اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » پزشکی و بهداشت » بهداشت و ارتقاء سلامت » آیا می توانم واژنم را تنگ تر کنم؟چند پرسش جنسی زنانه/ تنگ کردن واژن

    آیا می توانم واژنم را تنگ تر کنم؟چند پرسش جنسی زنانه/ تنگ کردن واژن

     مشکلات جنسی باعث بروز بعضی اختلافات می شوند که بر طرف کردن آنها به دوام ازدواج و اصلاح روابط کمک می کند. در ین مقاله به چند پرسش جنسی مهم پاسخ داده می شود.

    آیا می توانم واژنم را تنگ تر کنم؟چند پرسش جنسی زنانه/ تنگ کردن واژن

    پرسشها جنسی باعث بروز بعضی اختلافات می شوند که بر طرف کردن آنها به دوام ازدواج و اصلاح روابط کمک می کند. در ین مقاله به چند پرسش جنسی مهم پاسخ داده می شود.

    بعضی سوالات جنسی مهم و پاسخ کارشناسان

    ۱٫ آیا نمی توانم در طول رابطه جنسی ارگاسم شوم؟

    حقیقت این است که این مسئله به کلیتوریس clitoris شما بر می گردد. به گفته دکتر روان شناس، لاری مینتزLaurie Mintz، فقط حدود ۳۰ درصد زنان بدون جنبش کلیتورال ارگاسم می شوند. بنابراین اگر رابطه جنسی شما بدون دخالت مستقیم کلیتوریس انجام می شود – چه به صورت دستی و یا چه به واسطه پوزیشن جنسی که کلیتوریس را درگیر کند ( وضعیتی که زن در بالا قرار می گیرد، اغلب این مسئله را حل می کند ) احتمال به ارگاسم نرسیدنتان وجود دارد. مینتز پیشنهاد می کند که انتظارات خود را تعدیل کنید. ” به ارگاسم به عنون پدیده ای قبل یا بعد از دخول فکر کنید”یا کمی مطالعه شبانه را به شوهرتان توصیه کنید تا با اندام و نیازهای زنان زیاد آشنا شوند.

    بسیاری از مردان کاملا با کلیتوریس بیگانه هستند. عالی ترین توصیه ای که در این مورد بیان می کند: در جنبش کلیتوریس زبان شما نیرومند تر از شمشیر است. غدد کلیتوریس حدود ۲ سانتی متر بالاتر از ورودی واژن قرار گرفته اند بنابراین حین رابطه جنسی این نقطه کمتر لمس می شود به همین علت است که بسیاری از زنان حین دخول ارگاسم نمی شوند. می خواهید همسرتان به ارگاسم برسد؟ با زبانتان کلیتوریسش را جنبش کنید.”

    آیا می توانم واژنم را تنگ تر کنم؟چند پرسش جنسی زنانه/ تنگ کردن واژن

    اگر می خواهید زیاد بدانید : ۵ اشـتـبـاه جـنـسـی مـردان

    اگر می خواهید زیاد بدانید : چیزی به نام ارگاسم واژینال جهت زن ها وجود ندارد!

    ۲٫ آیا می توانم واژنم را تنگ تر کنم؟

    بله! روش خاصی جهت تنگ کردن واژن وجود دارد. به گفته دکتر لوان بریزندین Louann Brizendine، روش های فیزیو تراپی جهت واژن وجوددارد که تفاوتی با ورزش های عضلات شکم یا عضلات دوسر* biceps ندارد. شما جهت سفت شدن این قسمت ها روی عضلاتتان کار می کنید، جهت سفت کردن عضلات واژن هم باید روی عضلات کف لگن pelvic floor از جمله واژن کار شود. دکتر بریزندین می گوید: “کلینیک های خاصی جهت رسیدن به این نشانه وجود دارد که به نام بازسازی عضلات پرینال* perineale آشنا می شوند. و روی سفت کردن عضلات و کانال واژن که در اثر زیاد کردن سن یا وضع حمل از هم باز شده است اند یا حساسیت کمتری نشان می دهند کار می کنند. با زیاد کردن سن، واژن و عضلات کف لگن شل می شوند و حدود ۷۸ درصد زنان با کم کردن حساسیت روبرو می شوند.

     مشکلات جنسی باعث بروز بعضی اختلافات می شوند که بر طرف کردن آنها به دوام ازدواج و اصلاح روابط کمک می کند. در ین مقاله به چند پرسش جنسی مهم پاسخ داده می شود.

    * عضلات دوسر biceps: ماهیچه دوسر بازویی یا biceps، ماهیچه ای است دراز در جلوی استخوان بازو، که به آسانی قابل لمس بوده و به صورت یک برجستگی بیضی شکل مشاهده می گردد. این ماهیچه در حرکات مفصل شانه و آرنج نقش دارد.

    * عضلات پرینال perineale : عضلات پرینال در زن ها به عضلات بین فرج و مقعد و در مردها به عضلات بین کیسه بیضه و مقعد گفته می شود.

    می توانید تبدیل به مربی شخصی خودتان در این زمینه شوید. ابتدا عضلات مورد نظر (عضلات کف لگن) را با نگه داشتن ادرار یا قرار دادن یک یا دو انگشت در واژن و فشار آوردن به آن ها پیدا می کنید. این عضلات همان عضلاتی هستند که حین انجام ورزش های کف لگن یا کگل kegel درگیر می شوند.روزانه ۵-۱۰ بار کگل انجام دهید و عضلات را به مدت ۲-۴ ثانیه منقبض نگه داشته و سپس شل کنید. کم کم با نیرومند تر شدن و سفت تر شدن عضلات و تنگ تر شدن واژن تعداد و مدت وقت هر تمرین را زیاد کردن دهید.

    اگر می خواهید زیاد بدانید : آیا ورزش کگل باعث تنگ شدن واژن می شود؟

    اگر می خواهید زیاد بدانید : ورزش کگل | آموزش ورزش کگل جهت تقویت ماهیچه های لگنی

    ۳٫ از هر روشی که استفاده می کنم باز هم واژنم خشک هست، چه کنم؟

    آیا می توانم واژنم را تنگ تر کنم؟چند پرسش جنسی زنانه/ تنگ کردن واژن

    بستگی دارد. اگر در دوران پیش از قاعدگی هستید که استروژن مقصر است. جهت برطرف خشکی واژن نیاز به مقدار کافی از این هورمون دارید ولی در وقت پیش از قاعدگی سطح طبیعی این هورمون کم کردن پیدا می کند. اگر هنوز به دوره گر گرفتگی (دوره یائسگی) نرسیده اید نگاهی به داروهایتان بیندازید. آنتی هیستامین ها می توانند علاوه بر بینی، واژن شما را هم خشک کنند. مواد شیمیایی استفاده شده است در استخرها و جکوزی ها، کافئین و حتی استرس می تواند باعث خشکی واژن شود. به پیشنهاد مینتز بهتر است از مقداری لوبریکانت یا روان کننده استفاده کنید. استفاده از روان کننده به تنهایی باعث می شود احساس بهتری حین رابطه داشته باشید که منجر به اصلاح ترشح روان کننده طبیعی بدن می شود. بهتر است از لوبریکانت هایی که بر پایه آب هستند یا انواع گلیسرینه استفاده کنید.

    ۴٫ نقطه G کجاست و چه تاثیری در رضایت جنسی دارد؟

    بر اساس گزارشی در سال ۲۰۱۲ در مجله پزشکی جنسی Journal of Sexual Medicine ، دکتر آدام استرزنسکی Adam Ostrzenski، متخصص زنان و وضع حمل در فلوریدا، ادعا کرد که با تشریح بدن یک زن ۸۵ ساله فوت شده است محل نقطه G را مشخص کرده است. متاسفانه پیدا کردن این نقطه کار راحتی نیست چون یک اندام محسوب نمی شود، یک ناحیه آناتومیک است که مکان مشخصی نداشته و نه تنها از یک زن تا زنی دیگر متفاوت هست، بلکه در بعضی از زنان بزرگتر است.”

    اگر می خواهید خودتان این نقطه را پیدا کنید باید بدانید که معاینه شخصی به وسیله خودتان کار دقیق و مطمئنی نیست. همان طور که یک آلت تناسلی مردانه در حالت نعوظ و حالت جنبش نشده تفاوت زیادی با هم دارند، کانال واژن هم اندامی است که هنگام جنبش شدید عوض کردن زیادی می کند. بهتر است پوزیشن های متفاوت را امتحان کنید تا وضعیتی را پیدا کنید که همزمان کلیتوریس و نقطه G که حساس ترین نقطه در کانال واژن است را جنبش می کند. ( به عنوان مثال قرار گرفتن زن روی مرد ) در این حالت کلیتوریس به استخوان شرمگاهی یا آلت مرد کشیده می شود و روش موثری است.

    ۵٫ من و شوهرم شاید سالی یک بار رابطه جنسی داشته باشیم. من مشکلی با این مسئله ندارم. ازدواج بدون داشتن رابطه جنسی چقدر مرسوم است؟

     مشکلات جنسی باعث بروز بعضی اختلافات می شوند که بر طرف کردن آنها به دوام ازدواج و اصلاح روابط کمک می کند. در ین مقاله به چند پرسش جنسی مهم پاسخ داده می شود.

    پنج تا ۲۰% زوج ها در سال ۱۰ بار یا کمتر رابطه جنسی دارند که روان شناسان به این شرایط ازدواج بدون رابطه جنسی s-e-xless marriage می گویند. بنابراین این مساله مرسوم تر از چیزی است که فکرش را می کنید. اما آیا این حالت ایده آل است؟

    مینتز Mintz نویسنده کتاب A Tired Woman’s Guide to Passionate Sex می گوید “ازدواج بدون رابطه جنسی به دو بخش تقسیم می شود. یک دسته زوج هایی هستند که هر دو نفر اهمیتی به نداشتن رابطه جنسی نمی دهند و دسته دوم که مرسوم تر است یکی از زوجین دلواپس این مساله است و دیگری اهمیتی به آن نمی دهد.”

    اگر جزو گروهی هستید که از این بابت نگرانی دارند، کاری که می خواهید را انجام دهید. او توضیح می دهد”هر چه زیاد رابطه جنسی داشته باشید، میل به شما به آن زیاد خواهد شد، جهت بسیاری از مراجعین من ین کار راحت ای هست. زمانی که جوان تر هستید یا رابطه تان تازه هست، قبل از رابطه جنسی میل زیادی به سراغتان می آید. با بالا رفتن سن یا طولانی تر شدن با هم بودنتان باید رابطه جنسی را شروع کنید تا میل جنسی تان بیدار شود. هر چه در رابطه جلوتر بروید تمایلتان بالاتر خواهد رفت و احتمالا دوام ازدواجتان هم زیاد خواهد شد.

    ۶٫ چگونه به شوهرم بگویم در رابطه جنسی مسئله دارد؟

    خیلی مراقب باشید. به گفته امبر مدیسون Amber Madison، درمانگری در نیویورک، “بسیاری از مردان راجع به عملکرد جنسی خود احساس نا امنی می کنندبنابراین قبل از اشاره به این مورد اعتماد به نفس او را تقویت کنید و به او اطمینان دهید که در هر شرایطی برایتان قابل احترام است و از بودن با او لذت می برید، نه فقط به خاطر دخول حین رابطه جنسی.”

    پس از آن قدم بعدی به مسئله موجود بستگی دارد. اگر مسئله اختلال نعوظ است نیازی به گفتن ندارد چون خود شوهرتان از آن آگاه هست. چیزی که او نیاز دارد درک و همراهی شماست. به گفته کرنر Kerner ، ” بسیاری از پرسشها اختلال نعوظ ذهنی هستند، یک بار اختلال نعوظ باعث می شود که شوهرتان از دوباره اتفاق افتادن آن بترسد و این مسئله شدت یافتن شود.”

    اگر مسئله انزال زودرس است جهت حل آن به پیشنهاد کرنر: “از توانایی نعوظ سریع و نیرومند او تعریف کنید و از ایده ارگاسم چند گانه در مردان بهره ببرید.ارگاسم چند گانه از تکنیک توقف و شروع بهره می گیرد. با تقویت عضلات کف لگن در لحظه اوج انزال کنترل شده است و متوقف می شود. مردان هم مانند زنان می توانند با ورزش های کگل یا انقباض عضلات پوبوکوکسیژیوس* pubococcygeus این کار را انجام دهند. جهت پیدا کردن این عضلات مردان باید ادرار خود را متوقف کنند. شوهرتان را تشویق کنید روزانه چندین بار به مدت ۱۰ ثانیه این عضلات را منقبض کند تا بتواند حین رابطه جنسی از این روش جهت جلوگیری از انزال استفاده کند.

    * پوبوکوکسیژیوس pubococcygeus :عضله pubococcygeus در مردان و زنان وجود دارد، کف حفره لگن را تشکیل می دهد و مثل یک کلوچه از استخوان شکم به پایین ستون فقرات گسترش می یابد.

    آیا می توانم واژنم را تنگ تر کنم؟چند پرسش جنسی زنانه/ تنگ کردن واژن

    اگر می خواهید زیاد بدانید : تقویت نعوظ با ۷ کاری که می توانید در طول روز انجام دهید

    اگر می خواهید زیاد بدانید : اختلال نعوظ در مردان می تواند به علت کمبود این ویتامین باشد!

    اگر می خواهید زیاد بدانید : پیشگیری از اختلالات نعوظ و محافظت از آلت تناسلی مردان با ۱۰ تکنیک ساده

    ۷٫ من دلواپس این هستم که مناسب ترین وقت جهت رابطه جنسی و هجوم هورمون ها در جوانی را پشت سر گذاشته ام. درست است؟

    به گفته برزندین Brizendine، متخصص روانپزشکی در دانشگاه کالیفرنیا، در سانفرانسیسکو:” یک زن از نظرفیزیولوژیک، در سن ۱۹ سالگی در اوج تمایلات جنسی هست. زمانی که استروژن واژن را روان کرده و تستوسترون میل جنسی را به حداکثر می رساند. و در حال حاضر ۱۹ سالگی سنی نیست که اغلب زنان بتوانند بگویند رابطه جنسی داشته اند یا دارند. توصیه همینجاست. تعیین عالی ترین سن جهت رابطه جنسی، به فیزیولوژی ارتباط ندارد، بلکه با روان شناسی در ارتباط است.

    به گفته مینتز، این مسئله در هر زنی تفاوت دارد ولی من به تجربه متوجه شده است ام که با بالا رفتن سن، رابطه جنسی بهتر می شود.زنان با بدن خودشان راحت تر شده است و می دانند که به چه چیزی نیاز دارند و از چه چیزی خوششان می آید بنابراین رابطه جنسی بهتری را تجربه می کنند.”

    به گفته کرنر ” اغلب جهت توسعه آگاهی جنسی و میزان آرامش در آن به وقت نیاز است. بنابراین فکر می کنم بهترین رابطه جنسی زمانی است که بتوانید فانتزی های جنسی بسیار پر حرارت یا امیالتان را با شریکتان در میان بگذارید.و آن زمانی است که واقعا آماده دریافت چیزی هستید که می خواهید و اغلب این فانتزی ها را به انجام می رسانید.”

    ۸٫ آیا این بیان درست است که مردان به از بین بردن یا نبردن موهای زائد اهمیتی نمی دهند؟

    به نظر می رسد وجود موهای زائد کاملا طبیعی شمرده می شود. بر اساس نتیجه های بررسی اخیر در انگلیسی، وجود موهای زائد طبیعی بوده و به عنوان بخشی از قشنگی در نظر گرفته می شود. از ۱۸۷۰ زنی که توسط pharmacy UK Medix مورد پرسش قرار گرفته بودند، ۵۱% گفته بودند که موهای زائدشان را نه حالت می دهند و نه واکس می اندازند. ۴۵% اعلام کرده بودند که خیلی وقت است دیگر دلواپس از بین بردن موهای زائدشان نیستید. ۶۲% اعلام کرده بودند که شریکشان همان ظاهر طبیعی آن ها را می پسندد.

    به گفته مدیسون اگر از مردان راجع به موهای زائد پرسش شود اغلب آن ها خواهند گفت که از فرم دادن آن ها استقبال می کنند. این مورد کاملا سلیقه ای است نه زیاد و نه کمتر.ولی وقت عمل که می رسد کمی تفاوت دارد و اگر رضایت کافی از شما داشته باشند اهمیتی به ظاهر آن قسمت نخواهد داد.

    تهیه و ترجمه: گروه سلامت سیمرغ
    seemorgh.com/health
    اختصاصی سیمرغ


    واژه های کلیدی: بهترین رابطه جنسی | رابطه جنسی بهتر | وام ازدواج | موهای زائد | رابطه جنسی | استفاده | مردانه | ازدواج | مردان | عضلات | طبیعی

    آیا می توانم واژنم را تنگ تر کنم؟چند پرسش جنسی زنانه/ تنگ کردن واژن

    آیا می توانم واژنم را تنگ تر کنم؟چند پرسش جنسی زنانه/ تنگ کردن واژن

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب اورجینال
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • منابع اورجینال رباتیک
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار