مرد پارسی دروغ نگوید حتی بهنگام مرگ در جنگ (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » هیچ کجای دنیا مثل کشور عزیزمان ایران به فوتبال ساحلی اهمیت نمی‌دهند / شهریاری

    هیچ کجای دنیا مثل کشور عزیزمان ایران به فوتبال ساحلی اهمیت نمی‌دهند / شهریاری

    مدیر دپارتمان فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران می‌گوید که فوتبال ساحلی کشورمان در دنیا الگو است و در هیچ کجای دنیا مانند فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران را نمی‌بینید و به آن اهمیت نمی‌دهند.

    هیچ کجای دنیا مثل کشور عزیزمان ایران به فوتبال ساحلی اهمیت نمی‌دهند / شهریاری

    وبسایت رسمی برنامه نود – رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران می گوید که فوتبال ساحلی کشورمان در دنیا الگو است و در هیچ کجای دنیا مانند فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران را نمی بینید و به آن اهمیت نمی دهند.

    به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم ، پریا شهریاری از نتیجه های کسب شده است تیم ملی فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران در مسابقه های جام بین قاره ای ابراز رضایت کرد و گفت: با توجه به اینکه بعد از جام جهانی قرارداد کادر تیم ملی به اتمام رسیده بود و لیگ ساحلی دقیقاً بعد از این مسابقه ها شروع شد، مراحل گزینش و تأیید سرمربی تازه تیم ملی طول کشید تا اینکه یک ماه و نیم پیش از اعزام تیم به دبی، مارکو اوکتاویو به عنوان سرمربی گزینش شد و به کشور عزیزمان ایران آمد. در وقت کوتاهی که اوکتاویو تیم را در اختیار داشت، تنها موفق شد سه اردو برگزار کند.

    وی افزود: در مسابقه بین کشور عزیزمان ایران و برزیل عیار تیم کشورمان مشخص شد. سطح فنی برزیل با دیگر تیم های دنیا تفاوت دارد و عیار تیم ها برابر این تیم شناسایی می شود. برزیل پیش از مسابقه با ما برابر امارات که یکی از رقبای مهم کشور عزیزمان ایران در مسابقه های آسیایی بود، ۱۵ گل به ثمر رساند، ولی تیم کشور عزیزمان ایران با نتیجه ۶ بر ۴ برابر برزیل شکست خورد.

    هیچ کجای دنیا مثل کشور عزیزمان ایران به فوتبال ساحلی اهمیت نمی‌دهند / شهریاری

    رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: اگر کشور عزیزمان ایران در نیمه نهایی برابر پرتغال ظاهر می شد، حتماً یک پای فینال بود، ولی شرایط به گونه ای شد که ما به عنوان تیم دوم گروه به مرحله نیمه نهایی افزایش کنیم. با این حال عملکرد بازیکنان بسیار خوب بود و جهت ما حکم پیروزی را داشت. با توجه به این مسائل، نتایجی که در این مسابقه های گرفتیم رضایت بخش بود.

    شهریاری راجع به عملکرد بازیکنان جوانان تیم ملی فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران در این دوره از مسابقه ها گفت: جهت نخستین بار در این مسابقه ها شاهد بودیم که جوانان به صورت ثابت در مسابقه های حضور داشتند، در صورتی که علی میرشکاری و محمد مرادی در دوره گذشته زیاد نظاره گر مسابقه باتجربه ها بودند. این دو بازیکن مدام در زمین حضور داشتند و تنها در بازی اول به علت دشواری مسابقه نخست به صلاحدید مربی در ترکیب حضور نداشتند. آنها بازیکنان جوانی هستند که تنها ۲۰ و ۲۱ سال سن دارند، ولی دیدید که چقدر خوش درخشیدند. سرمربی تیم از عملکرد آنها بسیار راضی بود.

    وی خاطرنشان کرد: یکسری افراد انتظار دارند که جوان گرایی به سرعت انجام شود. در فوتبال ساحلی کمی تفاوت دارد و وقت می برد. میرشکاری و مرادی، سال های قبل در مسابقه های آسیایی آماده شده است و خود را ثابت کردند و امروز آنها را در سطح یک جهانی می بینید. نظر جوانگرایی و برنامه ریزی جهت این مهم در دپارتمان فوتبال ساحلی وجود دارد، ولی امسال حس کردم یکسری از کارشناسان ما با صحبت هایی که مطرح کردند، دلواپس جوان گرایی هستند. در صورتی که امسال تنها سالی بود که به این اندازه به جوان ها بها داده شد و وقت داشتند تا خودشان را نشان دهند.

    «پیمان حسینی در مراسم عالی ترین های سال فوتبال ساحلی دنیا ۲۰۱۷ به عنوان عالی ترین دروازه بان و احمدزاده جزو ستارگان دنیا معرفی شدند». شهریاری این اتفاق را ماحصل زحمات کل تیم ملی فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران خواند و گفت: فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران به جایی رسیده که عالی ترین بازیکن و عالی ترین دروازه بان از تیم کشور عزیزمان ایران گزینش می شود. جای بسی خوشحالی دارد که در بین تمامی تیم های سطح یک دنیا این افتخار نصیب تیم کشور عزیزمان ایران می شود. مطمئنم اگر همین روند برنامه ریزی شده است را پیش ببریم این مهم هر لحظه اتفاق خواهد افتاد. البته بستگی به خود بازیکنان هم دارد که باید تلاش کنند تا جزو عالی ترین ها در دنیا باشند. اگرچه این عنوان فردی به دست آمده، ولی حاصل زحمات کل تیم ساحلی است که ثمره آن چنین عناوین مهمی جهت یک یا دو نفر در مراسم عالی ترین ها است.

    مدیر دپارتمان فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران می‌گوید که فوتبال ساحلی کشورمان در دنیا الگو است و در هیچ کجای دنیا مانند فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران را نمی‌بینید و به آن اهمیت نمی‌دهند.

    رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی راجع به کم حاشیه بودن فوتبال ساحلی در کنار نتیجه های خوب این تیم گفت: این مسئله بستگی به مدیریت دارد. ما هر لحظه تلاش کردیم کادری جهت تیم گزینش کنیم که از دو فاکتور فنی و اخلاقی مورد تأیید باشند. خوشبختانه از بازیکنان ارزشمندی نیز برخورداریم که تمرکز آنها تنها روی پرسشها فنی هست. اگرچه از نظر مالی نتوان آنها را بازیکن حرفه ای خواند، ولی از تفکرات کاملاً حرفه ای برخوردار هستند. همچنین همکاری خوبی در بخش مدیریتی و کادرفنی وجود دارد که مزیت بر علت شده است تا تیم وارد حاشیه نشود. عباس هاشم پور، مربی تیم یکی از کسانی است که علاوه بر کمک به اوکتاویو در بحث فنی، به خوبی می تواند تمام موقعیت ها و شرایط تیم را مدیریت کند و او باعث شده است که تیم از حواشی دور بماند.

    شهریاری «پشتوانه سازی» و «میزبانی مسابقه های بین المللی» را از مهمترین چشم اندازهای دپارتمان فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران دانست و افزود: مهمترین برنامه ما تمرکز در تیم زیر ۲۳ سال هست. زمانی که با اوکتاویو وارد مذاکره کردیم، مهمترین وظیفه ای که به او محول کردیم، تشکیل تیم ملی زیر ۲۳ سال بود. احساس کردیم که در چند سال آینده خلأ در تیم بزرگسالان احساس خواهد شد. خوشبختانه با برگزاری مسابقه های رده های پایین تر و استعدادیابی هایی که در این مسابقه های انجام دادیم، در حال حاضر لیست ۵۵ نفره ای در اختیار ماست که اردوی زیر ۲۳ سال را تشکیل خواهند داد. در این مدت تا جام جهانی وقت داریم با این بازیکنان کار کنیم. از طرفی میزبانی مسابقه های بین المللی جهت ما از اهمیت بالایی برخوردار هست. هر اندازه که میزبان مسابقه های بیشتری باشیم، اعتبار فوتبال ساحلی کشورمان را به دنیا نشان می دهیم.

    وی ادامه داد: سال گذشته میزبان دو مناسبت جهانی بودیم که باعث شد ذهنیت مسئولان فدراسیون فوتبال جهانی نسبت به کشور ما عوض کردن کند و همینطور ذهنیت کشورهایی که به کشور عزیزمان ایران آمدند و امکانات ما را دیدند، عوض کردن کرد. ورزشگاه های استاندارد، تیم ها و بازیکنان بسیار خوبی در لیگ های مان داریم که می توانند برابر تیم های قدرتمند دنیا حرفی جهت گفتن داشته باشند. این یکی از نشانه های ما بوده و نشانه بعدی هم بعد از شروع کارمان افزایش به جام جهانی و حضور قدرتمند در این مسابقه ها بود.

    رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی در خصوص صحبت های جان کاسکو، مدیر شرکت جهانی فوتبال ساحلی مبنی بر اینکه گفته بود مدیریت پریا شهریاری در فوتبال ساحلی دنیا باید تبدیل به یک الگو شود، گفت: آقای کاسکو به من لطف دارد و چنین صحبتی گواه این است که فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران را به خوبی رصد می کند. هنگامی که که او می بیند که فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران تنها کشوری است که در تمام بخش ها فعال ظاهر می شود، این صحبت ها را مطرح می کند. در هیچ کجای دنیا نمی بینید که فوتبال ساحلی آنها دارای لیگ برتر، لیگ یک، مسابقه های پایه و زیر گروه و لیگ بانوان باشد. در کارگاهی که در جریان جام بین قاره ای دنیا در دبی برگزار شد، کاسکو در حضور همه کشورها، کشور عزیزمان ایران را الگویی جهت دنیا معرفی کرد. چنین موفقیتی حاصل یک کار گروهی هست. اگر فوتبال ساحلی موفق است به خاطر حضور مدیران عامل زحمتکش کلوب ها، مربیان و بازیکنان لیگ است.

    «سازمان جهانی فوتبال ساحلی علی رغم فعالیت های گسترده اش در بخش آقایان، حضور کم رنگی در بخش بانوان داشته و تاکنون برگزار کننده هیچ مسابقه ای در سطح بین المللی جهت بانوان نبوده است». شهریاری که خود علت این بی اهمیتی را نمی داند در این باره عنوان کرد: خود ما هم این سؤال را داشتیم. آیا که حدودا ۳ یا ۴ سالی می شود که در خصوص فوتبال ساحلی بانوان صحبت می کنند، ولی تاکنون اقدامی مهمی صورت نگرفته هست. اتفاقاً دو سال گذشته از من دعوت شد تا در خصوص روند پیشرفت فوتبال ساحلی بانوان کشور عزیزمان ایران صحبت کنم و این اتفاق نیز افتاد. احساس می کنم شاید به علت حجم برنامه های بخش مردها دپارتمان جهانی این وقت را تاکنون نداشته است.

    وی اضافه کرد: امسال صحبت های جدی تری جهت بخش بانوان مطرح شد. هفته گذشته در مراسم عالی ترین های فوتبال ساحلی دنیا از عالی ترین بازیکنان فوتبال ساحلی بانوان دنیا تقدیر شد که باعث خوشحالی من نیز شد، ولی یک حرکت اصولی نبود آیا که دپارتمان فوتبال ساحلی فیفا هنوز مسابقه های رسمی جهت بانوان راه اندازی نکرده ولی همین تقدیر می تواند نوید خبرهای خوبی باشد.

    هیچ کجای دنیا مثل کشور عزیزمان ایران به فوتبال ساحلی اهمیت نمی‌دهند / شهریاری

    رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه با مطرح شدن جام جهانی فوتبال ساحلی بانوان ۲۰۲۱ آیا تیم ملی بانوان کشور عزیزمان ایران به زودی تشکیل خواهد شد یا نه، گفت: ۹ سال در فوتبال ساحلی بانوان کار کردیم و از همان ابتدا لیگ بانوان برگزار شد. تمام کسانی که در این رشته زحمت کشیده اند، بی صبرانه منتظر این اتفاق هستند. قطعاً اگر این مسابقه های برگزار شود، با اطمینان می گویم بانوان کشور عزیزمان ایران یکی از تیم های موفق مسابقه ها خواهند بود آیا که آنها چندین سال همت و تلاش کرده اند و با وجود اینکه خیلی از کشورها در این بخش تیم ندارند. امیدوارم این اتفاق بیفتد تا آنها با انگیزه بیشتری در مسابقه های شرکت کنند، ولی تا اعلام رسمی فیفا و دپارتمان ساحلی جهت برگزاری مسابقات، نمی توانیم جهت تشکیل تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان کشور عزیزمان ایران اقدام کنیم.

     

    ۱۰۰۴

     

    مدیر دپارتمان فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران می‌گوید که فوتبال ساحلی کشورمان در دنیا الگو است و در هیچ کجای دنیا مانند فوتبال ساحلی کشور عزیزمان ایران را نمی‌بینید و به آن اهمیت نمی‌دهند.

    واژه های کلیدی: برنامه ریزی | جام جهانی | بازیکنان | مسابقه | فوتبال | برنامه | برگزاری | ایران

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • چاپ کتاب اورجینال
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک