قدر زمان حال را بدانید که گذشته هرگز برنمی گردد و آینده شاید نیاید.(گالیله)
خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار جامعه و عمومی » چگونگی صدور گواهی فوت جهت قربانیان زلزله

    چگونگی صدور گواهی فوت جهت قربانیان زلزله

    سخنگوی شرکت ثبت احوال ضمن اشاره به صدور شناسنامه‌ و کارت ملی تازه جهت اتفاق دیدگان زلزله که طی این اتفاق مدارکشان مفقود شده است هست، گفت: در صورت

    چگونگی صدور گواهی فوت جهت قربانیان زلزله

    سخنگوی شرکت ثبت احوال ضمن اشاره به صدور شناسنامه و کارت ملی تازه جهت اتفاق دیدگان زلزله که طی این اتفاق مدارکشان مفقود شده است هست، گفت: در صورت اعلام فوت افراد به وسیله بخشداری ها، فرمانداری ها و دهیاری ها شهرستان های آسیب دیده ،فوت افراد در شرکت ثبت احوال ثبت می شود.

    صدور شناسنامه و کارت ملی تازه جهت اتفاق دیدگان زلزله

    سیف الله ابوترابی ، در این باره اظهار کرد: بعداز اطلاع از اتفاق زلزله، همان شب تماسی را با استان های درگیر اتفاق به خاص استان کرمانشاه برقرار کردیم و طبق هماهنگی های انجام شده است با مدیران مربوطه مقرر شد تا در صورت تایید فوت افراد در زلزله به وسیله بخشداری ها،فرمانداری ها و دهیاری های شهرستان آسیب دیده ، ثبت احوال نیز فوت آنان را ثبت کند.

    عبارات مهم : استان کرمان – شناسنامه
    وی با بیان اینکه این اقدام تسریع در روند ثبت فوت افراد است گفت: در مواقع عادی ابتدا بایستی گواهی فوت به وسیله دکتر مربوطه صادر و سپس در ثبت احوال ثبت شود ،اما در این شرایط به علت اینکه ممکن است بعضی از روستاها پزشکی نداشته باشند که این گواهی را صادر کند به منظور تسریع در روند کارها،تایید فوت نیز به وسیله اعلام فرمانداری ها،بخشداری ها و دهیاری ها قابل قبول است.

    سخنگوی شرکت ثبت احوال تصریح کرد:برای کسانی که شناسنامه و کارت های ملیشان نیز در این اتفاق مفقود شده است ،تدابیری اتخاذ شده است است.در حقیقت ایستگاه های سیاری در مناطق حضور دارند و اطلاعات را از افراد اخذ و بعد از صدور کارت ملی و شناسنامه این مدارک را به آنان تحویل می دهند.در حقیقت همکاران ما در ثبت احوال استان درخواست های مردم جهت صدور مدارک تازه را از روستاها اخذ کرده و مدارک را به آنان تحویل می دهند.

    ابوترابی در آخر گفت: با هماهنگی های انجام شده است با مسئولان محلی ،طی نامه ای از جانب آنها، افرادی که مدارکشان در زلزله مفقود شده است هست، معرفی می شوند و کارهایشان در خصوص صدور شناسنامه یا کارت ملی خارج از نوبت انجام و کارت ملی و شناسنامه تازه جهت آنان صادر می شود.

    چگونگی صدور گواهی فوت جهت قربانیان زلزله

    گردآوری: گروه خبر سيمرغ
    seemorgh.com/news
    منبع: isna.ir

    واژه های کلیدی: استان کرمان | شناسنامه | مفقود شده | هماهنگی | زلزله | خبر | اجتماعی |

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • افست کتاب لاتین
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب اورجینال
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • کتب خلبانی زبان اصلی