آدمیانی مانند گل های لاله ، زندگی کوتاه در هستی و نقشی ماندگار در اندیشه ما دارند .
خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار سیاسی » حق فضولی در امور کشور عزیزمان ایران را نمی‌دهیم

    حق فضولی در امور کشور عزیزمان ایران را نمی‌دهیم

    امام جمعه موقت پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: در عرصه سیاست بازدارندگی خود، تا هر چقدر که بخواهیم موشک تولید می‌کنیم و بُرد آن را نیز زیاد کردن می‌دهیم.

    حق فضولی در امور کشور عزیزمان ایران را نمی‌دهیم

    حق فضولی در امور کشور عزیزمان ایران را نمی دهیم

    امام جمعه موقت پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: در عرصه سیاست بازدارندگی خود، تا هر چقدر که بخواهیم موشک تولید می کنیم و بُرد آن را نیز زیاد کردن می دهیم.

    به گزارش بیاکافه به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت پایتخت کشور عزیزمان ایران در خطبه دوم این نماز در سخنانی، ضمن گرامیداشت سالروز ۱۹ بهمن، دیدار همافران ارتش با امام راحل، گفت: این روز، همبستگی همافران با انقلاب اسلامی و دیدار تاریخی ارزش با امام هست؛ واقعا روز عجیبی بود با آن رژه ای که رفتند، اعتقاد دارم کمر طاغوت شکست و رژیم شاه فوت را به چشم خود دید؛ عزیزان نیروی هوایی و دیگر نیروهای ارتش، بسیج، سپاه و نیروی انتظامی، پیوسته بازوان نیرومند این ملت بوده، هستند و خواهد بود و ما به وجود اینها افتخار می کنیم.

    عبارات مهم : آیت الله خاتمی – احمد خاتمی
    وی به ذکر راهبردهای آمریکا در کشور عزیزمان ایران پرداخت و افزود: آدم هایی که مدیر جمهور آمریکا می شوند تابلوشان و یک نفر جلودار هست، این مدیر جمهور آمریکا هم آدم احمقی هست، استراتژیست های آمریکا ۴ مطلب را در رابطه با کشور عزیزمان ایران قبل از روی کار آمدن اوباما گفتند و اذعان کردند که اگر کشور عزیزمان ایران این ۴ کار را انجام دهد، رابطه ارزش با کشور عزیزمان ایران حسنه می شود.

    امام جمعه موقت پایتخت کشور عزیزمان ایران با تأکید بر اینکه آمریکایی ها می درخواست کردند کشور عزیزمان ایران را در عرصه انرژی هسته ای مهار کنند، در این عرصه، آنچه که شد، شد، بنده تحلیلی در این باره ندارم، همه ارکان نظام اتفاق نظر دارند که هیچ مذاکره دیگری نظیر تکمیل برجام و این چیزها دیگر اتفاق نخواهد افتاد و این روش قطعی ماست، آمریکایی ها در آن شک نکنند.

    آیت الله خاتمی یکی دیگر از راهبردهای آمریکایی ها در قبال کشور عزیزمان ایران را عنوان موشکی دانست و اظهار داشت: آمریکایی ها می درخواست کردند قدرت موشکی کشور عزیزمان ایران کم کردن یابد تا اسرائیل خیالش راحت باشد؛ به صراحت می گویم که ما به دستور قرآن در عرصه سیاست بازدارندگی خود، تا هر چقدر که بخواهیم موشک تولید می کنیم و بُرد آن را نیز زیاد کردن می دهیم و در این عرصه با هیچ کس مذاکره نمی کنیم و به هیچ دولتی هم حق فضولی نمی دهیم، وزیر خارجه فرانسه و دیگران که می خواهند به کشور عزیزمان ایران بیایند، این پنبه را از گوششان بیرون کنند.

    وی ادامه داد: آمریکایی ها گفتند کشور عزیزمان ایران دست از حمایت حزب الله و فلسطین بردارد،؛ ما حزب الله را با گروه با شرف مدافع حریم و مبارزان فلسطین را هم مبارزان با اشغالگران می دانیم و هم قانون اساسی و هم قرآن می گوید که از آنها حمایت کنیم و حمایت هم خواهیم کرد.

    خطیب نماز جمعه این هفته پایتخت کشور عزیزمان ایران با تأکید بر اینکه آمریکایی یها اعتراف کرده بودند که کشور عزیزمان ایران مانع تشکیل خاورمیانه بزرگ است و اگر مانع نشود با آنها رابطه خوبی خواهیم داشت، گفت: آنها عراق، سوریه و لبنان در مشت می درخواست کردند که نشد، آنها آرزوی خاورمیانه بزرگ را به گور خواهند برد.

    آیت الله خاتمی افزود: از این ۴ درخواست آمریکایی ها از ایران، در ۳ درخواست کاملا ناکام شدند و به براندازی روی آوردند، به طوریکه مدیر جمهور دیوانه ارزش و دیگر مقامات ارزش حرف از براندازی می زنند، نتیجه این حرف ها این است که حداقل فریاد فوت بر آمریکا زیاد در این کشور( ایران) طنین انداز می شود.

    وی با بیان اینکه آمریکایی ها بعد از ناکامی در راهبردهای پیشین خود علیه کشور عزیزمان ایران وارد فاز براندازی شدند و جدولی طراحی کردند که منزل های زیادی دارد، اظهار داشت: منزل اول این جدول این است که جهت آسیب زدن به نظام، رأس قله این نظام، یعنی ولایت را نشانه قرار داده اند و به صراحت هم اعلام کرده اند و گفته اند که باید شیب آن را به این سمت ببریم، تدبیر ولایت فقیه، داعش را ساقط کرد و خطر را از بیخ گوش بشریت نجات داد، در این منزل می خواهند این را پُرکنند که به رأس نظام اهانت شود.

    «متأسفانه در این مسئله بعضی از عنصرهای فتنه ۸۸ به کمک آمریکا آمدند و می خواهند این منزل را پر کنند، ولی ملت همواره برابر فتنه گران می ایستد».

    خطیب نماز جمعه این هفته پایتخت کشور عزیزمان ایران منزل دوم این جدول را ناامید کردن مردم از شرایط کشور بیان کرد و افزود: آنها می خواهند که مردم احساس کنند که همه چیز در کشور به هم خورده هست، به فضل الهی این طور نیست و با این خادمان ملت در قوای سه گانه و رهبر حکیم، گره باز نشده نخواهیم داشت.

    آیت الله شیخ عیسی قاسم را سلب تابعیت کرده اند و به او علی رغم بیماری اجازه درمان نمی دهند، ده ها حکم حبس ابد را صادر کرده اند، اگر قرار باشد کسی سلب تابعیت شود، این آل خلیفه هست، به شما اطمینان می دهم که آینده شاه کشور عزیزمان ایران را دارید، بدانید که خون مظلوم از بین نمی رود.

    آیت الله خاتمی در ادامه ایجاد آشوب و ناامنی را منزل سوم جدول آمریکایی ها علیه ملت کشور عزیزمان ایران دانست و تصریح کرد: در این عرصه بعضی از کانال ها در اینترنت پیشتاز هستند، ما گفتیم که اگر باز کنید، دوباره شیطنت می کنند، این شیاطین در اینترنت بنا دارند، در هر مناسبتی شرارت کنند، قبلا گفتم که آنهایی که فریب خورد ه اند با رأفت اسلامی برخورد شود، ولی الآن می گویم که آنهایی که بازی خورد ه اند، تعهد بدهند که دیگر شیطنت نکنند و دیگر سیاهی لشکر اغتشاش گران نشوند.

    « اینکه مسئول محترم بگوید که همه آزاد شدند، این ناز کردن هست، اغتشاشگر هر کس که هست، باید پایش را بخورد، می خواهد طلبه و یا دانشجو باشد، باید تنبیه شوند. اگر می خواهید، رأفت کنید، ولی نازشان نکنید، علیه نظام شعار داده اند و باید به اشتباه خود پی ببرند».

    وی اضافه کرد: به همان اندازه که مهر و رأفت دارید، باید خشم مقدس در برابر لیدرهای اغتشاش داشته باشید و آنهایی که ترساندن به سوزاندن مساجد و شورای تبلیغات و دیگر اماکن کردند، با قاطعیت علی وار برخورد شود، باید با قاطعیت با سران فتنه برخورد کرد، در فقه ما آن فرد که علیه حاکم عادل اسلامی به خیابان بریزد و بکشد، باغی است و حکم او در فقه ما اعدام هست، این دستور صریح قرآن هست، اگر امنیت می خواهیم که حتما می خواهیم، مهر و خشم به جا باید در برابر اغتشاش گران داشته باشیم.

    امام جمعه موقت پایتخت کشور عزیزمان ایران چهارمین منزل جدول راهبردهای آمریکا در برابر کشور عزیزمان ایران را شدت یافتن فشار اقتصادی دانست و افزود: آمریکایی ها و ایادی ارزش بدانند که مردم ما تا الآن ایستاده اند و بعد از این هم خواهند ایستاد و یقین دارم که مردم ما در این عرصه هم آمریکا را ناکام خواهند گذاشت.

    آیت الله خاتمی اضافه کرد: روش آمریکا در منطقه این است که منطقه را ناامن کند تا اسرائیل امنیت داشته باشد، این ولیعهد خام و نپخته عربستان، این کشور را به یکی از ایالت های آمریکا دارد تبدیل می کند، دستور داده ورود شراب آزاد باشد، فساد و فحشا آزاد است!

    وی در بخش دیگری از سخنانش به جنایات آل خلیفه دربحرین اشاره و تأکید کرد: آیت الله شیخ عیسی قاسم را سلب تابعیت کرده اند و به او علی رغم بیماری اجازه درمان نمی دهند، ده ها حکم حبس ابد را صادر کرده اند، اگر قرار باشد کسی سلب تابعیت شود، این آل خلیفه هست، به شما اطمینان می دهم که آینده شاه کشور عزیزمان ایران را دارید، بدانید که خون مظلوم از بین نمی رود.

    به گزارش تسنیم، خطیب نماز جمعه این هفته پایتخت کشور عزیزمان ایران همچنین در خطبه های اول این نماز ضمن دعوت خودش و نمازگزاران به تقوای الهی، فرا رسیدن ایام فاطمیه را نیز تسلیت گفت.


    منبع: خبرگزاری تسنیم

    واژه های کلیدی: آیت الله خاتمی | احمد خاتمی | براندازی | آمریکایی | آمریکا | ایران |

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • کتاب اورجینال
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • چاپ کتاب آمازون