اگر صخره در مسیر رود نبود ،رود هیچ آوازی از خود سر نمی داد.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » با پرسپولیس قرارداد دارم ولی طبیعی است که به فکر آینده‌ام باشم / برانکو

    با پرسپولیس قرارداد دارم ولی طبیعی است که به فکر آینده‌ام باشم / برانکو

    وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر تأکید کرد که با این کلوب قرارداد دارد.

    با پرسپولیس قرارداد دارم ولی طبیعی است که به فکر آینده‌ام باشم / برانکو

    وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر تأکید کرد که با این کلوب قرارداد دارد.

     به گزارش وب سایت نود، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در مورد پیشنهادی که جهت هدایت تیم ملی ازبکستان دریافت داشته هست، گفت: خودتان می دانید و چیز پنهانی نیست. پیشنهاداتی می آید و تماس هایی می گیرند. به همه گفته ام با پرسپولیس قرارداد دارم، ولی طبیعی است که خود من هم باید به فکر آینده ام باشم و باید ببینم چه پیش می آید.

    ۱۰۰ بار گفته ام احساس خوبی دارم که در کشور عزیزمان ایران کار می کنم
    وی در ادامه افزود: من حرفه ای هستم. اینجا با جان و دل آمده ام و ۱۰۰ بار گفته ام احساس خوبی دارم که در کشور عزیزمان ایران کار می کنم. بازیکنانی داریم که کار کردن با آنها لذتبخش هست. عملاً سومین فصل است که قهرمانیم. اگر یادتان باشد، فصل اول حضورم به خاطر یک تفاضل گل قهرمانی را از دست دادیم. اگر قانون امسال و پارسال هم در آن سال اعمال می شد، باز هم قهرمان بودیم.

    با پرسپولیس قرارداد دارم ولی طبیعی است که به فکر آینده‌ام باشم / برانکو

    عوامل رضایت مندی و افتخار برانکو در پرسپولیس چیست؟

    عبارات مهم : لیگ قهرمانان آسیا – برانکو ایوانکوویچ
    این مربی کروات در ادامه یادآور شد: پارسال قاطعانه قهرمان شدیم و امسال هم در صدر جدول هستیم. خودتان شاهد هستید که چقدر اینجا کار می کنیم. بازیکنان ساعت ۱۲ شب گذشته به پایتخت کشور عزیزمان ایران برگشتند و کسی هم ناراحت نیست که آیا صبحگاه امروز جهت تیم تمرین گذاشتیم. ما در لیگ قهرمانان آسیا هم خوب بازی کردیم. اینها عواملی هستند که رضایت مندی و افتخار را به ما هدیه می دهد.

    برای تمدید قراردادم باید ببینم مسئولان کلوب چه اهداف و نظراتی دارند
    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید در مورد تمدید قراردادم با مسئولان کلوب صحبت کنیم و اینکه اهداف و نظرات آنها چیست تا بدانیم صحبت ها در چه مسیری قرار می گیرد.

    بحث تمدید قراردادم فقط جهت جلسه امروزم با گرشاسبی نیست
    برانکو در پاسخ به این سؤال که آیا جلسه امروزش با حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست کلوب پرسپولیس اوضاع تمدید قراردادش را مشخص می کند یا خیر، گفت: بله، بعد از تمرین به کلوب می روم. این کار عادی و روتین ماست که بعد هر بازی در مورد دیدارهای آینده و اوضاع بازیکنان صحبت می کنیم. اینکه در مورد تمدید قرارداد صحبت خواهد شد یا نه، نمی توانم الان چیزی بگویم. اگر هم امروز این عنوان مطرح شود، قطعاً امروز تمام نخواهد شد. باز هم می گویم باید به کلوب بروم تا بدانم نظر مسئولان کلوب چیست.

    امسال اوضاع ما بهتر است چون نیمکت نیرومند تری داریم
    وی در مورد اینکه چه راهکاری خواهد داشت تا بازیکنان پرسپولیس دچار غرور نشوند، گفت: اُفت و خیزها در هر تیمی طبیعی هست. همان طور که پیکان و پارس جنوبی و همچنین تیم پدیده دچار آن شده است اند. هیچ کدام غیرعادی و عجیب نیست. برابر همه این حریفان بازی مشکل داشتیم و فکر نمی کنم حریفان مان اُفت شدیدی پیدا کنند. ما یک کلوب و تیم بزرگی هستیم که قهرمانیم. خوشبختانه به بازیکنانم گوشزد می کنم که باید کیفیت فردی ارزش را روز به روز بهتر کنند. این طوری شرایط تیم هم بهتر می شود. هستند بازیکنانی که فرم بهتری دارند یا بعضی از آنها دچار اُفت شده است اند، ولی امسال اوضاع ما بهتر هست، چون نیمکت نیرومند تری داریم.

    وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر تأکید کرد که با این کلوب قرارداد دارد.

    نیمکت نیرومند تضمینی جهت ماست که تیم مان با افول روبه رو نشود
    سرمربی کروات سرخپوشان تهرانی ادامه داد: الان مثلاً برابر پارس جنوبی نه مهدی طارمی را داشتیم و نه بشار رسن را. احمد نوراللهی را هم نداشتیم، ولی فرشاد، صادق محرمی و مصلح روی نیمکت بودند. یعنی ما اکنون نیمکت خیلی خیلی خوبی داریم و این تضمینی جهت ماست که تیم مان با افول روبه رو نشود.

    هواداران می دانند که ما هر لحظه نمی توانیم ببریم
    سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تصویر العمل به این مسئله که هواداران علاقه زیادی به تمدید قرارداد او دارند و با توجه به محرومیت این تیم از نقل وانتقالات تمدید قراردادش می تواند عالی ترین اتفاق جهت هواداران باشد، گفت: من خیلی خوشحال هستم از این بابت که توانسته ایم این همه هواداران را خوشحال کنیم. از این بابت هم راضی هستیم، چون همه تلاش ما جهت هواداران هست. هنگامی که نمی توانیم آنها را شاد کنیم، غمگین هستیم. با این حال خوشحالم که هواداران ما را درک می کنند، تشویق و حمایت آنها ادامه دارد و این را می دانند که ما هر لحظه هم نمی توانیم ببریم. این عالی ترین هدیه از سوی هواداران جهت ماست.

    اتفاقات یک ماه اخیر روی عملکرد بازیکنان تأثیر نداشت
    برانکو با اشاره به جدایی علی اکبر طاهری، مدیرعامل کلوب پرسپولیس و حضور حمیدرضا گرشاسبی به عنوان سرپرست در این باشگاه، افزود: خودتان می دانید تغییرات در کلوب در این اواخر زیاد بوده هست. به این شکل که آقای طاهری رفت. ما با هم جهت تمدید قرارداد صحبت ها را شروع کرده بودیم، ولی در یک ماه اخیر همه چیز نامعلوم بود. با این حال چیزی که باعث خوشحالی من است این است که اتفاقات یک ماه اخیر روی عملکرد بازیکنان تأثیر نداشت و آنها به خوبی تمرین کردند و نتیجه گرفتند.

    امیدوارم گرشاسبی راه خوب طاهری را ادامه دهد
    وی افزود: امیدوارم کلوب هم از این بعد جهت حل پرسشها کار را شروع کند و بازیکنان هم همچنان متعهد هستند. امیدوارم آقای گرشاسبی هم راه خوبی که طاهری بنیانگذار او بود، بتواند به خوبی ادامه بدهد. یک اتفاق خوب هم در این بین رقم خورده که گرشاسبی دوست نزدیک طاهری بود، کار کرده و به نحوه کار تیم، کلوب و همه چیز اشراف دارد. همه ما هم جهت اصلاح اوضاع ایمان داریم.

    تغییر سیستم ما به خاطر غیبت طارمی و احمدزاده بود
    «پرسپولیس چند بازی است با دو هافبک دفاعی بازی می کند و این مسئله باعث کمتر شدن موقعیت ها شده است هست. به نطر می رسد نبود طارمی، دور شدن محسن مسلمان از خط حمله و عوض کردن سیستم روی این عنوان تأثیرگذاشته است». سرمربی پرسپولیس در تصویر العمل به طرح این مسئله، گفت: خوب متوجه شدید. ما سیستم ۲-۴-۴ را به صورت خطی و لوزی به طور موازی اجرا می کردیم. ۲-۴-۴ خطی و لوزی سیستم مهم ما بود، ولی ماجرای محرومیت طارمی پیش آمد. او در دو سال اخیر عالی ترین بازیکن و آقای گل بود که نبودش جهت ما فقدان بزرگی هست. فرشاد احمدزاده عمل جراحی کرد و طبیعی است این موقعیت و شرایط ما را مجبور کرد تغییراتی در سیستم بدهیم. البته خوبی کار اینجاست که کمال کامیابی نیا کم کم به کیفیت سابق خود باز می گردد و با ربیع خواه هم هماهنگ شده است است.

    ما استحکام داریم و جهت تقویت خط حمله هم کار می کنیم
    وی افزود: تیم ما به ثبات رسیده هست. دو تیم پدیده و پارس جنوبی که مستحکم هستند و در خط حمله هم شرایط بسیار خوبی دارند، موقعیتی برابر ما نداشتند. حالا پارس جنوبی دیروز یک موقعیت گل ایجاد کرد، ولی به هرحال ما استحکام داریم و جهت تقویت خط حمله هم کار می کنیم. به این علت که فلسفه ما بازی هجومی است.

    با پرسپولیس قرارداد دارم ولی طبیعی است که به فکر آینده‌ام باشم / برانکو

    ذره ای فکر نمی کنیم لیگ تمام شده است و قهرمان شده است ایم
    برانکو در تصویر العمل به این مسئله که با توجه به نتایجی که پرسپولیس گرفته و جایگاهی که در جدول دارد می تواند گفت این تیم بازهم قهرمان لیگ خواهد شد، تصریح کرد: اصلاً حاضر نیستیم شُل باشیم، هنوز نصف راه را هم نیامده ایم و لیگ جهت ما یک ماراتن هست. طبیعی است که ما موقعیت خوبی در جدول داریم، ولی یک مقدار تعلل باعث می شود همه چیز خراب شود. هیچ کس ذره ای فکر نمی کند لیگ تمام شده است و ما قهرمان شده است ایم، بلکه همه باید با اراده زیاد و ریسک زیاد بازی کنیم و راه را جهت قهرمانی ادامه بدهیم.

    ۲۰۵۱

    واژه های کلیدی: لیگ قهرمانان آسیا | برانکو ایوانکوویچ | علی اکبر طاهری | مهدی طارمی | سرمربی تیم | پرسپولیس | هواداران | پرسپولیس | بازیکنان | قهرمان | قرارداد

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • چاپ کتاب لاتین
  • خرید کتاب خارجی
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • منابع اورجینال رباتیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی