تمام محبتت را به پای دوستت بریز نه تمام اعتمادت را. (حضرت علی علیه‌السلام)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » خیال همه راحت، قرار نیست کار فنی انجام دهم / پیروانی

    خیال همه راحت، قرار نیست کار فنی انجام دهم / پیروانی

    وبسایت رسمی برنامه نود – مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت که دیگر قصد ندارد کار مربیگری را انجام دهد.

    خیال همه راحت، قرار نیست کار فنی انجام دهم / پیروانی

    وبسایت رسمی برنامه نود – مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت که دیگر قصد ندارد کار مربیگری را انجام دهد.

    به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، افشین پیروانی در نشست خبری کلوب پرسپولیس که با عنوان تمدید قرارداد برانکو ایوانکویچ برگزار شد, گفت: بر این باورم که قشر خبرنگار هیچ وقت به حقش نمی رسد. جایگاه شما بالاتر از اینهاست و امیدوارم بتوانیم در کنار هم و با کمک هم جهت پرسپولیس قدم های مثبتی برداریم.

    «از اعضای هیئت مدیره که دلسوزانه جهت موفقیت تیم تلاش می کنند، تقدیر می کنم»، وی با بیان این جمله ادامه داد: در این جمع افرادی ورزشی مانند کاشانی، روغنی، گرشاسبی و حاجی بیگی هستند و در مدتی که با آنها از نزدیک در ارتباط هستم می بینم که خیلی زحمت می کشند. مشکلاتی که کلوب الان دارد، بسیاری از آنها ناخودآگاه بوده و الان باید دست به دست بدهیم تا شرایط روزبه روز بهتر شود.

    خیال همه راحت، قرار نیست کار فنی انجام دهم / پیروانی

    پیروانی در تصویر العمل به این پرسش که قول داده بود مسئله احمد نوراللهی را حل کند و حالا به قولش وفا کرده هست، خاطرنشان کرد: قبل از هر چیز به طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) می گویم بدانند که ما به خاطر همه آنها اینجا هستیم. در مورد نوراللهی باید بگویم دوست داشتم قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم مسئله او حل شود ولی یکسری اتفاقاتی رخ داده بود که حل آنها از دست همه اعضای کلوب و همچنین خود نوراللهی خارج بود، الان نمی خواهم به گذشته برگردم و خوشحالم که مسئله احمد حل شده است هست. مورد نیاز می دانم تقدیر خاص ای از فرماندهی کل ستاد مشترک، سرداران عزیزی چون باران چشمه، توکلی ، آجورلو و مسئولان کلوب تراکتورسازی داشته باشم. تقدیر خاص ای از سردار کمالی دارم، زمانی که مدیر تیم های ملی بودم او جهت زمین تمرین کمپ به بازیکنان هم کمک کرده بود. امیدوارم در آینده نیز اتفاقات خوبی رقم بخورد و هر بازیکنی که چنین مشکلاتی داشته باشد حل شود.

    مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در تصویر العمل به پرسش خبرنگار دیگری راجع به اینکه آیا محرومیت همزمان کمال کامیابی و محسن ربیع خواه باعث شد مسئله نوراللهی یک شبه حل شود، گفت: نه برادر من! این حرف ها مطرح نیست. هیچ کس در کلوب پرسپولیس و هر جای دیگری این توانایی را ندارد که بخواهد در کار نیروهای مسلح یا فرماندهی ستاد کل دخالت کند. احساس می کنم این پرسش شما یک مقدار شبهه انگیز هست. اگر قبلا مسئله نوراللهی جهت بازگشت به پرسپولیس و یا هر بازیکن دیگری جهت تیم ملی خیلی سریع حل شده است به خاطر منافع ملی بوده هست، الان اینطور نیست که به خاطر محرومیت یکی دو بازیکن ما مسئله این بازیکن به یک باره حل شده است باشد. بحث خدمت سربازی چیزی است که جهت همه افراد یکسان هست، نمی دانم شما سربازی رفته ای یا نه، ولی همه ما ملزم به این هستیم که به کشورمان خدمت کنیم، من بار دیگر مورد نیاز می دانم در اینجا از مسئولان محترم نیروهای مسلح تقدیر کنم که جهت حل مسئله نوراللهی اقدام کردند، اگرچه مسئله نورالهی سخت نبود.

    پیروانی در رابطه با این پرسش که قرار است چه اقداماتی جهت منافع کلوب پرسپولیس انجام دهد، تصریح کرد: ابتدا جا دارد یک تقدیر خاص از برادر و استاد بزرگم خوردبین انجام دهم، زمانی که حتی من بازی می کردم ارتباط و همکاری بین ما بود. خوردبین در کنار ما خواهد بود، البته این اواخر به علت فوت خواهرزاده ام ارتباط ما مقداری کم شد، ولی ایشان از سرمایه های کلوب هستند و وظیفه شرعی خودم می دانم که به پیشکسوت خودم احترام بگذارم. وظیفه ما است که جهت پیشبرد اهداف کلوب تلاش کنیم، پست حساسی دارم و باید ارتباط مناسبی برقرار کنم. از شانس ما بعد از حضورم اتفاقات خوبی رخ داده هست؛ بزنم به تخته خوش شانس هستم (باخنده). پرسپولیس پرافتخارترین تیم کشور عزیزمان ایران و آسیا و حتی دنیا است آن هم به علت هواداران آن هست، در هیچ جای دنیا نمی بینید که یک تیم در شهرهای متفاوت هم هوادار داشته باشد، من در بازی دیروز و در مشهد احساس غرور کردم، این نشان می دهد تیم یک جایگاه بزرگ دارد، همه دارند کار می کنند و همه به دنبال قهرمانی هستند.

    وی ادامه داد: دیروز برانکو به فرزند ها می گفت تکرار عنوان قهرمانی از خود قهرمانی سخت تر هست. اگر قرار است کاری در این کلوب انجام دهیم این را وظیفه خودم می دانم که دل هواداران را شاد کنم و هواداران این را بدانند که بزرگترین سرمایه کلوب هستند، همچنین شما خبرنگاران که دل تان هر لحظه با تیم است.

    وبسایت رسمی برنامه نود – مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت که دیگر قصد ندارد کار مربیگری را انجام دهد.

    مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که بعد از آمدن شما به پرسپولیس شنیده شد که قرار است بعدها به عنوان سرمربی این تیم گزینش شوید، و قصدتان از آمدن به کادر مدیریت این کلوب چه بوده، خاطرنشان کرد: کلوب پرسپولیس یک مربی بزرگ دارد که جزو بزرگترین مربیان وارد شده است به کشور عزیزمان ایران هست. نخستین کاپیتانی من در دوران بلاژویچ و برانکو بوده هست. خدا را شکر ایشان ۲ سال دیگر در پرسپولیس ماندگار شدند و آرزو دارم که تا ۱۰ سال دیگر در پرسپولیس باشند، اگر برانکو از تیم جدا شود، حتی با توجه به اینکه من در تیم ملی هم بوده ام و کار مدیریتی کردم ولی همین الان اعلام می کنم که حتی اگر تیم مربی هم نداشته باشد هیچ وقت دیگر مربیگری نمی کنم و هیچ وقت دیگری قصد مربیگری ندارم، به هر حال هر کسی را جهت هر کاری ساختند، به نظرم سخت ترین و دشوارترین کار مربیگری هست، آرزوی موفقیت دارم جهت برانکو و امیدوارم که بتوانم کمک کنم، خیال همه راحت من دیگر قرار نیست کار فنی انجام دهم.

    وی راجع به پرسش دیگری مبنی بر حضورش در تیم ملی و اینکه آیا همکاری اش را با کی روش قطع کرد، گفت: ۱۰ ماه است که در مورد این عنوان سکوت کرده ام ولی الان می گویم، تیم ملی ما مشکلاتی داشت که مشکلاتش کمبود امکانات بود. در ۲ سالی که در تیم ملی بودم، می توانم این را بگویم که کی روش با تنها کسی که مسئله نداشت من بودم، حتی این اواخر ما به یکدیگر تبریک سال نو میلادی را هم گفتیم و ایشان از من و خانواده ام دعوت کرد که به پرتغال برویم. یکسری پرسشها و کمبودها در تیم ملی وجود دارد که باید به کی روش حق بدهیم، تیم ملی قهرمان آسیا و عالی ترین رنکینگ این قاره را دارد و باید امکاناتش فراهم شود. اصل پرسشها تیم ملی همین هست. آرزو می کنم تیم ملی در جام جهانی موفق شود و آرزو دارم بیشترین بازیکنان را از پرسپولیس در تیم ملی داشته باشیم، شاید بعضی ها از این عنوان ناراحت باشند ولی جهت هر کسی افتخار است که جهت تیم ملی بازی کند.

    پیروانی اظهار داشت: برانکو با توجه به سابقه ای که در تیم ملی دارد، همین جا اعلام می کنیم که از تیم ملی حمایت خواهیم کرد، ما هوادار تیم ملی هستیم و امیدواریم موفق شود.

     

    ۲۰۵۱

    واژه های کلیدی: افشین پیروانی | پرسپولیس | پرسپولیس | بازیکنان | بازیکن | ارتباط | برانکو | پرسپولیس

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • خرید کتاب خارجی
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • چاپ کتاب لاتین
  • منابع اورجینال رباتیک