هر برادری که از منافع برادر خود مانند نفع خویش حمایت کرد به کار خود سامان داده است (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » شوک جادوگران به فوتبال ، مشروح برنامه ۲۲ آبان نود

    شوک جادوگران به فوتبال ، مشروح برنامه ۲۲ آبان نود

    برنامه ۲۲ آبان نود با محوریت بررسی از بین بردن تیم ملی جوانان از مسابقه های قهرمانی آسیا و ماجرای جادوگری در فوتبال کشور عزیزمان ایران از ساعت ۲۲:۴۰ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.

    شوک جادوگران به فوتبال ، مشروح برنامه 22 آبان نود

    وبسایت رسمی برنامه نود – برنامه ۲۲ آبان نود با محوریت بررسی از بین بردن تیم ملی جوانان از مسابقه های قهرمانی آسیا و ماجرای جادوگری در فوتبال کشور عزیزمان ایران از ساعت ۲۲:۴۰ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.

    به گزارش وبسایت نود، در ابتدای برنامه پرسش مسابقه نظرسنجی راجع به حریف احتمالی تیم ملی کشور عزیزمان ایران از میان تیم های سید یک جام جهانی پخش شد. عادل فردوسی پور اعلام کرد جهت تیم های سیدهای بعد هم نظرسنجی انجام می شود و بینندگانی که کل هم گروه های کشور عزیزمان ایران را درست آینده نگری کنند برنده جوایز خاص می شوند.

     

    شوک جادوگران به فوتبال ، مشروح برنامه ۲۲ آبان نود

    سوابق عملکرد تیم ملی کشور عزیزمان ایران در بازی های رودررو با تیم های سید یک گروه بندی جام جهانی مرور شد.

    کلیپ خلاصه از آنچه در برنامه امشب خواهیم دید پخش شد و مشمول بر بخش های زیر بود:
    مرور پلی آف دراماتیک تیم ملی برابر ایرلند؛ افسوس در دوبلین و اشک در تهران

    عبارات مهم : کمیته انضباطی – جام جهانی
    بررسی ماجرای از بین بردن عجیب تیم ملی جوانان
    بخش های خاص راجع به جادوگری در فوتبال ایران

    آیتم خاص نود به بهانه درگشت اکبر افتخاری پیشکسوت فوتبال کشور عزیزمان ایران پخش شد.(ویدیو)

    خلاصه و حواشی دو مسابقه دوستانه تیم ملی در اتریش و هلند برابر پاناما و ونزوئلا پخش شد.(ویدیو)

    برنامه ۲۲ آبان نود با محوریت بررسی از بین بردن تیم ملی جوانان از مسابقه های قهرمانی آسیا و ماجرای جادوگری در فوتبال کشور عزیزمان ایران از ساعت ۲۲:۴۰ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.

    عادل فردوسی پور ضمن اعلام تسلیت و ابراز همدردی با مردم غرب کشور به خاطر زلزله مهیب رخ داده اعلام کرد همه مردم کشور عزیزمان ایران در کنار مردم کردستان و کرمانشاه هستند و در ادامه ارتباط تلفنی با استاندار کرمانشاه در این خصوص برقرار شد.

    بازوند استاندار کرمانشاه روی خط آمد و گفت: ۴۰۷ نفر تا به حال در اثر زلزله جان خود را از دست دادند و ۶۸۰۰ نفر مجروح شدند. ۱۹۳۰ دِه و ۷ شهرستان خسارت دیده هست.
    وی در ادامه گفت: در آن منطقه هنوز بعد لرزه رخ می دهد به همین خاطر مردم دلواپس هستند و مجبور می شوند بیرون از منزل های خود اسکان پیدا کنند.
    بازوند راجع به نیازمندی های مردم گفت: فصل سرما است و مردم نیازمند پتو هستند و چادر که هلال احمر آن را تامین می کند و آب بسته بندی، کنسرو و خرما از دیگر نیازها هست. اگر کمک های خود را به هلال اهمر بدهند ستادی در فرودگاه است و هرچه از طریق فرودگاه برسد به ستاد بحران تحویل می شود و بلافاصله در شهرستان ها توزیع می شود.
    استاندارد کرمانشاه در آخر گفت: ما در کنار تمام هم استانی های خودمان هستیم و خیلی از روستاها و شهرستان ها را دیدار کردیم و در غم آنها شریک هستیم و هرکاری بتوانیم جهت کمک به آنها می کنیم.(ویدیو)

    آنالیز عملکرد سامان قدوس و احمد عبدالله زاده دو بازیکن تازه وارد تیم ملی در ادامه به پخش رسید.(ویدیو)

     بررسی از بین بردن تیم ملی جوانان با بی اطلاعی سرمربی و سرپرستان تیم از قوانین انجام شد و مشخص شد اتفاق عجیبی نیفتاده و تیم با قوانین مرسوم مسابقه های از بین بردن شده است است ولی هیچ کدام از مسئولان تیم حاضر به آمدن پشت خط و پاسخگویی نشدند.

    شوک جادوگران به فوتبال ، مشروح برنامه ۲۲ آبان نود

    مصاحبه با بازیکنان تیم ملی بعد از بازی ونزوئلا بخش بعدی بود که روی آنتن رفت.(ویدیو)

    آنالیز روش تازه بازی ریسکی و با پرس سریع تیم ملی در بازی برابر پاناما و ونزوئلا در ادامه پخش شد.(ویدیو)

    اولین آیتم از پرونده جادوگری در فوتبال در مصاحبه با بازیکنان سابق سایپا پخش شد. حمید جعفری، فرهاد خانگلی، هادی عقیلی و یکی دیگر از بازیکنان سایپا که میل به نداشت نامش فاش شود ماجراهای سایپا در فصل ۸۳-۸۲ لیگ برتر و فعالیت جادوگر در این تیم را افشا کردند. اتفاقاتی از قبیل دعانویسی در این تیم و پرسیدن نام مادر بازیکنان جهت چیدن ترکیب تیم با حروف ابجد نام مادر بازیکنان! تیمی که در ابتدای فصل ۶ بازی پیاپی به پیروزی رسید ولی در انتها به پلی آف دسته اول سقوط کرد!(ویدیو)

    گزارش دوم مشمول بر صحبت های جادوگری بود که اعتقاد داشت می تواند تیم برق شیراز را قهرمان لیگ برتر کند و فقط منچستر می تواند این تیم را شکست دهد و ادعا داشت بسیاری از نتیجه های فوتبال از جمله قهرمانی آلمان در جام جهانی را او رقم زده است!(ویدیو)

    گزارش سوم راجع به تیم پاس و ماجراهای این تیم در فصل ۸۲-۸۱ بود و محسن بیاتی نیا، علی جانملکی و میثم منیعی بازیکنانی بودند که در این مصاحبه پرده از اتفاقات پاس پایتخت کشور عزیزمان ایران در آن دوره و فعالیت جادوگران در تیم برداشتند. بیاتی نیا در بخشی از صحبت هایش گفت تاثیر تصمیمات جادوگر در تیم به حدی بود که در یک بازی برابر پرسپولیس سه مهاجم تیم ما هر کدام ۳۰ دقیقه به میدان رفته و تعویض شدند و توجیه آنها خسته کردن تیم حریف بود ولی در نهایت نتیجه هم نگرفتیم و تیم شکست خورد!(ویدیو)

    برنامه ۲۲ آبان نود با محوریت بررسی از بین بردن تیم ملی جوانان از مسابقه های قهرمانی آسیا و ماجرای جادوگری در فوتبال کشور عزیزمان ایران از ساعت ۲۲:۴۰ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.

    نادر فریادشیران مربی سابق فوتبال در ادامه روی خط آمد و از ماجراهای جادوگری در تیم سایپا در سال های گذشته صحبت کرد. فریادشیران در صحبت های خود شخصی به نام امیر اسکندری معروف به الف.الف را جادوگر تیم سایپا معرفی کرد که جهت ماندن این تیم در لیگ برتر یک خودروی زانتیا از کلوب هدیه گرفته هست. فریادشیران در صحبت های خود بهمن دهقان انتظامات وقت کلوب سایپا را رابط ورود این جادوگر به کلوب معرفی کرد و گفت صحبت های من آن دوره با سند و مدرک در کمیته انضباطی اثبات شد و از شکایت های وارده تبرئه شدم و الان هم حاضرم تمام حرف هایم را در دادگاه تکرار کنم و از هیچ شکایتی نمی ترسم چون سند دارم.(ویدیو)

    صحبت ها و ادعاهای عجیب یکی دیگر از جادوگران فوتبال گزارش بعدی بود و مکالمه تلفنی با این شخص پخش شد.(ویدیو)

    شوک جادوگران به فوتبال ، مشروح برنامه ۲۲ آبان نود

     بهمن دهقان که در سال های اخیر به عنوان دوست و وکیل علی دایی در فوتبال فعالیت می کند در تصویر العمل به صحبت های فریادشیران روی خط تلفنی آمد و گفت بخشی از صحبت های آقای فریادشیران درست است ولی بخش دیگر راطوری که خودش دوست دارد مطرح می کند. این که می گویند من رابط آقای اسکندری بودم اصلا صحیح نیست و خود کمیته فرهنگی کلوب و مسئول آن این شخص را به من معرفی کردند و گفتند نفسش حق است و می تواند کارشناسی کند و به تیم کمک کند. در آن وقت که فصل ۸۳-۸۲ بود من این مطلب را به آقای مایلی کهن انتقال یافته کردم و ایشان گفتند به این پرسشها اعتقاد ندارم ولی آقای فریاشیران یکی مشکلی دارد، با شما بیاید و اگر مسئله ایشان حل شد من او را قبول می کنم. نمی دانم آقای فریادشیران این مسئله را باور داشت یا نه ولی با هم به مجموعه آقای اسکندری رفتیم و مشکلش که فکر می کنم راجع به سند ملک بود را مطرح کرد. شما که اعتقاد ندارید آیا به آنجا رفتید؟ (ویدیو)

    مصاحبه با حجت الاسلام زائری پژوهشگر دینی در ادامه پخش شد و نگاه دین به بحث سحر و جادو در فوتبال مورد بررسی قرار گرفت. به اعتقاد این پژوهشگر بحث سحر و جادو هیچ ربطی به دین نداشته و کلمه دعا و دعانویسی هیچ ارتباطی با دعای واقعی که در راز و نیاز با خدا انجام می شود و در دین آمده ندارد و کاملا خلاف دین هست. وی همچنین گفت ارتباط دادن نتیجه بازی به ائمه و معصومین هم صحیح نیست و اگر یک تیم بخواهد با توسل به ائمه برنده شود در برابر تیم دیگری که همین راه را رفته به کجا می رسد؟ من حتی بعد از رسیدن به پیروزی هم مخالف تقدیر و تقدیر و گذاشتن نتیجه به حساب ائمه معصومین هستم.(ویدیو)

    دوربین مخفی نود و گفت و گو با یکی دیگر از جادوگران و مراجعه به او جهت نتیجه گیری در فوتبال در ادامه پخش شد.(ویدیو)

    گفت و گو با رضاییان مدیرعامل اسبق تیم فولاد راجع به جادوگری که گفته بود تیمش را قهرمان می کند پخش شد.(ویدیو)

    گفت و گو با حمید علیدوستی و محمد انصاری در شهر کتاب آیتمی بود که به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی پخش شد.(ویدیو)

    تجربه ها و مشاهدات مردم و مخاطبان نود از وجود جادوگری در فوتبال بخش بعدی بود که پخش شد.(ویدیو)

    عبدالله سمامی عضو کمیته اخلاق فوتبال روی خط تلفنی آمد و گفت من از برنامه بسیار خوب امشب شما ممنونم و حتما از این عنوان استفاده می کنیم ولی کمیته اخلاق به تنهایی قادر نخواهد بود جهت برچیدن این عنوان اقدام کند و نیاز به همراهی رسانه ها، کلوب ها و کمیته های فرهنگی کلوب ها دارد. در مباحث قضایی نیاز به بحث اثبات داریم، بسیاری از افرادی که در برنامه نود به آنها اشاره شده است هنگامی که در کمیته اخلاق حاضر می شوند نمی توانند حرفشان را بنویسند و گواهی کنند و در برابر چنین چیزی بایستند و همکاری خودشان را ادامه بدهند در این زمینه مشکلاتی داشتیم ولی تعدادی از آنها هم اطلاعات خوبی به ما داده اند. در رابطه با این پرونده ها با علی عباسی مدیر عامل کلوب سیاه جامگان چنین برخوردی داشتیم و او را محروم کردیم ولی تا زمانی که نتوانیم چیزی را به اثبات برسانیم نمی توانیم برخوردی کنیم.

    پیش بازی استقلال  – سیاه جامگان  و چند مسابقه خاطره انگیز استقلال در مشهد به بهانه بازی هفته آینده دو تیم در ادامه به پخش رسید.(ویدیو)

    از نود تا نود با مرور حواشی هفته گذشته فوتبال کشور پخش شد و مشمول بر خبرهای زیر بود:(ویدیو)
    مهرداد قنبری که این فصل به گسترش فولاد پیوسته بود مانند فخرالدینی و تیموریان از تیم کنار گذاشته شد
    ساناک به عنوان دستیار شفر در استقلال مشغول شد
    رده بندی جام شهدا و برتری پدیده در ضربات پنالتی برابر پارس جنوبی
    رونمایی از البسه تازه تیم ملی جهت جام جهانی در اسفندماه
    شکست رسانه ورزش در بازی بزرگداشت منصور پورحیدری برابر پیشکسوتان استقلال

    گل ها و نتیجه های هفته دوازدهم لیگ دسته اول آخرین بخش نود این هفته بود که در جدول پخش قرار گرفت.(ویدیو)

    روزنامه های ورزشی سه شنبه مرور شد که اکثر آنها به اتفاق زلزله کرمانشاه تصویر العمل نشان داده بودند.

    با پخش آخرین آمار نظرسنجی برنامه این هفته نود ساعت ۲:۰۳ بامداد سه شنبه به آخر رسید. در انتهای این برنامه با شرکت یک میلیون و ۵۴۷ هزار نفر در نظرسنجی، ۲۸٫۶ درصد اعلام کردند ترجیح می دهند تیم کشور عزیزمان ایران در جام جهانی با روسیه همگروه شود، ۱۵٫۵ درصد آرژانتین و ۱۳٫۶ درصد لهستان را گزینش کردند.

    واژه های کلیدی: کمیته انضباطی | جام جهانی | کرمانشاه | جادوگری | جادوگران | بازیکنان | مسابقه | فوتبال | جوانان | برنامه | ایران

    شوک جادوگران به فوتبال ، مشروح برنامه 22 آبان نود

    شوک جادوگران به فوتبال ، مشروح برنامه ۲۲ آبان نود

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • کتاب اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب خارجی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • خرید کتاب خارجی pdf