خداوندا مرا از کسانی قرار دِه که دنیاشان را برای دینشان میفروشند نه دینشان را برای دنیاشان. (دکتر علی شریعتی)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » بعد جام جهانی اولویت من خانواده ام خواهد بود/ به وسیله ارتباطاتی که داشتم با ا

    بعد جام جهانی اولویت من خانواده ام خواهد بود/ به وسیله ارتباطاتی که داشتم با ا

    وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران مهمان خاص برنامه ۹۰ در سیزدهم آذر ماه بود. 

    بعد جام جهانی اولویت من خانواده ام خواهد بود/ به وسیله ارتباطاتی که داشتم با ا

    وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران مهمان خاص برنامه ۹۰ در سیزدهم آذر ماه بود. 

    به گزارش وبسایت نود ، کارلوس کی روش ابتدا درمورد قرعه کشی جام جهانی اظهار کرد: واقعیت این است بعد از اینکه متوجه شدم این وقت را از دست دادیم دیدار افتتاحیه جام جهانی برابر روسیه را انجام دهیم، آنطور تصویر العمل نشان دادم؛ چون مسابقه با این تیم مطمئنا یک جذابیت و نظر بزرگی جهت کشور کشور عزیزمان ایران به وجود می آورد.

    قبل از این قرعه کشی می دانستم کشور عزیزمان ایران در هر گروهی بیافتد، گروه مشکل خواهیم داشت؛ ولی همگروه بودن با پرتغال و اسپانیا که یکی قهرمان سابق دنیا و دیگری قهرمان اروپا و مدعیان قهرمانی این جام جهانی هستند، می تواند جالب باشد ولی از دو زاویه متفاوت می شود به این عنوان نگاه کرد. بعضی دیگر از افراد شاید این گروه در جام جهانی را یک وقت بزرگ ببینند؛ به نظرم باید مثبت نگاه کنیم چون وقت خوب و بی نظیری است تا بازیکنان مان برابر عالی ترین بازیکنان دنیا بازی کند. 

    بعد جام جهانی اولویت من خانواده ام خواهد بود/ به وسیله ارتباطاتی که داشتم با ا

    ما باید کارمان را انجام دهیم؛ اگر تمام ادوار قبلی که کشور عزیزمان ایران در جام جهانی حضور داشته را ببینید، متوجه می شوید این سخت ترین گروهی بوده که کشور عزیزمان ایران در آن افتاده ولی اگر آماده سازی خوبی داشته باشیم، می توانیم موفق شویم؛ این یک چالش بزرگ و جذابیت خواهد بود. وقتی دیدم با پرتغال و اسپانیا همگروه هستیم، فهمیدم با یک چالش بزرگ روبرو هستیم؛ به عنوان مربی بزرگترین چالش زندگی ام هست؛ امیدوارم همه متوجه این عنوان باشند که کار دشواری داریم؛ اگر برنامه آماده سازی خوبی داشته باشیم شانش کوچکی خواهیم داشت و این همان مسیری است که ما باید خود را در آن قرار دهیم.

    کی روش با تاکید بر اینکه به نظرم جامعه فوتبال کشور عزیزمان ایران باید یک تصمیم خیلی راحت بگیرد گفت: این جام جهانی در درجه اهمیت خیلی بالایی جهت فوتبال کشور عزیزمان ایران هست؛ افتخار و اعتباری که کشور عزیزمان ایران می تواند در این جام جهانی به دست بیاورد با هیچ یک ازجام های قهرمانی، مسابقه های داخلی و … قابل مقایسه نیست؛ جام جهانی بعدی چهار سال دیگر خواهد بود؛ ۶ ماه دیگر جام جهانی است و وقت آن خواهد بود که متحد، وفادار و یکدل و یکرنگ کنار هم باشیم؛ این تلاش در کنار هم باشیم تا بازیکنان بزرگ شوند و بتوانند این مسابقه را انجام دهند.

    در این چند روز با بازیکنان تیم ملی صحبت کردم که هیجان زده هستند؛ بازیکنان باید جهت مسابقه آماده کامل باشند؛ در حال حاضر یک لیست از بازیکنان داریم که ۳۵ بازیکن برتر هستند؛ ۳ بازیکن در هر پست داریم؛ ۵ دروازه بانی که از قبل گزینش شده است اند؛ بنده این را می توانم بگویم جهت جام جهانی روسیه ۵۰ تا ۶۰ درصد بازیکنان ما داخلی خواهند بود و ۵۰ تا ۵۵ درصد را لژیونرها تشکیل می دهند.

     

    وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران مهمان خاص برنامه ۹۰ در سیزدهم آذر ماه بود. 

    کی روش با بیان اینکه مسئله کلیدی و بزرگی که ما با آن مواجه هستیم آماده سازی بازیکنان داخلی خواهد بود، افزود: پرسش پذیرش یا عدم پذیرش از گروهمان است که البته باید بپذیریم؛ بعضی به این مسئله به عنوان مسئله نگاه می کنند؛ با تمام احترام به سریلانکا، شما نمی توانید توقع بازی برابر این تیم در جام جهانی را داشته باشید و باید توقع بازی برابر عالی ترین تیم ها را کنید.اینطور در ذهنمان بگوییم در مراکش در یک شانزدهم نهایی جام حذفی، با اسپانیا در یک هشتم و پرتغال در یک چهارم بازی می کنیم؛ باید نسبت به شرایط فعلی واقع گرا باشیم. شاید کمی صحبت هایم جهت بعضی سخت باشد ۵۰ درصد بازیکنان ما خارج از کشور هستند ولی ۵۰ درصد نفرات داخلی آمادگی بازی در جام جهانی ندارند و این نظر بنده است و این بنابر آماری بوده که براساس سطح بین المللی دارم ولی شاید بعضی این عقیده را نداشته باشند؛ شانس بالا رفتن ما این است که سطح مسابقه بازیکنان داخل کشور کشور عزیزمان ایران را بالا ببریم.

    به رییس فدراسیون پیشنهاد دادم اردیبهشت ماه سال آینده که مسابقه های حذفی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود، از AFC بخواهند بعد از جام جهانی این مسابقه ها برگزار شود که از این عنوان حمایت نشده است و تیم های ژاپن، کره جنوبی و استرالیا آن را به تایید نرساندند که این مسئله طبیعی هست. قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ یک توافقی داشتیم قبل از مسابقه های یک سری بازیکنان مرخص شوند که بعضی کلوب ها این کار را نکردند و  آخر سر بعضی بازیکنان و تیم ملی متضرر شدند و مجبور شدم یک سری بازیکن دیگر گزینش کنم؛ امید ابراهیمی جام جهانی را به همین علت از دست داد؛ من در اردیبهشت ماه نیاز دارم بازیکنان را در اختیار داشته باشم. عربستان سعودی فورا یک جایگزین و راه حل جهت این معضل گزینش کرده هست؛ بازیکنان خود را با فرستادن به پرتغال و اسپانیا در تیم های این کشور که ۸۰ درصد نفراتش هم بازی می کنند استخدام کرده و پاداششان را هم فدراسیون عربستان خواهد داد.

    عبارات مهم : دیدار تدارکاتی – جام جهانی
    کی روش خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که بنده پیشنهاد دادم و تلاش در اجرای آن داریم، تلاش خواهیم کرد با درک خوب و متقابل کلوب ها از ماه ژانویه تا آوریل ۲۰۱۸ بعد از بازی های لیگ، یک روز و نیم بازیکنان را در اختیار داشته باشیم که بدون لطمه زدن به سطح عملکرد بازیکنان نیز باشد؛ جهت مثال اگر تیمی پنج شنبه بازی دارد، از جمعه ظهر به مدت یک روز و نیم درا ختیار ما باشند و با تیم ملی تمرین کنند؛ یک آماده سازی خاص، بدون لطمه زدن به پرسشها ریکاوری و تمرینی بازیکنان. امیدوارم بعد از ۳۶ حضورم در رئال و منچستر، مربیان ایرانی به دانش و تجربه بنده اعتماد کنند چون کاری که می خواهم انجام دهم خاص است تا بازیکنان آماده سازی ذهنی داشته باشند و به هیچ عنوان عملکرد بازیکنان لیگ کشور عزیزمان ایران را درون زمین تحت تاثیر قرار نخواهد داد؛ فکر می کنم قدم به قدم بازیکنان داخلی ما به سطح ایده آلی که مد نظر داریم با این برنامه می رسند؛ این عنوان در ارتباط با کلوب ها انجام خواهد شد؛ ما نیاز به درک کامل کلوب ها خواهیم داشت و در کشورهای متفاوت این امر انجام می شود و در دی ماه سال گذشته، کرواسی و سوئد این کار را کردند.

     

    بعد جام جهانی اولویت من خانواده ام خواهد بود/ به وسیله ارتباطاتی که داشتم با ا

     

    سرمربی تیم ملی اذعان داشت: علاقه مند هستم جهت این برنامه و آماده سازی تیم ملی به جزیره کیش بروم و منتظر بازیکنان شوم؛ واقعیت این است وریا غفوری، امید ابراهیمی، سید جلال حسینی، مهدی طارمی، وحید امیری و … نمی توانند برابر اسپانیا بازی کنند؛ فقط باید یک تصمیم صادقانه بگیریم؛ ما اگر این شانس را به پسران خود بدهیم که پیشرفت کنند، مطمئنا در بازی برابر پرتغال و اسپانیا سخت تلاش خواهند کرد؛ این وظیفه ما است تا وقت را در اختیارشان بگذاریم تا بازیکنان بهتری شوند؛ اگر این کار را انجام دهیم شانس های ما زیاد خواهد شد و می توانیم رویا پردازی افزایش به دور دوم را داشته باشیم و آن را تجربه کنیم.

    ما به یک احساس همبستگی و همکاری خوب داریم و باید احساس مسؤولیت پذیری را زیاد کنیم. ۴ سال جام جهانی نداریم ولی لیگ قهرمانان هر ساله هست؛ کره جنوبی و ژاپن با بازیکنان دوم خود در لیگ قهرمانان امسال بازی می کنند؛ سامی جابر به من گفت عربستان هر کاری انجام می دهد تا جام جهانی بهتری داشته باشد؛ تصمیمی که کنفدراسیون فوتبال آفریقا گرفته را نگاه کنید؛ آنها تصمیم گرفتند دو و نیم میلیون دلار، مازاد بر چیزی که تیم ها دریافت می کنند، بدهند تا آماده سازی بیشتری داشته باشند.

    او با اشاره به اینکه فیفا به دنبال زیاد کردن تیم های جام جهانی هست، گفت: تعداد تیم های جام جهانی در دوره بعد منوط به عملکرد تیم های آسیایی و آفریقایی در جام جهانی هست؛ آسیایی ها در سال ۲۰۱۴ عملکرد ضعیفی داشتند و اگر آن نتیجه های را در دور تازه داشته باشند، جهت سال ۲۰۲۲ متضرر خواهند شد.

    وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران مهمان خاص برنامه ۹۰ در سیزدهم آذر ماه بود. 

    سرمربی تیم ملی یادآور شد: کاملا اعتقاد دارم بازی اول با مراکش، بااهمیت ترین مسابقه ما خواهد بود چون نخستین دیدار می تواند آینده شما را مشخص کند؛ بازی برابر مراکش حکم فینال جام جهانی را جهت ما دارد. آینده نگری از تیم های سه و چهار نداشتم و فقط به دیدار با روسیه فکر می کردم؛ بعد از این همه قرعه کشی در طول زندگی یاد گرفتم بهتر است بنشینم و به خداوند توکل کنم چون او تقدیر را مشخص خواهد کرد؛ اگر می توانستیم بازی افتتاحیه جام جهانی برابر روسیه را انجام دهیم افتخار فوق العاده ای رخ می داد؛ البته بازی با اسپانیا و پرتغال نیز جذابیت دارد.
    فینال ما با مراکش است و باید تمرکز کامل روی دیدار با این تیم بگذاریم؛ برنامه تیمم را امروز خدمت رییس فدراسیون دادم؛ ما هفت دیدار تدارکاتی تا جام جهانی خواهیم داشت؛ تلاش کردم یک سری مسابقه مهم در دستور کار داشته باشم؛ سه دیدار با تیم های سبک فوتبال لاتین و سه تیم آفریقایی ولی دوست دارم بازیکنانم با فضای فوتبال لاتین آشنا شوند چون فضای فوتبال دشواری است و در آن تیکی تاکا، دریبل زیاد و … وجود دارد.

    بازی با پرتغال و اسپانیا مثل دیدار با آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ خواهد بود؛ ۹۰ دقیقه موش و گربه بازی خواهیم کرد؛ اگر می توانستیم لباس گربه بر تن کنیم این کار را می کردیم ولی پرتغال و اسپانیا سریعتر این لباس را گرفته اند و ما مجبور هستیم آن یکی لباس را بر تن کنیم و ۹۰ دقیقه جنگجویی خواهیم داشت تا ببینیم آخر مسابقه چه کسی برنده می شود.

    حریفان بازی های دوستانه را به دو دسته تقسیم کردم. تیم هایی که به جام جهانی افزایش کرده و انگیزه مورد نیاز را خواهند داشت و تیم های دیگری که به جام جهانی راه نیافتند و انگیزه مورد نیاز را ندارند؛ ولی ما باید با تیم هایی بازی کنیم که تفکر فوتبال اروپایی مثل صربستان، ترکیه، رومانی، کرواسی، بوسنی، بلغارستان و حتی ایتالیا دارند؛ البته چالش بازی با تیم هایی مثل مصر و … را نیز در دستور کار داریم. آخرین بازی ما قبل از رفتن به جام جهانی در پایتخت کشور عزیزمان ایران خواهد بود؛ به علت اینکه در دیدار اول جام جهانی با مراکش بازی می کنیم توانستم با ارتباطاتی که داشتم این کار را انجام دهم تا در آخرین مسابقه دوستانه در تهران، روز دوازدهم خردادماه ۹۷ و دو روز پیش از رفتن به روسیه با الجزایر دیداری داشته باشیم. هجدهم خردادماه در روسیه دیداری تدارکاتی برگزار خواهیم کرد و در فروردین ماه به مصاف تیم های اروپایی می رویم؛ فیفا در ۲۸ ماه می میلادی یک مدت وقت استراحت اضطراری داده و نمی توانیم بازی کنیم؛ مطمئنا آلبا، راموس و رونالدو در این وقت بازی خواهند کرد و ما نیاز به مسابقه های دوستانه داریم که علاقه مند هستیم در این تاریخ برابر ترکیه قرار بگیریم که تفکر فوتبال اروپایی دارد.

    کی روش از فعالیت کادر فنی فوق العاده تیم ملی که تیم را درون و بیرون زمین کاملا آماده کرده هست، خبر داد و افزود: روحیه ای که باید داشته باشیم این است که در آماده سازی همه کنار هم باشیم؛ ما می دانیم و اطلاع داریم که موفقیت نیاز به از خود گذشتگی دارد؛ نیاز به همبستگی داریم؛ یک نتیجه آبرومندانه در جام جهانی می تواند ارزش بیشتری از سه بار قهرمانی در آسیا داشته باشد.اصلاحات جهت کلوب ها نیاز است چون جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فردا هست؛ هرچه عملکرد بهتری داشته باشیم جهت قطر آماده تر خواهیم شد؛ این صحبت را خیلی وقت پیش انجام دادیم که کیفیت چمن، استادیوم و … در کشور عزیزمان ایران باید پیشرفت کند تا لیگ پیشرفت کند و به طبع آن تیم ملی بهتری داشته باشیم؛ با این اتفاقات شانس بیشتری جهت موفقیت در جام جهانی دارید.

    بعد جام جهانی اولویت من خانواده ام خواهد بود/ به وسیله ارتباطاتی که داشتم با ا

    سرمربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران در آخر اشاره کرد: در آخر این توصیه اهمیت دارد که افتخار و سربلندی کشور عزیزمان ایران از هر چیزی مهم تر خواهد بود؛ مردم کشور عزیزمان ایران عاشق فوتبال هستند و هواداران استحقاق نتیجه های بسیار خوبی دارند؛ از الان تا خردادماه سال آینده نیاز به همبستگی داریم. شاید بعضی افراد صحبت من را دوست نداشته باشند ولی در هفت سال گذشته کلوب ها از نظر مسابقه های بین المللی جایگاه زیاد و خاص ای جهت کشور عزیزمان ایران کسب نکردند؛ باید یک سری پرسشها ما عوض کردن کند.

     

    ۱۰۰۴

    واژه های کلیدی: دیدار تدارکاتی | جام جهانی | جام جهانی | اسپانیا | بازیکنان | پرتغال | مسابقه | فوتبال | برنامه | ایرانی | ایران

    بعد جام جهانی اولویت من خانواده ام خواهد بود/ به وسیله ارتباطاتی که داشتم با ا

    بعد جام جهانی اولویت من خانواده ام خواهد بود/ به وسیله ارتباطاتی که داشتم با ا

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • افست کتاب لاتین