سعی کنید اشتباهات دیگران را ببخشید، حس انتقام انرژی منفی دارد.
خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » پزشکی و بهداشت » بهداشت و ارتقاء سلامت » پوست شما بعد از ۵۰ سالگی به این دلایل ممکن است اصلاح یابد!!

    پوست شما بعد از ۵۰ سالگی به این دلایل ممکن است اصلاح یابد!!

    بسیاری از متخصصین پوست در واقع شاهد بهتر شدن پوست مراجعین ارزش بعد از ۵۰ سالگی هستند، ولی علت این اصلاح پوست چیست؟

    پوست شما بعد از 50 سالگی به این دلایل ممکن است اصلاح یابد!!

    بسیاری از متخصصین پوست در واقع شاهد بهتر شدن پوست مراجعین ارزش بعد از ۵۰ سالگی هستند، ولی علت این اصلاح پوست چیست؟

    علت اصلاح پوست بعد از ۵۰ سالگی

    ببینید ما متوجه هستیم، بیدار شدن از خواب و دیدن یک خط تازه روی صورت چیزی نیست که جهت شروع روزتان بخواهید و دیدن نقطه عطفی جهت زیاد کردن سن چیزی نیست که در تولد قبلی تان آرزویش را کرده باشید. شما جهت این تغییرات عضویت نکرده اید و با وجود هزاران محصولی که به شما قول از بین بردن چین و چروک و کم کردن سن پوست تان را می دهند، بعید نیست که وقت را دشمن خود بدانید. ولی هر لحظه هم اینطور نیست.

    عبارات مهم : سرطان پوست – متخصص پوست
    بسیاری از متخصصین پوست در واقع شاهد بهتر شدن پوست مراجعین ارزش با زیاد کردن سن هستند. مثلا، زنان با زیاد کردن سن حفره های قابل مشاهده کمتری روی پوست ارزش دارند و بسیاری از آن ها در تشخیص عوامل بالقوه که ممکن است تبدیل به خال شوند، حرفه ای شده است که این تجربه را در طول سالیان قبل بدست آورده اند. خیلی هم بد نیست، درست است؟ در ادامه مقاله، اتفاقات دیگری که در ۵۰ سالگی و بعد از آن برایتان رخ می دهد را مطالعه نمایید.

    آکنه ها بعد از ۵۰ سالگی از روی پوست تان ناپدید می شوند

    هورمون هایی که در تناوب قاعدگی دخیل هستند در زنان، پیش از یائسگی باعث ایجاد جوش و آکنه می شوند که نه تنها آزار دهنده هستند بلکه روند مواظبت از پوست را پیچیده تر و گران تر می کنند.با زیاد کردن سن زنان، هورمون های تولید مثل، استروژن و پروژسترون، به طور طبیعی کم کردن پیدا می کنند تا زمانی که دیگر دوره قاعدگی را تجربه نکنند (میانگین سن ۵۱ سالگی).

    به گفته دکتر فرانچسکا جی فاسکو Francesca J. Fusco استادیار و متخصص پوست در دانشکده پزشکی ایچان در مونت سینای، زنانی که در سال های جوانی به خاطر تغییرات هورمونی طبیعی، آکنه را تجربه می کنند، معمولا اثرات آن بعد از یائسگی از بین می رود. برای سایر زنان هم، چربی پوست کمتر در ۵۰ سالگی و بالاتر می تواند ظهور آکنه را کم کردن دهد.

    ارنستین اسکالفانی Ernestine Sclafani متخصص روابط عمومی ۵۵ ساله در لس آنجلس متوجه شد که ورود به این دهه تازه زندگی به معنی شروعی تازه جهت داشتن پوستی براق هست. او می گوید: من در تمام طول زندگی با جوش های نابه هنگام روبرو بودم تا این که بالاخره در دهه ۴۰، این مسئله متوقف شد. به محض این که وارد دهه ۵۰ زندگی ام شدم همه بیرون زدگی های پوستم ناپدید شدند. حس می کردم پوستم مثل یک بوم، سفید شده است و دیگر نیاز به استفاده از ترفندهای معرفی شده است در کتاب ها مثل خمیر دندان و بخور دادن جهت از بین بردن آکنه های صورتم نداشتم.

    پوست شما بعد از ۵۰ سالگی به این دلایل ممکن است اصلاح یابد!!

    چربی پوست تان بعد از ۵۰ سالگی کمتر می شود

    با زیاد کردن سن در زنان، تغییرات هورمونی باعث می شود که غدد سباسه (sebaceous glands) چربی کمتری تولید کنند. به همین علت افرادی که در طول زندگی با پوستی براق و چرب روبرو بودند، بعد از ۵۰ سالگی با چربی کمتری روبرو خواهند بود.

    به گفته دکتر لیندسی بوردون Lindsey Bordone متخصص پوست و استادیار مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا، زنانی که در وقت جوانی به خاطر پوست چرب ارزش روزی دو بار صورت ارزش را می شسته اند، بعد از یائسگی متوجه خواهند شد که فقط روزی یک بار به شستشوی صورت ارزش نیاز دارند و شاید فقط به یک پاکسازی کننده ملایم نیاز داشته باشند.

    منافذ پوست تان بعد از ۵۰ سالگی کوچک تر می شوند

    اخبار خوب بیشتری می خواهید؟ تولید کمتر روغن باعث کوچک تر شدن منافذ باز پوست خواهد شد. اگر کسی است که پوستی چرب و پوسته پوسته دارد که منجر به ایجاد حفره های پوستی و جوش های سر سیاه می شود، با کم شدن چربی پوست این منافذ خود به خود کوچک تر خواهند شد.

    علائم روزاسه Rosacea در پوست تان بعد از ۵۰ سالگی اصلاح پیدا می کند

    یکی دیگر از جوانب یائسگی این است که، زنانی که مبتلا به روزاسه** هستند با تغییرات هورمونی شاهد کمتر شدن تحریکات پوستی خواهند بود. به گفته دکتر استی ویلیامز Estee Williams متخصص پوست و استادیار دانشکده پزشکی مونت سینای، اگرچه در واقع روزاسه یک مسئله هورمونی نیست، ولی در بعضی بیماران تغییرات هورمونی می تواند دلیلی جهت این اتفاق باشد.در این افراد هنگامی که که به سن خاصی می رسند، علائم روزاسه اصلاح می یابد.

    بدیهی است که تغییرات هورمونی با شروع یائسگی (قبل از یائسگی) ممکن است در ابتدا باعث شدت یافتن پرسشها پوستی از جمله روزاسه و آکنه شوند، ولی به محض این که بدن تان خود را با شرایط هورمونی بعد از یائسگی تطبیق دهد، این علایم اصلاح پیدا خواهند کرد.

    **روزاسه: عبارت است از التهاب و قرمزی مزمن پوست صورت (معمولاً گونه ها، بینی و پیشانی). در واقع این بیماری آکنه نیست.

    می توانید از پرسشها بالقوه پوست تان بعد از ۵۰ سالگی مطلع شوید

    با گذشت وقت و رسیدن به ۵۰ سالگی بدن تان را به خوبی می شناسید و کاملا به آن آشنا شده است اید و می تونید راحت تر پرسشها بالقوه بهداشتی را شناسایی کرده و هشدار های زودرس آن را شناسایی کنید.

    مطالعات نشان می دهد که زنان بالای ۵۰ سال آشنایی کاملی نسبت به علایم قشنگی و خال های خود دارند، بنابراین متوجه هر خال یا لکی که ممکن است نشان از سرطان داشته باشد، می شوند.

    بنیاد سرطان پوست توصیه می کند که هر ماه پوست تان را بررسی کنید (سرطان پوست در صورت تشخیص در مراحل اولیه هر لحظه قابل درمان است)، اگر متوجه چیز مشکوکی مانند خال، علامت یا عوض کردن رنگ، بافت یا عوض کردن اندازه شدید، بلافاصله به دکتر تان مراجعه نمایید.

    بسیاری از متخصصین پوست در واقع شاهد بهتر شدن پوست مراجعین ارزش بعد از ۵۰ سالگی هستند، ولی علت این اصلاح پوست چیست؟

    بعد از ۵۰ سالگی با پوست خود راحت تر می شوید

    علیرغم به کار گیری روش های مختلف، پوست زنان در طول زندگی عوض کردن می کند، ولی یک واقعیت جهت همه یکسان هست، هر چه مدت وقت بیشتری سپری شود احساس راحتی بیشتری با پوست تان خواهید داشت.

    من متوجه شدم که زنان در دهه ۵۰، زیاد پوست خود را قبول دارند. ممکن است بگویند بله درست است که زیر چشمم گود افتاده، ولی نمی خواهم جهت بهتر شدنش از جراحی استفاده کنم. در واقع، شما فقط پذیرش و مهربانی بیشتری نسبت به پوست خود نشان می دهید.

    سلامت پوست شما بعد از ۵۰ سالگی ممکن است اصلاح پیدا کند

    با توجه به تغییرات پوست شما با بالا رفتن سن، مواظبت شما از پوست تان بهتر می شود و باعث می شود پوستی سالم تر داشته باشید. با زیاد شدن سن تان، اولویت بیشتری جهت سلامت پوست تان قائل می شوید، من در حال حاضر بهتر از دوره جوانی از پوستم مواظبت می کنم و متوجه درخشان تر شدن آن شده است ام که قبلا تجربه اش نکرده بودم.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : مراقبتهای پوستی جهت سنین مختلف

    اگر می خواهید زیاد بدانید : چگونه از پیری دست هایمان بعد از ۵۰ سالگی جلوگیری کنیم؟

    تهیه و ترجمه: گروه سلامت سیمرغ
    seemorgh.com/health
    اختصاصی سیمرغ

    واژه های کلیدی: سرطان پوست | متخصص پوست | سلامت پوست | سرطان پوست | ۵۰ سالگی | سلامت | زندگی | سلامت

    پوست شما بعد از 50 سالگی به این دلایل ممکن است اصلاح یابد!!

    پوست شما بعد از ۵۰ سالگی به این دلایل ممکن است اصلاح یابد!!

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • منابع اورجینال رباتیک
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی