هرچه اکنون هستیم محصول افکاری است که سابقاً داشته ایم و حالا داریم.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار اقتصادی » ساخت راه‌آهن چابهار- زاهدان به روش BOT ، تغییر روش تامین مالی ساخت راه آهن در کشور

    ساخت راه‌آهن چابهار- زاهدان به روش BOT ، تغییر روش تامین مالی ساخت راه آهن در کشور

    مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور حسابداری گفت: قصد داریم تا شیوه تامین مالی ساخت راه آهن در کشور را عوض کردن دهیم و به روش BOT خطوط تازه یا در حال احداث را پیش ببریم.

    ساخت راه‌آهن چابهار- زاهدان به روش BOT ، تغییر روش تامین مالی ساخت راه آهن در کشور

    به گزارش گروه اقتصادی گروه تحریریه سایت جوان به نقل ازپایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه مجمع عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خاص بررسی بودجه و اهداف سال ۹۷ برگزار شد.

    در این جلسه معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به عملکرد شرکت در حوزه پروژه های اقتصاد مقاومتی گفت: با تمرکز و تخصیص منابع به پروژه های اقتصاد مقاومتی، شرکت عملکرد درخشانی در این پروژه ها داشته به نحوی که تا شهریورماه بیش از ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی در مجموع ۸۹ پروژه اقتصاد مقاومتی حاصل شده است است.

    خادمی با تشریح اهداف سال ۹۷ ، به آخر رساندن پروژه های اولویت دار و تکمیل کریدورهای کشور را از اولویت ها برشمرد و افزود: احداث ۴۱۸ کیلومتر خط ریلی، ۴۰۱ کیلومتر آزادراه و ۱۱۳۲ کیلومتر بزرگراه از جمله برنامه هایی است که در سال آینده دنبال خواهیم کرد.

    ساخت راه‌آهن چابهار- زاهدان به روش BOT ، تغییر روش تامین مالی ساخت راه آهن در کشور

    وی همچنین به اضافه شدن ساخت و توسعه راه های روستایی به حوزه وظایف شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: این مسئله در پیشبرد، برنامه ریزی و تسریع احداث زیرساخت ها وظایف ما را دو چندان کرده است ولی مسئله اینجاست که با وجود توسعه وظایف شرکت و زیاد کردن مسئولیت های محوله، بودجه جاری زیاد کردن چندانی نداشته است که این امر بایست به وسیله مجمع عمومی مورد بررسی و تجدیدنظر قرار گیرد.

    در ادامه جلسه مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور حسابداری، حسابرسی و اصول حاکمیت شرکتی اتصال ۵ استان به شبکه ریلی را از دستاوردهای مهم دولت و شرکت ساخت قلمداد کرد و گفت: ما به دنبال این هستیم تا شیوه تامین مالی ساخت راه­ آهن در کشور را عوض کردن دهیم و بنا داریم به روش BOT خطوط تازه یا در حال احداث راه آهن در کشور را بسازیم که راه آهن چابهار-زاهدان یکی از این پروژه ها است.

    غلامرضا سلامی مجمع عمومی شرکت را دارای جایگاه با اهمیتی عنوان و اضافه کرد: بایستی دستگاه های عضو مجمع به مصوبات مجمع توجه کنند و آنرا ملاک تصمیم گیری و مصوبات خود نمایند و اگر مباحثی در مباحث مرتبط دارند با مطرح کردن آن در مجمع عمومی در رابطه با آن تصمیم گیری کنند.

    انتهای پیام/

    مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور حسابداری گفت: قصد داریم تا شیوه تامین مالی ساخت راه آهن در کشور را عوض کردن دهیم و به روش BOT خطوط تازه یا در حال احداث را پیش ببریم.

    واژه های کلیدی: برنامه ریزی | شهرسازی | زاهدان | برنامه | اقتصاد | اقتصادی | پروژه | مصوبات | زاهدان

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال رباتیک
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتاب اورجینال
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • خرید کتاب خارجی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو