آگاه باشيد، تنها با ياد خدا دلها آرامش می ‏يابد! (قران کریم)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار جامعه و عمومی » من کِی گفتم اغتشاشگران را بکشید؟/ خاتمی

    من کِی گفتم اغتشاشگران را بکشید؟/ خاتمی

    آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای صفادشت با بیان این که شهیدان دفاع مقدس ولایتی بودند، گفت: مجلس بزرگداشت شهدا جهت امروز هست، کم

    من کِی گفتم اغتشاشگران را بکشید؟/ خاتمی

    آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای صفادشت با بیان این که شهیدان دفاع مقدس ولایتی بودند، گفت: مجلس بزرگداشت شهدا جهت امروز هست، کم تر شهیدی در وصیت نامه خود ننوشته که امام را تنها نگذارید

    امروز باید ببینیم که خط ولایت کدام است

    امام جمعه موقت تهران: با سران اغتشاش که آدم کشتند، غارت گری کردند یاغی هستند و حکم یاغی در فقه شیعه و اهل سنت اعدام هست، این عین فقه است و بنده از گفتن آن باکی نداریم، ولی روزنامه ای که سابقه اهانت به پیامبران و اهل بیت را دارد، تیتر زد خاتمی گفته اغتشاش گران را بکشید، من کِی گفتم اغتشاش گران را بکشید.

    امام جمعه موقت پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: همه شهدا در مسیر ولایت بودند، مجلس بزرگداشت شهدا، مجلس بیعت با آرزوی بزرگ های شهدا هست، این مجالس جهت بیعت با شهدا هست. از برکات این منطقه علاقه مندی و وحدت امامان جمعه است که پدیده مبارکی است که امام جمعه های ولایی در این منطقه حضور دارند.

    من کِی گفتم اغتشاشگران را بکشید؟/ خاتمی

    خاتمی افزود: مجالس شهدا مجالس وحدت است و همه سلیقه ها در این مجلس حضور پیدا می کنند آیا که شهدا به همه اقشار تعلق دارند.

    وی در ادامه با بیان این که شهدا در عرصه شهادت دارای آموزگار هستند گفت: اینها از یک مرکز الگو برداشته اند و آن مرکز فاطمه(س) است.

    خاتمی گفت: حضرت زهرا(س) با این که ۱۸ بهار زیاد زندگی نکرد ولی این ۱۸ بهار قسمتی متعلق به دوران کودکی ایشان و ۹ سال زندگی خانوادگی که دوره دوم است و دوره سوم نیز مشمول بر ۷۵ روز یا ۹۵ روز بعد از پیامبر(ص) بوده است که این ۹۵ روز ایشان مصیبت های زیادی را تحمل کردند.

    عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه اظهار داشت: شهدا دست آموز مکتب حضرت فاطمه هستند او که هم خود شهیده شد و هم مادر شهید شد.

    آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای صفادشت با بیان این که شهیدان دفاع مقدس ولایتی بودند، گفت: مجلس بزرگداشت شهدا جهت امروز هست، کم

    خاتمی با اشاره به این که شهادت حضرت فاطمه دارای یک محور است و آن محور ولایت می باشد، افزود: شهادت قیمتی هست، قبل از سیدالشهدا و بعد از ایشان شهیدانی داشتیم ولی شهیدان کربلا همچون خورشید می درخشند و علت آن ولایتی بودن آنها هست، همچون کودک ۱۱ ماهه کربلایی و پیرمرد کربلایی که الگوی شهدا هستند.

    وی گفت: امروز باید ببینیم که خط ولایت کدام است و اگر بخواهیم بدانیم که چگونه باید در خط ولایت قرار بگیریم باید ۴ توصیه را بدانیم.

    امام جمعه موقت پایتخت کشور عزیزمان ایران بیان داشت: توصیه اول که از پرسشها روز است حفظ نظام اسلامی است که خط ولایت و امام است و تمام تلاش امام و مقام معظم رهبری این بوده است که نظام اسلامی آسیب نبیند، تردید نکنید که دشمن های شما و در راس آنها آمریکا به دنبال براندازی نظام هستند و به صراحت نیز اعلام کرده اند. این بازی های فرزند گانه نمی تواند استحکام این نظام همچون کوه را بر هم بزند.

    عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نظام اسلامی نگذاشت عراق سقوط کند، گفت: بیش از ۵۰ در صد سوریه دست تکفیری ها بود ولی امروز کمتر از ۱۰ درصد سوریه در دست آن ها هست، این نظام اسلامی ما بود که کمک کرد، حال دشمن های فکر می کنند با کارهای ابلهانه می توانند به این نظام آسیب برسانند که قطعا نمی توانند.

    وی اظهار داشت: مسئولان نظام باید در جهت رضایت مردم در تلاش باشند و جهت تکریم مردم در جهت عمل به قانون تلاش کنند و مردم هم باید به مسئولان جهت سازندگی کشور کمک کنند.

    خاتمی با اشاره به این که خط ولایت انقلابی بودن و انقلابی ماندن است گفت: حوزه علمیه باید انقلابی بماند و قوه قضاییه انقلابی عمل کند و وزارت اطلاعات انقلابی عمل کند، انقلابی یعنی کسی که پای ارزش های انقلاب ایستاده هست، پای ارزش های اصیلی که با آن شکل گرفته و آن ولایت بوده است و پای استکبار ستیزی ایستاده است.

    من کِی گفتم اغتشاشگران را بکشید؟/ خاتمی

    امام جمعه موقت پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: طی یک ماه اخیر مُد شده است هست، که اگر کسی انقلابی بود به آن جناحی و افراطی بگویند، تا دم از سازش ناپذیری با آمریکا بزنی، تا بگویی این نامردها عهد شکنی کرده اند، می گویند این افراد تند و افراطی هستند و جناحی حرف می زنند که فوت بر امریکا می گویند.

    وی اضافه کرد: اگر علیه اغتشاشگران حرف بزنیم می گویند این دسته جناحی هستند و تا راجع به ولایت سخن بگوییم از آرزوی بزرگ های ولایت صحبت کنیم می گویند، جناحی، افراطی و تند هستید و حزب الهی ها و ارزشی ها و کسانی که حاضرند جهت انقلاب خون بدهند این دسته انقلابی هستند و به این ها انگ جناحی و افراطی و تند می زنند تا آن ها را از صحنه بیرون کنند.

    خاتمی گفت: ولایت، فتنه را بیش از ۳۰۰ بار اعلام کرده هست، حتی اخیرا هم می گوید که فتنه خط قرمز ما هست، ولی تا علیه فتنه گران موضع بگیرید، می گویند این ها جناحی هستند، ولی بدانند، خط ولایت، انقلابی بودن و انقلابی ماندن، ضد آمریکا و ضد فتنه و اغتشاش بودن است.

    وی حمایت مردم را از نقاط قوت نظام دانست و بیان داشت: شنیدن صدا و درد و پرسشها مردم بسیار مهم هست، مردم کسانی نیستند که شعار دادند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، آیا که آنان دروغ می گفتند و وقت اتفاق فرار می کردند و جان فدای کشور عزیزمان ایران نمی کردند این ها مردم نیستند، باید حرف این دروغ گوها را شنید یا حرف جمعیت ۲۰ میلیون نفری در راهپیمایی ۲۲ بهمن را شنید و پرسشها آنان را حل کرد.

    آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای صفادشت با بیان این که شهیدان دفاع مقدس ولایتی بودند، گفت: مجلس بزرگداشت شهدا جهت امروز هست، کم

    خاتمی گفت: به ما می گویند که سردسته اغتشاش گران را دستگیر کرده اند، ۱۰ نفر به منافقین و ۵ نفر به سلطنت طلبان وصل هستند، باید صدای ده ها میلیون نفر از افرادی که حمایت از انقلاب می کنند، را شنید.

    وی افزود: حرف این است که مسئولین تا آن جا که می توانند مسئولیت پذیر باشند و بپذیرند که تحریم هستیم و این دولت باشد یا دولت دیگر، امریکا هیچ کدام از جناح های اصولگرا و اصلاح طلب را قبول ندارد.

    امام جمعه موقت پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: حرف این است که هر دولتی که باشد ما پرسشها بیرونی و درونی داریم و سوء تدبیر نیز داریم که اگر حل شود و مردم هم صبوری کنند و به مسئولین مهلت دهند، پرسشها حل می شود و در مجموع خط حمایت از مردم خط ولایت است که واقعیتی است که همه بدانند ما مدیون مردم هستیم و مردم به معنای دقیق کلمه ولی نعمت هستند.

    وی اظهار داشت: مردم به معنای واقعی کلمه ولی نعمتند، مردم هستند که مسئولین را به مناصبشان می رسانند، انتقاد حق مردم هست، باید حرف مردم را شنید و پرسشها آن ها را حل کرد.

    من کِی گفتم اغتشاشگران را بکشید؟/ خاتمی

    خاتمی افزود: در کمتر سخنانی است که مقام معظم رهبری حرف از بصیرت نزند، بصیرت مورد تاکید امیرالمومنین علی(ع) نیز هست، بصیر افرادی هستند که مواضع حق را بشناسند، بصیرت دشمن شناسی و واکنش‌ها به موقع در جهت خنثی سازی توطئه های دشمن است.

    وی افزود: متاسفانه اخیرا در اینترنت در صدد تخریب قوه قضاییه به عنوان تیغ نظام هست، اگر این تیغ کند شود، مجرمان رشد می کنند، باید تیزی قوه قضاییه علیه مجرمان باقی بماند، ولی در اینترنت به تخریب علیه این قوه می پردازند.

    خاتمی با بیان این که شورای نگهبان و نظارت استصوابی این شورا را نشانه قرار می دهند تا این سد پولادین در برابر نفوذی ها را تخریب کنند، افزود: روحانیت را به عنوان عَلَم داران دین نشانه قرار دادند، امام خمینی بزرگ روحانیت بودند.

    خاتمی با بیان این که شایعه کردند، به علت این که ائمه جمعه جناحی صحبت می کنند، نمازهای جمعه خلوت شده است هست، گفت: مصلی پایتخت کشور عزیزمان ایران پر از جمعیت شده، این تهمت هست، ائمه جمعه ولایی صحبت می کنند نه جناحی.

    وی با نصیحت افرادی که نهاد نماز جمعه را مورد هجمه قرار می دهند، افزود: سرمایه سوزی نکنید، ائمه جمعه آن چه از رهنمودهای ولایت می فهمند، بیان می کنند، همین نماز جمعه ای ها کمربند ایمنی شهرهای کشور هستند، افرادی که در راهپیمایی های ۱۳ و ۱۴ دی آمده و برابر فتنه ایستادند و اغتشاشات را خاموش کردند همین نماز جمعه ای ها بودند، این قدر نماز جمعه را نکوبید.

    خاتمی گفت: والله زیر پرسش بردن نهاد نماز جمعه سرمایه سوزی هست، بله، ممکن هست، بعضی از نمازهای جمعه خلوت تر هم شده است باشد، ولی این که بگوییم نماز جمعه خلوت شده است باشد، چنین نیست، حداقل نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران که بنده خطیب آن هستم می بینم جمعیت عظیم حاضر می شوند، نمازهای جمعه دیگر هم همین طور است.

    امام جمعه موقت پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان این که نمی توان گفت، نقدی بر نهادهای قوه قضائیه، شورای نگهبان، روحانیت و نماز جمعه وارد نیست، اظهار داشت: نقد با هتک متفاوت هست، بعضی نماز جمعه را هتک می کنند، نقد وارد هست، اگر امام جمعه کم محتوا خطبه خواند و یا ادبیات درست نبود، تذکر دهید، ما سپاسگزار مردمیم که ما را نقد کنند.

    خاتمی با بیان این که بعضی در اغتشاشات اخیر بازی خورده و تحت تاثیر احساسات قرار گرفتند، تاکید کرد: گفتند با رافت با اغتشاش گران واکنش‌ها شود، ولی آن ها را متنبه کنید، طوری نباشد که نازشان کنید، به آن ها بفهمانید که سیاهی لشکر اغتشاش گران شدن گناه دارد و معصیت هست، بیدارشان کنید، تعهد بگیرید و آزادشان کنید.

    وی افزود: ولی با سران اغتشاش که آدم کشتند، غارت گری کردند یاغی هستند و حکم یاغی در فقه شیعه و اهل سنت اعدام هست، این عین فقه است و بنده از گفتن آن باکی نداریم، ولی روزنامه ای که سابقه اهانت به پیامبران و اهل بیت را دارد، تیتر زد خاتمی گفته اغتشاش گران را بکشید، من کِی گفتم اغتشاش گران را بکشید.

    عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: من بیش از ۲۰ سال هست، خارج فقه می گویم و می دانم چطور حرف بزنم، گفتم آن افرادی که غارت کردند و لیدرها که آدم کشتند را بکشید، آیا تحریف می کنید، مرد باشید و عین حرف را بزنید.

    وی افزود: من گفتم در رژیم طاغوت اصل بر غارتگری هست، ولی در نظام جمهوری اسلامی غارتگری قاچاق هست، قوه قضاییه باید با قاچاق مقابله کند و تعبیر هم کردم که دزدان دله و دزدان غیر دله داریم، که دزدان غیر دله کلان هستند و دزدان دله جزیی هست، ولی یک خبرگزاری حرف های من را این چنین گفته که در نظام اسلامی فقط دزدان دله داریم، آیا تحریف می کنید.

    خاتمی اضافه کرد: نقد کنید، ولی تحریف نکرده و دروغ نگویید، آقای ابوترابی همکار تازه ما شده است هست، میدان باز هست، هیچ کدام از ائمه جمعه موقت پایتخت کشور عزیزمان ایران عزل نشدند، آیت الله مهدوی کنی چند خطبه خواند، ولی همواره به ایشان امام جمعه موقت پایتخت کشور عزیزمان ایران می گفتند، آیت الله جنتی دیگر خطبه نمی خواند، ولی هنوز به ایشان امام جمعه موقت پایتخت کشور عزیزمان ایران می گویند، هیچ امام جمعه ای در تاریخ انقلاب در پایتخت کشور عزیزمان ایران برکنار نشده است.

    وی گفت: ولی بدخواهانی که خدا هدایتشان کند، در اینترنت نوشتند خاتمی چون تندروی کرد، برکنار شده است هست، بی معرفت ها لااقل به فکر آبروی خود باشید، من ۲ هفته دیگر خطبه می خوانم.

    امام جمعه موقت پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه بعضی با دروغ گویی می خواهند نان بخورند، افزود: خاتمی هیچ جرمی حز حرکت در خط مردم و ولایت ندارد.

    عبارات مهم : مجلس خبرگان رهبری – مقام معظم رهبری

    گردآوری: گروه خبر سیمرغ
    seemorgh.com/news
    منبع: mehrnews.com

    واژه های کلیدی: مجلس خبرگان رهبری | مقام معظم رهبری | احمد خاتمی | انقلابی | ایران | اسلامی | خبر | اجتماعی

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • افست کتاب لاتین
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی