دانشگاه تمام استعدادهای افراد از جمله بی استعدادی آن ها را آشکار می کند.(آنتوان چخوف)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار اقتصادی » افزایش ۹ درصدی میزان جابه‌جایی هوایی ، حذف تدریجی پروازهای چارتری

    افزایش ۹ درصدی میزان جابه‌جایی هوایی ، حذف تدریجی پروازهای چارتری

    عابدزاده گفت: شرکت های هواپیمایی باید نسبت به مدیریت فروش با نشانه از بین بردن تدریجی پروازهای چارتری کارها مورد نیاز را انجام دهند.

    افزایش ۹ درصدی میزان جابه‌جایی هوایی ، حذف تدریجی پروازهای چارتری

    به گزارش گروه اقتصادی گروه تحریریه سایت جوان به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی کشوری، علی عابدزاده در جلسه هماهنگی پروازهای نوروزی که با حضور معاون گردشگری شرکت میراث فرهنگی، مشاور وزیر راه و شهرسازی، معاونان و مدیران کل شرکت هواپیمایی کشوری، مقامات قضایی، امنیتی و انتظامی، شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی، مدیران عامل شرکت های هواپیمایی، و نمایندگان شرکت حمایت برگزار شد با بیان اینکه میزان جابه جایی ها در ۱۰ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد زیاد کردن یافته هست، افزود: با مسئولیت پذیری زیاد تمامی بخش های دخیل در سرویس دهی به مردم در حوزه حمل و نقل هوایی امکان پیشرفت سریعتر و تضمین حرکت به سمت توسعه و تعالی در جهت برآوردن انتظارات مردم میسر است.

    رئیس شرکت هواپیمایی کشوری گفت: شرکت های هواپیمایی مورد نیاز است نسبت به مدیریت فروش خود با نشانه از بین بردن تدریجی پروازهای چارتری کارها مورد نیاز را انجام دهند.

    افزایش ۹ درصدی میزان جابه‌جایی هوایی ، حذف تدریجی پروازهای چارتری

    وی افزود: با نگاه جامع به فعالیت های انجام شده است و اینکه یکی از اولویت های مهم شرکت دور کردن پروازها از مخاطرات و تضمین بی خطری در چند روزی که با اوضاع بد هوا مواجه بودیم و با جدیت هم دنبال شده است است نوع نگاه و قضاوت‌ها نسبت به تلاش بخش هوایی منصفانه تر خواهد شد.

    مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل شرکت هواپیمایی کشوری، نیز در پاسخ به بعضی از سوالات مطرح در خصوص منابع فرودگاهی و حقوق مسافران گفت: عدم تناسب زیرساخت ها در بعضی از فرودگاهها، ترافیک با تقاضای پروازی و الزام به استفاده از ظرفیت موجود می تواند باعث بروز نارسایی ها گردد و تلاش ما در شرکت هواپیمایی کشوری پاسخ به مطالبات با همین ظرفیت هاست.

    وی در خصوص ضرورت پاسخگویی براق به مسافران و انتظارات شرکت های هواپیمایی گفت: در این خصوص دستورالعمل حقوق مسافر نیز وظیفه شرکت های هواپیمایی را مشخص کرده است و یقینا پایبندی به شرایط مندرج در دستورالعمل بسیاری از شکایات کم کردن خواهد یافت.

    در این جلسه راهکارهای تسهیل در چگونگی خدمات رسانی به مسافران به خصوص ایام عید و چگونگی برخورد با متخلفان احتمالی در این ایام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    عابدزاده گفت: شرکت های هواپیمایی باید نسبت به مدیریت فروش با نشانه از بین بردن تدریجی پروازهای چارتری کارها مورد نیاز را انجام دهند.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: شرکت هواپیمایی | مسافران | شرکت هواپیمایی | پرواز چارتری | فرودگاه |

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • خرید کتاب خارجی
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • جعبه هدیه کتاب
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی