هر روز، روزي است كه هست و هرگز در جهان روزهاي هم شكلي وجود نداشته است.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » کامپیوتر و اینترنت » فیلم و مستندات + اهداف پروژه صهیونیستی داعش چه بود؟

    فیلم و مستندات + اهداف پروژه صهیونیستی داعش چه بود؟

    داعش یا به عبارتی حکومت اسلامی شام و عراق با اهدافی همچون نابودی کشور عزیزمان ایران و خدشه دار کردن صورت اسلام تشکیل شد.

    فیلم و مستندات + اهداف پروژه صهیونیستی داعش چه بود؟

    به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه اینترنت گروه تحریریه سایت جوان؛ داعش در ابتدای راه که مصادف با فروردین ماه سال ۱۳۹۲(آوریل ۲۰۱۳) بود با عنوان دولت اسلامی شام و عراق کار خود را شروع کرد و این آغازی جهت اهداف شوم این گروه تروریستی در خاورمیانه بود.

    این گروهک در ابتدا از ادغام چند گروه بین دولت اسلامی وابسته به شبکه القاعده و گروه تکفیری مسلح در سوریه که معروف به “جبهه النصره” بود، تشکیل شد.

    پس از ادغام این گروه‌ها که ابوبکر بغدادی (یکی از رهبران دولت اسلامی عراق) اعلام کرد به سرعت از سوی جبهه النصره تکذیب شد و سپس بعد از گذشت نزدیک به دوماه ایمن الظواهری رهبر شبکه القاعده نیز دستور لغو این ادغام را صادر کرد. ولی ابوبکر بغدادی روند ایجاد شده است را ادامه داد تا توانست به یکی از گروه های تروریستی مهم منطقه تبدیل شود.

    فیلم و مستندات + اهداف پروژه صهیونیستی داعش چه بود؟

    بعد از اینکه ابوبکر بغدادی موفق به تثبیت این گروه شد نام داعش زیاد از گذشته سر زبانها افتاد؛ آن وقت کلمه داعش را از اختصار دولت اسلامی عراق و شام گزینش کردند ولی بعدها در مناطق تحت کنترل داعش در سوریه از نام دولت جهت داعش استفاده شد به طوری که در سوریه اعلام شده است بود هر کس از کلمه داعش استفاده کند ۷۵ ضربه شلاق مجازات او خواهد بود.

    به طور کل داعش یک گروه مسلح تروریستی و تکفیری با اندیشه سلفی جهادی شروع به کار کرد؛ نشانه شرکت دهندگان داعش بازگرداندن چیزی بود که آن را “خلاف اسلامی و اجرای شریعت” می نامیدند.

    اطلاق صفت اسلامی جهت این گروهک تروریستی با اهداف خاصی انجام شد که در نهایت نشانه مهم از این اسم، نشان دادن صورت اسلام آن هم با رویکرد خشونت طلبی بود. البته اطلاق صفت اسلامی بر این گروه مبتنی بر یک برداشت بسیاری سطحی از اسلام آن هم از تفسیر خاص وهابیت بوده است.

    داعش یا به عبارتی حکومت اسلامی شام و عراق با اهدافی همچون نابودی کشور عزیزمان ایران و خدشه دار کردن صورت اسلام تشکیل شد.

    در ادامه به اهداف این گروهک تروریستی-تکفیری و رابطه آنها با آمریکا، اسرائیل، عربستان و … خواهیم پرداخت.

    نابودی کشور عزیزمان ایران نشانه یکسان داعش و آمریکا

    رادیو فردا چندی پیش در گزارشی که انتشار داده است با اشاره به بعضی اسناد، اعلام کرد هدف نهایی داعش کشور عزیزمان ایران است.

    رادیوفردا در این رابطه نوشت: سندی که در جریان یورش به منزل یکی از رهبران گروه موسوم به حکومت اسلامی یا داعش به دست آمده، نقشه‌های این گروه جهت دستیابی به اسرار فعالیت‌های اتمی، و تخریب فعالیت‌های اقتصادی ایران را آشکار می کند. گروه حکومت اسلامی در این سند پیشنهاد می‌کند در ازای واگذار کردن کنترل میدان‌های گاز عراق به روسیه، کرملین را به قطع حمایت از کشور عزیزمان ایران و برنامه‌های هسته‌ای وادار کرده و رازها این برنامه‌ها را مبادله کند. ولی پیش از آن روسیه باید دست از حمایت از بشار اسد رییس جمهوری سوریه بردارد و در مقابله با کشور عزیزمان ایران از حکومت‌های عربی خلیج فارس پشتیبانی کند.

    در این بیانیه گفته شده است که گروه حکومت اسلامی جهت عملی کردن اهدافش که تصرف سرزمین‌های بیشتری جهت تشکیل «خلافت اسلامی» هست، بايد تمامی منابع قدرت کشور عزیزمان ایران را نابود کند. نویسنده اين بيانيه خواهان ترور دیپلمات‌ها، بازرگانان و استادان ایرانی شده است و به پیروانش حکم داده تا فرماندهان نظامی عراق، مقامات شیعه و شبه نظامیان مورد حمایت کشور عزیزمان ایران را بکشند.

    فیلم و مستندات + اهداف پروژه صهیونیستی داعش چه بود؟

    گزارش هایی که بعضی از رسانه ها همچون گاردین، اشپیگل منتشر کرده اند و یا صحبت های مقامات آگاه حکومت‌های اردن، ترکیه و مصر، حاکی از آنست که نیروهای داعش دوره های نظامی و مخصوص را زیر نظر متخصصین آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی در اردن، ترکیه و اسراییل فراگرفته اند. همین گزارش ها مشخص کرد که آمریکایی ها قبل از تشکیل داعش از تحرکات آنها کاملا خبر داشته و همه چیز برنامه ریزی شده است بود.

    اعتراف کلینتون به ایجاد داعش به وسیله آمریکا

    داعش یا به عبارتی حکومت اسلامی شام و عراق با اهدافی همچون نابودی کشور عزیزمان ایران و خدشه دار کردن صورت اسلام تشکیل شد.

    هیلاری کلینتون در خاطرات خود به وضوح از به وجود آوردن داعش به وسیله آمریکا می گوید. او در کتاب خاطرات خود اذعان می‌دارد که داعش را جهت تقسیم خاورمیانه ایجاد کردیم. کلینتون در جای دیگر نیز می گوید: «قرار بود ما در روز پنجم ژوئیه سال ۲۰۱۳ (چهاردهم تیر ماه ۱۳۹۲) در نشستی با دوستان اروپایی خود «دولت اسلامی» را به رسمیت بشناسیم. من به ۱۱۲ کشور سفر کردم تا نقش آمریکا و توافق با بعضی از دوستان را راجع به به رسمیت شناختن دولت اسلامی بلافاصله بعد از تشکیل آن توضیح دهم ولی به‌یک ‌باره همه ‌چیز در برابر چشمان ما فرو ریخت.»

    کد ویدیو

    صهیونیستی بودن پروژه داعش
    روزنامه صهیونیستی معاریو که به نقل از کارشناسان اسرائیلی به فایده های بزرگ داعش جهت این رژیم اعتراف کرده بود نوشت: داعش با آخر دادن به توافقنامه «سایکس پیکو» که در مورد مرزهای ترسیم شده است جهت اسرائیل بود، زمینه ساز تجزیه سوریه شد که از مدت ها قبل ترساندن جدی جهت رژیم اشغالگر قدس محسوب می شد. در همین رابطه کارشناسان اسرائیلی نیز گفته اند: «داعش همین کار را در عراق هم انجام داد و بدین ترتیب نقش مهمی در از بین رفتن دو خطر بزرگ که متوجه امنیت رژیم صهیونیستی که همان خطر عراق و سوریه بود ایفا کرد.»
    گذشته از این موارد گزارش ها و مستندات زیادی از صهیونیستی بودن پروژ داعش انتشار یافته بود که با توجه به فایده های زیاد داعش جهت رژیم جعلی اسرائیل می توان به این نتیجه رسید که داعش ساخته و پرداخته مراکز جاسوسی اسرائیل و چند کشور غربی و عربی هست.
    ترامپ: اوباما و کلینتون بنیانگذار داعش هستند
    دونالد ترامپ در وقت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جمع طرفدارانش، اوباما و کلینتون را پایه گذاران مهم داعش معرفی کرد. او در این سخرانی گفت: داعش به مدیر جمهور اوباما احترام می گذارد. او داعش را بنیانگذاری کرد. من میخواهم بگویم که هیلاری کلینتون دغل باز یکی از بنیان گذاران داعش است.

    کد ویدیو

    نتیجه گیری
    با این تفاسیر می توان به آسانی نتیجه گیری کرد که داعش نمی توانست بدون دخالت و برنامه ریزی قدرتهایی همچون آمریکا و رژیم صهیونستی شکل بگیرد؛ آیا که تمام عملیات و کارهای داعش که جهت تحقق اهداف خود تلقی می شد به گونه ای بود که منافع آمریکا در منطقه و رژیم اشغالگر قدس را به عالی ترین نحو تامین کند.
    با توجه به اسناد و فیلم های انتشار یافته به خوبی مشخص می شود که پشت پرده تشکیل گروهک تروریستی داعش، آمریکا بازیگر مهم بوده هست؛ البته آمریکا در ادامه با همراه کردن کشورهای منطقه و زیاد کردن بازیگران مهم مثل عربستان سعودی، ترکیه، اردن و .. به پشتیبانی تجهیزاتی این گروه نیز روی آورد. همین بازیگران مهم در طول سه سال در جهت تقویت داعش نقش های مکملی از سوی آمریکا دریافت کردند.
    انتهای پیام/

    اهداف شکل گیری پروژه داعش

    گزارش از سعید پیرزاده

    واژه های کلیدی: گروهک تروریستی داعش | هیلاری کلینتون | رژیم صهیونیستی | گروه تروریستی | برنامه ریزی | صهیونیستی | اسرائیل | تروریستی | آمریکایی | برنامه | ایرانی

    فیلم و مستندات + اهداف پروژه صهیونیستی داعش چه بود؟

    فیلم و مستندات + اهداف پروژه صهیونیستی داعش چه بود؟

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • جعبه هدیه کتاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • خرید کتاب خارجی
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • چاپ کتاب آمازون