آینده را قضا و قدر می سازد و امید و تلاش تو آن را می گذراند.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » روزهای خوب استقلال ازراه می‌رسد/ برخی هواداران از رویه‌شان برگردند ، قراب

    روزهای خوب استقلال ازراه می‌رسد/ برخی هواداران از رویه‌شان برگردند ، قراب

    عضو هیات مدیره کلوب استقلال اعتقاد است با برنامه‌هایی که شفر دارد روزهای خیلی خوب این تیم از راه می‌رسد و به زودی این تیم در قله فوتبال کشور عزیزمان ایران قرار می‌گیرد.

    روزهای خوب استقلال ازراه می‌رسد/ برخی هواداران از رویه‌شان برگردند ، قراب

    در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

    وبسایت رسمی برنامه نود – عضو هیات مدیره کلوب استقلال اعتقاد است با برنامه هایی که شفر دارد روزهای خیلی خوب این تیم از راه می رسد و به زودی این تیم در قله فوتبال کشور عزیزمان ایران قرار می گیرد.

    به گزارش وبسایت نود و به نقل از مهر،  تیم فوتبال استقلال بعد از نتیجه های خوبی که در لیگ برتر گرفت و افزایش به فینال جام حذفی، برابر ذوب آهن شکست خورد. ولی عضو هیات مدیره این کلوب اعتقاد است مجموعه کلوب این شکست را فراموش کرده و جهت یک بازی روحیه بخش برابر سپیدرود و متعاقب آن حضوری موفق در لیگ قهرمانان آسیا آماده شده است است.

    روزهای خوب استقلال ازراه می‌رسد/ برخی هواداران از رویه‌شان برگردند ، قراب

    آقای قراب قبل از هرچیز در خصوص دیدار با سپیدرود صحبت کنید.

    – با اطمینان می گویم شکست برابر ذوب آهن به دست فراموشی سپرده شده است و لذا صلاح نمی دانم در خصوص آن بازی صحبت کنم. ولی قطعا برابر سپیدرود یک بازی خوب ارائه می دهیم و حریف این هفته مان را با شکست بدرقه می کنیم. پیروزی در این بازی جهت تیم ما بسیار حائز اهمیت است.

    * از نظر جدولی؟
    – هم به لحاظ جدولی و هم به لحاظ معنوی و انگیزشی. پیروزی در این بازی ما را در جدول بالا می آورد و جهت تکرار نایب قهرمانی آماده می کند. ضمن این که بعد از این بازی باید در لیگ قهرمانان حضور یابیم و پیروزی در این بازی روحیه تیم ما را جهت حضوری پر قدرت در این مساباقت معتبر آسیایی بالا می برد.

    * استقلال بعد از بازی با سپیدرود باید ۳ بازی خارج از پایتخت کشور عزیزمان ایران به میدان برود. چون تیم مدتی از پایتخت کشور عزیزمان ایران دور است انتظارتان از طرفداران تیم استقلال در این بازی خانگی چیست؟

    عضو هیات مدیره کلوب استقلال اعتقاد است با برنامه‌هایی که شفر دارد روزهای خیلی خوب این تیم از راه می‌رسد و به زودی این تیم در قله فوتبال کشور عزیزمان ایران قرار می‌گیرد.

    – من هر لحظه گفته ام استقلال با هوادارانش زنده است و صاحبان مهم این تیم همین هواداران هستند. اصلا اگر هوادار نباشد تفاوت این تیم با خیلی از تیم های معمولی چه می شود؟ اگر استقلال قدمتی بیش از هفتاد سال دارد یکی از مهم ترین عوامل دوام اش همین هواداران هستند. لذا من بعنوان پیشکسوت این کلوب از هواداران توقع دارم که با همه قوا در این بازی از تیم خود حمایت کنند البته من یک صحبت خاص با عده ای معدود از هواداران مان دارم.

    * بفرمایید.

    عبارات مهم : هواداران – ورزشگاه
    – یک گروه از طرفداران تیم استقلال هستند که در گوشه ای مشخص از ورزشگاه می نشینند و از کلوب و مدیریت آن انتقادات تخریبی می کنند. من نمی دانم این عده معدود از چه شخص یا گروهی خط می گیرند، ولی از آنها که قطعا هوادار تیم هستند و دل ارزش جهت تیم می سوزد می خواهم به ندای دل ارزش گوش داده و آنطور که دلشان می خواهد با سایر هواداران هم صدا شده است و تنها تیم را تشویق کنند. آدم ها می آیند و می روند و این تیم استقلال است که می ماند. این عزیزان جهت اعتلای تیم محبوب خودشان هم که شده است با اکثریت هواداران هم صدا شوند.

    روی انتقاد آنها زیاد به چه سمتی است؟
    – به مدیریت و هیات مدیره. من بعنوان یک پیشکسوت استقلال که عضو هیات مدیره هم است با اطمینان از سوی همه اعضای هیات مدیره و به نیابت از آنها می گویم که همه اعضای هیات مدیره هم و غم خود را جهت سربلندی و اعتلای این تیم صرف می کنند. نشانه ما موفقیت استقلال است و سزاوار نیست که مدیریت و هیات مدیره به وسیله گروهی خاص تخریب شوند.

    * رسم خوبی که کلوب استقلال با همت کمیته پیشکسوتان بدعت گذاشته تقدیر از دو پیشکسوت در هر کدام از بازی های این تیم هست. در این خصوص صحبت بفرمایید.
    – من خودم را قبل از این که عضو هیات مدیره بدانم پیشکسوت این تیم می دانم. لذا از انتظار و جایگاه پیشکسوت کاملا اطلاع دارم. ما با نشانه شناساندن پیشکسوتان به نسل تازه هواداران و بازیکنان این بدعت را گذاشتیم. خواستیم تا بازیکنی که الان جهت تیم بازی می کند بداند در گذشته پیراهنش بر تن چه کسی بوده و ارزش و قدر این پیراهن را بداند. ما در بازی های خانگی از دو پیشکسوت تقدیر می کنیم و در سفرها هم دو پیشکسوت را با خود می بریم. ما حتی برنامه داریم که در جریان دیدارهای آسیایی هم ما جهت هر بازی دو پیشکسوت را همراه تیم اعزام می کنیم.

    * شفر در این زمینه نظر خاصی ندارد؟
    – اتفاقا نظر شفر روی پیشکسوتان ما خیلی مثبت هست. او هم از این عنوان استقبال می کند و خوشحال است که کلوب هوای پیشکسوتاننش را دارد.

    * به جز پیشکسوتانی که شما جهت تقدیر دعوت می کنید کمتر دیده می شود که دیگر پیشکسوتان به منظور حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند.
    – متاسفانه همینطور هست. من از همه پیشکسوتان عزیز کلوب دعوت می کنم تا به ورزشگاه بیایند و تیم خودشان را مورد حمایت قرا ر دهند. دلواپس هم نباشند چون ما ساز و کار حضور آنها را در ورزشگاه آماده می کنیم. بلیط جایگاه را هم خودمان به آنها می دهیم تا مشکلی نداشته باشند. امیدوارم از این به بعد زیاد شاهد حضور پیشکسوتان در جریان بازی های خانگی استقلال باشیم.

    روزهای خوب استقلال ازراه می‌رسد/ برخی هواداران از رویه‌شان برگردند ، قراب

    * استقلال بعد از غلبه بر صنعت نفت به فینال جام حذفی رسید و خیلی ها قهرمانی این تیم را در جام حذفی مسجل می دانند.
    – من هم مثل همان خیلی ها تیم را از همین الان قهرمان جام حذفی می دانم. این جام (جام حذفی) را ما جهت خودمان کنار گذاشتیم. بهرحال در این فصل یک جام به استقلال متعلق است و کسب یک جام قطعا ارزشمند هست. ضن این که ما در لیگ برتر هم به کسب عنوان نایب قهرمانی امیدوار هستیم.

    * استقلال اخیرا دو بازیکن خارجی جذب کرده. نظر شما به عنوان پیشکسوت، عضو هیات مدیره و عضو کمیته فنی در خصوص این دو بازیکن تازه چیست؟ آیا این دو می توانند خیلی سریع خودشان را با شرایط تیم تطبیق دهند؟

    – روزی من خودم در ایام جوانی در تیم برق آقای گل پایتخت کشور عزیزمان ایران بودم و با این شرایط به استقلال آمدم. فکر می کردم خیلی سریع خودم را با شرایط تازه تطبیق می دهم. ولی دیدم فضا در استقلال با دیگر تیم ها تفاوت دارد و جهت بازیکنان تازه وقت می برد تا خودشان را با شرایط این تیم تطبیق دهند. این یک قانون کلی است که در خصوص همه تیم ها صدق می کند. ولی در خصوص این دو بازیکن باید بگویم که گرچه ملیت یکی از آنها آفریقایی هست، ولی به لحاظ فوتبالی هر دو اروپایی محسوب می شوند. به نظر من این دو بازیکن آنقدر حرفه ای هستند که در مدت وقت کمی خودشان را با شرایط تیم بزرگ استقلال تطبیق دهند.

    * تیم شما به زودی وارد لیگ قهرمانان آسیا می شود. آنجا فضا کاملا با مسابقه های داخلی متفاوت هست. با توجه به گروه دشواری که در آن قرار دارید ارزیابی تان از عملکرد تیم در این گروه و مسابقه با الهلال، العین و الریان چیست؟

    عضو هیات مدیره کلوب استقلال اعتقاد است با برنامه‌هایی که شفر دارد روزهای خیلی خوب این تیم از راه می‌رسد و به زودی این تیم در قله فوتبال کشور عزیزمان ایران قرار می‌گیرد.

    قبل از هر چیز این را بگویم همانطور که گفتید فضای آسیا با فضای مسابقه های داخلی کاملا متفاوت هست. آنجا همه تیم ها حرفه ای هستند و با همه قوا وارد این مسابقه های می شوند. من خودم بازی های الهلال والعین را رصد کردم و می دانم این تیم ها در چه حدی هستند. ما هم در حد خودمان آماده حضور در این مسابقه های می کنیم. امیدوار به افزایش از گروه مان هستیم چون خودمان را کمتر از این تیم ها نمی دانیم. ولی حتی اگر قرار باشد در این مسابقه های از تیمی شکست بخوریم قطعا اتفاقات سال پیش تکرار نخواهد شد. الان تیم ما هم یک مربی خارجی آشنا شده است دارد. بازیکنان خوبی هم داریم و با دو بازیکن جدیدی که گرفتیم شخصیت حضور در این مسابقه های را داریم. ما به حضور پر قدرت در این مسابقه های امیدوار هستیم.

     

    ۱۰۰۴

    واژه های کلیدی: هواداران | ورزشگاه | استقلال | هواداران | بازیکنان | مسابقه | بازیکن | پیشکسوت | ایران

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب اورجینال
  • منابع اورجینال رباتیک
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • چاپ کتاب آمازون
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • خرید منابع پزشکی اورجینال