز توجه پدرم دور شدیم. فقط پدرم با دوستان دور هم بودند و زیاد در مسافرت ها این کار را انجام می دادند و اسمش را می گذاشتند تفریح».

    صالحی خطاب به خانواده و مخاطبان این برنامه گفت: «نیومدم که بگم پدرم بد هست، آمدم بگم که اعتیاد پدرم را از من گرفت».

       پرستو صالحی با نام مهم الهام صالحی سیاوشانی (متولد ۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است.

    پرستو صالحی بعد از بازی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به شهرت رسید

    گفت و گو با پرستو صالحی
    فکر می کنید در کجای مسیر حرفه بازیگری ایستاده اید؟
    پرستو صالحی: حرفه بازیگری و هنر ته ندارد و من فکر می کنم هنوز اوایل راهم و با توجه به وقفه طولانی که در کارم افتاده، الان در موقعیت یک شروع مجدد هستم. راستش فکر می کنم در گزینش هایم اشتباه هایی کردم و این وقفه ها هم تقصیر خودم بوده هست. ولی از جایگاهی که الان در آن هستم راضی نیستم چون سال های اول شروع خوبی داشتم و متاسفانه در جایی متوقف شد. برگشتن به سال های پرانرژی جوانی هم سخت است و اصلا امکان پذیر نیست چون گذشته و کاری نمی توان کرد.

    شروع خوبتان چطور بود؟
    من کارم را از سال ۷۵ در تئاتر گروه آقای رجب پور شروع کردم و حتی اگر نقش های کوتاهی داشتم با کارگردان های خوبی کار کردم. به عنوان نمونه نقش کوتاهی در «اعتراض» آقای کیمیایی داشتم یا «خانه ای روی آب» آقای فرمان آرا یا «چشم هایش» آقای قریبیان. فکر می کنم همچنان آن دو سکانس عالی ترین سکانس هایی است که در طول زندگی ام بازی کردم و نخستین حضور حرفه ای ام در تلویزیون با آقای حسن هدایت بود. در مجموعه «محاکمه» که یک نقش خوب و اساسی داشتم. شروع خیلی حرفه ای و خوبی بود ولی یک جایی در یکی از گزینش هایم اشتباه کردم و مسیرم را دنده عقب رفتم. اتفاقا انتخابی هم بود که مردم من را با همان کار شناختند.

    کدام کار؟
    پرستو صالحی: «زیر آسمان شهر». نمی گویم کار بدی بود و هنوز بعد ۱۴ سال مردم من را با همین کار یادشان می آید ولی گزینش غلطی کردم چون من بازیگر کمدی نبودم. مسیرم عوض کردن کرد و از تمام کارهای جدی که پیش از آن انجام می دادم مثل سریال «عشق سال های جنگ» و «تب» و «رسم شیدایی» بیرون و مرا به عقب کشید.

    بعد چه اتفاقی افتاد؟
    تا سال ها اصلا کار جدی به من پیشنهاد نمی شد.

    یعنی پیشنهاد کاری نداشتید یا پیشنهاد کمدی می دادند؟
    پرستو صالحی: فقط پیشنهاد کار کمدی داشتم. من هم آدم چندان طنازی نیستم و شاید «زیر آسمان شهر» یک اتفاق بود جهت کاراکتری که بازی کردم و درست از آب درآمد، ولی خودم را بازیگر کمدی نمی دانم. به عنوان نمونه آقای مدیری احتیاجی نیست کار خاصی کند، خودش آدم طنازی است ولی من اینطور نیستم. آنقدر که استعداد درآوردن اشک مردم را داشتم، در خنداندنشان این توانایی را نداشتم.

    فکر می کنید جهت گزینش های اشتباه، کاری نمی شود کرد؟
    باید وقت بگذرد تا فراموش شود. خیلی از کارگردان های خوب به من گفتند نباید کار کمدی می کردم. البته من زیاد این حرف ها را قبول ندارم. اعتقاد دارم بازیگر باید توانایی هر بازی ای را داشته باشد.

    مگر نمی گویید که توانایی درآوردن اشک مردم را دارم؟
    پرستو صالحی: من شخص خودم را می گویم که اصلا آدم طنازی نیستم. کمدی بازی کردن یک جنس آدم خاصی را می خواهد و نمی توانیم بگوییم تمام بازیگرها توانایی کار کمدی دارند و خیلی ها با شکست مواجه می شوند. مثال راحت اش این است که یک نفر جوکی را طوری تعریف می کند که از خنده روده بر می شوید و همان جوک را یک آدم دیگر خیلی یخ و بی مزه تعریف می کند. خب اشتباه هایی که آدم می کند قابل جبران نیست چون اگر بخواهیم صبر کنیم که وقت بگذرد هم سال های زیادی را از دست می دهیم که قابل برگشت نیست. جهت من هم سال های آزادهنده ای بود.

    توصیه دیگر اینکه کمی زبان تند و تیزی دارم و زبان تند یک مقدار آدم ها را از اطرافت فراری می دهد. معمولا ما ترجیح می دهیم از ما تعریف و تمجید شود و انتقاد نشنویم، ترجیح می دهیم هر لحظه جواب مثبت بشنویم و خب من آدم این شکلی ای نیستم؛ من نه باج می دهم نه دروغ می گویم و تمجید بی جهت می کنم. راجع به هرچیزی که خوب باشد، خوب می گویم و بد را بد. اگر این بدگفتن باعث شود از فضای کارم و هرچیزی که منفعتم در آن است دور و ساقط بشوم، باز تلاش می کنم چیزی را که درست تر هست، بگویم.

    واقعا آدم به خاطر رک گویی و باج ندادن در محیط کارش عقب می افتد؟
    پرستو صالحی: بله، هرچند ما مدام می گوییم عاشق صداقتیم و دروغ را دوست نداریم ولی جنبه شنیدن حرف راست را هم نداریم انگار آدم ها ترجیح می دهند دروغ های شیرین بشنوند. من هم اینطور نیستم و تاوان زیادی هم دادم. راستش فکر می کنم حق مردم است که چیزهایی درابره زندگی شخصی آدم های مشهور بدانند. این یک مساله عادی در تمام دنیاست. من هم تلاش کردم به این پرسش ها جواب بدهم ولی قضاوت آزارم می دهد و می گویم اگر از خودم بپرسید، راستش را خواهم گفت حتی راجع به یک مساله شخصی مثل پروتز لب. من در آنتن شبکه دو هم گفتم که تنها کاری که جهت قشنگی انجام دادم، تزریق ژل در لب بود که خیلی هم بابتش پشیمانم.

    پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است

    تصویرهای + بیوگرافی پرستو صالحی

    چرا پشمانید؟
    پرستو صالحی: چون با عوض کردن سن، نگاه آدم به زندگی عوض می شود. من در ۳۷ سالگی احساس می کنم که طبیعی بودن و آنچه با آن متولد شدم را زیاد دوست دارم تا اینکه بخواهم خودم را شبیه دیگری کنم. اگر می گویم پشیمانم، چون می دانم یک چیزهایی قابل برگشت نیست. حتی به دوستانم که می خواهند کارهای اینچنینی کنند، می گویم به فکر ۴۰ سالگی تان باشید. در ۴۰ سالگی آنقدر نگاهتان عوض کردن خواهدکرد که دوست ندارید هیچ چیز اضافی ای در صورتتان ببینید، از تتوی راحت ابرو تا تزریق ژل و هرچیز دیگر.

    نگرانی یک بازیگر زن در مورد صورت اش زیاد هست، نه؟
    پرستو صالحی: بله، خب جوان نگه داشتن پوست مهم است و هرچقدر سن بالاتر می رود، طبیعتا نقش ها عوض کردن می کند. به عنوان نمونه دیگر قرار نیست من نقش یک دختر ۲۰ ساله را بازی کنم نباید هم بکنم. البته اتفاق می افتد و دوستانی این کار را انجام می دهند ولی بیننده باور نمی کند و خب نتیجه اش هم این است که مخاطب از تلویزیون فراری می شود چون باور نمی کند یک زن سی و چند ساله هنوز درگیر چای آوردن جهت خواستگار باشد.

    کلا افت صورت جهت یک بازیگر دلواپس کننده هست. جهت اینکه ما ساعت کاری های منظمی نداریم؛ گاهی صبح گریم می شویم و ۱۶ ساعت این گریم روی پوستمان و زیر نور پروژکتور می ماند. خب این باعث می شود عضلات صورت سریع تر شل شوند و افت کنند. حتی شاید سفیدی موی گوینده های تلویزیون به خاطر پروژکتورهای بالای سرشان هست. تمام اینها این نگرانی را ایجاد می کند که در ۳۰ سالگی ۳۵ ساله به نظر نرسم.

    مراقبت خاصی هم از پوستتان انجام می دهید؟
    نه، راستش را بخواهید من آدمی نیستم که خیلی به خودم پیگیری خاصی کنم، ولی بعضی کارها را انجام نمی دهم، به عنوان نمونه سیگار نمی کشم، اگر شب دیر بخوابم، جبرانش می کنم و اصولا بی خوابی و کم خوابی ندارم.

    تصویرهای پرستو صالحی

       پرستو صالحی با نام مهم الهام صالحی سیاوشانی (متولد ۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است.

    پرستو صالحی

    تصاویر پرستو صالحی

    تصویرهای + بیوگرافی پرستو صالحی

    عکس های پرستو صالحی

    تصویرهای تازه پرستو صالحی

    تصاویر اینستاگرام پرستو صالحی

    گردآوری: بخش بازیگران بیتوته

    منبع: fa.wikipedia.org

    هفته نامه سلامت

    واژه های کلیدی: اینستاگرام پرستو صالحی | بیوگرافی پرستو صالحی | پرستو صالحی | بازیگری | بازیگران | بازیگر | متولد | سریال | زندگی | آسمان

    تصویرهای + بیوگرافی پرستو صالحی

    تصویرهای + بیوگرافی پرستو صالحی

    تصویرهای + بیوگرافی پرستو صالحی

    تصویرهای + بیوگرافی پرستو صالحی

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • چاپ کتاب لاتین
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب خارجی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • منابع اورجینال رباتیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • کتب خلبانی زبان اصلی