اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار جامعه و عمومی » هتل ها باید پول مردم را بعد بدهند

    هتل ها باید پول مردم را بعد بدهند

    هتل‌هایی که به خاطر کنسلی پروازها و جا ماندن مسافران حاضر نیستند پول مردم را بعد بدهند، صد درصد متخلف آشنا می‌شوند و مردم تخلف آن‌ها را گزارش کنند.

    هتل ها باید پول مردم را بعد بدهند

    هتل هایی که به خاطر کنسلی پروازها و جا ماندن مسافران حاضر نیستند پول مردم را بعد بدهند، صد درصد متخلف آشنا می شوند و مردم تخلف آن ها را گزارش کنند.

    هیچ یک از هتل ها و آژانس ها حق ندارند از مردم پولی بابت کنسلی اقامتگاه و پرواز، کسر کنند

    عبارات مهم : تعزیرات حکومتی – میراث فرهنگی

    ولی تیموری ـ مدیر کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری گفت:

    هتل هایی که به خاطر کنسلی پروازها و جا ماندن مسافران حاضر نیستند پول مردم را بعد بدهند، صد درصد متخلف آشنا می شوند و مردم تخلف آن ها را گزارش کنند.ما در شرایط «فورس ماژور» قرار داریم که روی این قاعده هیچ یک از هتل ها و آژانس ها حق ندارند از مردم پولی بابت کنسلی اقامتگاه و پرواز، کسر کنند.

    در قرارداد آژانس و هتل، بندی وجود دارد که به شرایط «فورس ماژور» یا «فوق العاده» اشاره شده، مثل حالا که پروازها و یا هتل ها، اِرادی به وسیله مسافر کنسل نشده اند، بلکه شرایط هوا عامل لغو شدن آن ها بوده است. بر این ضابطه ، هتل یا آژانس نمی تواند مسافر را جریمه کند و یا درصدی را بابت کنسلی کم کند و طبق تعهدات تعریف شده است خدمات تعریف شده است ای را هم به مسافر بدهد.

    در چند روز گذشته شکایت هایی را از این تخلف ها دریافت کرده ایم و فعلا تلفنی آن ها را برطرف و رجوع می کنیم تا حق مردم ضایع نشود. از مردم هم می خواهیم اگر با موارد مشابه روبرو شدند آن را به اداره های میراث فرهنگی و گردشگری استان تابع خود گزارش کنند. اگر این تخلفات در استان ها پیگیری نشد، ما در کمیسیون عالی شرکت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آن را پیگیری می کنیم.

    تعزیرات حکومتی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز روز سه شنبه با بررسی اوضاع فروش بلیت در آژانس های گردشگری، گزارش کرده که قیمت ها تا ۴ برابر زیاد کردن داشته است.

    محمدعلی اسفنانی ـ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران هم گفته؛

    اگر افراد نتوانند مدارک مورد نیاز ارائه دهند، به طور قطع به شدیدترین وجه ممکن با آنها برخورد خواهد شد و بالاترین میزان جریمه قانونی را جهت آنها در نظر خواهیم گرفت.

    بنا بر گزارش بعضی اداره های میراث فرهنگی و گردشگری، بعضی از هتل ها جهت لغو رزرو اتاق، علی رغم بیانات مدیرعامل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری، با شرایط حاضر برخورد «عادی» داشته و مردم را به خاطر کنسل کردن رزرو اتاق، جریمه کرده اند. هتل هایی هم بوده اند که حتی حاضر نشده اند درصدی از پول را کسر کنند و همه پول دریافت شده است را به عنوان جریمه نگه داشته اند.

    تعزیرات حکومتی از مردم خواسته در صورت مشاهده تخلفاتی از این دست، به سامانه ۱۳۵ و ۱۲۴ گزارش دهند.


    هتل ها باید پول مردم را بعد بدهند

    گردآوری: گروه خبر سیمرغ
    seemorgh.com/news
    منبع:isna.ir


    واژه های کلیدی: تعزیرات حکومتی | میراث فرهنگی | میراث فرهنگی | گردشگری | دریافت | گردشگری | مسافران | مسافر | آژانس

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • جعبه هدیه کتاب
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب خارجی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک