حافظه، پرونده تخيل و گنجينه عقل، دفتر ثبت وجدان و مخزن انديشه است.(بازيل
خوش آمدید - امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » در گروه فوت قرار گرفته‌ایم ولی باز هم شانس افزایش داریم / ماهینی

    در گروه فوت قرار گرفته‌ایم ولی باز هم شانس افزایش داریم / ماهینی

    کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم که مثل سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا گروه بسیار مشکل به ما نخورد چون واقعاً گروه ما فصل گذشته سخت بود.

    در گروه فوت قرار گرفته‌ایم ولی باز هم شانس افزایش داریم / ماهینی

    وبسایت رسمی برنامه نود – کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم که مثل سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا گروه بسیار مشکل به ما نخورد چون واقعاً گروه ما فصل گذشته سخت بود.

    به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، حسین ماهینی درخصوص اتفاقات اخیر حول و حوش کلوب پرسپولیس، نتیجه های اخیر این تیم در لیگ برتر و انتخابش در تیم منتخب سال آسیا صحبت هایی کرد که در زیر می خوانید:

    * پرسپولیس برد مقتدرانه ای برابر ذوب آهن به دست آورد به طوریکه سالها بود چنین نتیجه ای را برابر این تیم اصفهانی به دست نیاورده بودید. در خصوص این بازی صحبت کن.

    در گروه فوت قرار گرفته‌ایم ولی باز هم شانس افزایش داریم / ماهینی

    باید بگویم که ما جهت ۳ امتیاز بازی و پیروزی برابر ذوب آهن وارد زمین شدیم، خداراشکر می کنم که بازی را بردیم و ۳ امتیاز را گرفتیم البته فکر زدن ۴ گل به این تیم نبودیم ولی آنقدر خوب بازی کردیم که شاید می توانستیم گل های بیشتری به ذوب آهن بزنیم. خوشبختانه در این بازی موقعیت های ما تبدیل به گل شد و نتیجه ای گرفتیم که باعث شد علاوه بر برد شیرین تفاضل گلمان را هم بهتر کنیم.

    * اتفاق عجیبی رخ داد و چند روز پیش چند نفر معلوم الحال برابر کلوب پرسپولیس آتش سوزی به راه انداختند که البته دستگیر هم شدند. به عنوان فوتبالیستی که سالها در سطح اول کشور حضور داری و بازی های زیادی در خارج از کشور عزیزمان ایران انجام دادی هنگامی که این خبر را شنیدی متعجب نشدی؟

    راستش باید بگویم زیاد در جریان این عنوان نیستم ولی همه می دانیم که عنوان خاصی نیست آیا که یکسری شیطنت کردند. خداراشکر در کشور عزیزمان ایران آنقدر امنیت وجود دارد که دلواپس مسائلی به این کوچکی نباشیم.

    * در روزهای اخیر تصویر هایی از دیدار بازیکنان با حسین هدایتی در اینترنت منتشر شد که سر و صدای زیادی به راه انداخت، خودت به عنوان یکی از بازیکنانی که در این دیدارها حضور داشتی در خصوص این دیدارها براق تر صحبت کن. البته آقای گرشاسبی هم راجع به این دیدارها عنوان کرده بود که اتفاق عجیبی رخ نداده و بازیکنان در بیرون از زمانی که در اختیار کلوب هستند این اختیار را دارند که با دوستانشان دیدار کنند.

    کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم که مثل سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا گروه بسیار مشکل به ما نخورد چون واقعاً گروه ما فصل گذشته سخت بود.

    باید بگویم چه آقای برانکو و چه همه بازیکنان دلواپس اوضاع سال بعد خودمان هستیم چون یکسری از بازیکنان سال بعد قرارداد ندارند. صحبت هایی که آنجا انجام دادیم جهت تمدید قرارداد فرزند های تیم بود آیا که همه ما دلواپس سال بعد هستیم. قبول کنید که تیم به این خوبی باید چند سالی کنار هم بازی کنند و حیف است که این تیم خراب شود.

    * به عنوان کاپیتان پرسپولیس و با همراهی سایر بازیکنان حمایت خوبی از علیرضا بیرانوند در اینترنت کردید. چه تضمینی وجود دارد که باز هم بیرانوند چنین اتفاقاتی را رقم نزند؟

    مشکل علیرضا حل شده است و دیدید که در بازی با ذوب آهن چقدر مورد تشویق هواداران قرار گرفت. دیدید که عنوان خاصی هم پیش نیامد و همه چیز به خوبی و خوشی تمام شد.

    * مدیریت کلوب پرسپولیس هم عوض کردن کرد و به عنوان یک بازیکن قدیمی پرسپولیس فکر می کنی این تغییرات در روند پرسپولیس اثر مثبت دارد یا نه؟

    به هر حال آقای طاهری زحمات زیادی جهت پرسپولیس کشید و حالا با رفتن او به نظرم آقای گرشاسبی می تواند جانشین خیلی خوبی جهت او باشد. امیدوارم که بتوانیم راهی که شروع کردیم را ادامه دهیم.

    * چند روز قبل بخشی از قرارداد بازیکنان به حساب آنها واریز شد. آیا پرسشها مالی بازیکنان پرسپولیس حل شد؟

    در گروه فوت قرار گرفته‌ایم ولی باز هم شانس افزایش داریم / ماهینی

    در این باره باید بگویم اتفاق تازه ای رخ نداده و منتظر هستیم قول هایی که داده شده است انجام شود. البته مقداری پول گرفته ایم ولی همچنان از پرسپولیس طلب داریم و قول و قرارهایی به ما داده اند که امیدوارم در این چند وقت این مسئله هم حل شود.

    * چند روز پیش از طرف سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان عالی ترین دفاع چپ سال این قاره گزینش شدی در حالیکه پست مهم ات این پست نیست.

    باید بگویم حضورم در تیم منتخب آسیا قبل از هرچیز لطف خدا بود و اینکه همه فرزند های تیم می توانستند در تیم منتخب سال حضور داشته باشند. فکر می کنم گزینش من به خاطر ۳ بازی ای بود که در تیم منتخب هفته گزینش شدم و این عنوان تأثیرگذار بود. به هر حال جهت من افتخار بسیار بزرگی است که به عنوان دفاع چپ سال آسیا گزینش شوم و این عنوان مسئولیت من را سنگین تر کرده هست. قطعاً توقعات از من بالا رفته و این عنوان را به خوبی می دانم. امیدوارم که در فصل تازه لیگ قهرمانان آسیا موفق تر از فصل گذشته باشیم.

    * قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم برگزار شد و تیم ملی کشورمان رقبای خود را شناخت. به عنوان یکی از بازیکنان ملی پوش نظرت در خصوص همگروهی کشور عزیزمان ایران با تیم های پرتغال، اسپانیا و مراکش چیست؟

    کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم که مثل سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا گروه بسیار مشکل به ما نخورد چون واقعاً گروه ما فصل گذشته سخت بود.

    اگر بخواهم واقعیت را بگویم این است که همه ما انتظار داشتیم در یک گروه ساده تر قرار بگیریم ولی اینطور نشد و در یک گروه بسیار ساخت قرار گرفتیم که به واقع گروه فوت است ولی با این شرایط باز هم امیدوار هستیم. اسپانیا تیم آشنا شده است ای است و راجع به پرتغال هم باید بگویم که به نظر من این تیم به خوبی تیم آرژانتین جام جهانی ۲۰۱۴ نیست. با همین شرایط امید داریم که بتوانیم از این گروه افزایش کنیم و بازیکنان تیم ملی کشور عزیزمان ایران چنین پتانسیلی را از خود نشان داده اند.

    * به پرسپولیس برگردیم. تیم شما با یک بازی کمتر و اختلاف امتیاز قابل توجه نسبت به تیم های پایین تر قهرمان نیم فصل شد. فکر می کنی بتوانید تا آخر فصل این روند را ادامه دهی؟

    ما الان با یک بازی کمتر خوشبختانه قهرمان نیم فصل شدیم این یک اتفاق خوب جهت ما و هوادارانمان بود. قبل از اینکه فصل شروع شود آقای برانکو جهت ما صحبت کرده بود و گفت که ما عالی ترین تیم کشور عزیزمان ایران هستیم و می توانیم از قهرمانی مان دفاع کنیم. البته راجع به این پرسشها صحبت کردن واقعاً سخت است ولی در هر بازی جهت گرفتن ۳ امتیاز و شاد کردن دل هواداران به زمین می رویم تا قهرمان فصل شویم. ما این روند را ادامه می دهیم و ان شاالله هرچه که خیر است همان رقم خواهد خورد.

    * ۲ روز دیگر باید در رشت به مصاف سپیدرود این شهر بروید. این بازی را چطور می بینی؟

    در گروه فوت قرار گرفته‌ایم ولی باز هم شانس افزایش داریم / ماهینی

    تا جایی که من می دانم سپیدرود تیم خیلی خوبی است شاید نتیجه های خوبی تا اینجای لیگ نگرفته باشد ولی مطمئناً همه انرژی اش را جهت بازی با ما خواهد گذاشت. بازی با پرسپولیس جهت همه تیم ها با سایر بازی ها تفاوت می کند و بازیکنان با انرژی بیشتری به زمین می آیند. ما به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی هستیم تا اختلاف امتیازی مان را با رقبا زیاد کنیم تا ان شاالله جهت بازی های بعدی و نیم فصل دوم لیگ برتر آماده شویم.

    * به عنوان سئوال پایانی، فردا قرار است قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شود و فکر می کنی چه قرعه و شانسی انتظار پرسپولیس را می کشد؟

    امیدوارم که مثل سال گذشته گروه بسیار مشکل به ما نخورد. واقعاً گروه ما فصل گذشته سخت بود و امیدوارم امسال اینطور نباشد.هم جهت پرسپولیس و هم جهت دیگر نمایندگان کشور عزیزمان ایران آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم هر ۴ تیم از گروهشان به مرحله بعد افزایش کنند.

     

    ۲۰۵۱

    واژه های کلیدی: لیگ قهرمانان آسیا | قرارداد بازیکنان | اتفاق عجیب | پرسپولیس | اتفاق خوب | پرسپولیس | بازیکنان | قهرمان | ایران

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • چاپ کتاب اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • چاپ کتاب لاتین