آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد، آزادی خود ماه است كه او را پایبند می كند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » کامپیوتر و اینترنت » گران‌ترین اتومبیل‌های دنیا در سال ۲۰۱۷

    گران‌ترین اتومبیل‌های دنیا در سال ۲۰۱۷

    مروری خواهیم داشت بر گران‌ترین اتومبیل‌های دنیا که در سال ۲۰۱۷ تولید شدند.

    گران‌ترین اتومبیل‌های دنیا در سال 2017

    به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه اینترنت گروه تحریریه سایت جوان؛ سازندگان اتومبیل در جهان خواب را بر خود حرام می‌کنند تا بتوانند خودروهای فوق‌العاده‌ای به بازار عرضه کنند. در نتیجه اتومبیل‌هایی با کارایی خارق‌العاده و جذابیت بصری تولید می‌شود. به طور طبیعی این ماشین‌ها با برچسب قیمت‌های بسیار بالایی به بازار می‌آیند. در این بین ۱۵ اتومبیل، از خودروسازان معروفی مانند بوگاتی، فراری، آستون مارتین و لامبورگینی تا خودروهای کمتر دیده شده‌ای مانند آپولو آرو، سی‌سی‌ایکس‌ترویتا، لایکان هایپراسپرت و پاگانی هوآرا و کوئینگ‌زگ‌رگرا و زنوو وجود دارد.

    در ادامه با این خودروها که به ترتیب زیاد کردن قیمت ارائه می‌شوند آشنا می‌شوید.

    گران‌ترین اتومبیل‌های دنیا در سال ۲۰۱۷

    آپولو آرو ( ۱/۱ میلیون دلار )

    Apollo Arrow ($1.1 million)

    این ماشین به وسیله یک سازنده نسبتاً ناشناخته آلمانی یعنی آپولو اتومبیل (apollo Automobili) ساخته شده است هست. موتور این ماشین ۱۰۰۰ اسب بخار ۴ لیتری V8 که شتاب صفر تا ۱۰۰ آن حدود ۲/۹ ثانیه هست. این ماشین به لطف موتور قدرتمند و بدنه الهام‌گرفته از جنگنده F22 می‌تواند به سرعت ۳۶۰ کیلومتر در ساعت برسد. قیمت این خودروی فوق‌العاده به گونه‌ایست که ۱/۱ میلیون دلار حساب خریدار آن را تخلیه می‌کند که از یک آپارتمان میانگین در منتهن نیویورک گرانتر است.

    مروری خواهیم داشت بر گران‌ترین اتومبیل‌های دنیا که در سال ۲۰۱۷ تولید شدند.

    مازانتی اوانترا میله کاوالی (۱/۲ میلیون دلار)

    Mazzanti Evantra Millecavalli ($1.2 million)

    این ماشین قدرتمندترین خودرویی است که تا بحال در ایتالیا تولید شده است هست. این ماشین به وسیله مازانتی اتومبیل (Mazzanti Automobil) ساخته شده است و تا آخر سال ۲۰۱۷ تنها ۲۵ عدد از آن تولید خواهد شد.این اتومبیل دارای موتور توربو دوقلو ۷ لیتری با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار است که می‌تواند سرعتی بالغ بر ۴۰۲ کیلومتر بر ساعت را دربربگیرد. جهت خرید این ماشین ۱/۲ میلیون دلار مورد نیاز است.

    گران‌ترین اتومبیل‌های دنیا در سال ۲۰۱۷

    فراری لافراری اپرتا (۱/۴ میلیون دلار)

    Ferrari LaFerrari Aperta ($1.4 million)

    این ماشین نسخه پیشرفته‌تر فراری لافراری کوپه که به وسیله شرکت فراری ساخته شده است است و تنها ۲۰۰ عدد از آن تولید خواهد شد. این اتومبیل دارای یک موتوربرقی ۱۲۰ کیلووات و یک موتور بنزینی ۶/۳ لیتری V12 است که ۹۵۰ اسب بخار قدرت دارد که باعث شده است شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن ۲٫۹ ثانیه باشد. خریدار این ماشین باید ۱/۲ میلیون دلار بپردازد.

    مروری خواهیم داشت بر گران‌ترین اتومبیل‌های دنیا که در سال ۲۰۱۷ تولید شدند.

    آرش ای‌اف۱۰ هیبریدی (۱/۵ میلیون دلار)

    Arash AF10 Hybrid ($1.5 million)

    این ماشین به علت سازنده اصالتا ایرانی آن نامی پارسی دارد ، دارای یک موتور V8 با ۵۵۰ اسب بخار ۶/۴ لیتری و یک موتور الکتریکی با ۲۲۰ کیلووات است که این موتورها به آرش این توانایی را می‌دهند که قدرت ۲۰۱۸ اسب بخار و سرعت ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت را تولید کند. این ماشین ۱/۵ میلیون دلار قیمت دارد که بیش از قیمت ۶۰ عدد تویوتا کرولا ۲۰۱۷ است . از این اتومبیل فقط چند عدد محدود تولید می‌شود.

    گران‌ترین اتومبیل‌های دنیا در سال ۲۰۱۷

    زنوو تی‌اس۱ (۱/۸ میلیون دلار)

    Zenvo TS1 ($1.8 million)

    این ماشین دارای یک موتور ۵/۹ لیتری V8 با قدرت ۱۰۰۴ اسب بخار هست. این ماشین فوق‌العاده دانمارکی شتاب صفر تا صدش کمتر از سه ثانیه است و توان این را دارد که سرعت خود را به ۳۷۵ کیلومتر بر ساعت برساند. خریدار این ماشین باید ۱/۸ میلیون دلار بپردازد.

    کوئنیگ‌زگ رگرا (۱/۹ میلیون دلار)

    Koenigsegg Regera ($1.9 million)

    خودروی هیبریدی کوئنیگ‌زگ رگرا یک سوپر اسپرت بسیار عالی است که دارای یک موتور ۵/۰ لیتری V8 می‌باشد. این اتومبیل تنها در ۲۰ ثانیه می‌تواند سرعت خود را از صفر به ۴۰۰ کیلومتر در ساعت برساند که باعث شده است یکی از سریع‌ترین اتومبیل‌های دنیا باشد. این ماشین که حد اکثر سرعت آن ۴۱۰ کیلومتر در ساعت است ، قیمتی برابر ۱/۹ میلیون دلار دارد.

    کوئنیگ‌زگ وان۱ (۲ میلیون دلار)

    Koenigsegg One:1 ($2.0 million)

    این ماشین محصولی دیگر از کوئنیگ‌زگ است که دارای ۱۳۴۰ اسب بخار است و می‌تواند سرعت خود را به بیش از ۴۳۰ کیلومتر در ساعت برساند. سوئدی‌ها بعد از تلاش زیاد جهت طراحی این خودرو، فقط ۵ عدد از آن را تولید می‌کنند. قیمت این ماشین ۲ میلیون دلار هست، یعنی مبلغی که خیلی از مردم، بعد از ۲۰ سال کار هم نمیتوانند آن را به آسانی به دست بیاورند.

    فراری اف۶۰ امریکن (۲/۵ میلیون دلار)

    Ferrari F60 American ($2.5 million)

    این خودروی از همه خودروهای فوق‌العاده و آشنا شده است فراری برتر است که محصول تصمیم این شرکت جهت تولید یک خودروی عالی به مناسبت ۶۰ سالگی خود هست. محصول تازه فراری در یک مهمانی با حضور بسیاری از خریداران بزرگ رونمایی شد. این اتومبیل دارای موتور V12 با قدرت ۷۳۰ اسب بخار در چرخ‌های عقب هست. جهت این اتومبیل ۲/۵ میلیون دلار قیمت گذاشته شده است است.

    بوگاتی شیرون (۲/۷ میلیون دلار)

    Bugatti Chiron ($2.7 million)

    این ماشین که به وسیله شرکت نام‌آشنای بوگاتی ساخته شده است دارای یک موتور ۸ لیتری W16 ( مثل دو تا V8 که در میل‌لنگ وصل شده است ) است که ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت را به ارمغان می‌آورد. این اتومبیل می‌تواند در عرض ۲/۵ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. حداکثر سرعت آن ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت هست. قیمت این ماشین ۲/۷ میلیون دلار است یعنی گرانتر از جت تجاری ۴۰۰xti می‌باشد.

    پاگانی هوایرا (۲/۸ میلیون دلار)

    Pagani Huayra ($2.8 million)

    این خودروی ایتالیایی مخصوص مسیر مسابقه ساخته شده است هست. این اتومبیل مجهز به موتور ۶ لیتری v-12 است که قدرت ۷۵۰ اسب بخار را به ارمغان می‌آورد و می‌تواند سرعت خود را تا حدود ۳۷۰ کیلومتر بر ساعت زیاد کردن دهد. این ماشین در ۳ ثانیه سرعت خود را از صفر تا صد می‌رساند.

    فراری پینین‌فارینا سرجیو میلیون دلار)

    Ferrari Pininfarina Sergio ($3.0 million)

    تنها ۶ عدد از این محصول ۳ میلیون دلاری شرکت فراری تولید می‌شود. این ماشین که بسیاری از عاشقان اتومبیل‌های گران قیمت، جهت خرید یکی از آنها هجوم می‌برند ، دارای موتور ۴/۵ لیتری v-6 هست. که قدرت ۵۶۲ اسب بخار را فراهم می‌کند. بدنه ماشین به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند شتاب صفر تا صد کیلومتر آن را به کوتاه‌ترین وقت ممکن کم کردن دهد.

    لیکان هایپراسپورت (۳/۴ میلیون دلار)

    Lykan Hypersport ($3.4 million)

    این ماشین که ساخته شرکت w work دبی هست، یک موتور ۳/۷ لیتری با دو توربو شارژر دارد. شاخصه ای که واقعاً نشان می دهد، این ماشین از دبی هست، چراغ‌های جلوی آن است که با ۲۵۰ عدد الماس احاطه شده است هست. این اتومبیل که دارای سرعت بیش از ۳۹۰ کیلومتر در ساعت هست، می‌تواند شتاب خود را در وقت کمتر از ۳ ثانیه از صفر تا صد برساند. این سرعت باعث شده است تا پلیس دبی نسخه ۲۰۱۵ این ماشین را جهت خود خریداری کند. قیمت این اتومبیل ۳/۴ میلیون دلار است یعنی با قیمت یک منزل ساحلی در میامی آمریکا برابری میکند.

    آستون مارتین آربی۱ (۳/۹ میلیون دلار)

    Aston Martin RB 1 ($3.9)

    این ماشین دارای موتور ۷ لیتری V-12 است که میتواند سرعت آن را به بیش از ۴۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. شتاب صفر تا صد آن ۲/۸ ثانیه هست. قیمت این اتومبیل که در بین خودروهای گرانقیمت سال ۲۰۱۷ قرار دارد، ۳/۹ میلیون دلار هست، یعنی به اندازه یک جت (Embraer Phenom 100) قیمت دارد.

    لامبورگینی وننو (۴/۵ میلیون دلار)

    Lamborghini Veneno ($4.5 million)

    این ماشین زیاد شبیه یک سفینه فضایی قشنگ هست. طراحان این اتومبیل زوایا و منحنی‌های خیره‌ کننده‌ای را در همه‌ی نقاط بدنه آن طراحی کرده‌اند که در مرحله اجرا با استفاده از فلز، شیشه، لاستیک و پلاستیک ساخته می‌شود. این اتومبیل دارای موتور ۶/۵ لیتری v-12 با قدرت ۷۲۰ اسب بخار است و می‌تواند تا ۳۵۵ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد. قیمت این ماشین ۴/۵ میلیون دلار است.

    کونیگزگ سی سی ایکس آر ترویتا (۴/۸ میلیون دلار)

    Koenigsegg CCXR Trevita ($4.8 million)

    کوئنیگزگ یک بار دیگر با سی‌سی‌ایکس‌آر ترویتا نام خود را در این لیست قرار داد. این ماشین با موتور ۴/۸ لیتری v-8 قدرتی برابر با ۱۰۰۴ اسب بخار دارد. این اتومبیل با ذرات الماس روی بدنه خود، جلوه لوکسی ایجاد کرده هست. این ماشین ۴/۸ میلیون دلار قیمت دارد ولی همه علاقه‌مندان به آن که توان مالی خرید آن را دارند، نمی‌توانند آن را بخرند چون فقط سه عدد از آن تولید می‌شود.

    گزارش از امیرحسن محمدپور

    انتهای خبر /

    ارزشمندترین خودروهای دنیا در سال ۲۰۱۷

    واژه های کلیدی: بوگاتی شیرون | اتومبیل | میتواند | موتور | ماشین | میلیون | گرانترین خودروها | اتومبیل

    گران‌ترین اتومبیل‌های دنیا در سال 2017

    گران‌ترین اتومبیل‌های دنیا در سال ۲۰۱۷

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • افست کتاب لاتین
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • منابع اورجینال رباتیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • کتاب اورجینال