لباس قدیمی را بپوشید ولی کتاب نو بخرید.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار جامعه و عمومی » واکنش خبرنگار جنجالی به برکناری فرماندار گلپایگان

    واکنش خبرنگار جنجالی به برکناری فرماندار گلپایگان

    وحید اعظمی خبرنگار و مدیرمسئول هفته نامه نسل نو در این خصوص اظهار داشت: از استاندار اصفهان به خاطر اقدام سریع و حمایتش تقدیر می‌کنم. همچنین از اصحاب رسانه که حمایت کردند، تقدیر می‌کنم

    واکنش خبرنگار جنجالی به برکناری فرماندار گلپایگان

    وحید اعظمی خبرنگار و مدیرمسئول هفته نامه نسل نو در این خصوص اظهار داشت: از استاندار اصفهان به خاطر اقدام سریع و حمایتش تقدیر می کنم. همچنین از اصحاب رسانه که حمایت کردند، تقدیر می کنم

    خبرنگار گلپایگانی نظر خود را راجع به ی برکناری فرماندار بیان کرد

    دو روز پیش فرماندار، بخشدار، شهرداران و همچنین اعضای شوراهای اسلامی شهرهای گلپایگان، گوگد و گلشهر از کارخانه بازیافت گلپایگان و خوانسار دیدار کردند. در این دیدار و در جلسه ای که در حاشیه ی این دیدار برگزار شد، حسین فراست فرماندار گلپایگان با رفتاری زشت و ناشایست با وحید اعظمی خبرنگار و مدیر مسئول هفته نامه نسل نو برخورد کرد که ویدئوی آن در اینترنت بازتاب گسترده ای داشت. یک روز بعد از این ماجرا، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، بعد از بررسی ماجرا، در اقدامی شایسته، فرماندار خاطی را از کار برکنار کرد.

    وحید اعظمی خبرنگار و مدیرمسئول هفته نامه نسل نو در این خصوص اظهار داشت: از استاندار اصفهان به خاطر اقدام سریع و حمایتش تقدیر می کنم. همچنین از اصحاب رسانه که حمایت کردند، تقدیر می کنم. من امیدوارم این حمایت ها ادامه پیدا کند و به همین جا ختم نشود و همه ی رسانه های استان اصفهان روز به روز شاهد زیاد کردن و رشد پاسخگویی و نقدپذیری مسئولین باشیم و بار آخر باشد که شاهد چنین رفتارهایی بودیم.

    واکنش خبرنگار جنجالی به برکناری فرماندار گلپایگان

    وی در همین خصوص ادامه داد: استاندار در استان اختیارات مورد نیاز را دارد، از ایشان انتظار است که پیگیر باشند و شرایط را طوری به وجود بیاورند که مسئولان با روی باز پاسخگوی انتقادات باشند؛ جواب نقد، ترساندن به کتک زدن نیست، بلکه تشویق هست، حتی اگر آن نقد را قبول هم ندارند می توانند سکوت کنند.

    اعظمی راجع به ی گزینش فرماندار تازه اظهار داشت: شهر گلپایگان دارای مردم با فرهنگ و قدمت ۷۰۰۰ ساله هست؛ بنده نه به عنوان خبرنگار بلکه به عنوان یک شهروند، از استاندار خواهش می کنم که کسی را که به عنوان فرماندار جهت ساختن گلپایگان گزینش خواهد کرد، فردی متعهد، مجرب، فهمیده، باسواد، نیرومند و از همه مهم تر فعال باشد و نه کسی که در آستانه ی بازنشستگی است و انگیزه و توان زیادی جهت کار ندارد.

    مدیر مسئول هفته نامه ی نسل نو در پاسخ به این سؤال که بعد از این اتفاق، کسی جهت عذرخواهی یا دلجویی سراغ شما را گرفته است یا نه، گفت: نه؛ کسی به من مراجعه نکرده هست. نه در گلپایگان و نه در سطح استان کسی سراغ من نیامده هست. نه از استانداری، نه از فرمانداری و نه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کسی از من دلجویی نکرده هست. ولی مردم مرا غافلگیر کردند، آنها با خبر هایی که فرستادند و حمایت هایی که از من کردند، مرا دلداری دادند و باعث دلگرمی شدند. همچنین حمایت های همکاران عزیز، خبرنگاران، مدیران خبرگزاری ها، روزنامه ها و پایگاه های خبری در سراسر کشور و به خصوص در سطح استان موجب برطرف شدن ناراحتی من شد.

    وی در این رابطه ادامه داد: به طور خاص از گروه تحریریه سایت تقدیر می کنم که نخستین رسانه ای بود که این ماجرا را بازتاب داد و تا آخر پیگیر آن بود.

    وحید اعظمی خبرنگار و مدیرمسئول هفته نامه نسل نو در این خصوص اظهار داشت: از استاندار اصفهان به خاطر اقدام سریع و حمایتش تقدیر می‌کنم. همچنین از اصحاب رسانه که حمایت کردند، تقدیر می‌کنم

    وی در خصوص دلایلی که جهت استاندار در مورد چرایی برخورد عنوان شده است بود گفت: ضمن تقدیر از آقای استاندار بابت پیگیری موضوع، باید عرض کنم که اطلاعات به طور ناقص به ایشان رسیده هست. در ابتدای ورود فرماندار به کارخانه ی بازیافت این اتفاق افتاد و هنوز دیدار صورت نگرفته بود که فرماندار خسته شده است باشد؛ دیدار از کارخانه بعد از این جلسه انجام شد.

    این خبرنگار همچنین در پاسخ به بیانات حسین فراست فرماندار گلپایگان گفت: آقای فرماندار در مصاحبه گفته است که چون کلاه داشتم و لباس غیر رسمی تنم بود، گفتم عکاس، تصویر نگیرد. مورد نیاز است من در این خصوص توضیح دهم که بنده بعد از آن ماجرا ناراحت شده است و محل را ترک کردم، ولی در آخر برنامه ی بازدید، آقای فرماندار با همان ظاهر به همراه سایر مسئولین حاضر در محل تصویر یادگاری می گیرند و این تصویر به وسیله روابط عمومی شهرداری و بعضی رسانه ها منتشر می شود.

    وی در این خصوص ادامه داد: این واکنش‌ها نشان می دهد که او دنبال بهانه بود که در یک وقت مناسب، من را تخریب و شخصیت مرا خرد کند تا دیگر در جلسات حاضر نشوم . چون اگر این ماجرا رسانه ای نمی شد، من دیگر نمی توانستم به کار خود ادامه دهم؛ بعد به نظرم این کار خدا بود که نگذاشت حق مظلوم ضایع شود.

    اعظمی در توضیح نیت فرماندار گفت: همانطور که در مصاحبه ی قبلی گفتم آقای فرماندار نقدپذیر نیست و به علت نقدی که به بخشی از عملکرد ایشان در هفته نامه نوشتم، ایشان دو روز پیش در شورای اداری نیمی از وقت اش را در توهین و تحقیر بنده گذراند و گفت :”کسی که فلان مطلب نقد را نوشته مریض است و مریضی اش عود کرده”؛ “روزنامه ای که رایگان به مردم می دهند زورنامه است نه روزنامه”. در همان روز هنگامی که همسر من این جمله ی فرماندار را در جایی خواند، اشکش جاری شد و من به همین علت خیلی دلم گرفت و به خدا گفتم، خدایا خودت بزرگی. بعد از این ماجرای اخیر قدرت خدا را دیدم که چطور نگذاشت حق مظلوم پایمال شود.

    مدیر مسئول هفته نامه ی نسل نو در خصوص رفتارهای مشابه گفت: من چند وقت پیش یک جایی گفته بودم جلسه ی شورای شهر باید مثل بسیاری از شهرهای دیگر کشور علنی باشد تا گزارش کار به مردم داده شود. مدیر شورای شهر یکی از روستاهای گلپایگان در پاسخ به این پیشنهاد من با لحنی توهین آمیز گفته بود “تو چه کاره ای؟ تو عددی نیستی! تو رشد فکری و عقلی نداری! من فقط به مسئولین پاسخ می دهم!”

    وی در این رابطه ادامه داد: قداست خبرنگاری و حرمت قلم مهم هست. در گلپایگان این قداست نزد مسئولین شکسته شده است بود. این روند تا حدی بود که بسیاری از مسئولین با الگوبرداری از هم، به هیچ وجه پاسخگوی مسئولیت خود نبودند. به همین علت است که می گویم که استانداری و دیگران در استان اصفهان باید از نقد و رسانه ها حمایت کنند.

    واکنش خبرنگار جنجالی به برکناری فرماندار گلپایگان

    گردآوری: گروه خبر سیمرغ
    seemorgh.com/news
    منبع: yjc.ir

    واژه های کلیدی: خبرنگار | فرماندار | رسانه ها | رسانه ای | اصفهان | مسئولان | تصویر | خبر

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال