بهتر است روی پای خود بمیری تا روی زانو‌هایت زندگی کنی.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » عملکرد بد داوران تیشه به ریشه کل بدنه فوتبال می‌زند / شریف/ مدیر هیئت مدیره فولاد

    عملکرد بد داوران تیشه به ریشه کل بدنه فوتبال می‌زند / شریف/ مدیر هیئت مدیره فولاد

    مدیر هیأت مدیره کلوب فولاد خوزستان، گفت: برابر گسترش فولاد اتفاقی رخ می‌دهد که راحت ترین و مبتدی‌ترین بیننده متوجه اتفاق می‌شود و همه می‌بینند در دقیقه ۹۴ بازیکن حریف با ۲ دست توپ را می‌گیرد.

    عملکرد بد داوران تیشه به ریشه کل بدنه فوتبال می‌زند / شریف/ مدیر هیئت مدیره فولاد

    وبسایت رسمی برنامه نود – رئیس هیأت مدیره کلوب فولاد خوزستان، گفت: برابر گسترش فولاد اتفاقی رخ می دهد که راحت ترین و مبتدی ترین بیننده متوجه اتفاق می شود و همه می بینند در دقیقه ۹۴ بازیکن حریف با ۲ دست توپ را می گیرد.

    به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت کلوب فولاد خوزستان ، محمد شریف در مورد شرایط فولاد خوزستان، گفت: شرایط باشگاه، تیم و مجموعه بسیار خوب هست. همه چیز مدیریت شده است هست. طبق برنامه جلو می رویم. پرسشها و حواشی مدیریت می شود و بازیکنان و کادرفنی کار خود را به خوبی دنبال می کنند.

    وی در مورد دیدار مشاور فیفا از امکانات کلوب فولاد خوزستان، اظهار داشت: جیم هانسن یکی از بزرگان و افراد برجسته یوفا و فیفا هست. او مشاور فیفا است و فعالیت اجرایی بسیار خوبی در یوفا داشته هست. به همراه معاون اجرایی دبیرکل فدراسیون تشریف آوردند و چند روزی مهمان ما بودند. ملاقات هایی در استان خوزستان طبق برنامه داشتند. به علت اینکه در تبریز جهت بازی با گسترش سفر کردیم شنبه صبح با هانسن جلسه داشتیم. سهیل مهدی هم از فدراسیون فوتبال حضور داشت. جلسه بسیار پر باری بود. چشم اندازهای آینده فولاد هم دیده شد و در کل جلسه بسیار خوب بود.

    عملکرد بد داوران تیشه به ریشه کل بدنه فوتبال می‌زند / شریف/ مدیر هیئت مدیره فولاد

    رئیس هیأت مدیره کلوب فولاد خوزستان در مورد انتقادات اعضای این تیم به قضاوت داوران و انتقاداتی که در لفافه به سکوت کلوب در قبال اشتباه داوری کرده اند، تصریح کرد: برابر قانون و احترامی که متولی فوتبال کشور و شرکت لیگ می گذاریم، مکاتبات خودمان را به این امید که تاثیری بگذارد انجام می دهیم ولی هنگامی که می بینیم هیچ تاثیری ندارد باید با عنوان جدی تر برخورد شود. یکی از ارکان مهم که در یک مسابقه وجود دارد و سریع ترین اثر را روی یک بازی می گذارد داوری هست. شرایط داوری بسیار دلواپس کننده هست. بدنه داوری در سطح سایر بدنه های فدراسیون فوتبال و فوتبال کشور عزیزمان ایران رشد نکرده هست. داوری ما از رشد کلوب ها عقب مانده هست. خروجی که از مجموعه داوری می بینیم با احترام به همه داوران، ظاهرا قربانی شدن کلوب ها هست. نخستین قربانی خود داوری هست. جامعه داوری به عنوان جامعه قضاوت کننده آشنا می شوند. همه آینده خود را در اختیار یک فرد قرار می دهند تا پرسشها را مدیریت کند اگر در این اوضاع از داوری سلب اعتماد شود به هیچ وجه این مسئله قابل جبران نیست. به نقطه ای می رسیم که سلب اعتماد از داوری در شرف وقوع هست. صبحت من شاید تلخ باشد ولی گزنده نیست.

    وی افزود: به عنوان عضو یک خانواده وظیفه داریم تهدیدها جهت مجموعه فوتبال را گوشزد کنیم. دیگر جای مماشات نیست. هنگامی که قرار است داوری گزینش شود، سلامت و صلاحیت دو شاخص هست. برابر گسترش فولاد اتفاقی رخ می دهد که راحت ترین و مبتدی ترین بیننده متوجه اتفاق می شود و همه می بینند در دقیقه ۹۴ بازیکن حریف با ۲ دست توپ را می گیرد. بازیکنان اقرار می کنند پنالتی بوده هست. بینندگان و کارشناسان از تلوزیون پنالتی را دیدند و ما از جایگاه دیدیم که پنالتی اتفاق افتاد. هنگامی که داور نزدیک صحنه است و این صحنه را متوجه نمی شود می گوییم صلاحت مورد نیاز وجود ندارد. یک هوادار نوجوان متوجه پنالتی بودن می شود. اگر بینندگان فوتبال از مرحله صلاحیت کاری بگذرند دیگر به سلامت شک می کنند. نباید اجازه دهیم که به این نقطه برسیم. کمیته و دپارتمان داوران آنقدر وسعت پیدا کرده که شاید در آینده سندیکا و اتحادیه داوران هم تشکیل شود ولی دریغ از سیستم محتوایی. اصلا به سلامت داوران شک نمی کنم. آیا که به اندازه کافی به مبانی حقوقی و اخلاقی مسئله اشراف دارم. در مورد صلاحیت حرف جهت گفتن دارم و اعتراض واقعی دارم.

    شریف در ادامه تصریح کرد: دلیلی ندارد در دیدارهای متعدد فوتبال خوزستان را آنقدر کم اهمیت بدانیم که داورانی گزینش شوند که خیلی کم قضاوت کردند. فولاد خوزستان در صدر جدول با تیم برابر خودش مسابقه دارد و آنقدر ارزش دارد که جهت این تیم داور با تجربه گزینش کنند. نماینده یوفا و فیفا به اینجا سفر کرده، ما به قدر از او صحبت مثبت دریافت کردیم که به عنوان یک ایرانی افتخار کردیم که مجموعه ای را مدیریت می کنیم که از لحاظ ارتباط بین المللی یک ستاره درخشان در آسمان فوتبال کشور عزیزمان ایران هست. از طرف دیگر همین کلوب که جهت فوتبال کشور عزیزمان ایران در بحث بین المللی اعتبار ایجاد می کند نباید آنقدر برایش احترام قائل بود که حالا که در بالای جدول مسابقه دارد داور با تجربه جهت مسابقه های این تیم در نظر بگیریم. آیا کلوب فولاد حتما باید رفتارهای سخیف که روز به روز مثل قارچ در فوتبال کشور عزیزمان ایران رشد می کند تبعیت کند تا کمیته و دپارتمان داوری کمی احساس خطر کنند تا مراعات ما را کنند. آیا باید نماینده ها و سرمربی فولاد از کلمات نامناسب استفاده کنند و توهین انجام دهند. باید در رسانه ها جوسازی کنیم یا مثل یک باشگاهی بیانیه صادر کنیم و از نیروهای امنیتی خرج کنیم و بخواهیم به این پرسشها پیگیری کنند. آیا چنین ادبیاتی از ما دیده شده است هست. جز احترام به داوری چیزی از ما دیده شده است است.

    رئیس هیأت مدیره کلوب فولاد خوزستان در ادامه گفت: کلوب فولاد امسال بنایش بر این بود که خودش را از لحاظ مدیریتی و هزینه متعارف در فوتبال خودش را به عنوان یک الگو قرار دهد. ما نه کم و نه زیاد هزینه کردیم ما متعارف هزینه کردیم. هزینه متعارف در لیگ امسال در یک عددی قرار داده شد که جزو پائین ترین بودجه بندی های بین ۱۶ تیم بوده هست. البته اعتقاد دارم اصلا کم هزینه نکردیم بیشترین امکانات را در نظر گرفتیم عالی ترین امکانات را در سفرها در نظر می گیریم. جهت پاداش ها بر اساس ضریبی که داریم در اکثر مسابقه های جهت زیاد کردن روحیه تیم رقم را دو برابر می کنیم. به دقیقه و به روز پرداخت ها را انجام می دهیم ولی جمع هزینه ما نسبت به خیلی از کلوب هایی که پائین تر از ما هستند کمتر هست. ۶ رده سنی را پوشش می دهیم. در رده بزرگسالان دو تیم داریم که به غیر از تیم لیگ برتری یک تیم در لیگ دسته دوم داریم. هنگامی که هزینه ها را جمع کنید می بینید یک مبلغ متعارف هست.

    مدیر هیأت مدیره کلوب فولاد خوزستان، گفت: برابر گسترش فولاد اتفاقی رخ می‌دهد که راحت ترین و مبتدی‌ترین بیننده متوجه اتفاق می‌شود و همه می‌بینند در دقیقه ۹۴ بازیکن حریف با ۲ دست توپ را می‌گیرد.

    وی افزود: همچین بدنه ای در فوتبال کشور باقی مانده است اگر در آینده ما هم سرخورده شویم چه کسی می خواهد این فوتبال را جمع کند. فکر نکنید یک سوت داور فقط باعث ایجاد یک بی عدالتی و عوض کردن نتیجه می شود. سوت داور اگر اشتباه زده شود چون بحث قضاوت است تیشه به ریشه کل بدنه فوتبال کشور عزیزمان ایران می زند. اینجا بحث قضاوت است و تیشه به ریشه اعتماد افکار عمومی و سلامت فوتبال کشور می زند. افکار علاقمندان به فوتبال را که نمی توان غل و زنجیر کرد. در هر محفلی که حضور می یابم صبحت از این غلط های هست. اگر باید ساختار عوض کردن کند این اتفاق بیفتد. اگر قرار است داوری به صورت هیأت امنا اداره شود این کار را انجام دهند و یکی دو نماینده از سوی کلوب در این هیأت حضور یابند این حق کلوب ها هست. الحمدالله در سطح مدیریت کلوب ها داوران کارکشته و بازنشسته و اصلا نماینده های بسیار خوبی داریم. قوانین باید عوض کردن داده شود. بعد از بازی در جایگاه نشستیم و ناظر داوری می گوید پنالتی اتفاق نیفتاده هست. باید تاسف خورد.

    شریف در آخر گفت: داور نباید نتیجه بازی را مدیریت کند، دو تیم باید مسابقه کنند و نتیجه را رقم بزنند. داور باید قضاوت کند. ناظر داوری نباید عملکرد داور خودش را مدیریت کند. ملکی آن اشتباه فاحش را انجام داده و عنایت می خواهد زمین و وقت را بهم بدوزد که داورش اشتباه نکرده هست. ما از آن فاصله پنالتی را دیدیم و خود مسئولان گسترش فولاد بعد از این اتفاق سکوت کردند آیا که صحنه را دیدند ولی ناظر ما صحنه را نمی بیند. اجازه ندهید داوری تهدیدی جهت کل فوتبال شود. فریدون اصفهانیان وقت بیشتری جهت داوری بگذارد و این مسئله را مدیریت کند. زمانی می رسد که پیشگیری از این کار خیلی سخت خواهد شد.

     

     

    ۱۰۰۴

    واژه های کلیدی: فولاد خوزستان | مسابقه | مدیریت | فوتبال | ایرانی | خوزستان | قضاوت | ایران | مدیریت | مجموعه | داوران

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب اورجینال
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • چاپ کتاب اورجینال